Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо в Германия може с 250?
Vanqu1sh написа:https://www.facebook.com/groups/593440387482217/permalink/968408523318733/
А с каква скорост е безопасно в насрещното?
този (тази в този случай) в насрещното не можеш да ги оправиш. ТИ каквото можеш да направиш е в твоето платно да се движиш с такава скорост, че като я видиш тази патка срещу тебе да можеш да отреагираш адекватно и да не станете на статистика.
за справики при 200 ще я удариш (според терена) преди да си я видял... изобщо не говориме за рефлекс, контрол над машината и тн...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо в Германия може с 250?
vld написа:Разбирам те колега на 140 ти е крайно дискомфортно в лимузините които караш, те не са конструирани за висока скорост, трябва да ги караш бавно и лекичко за да изкарат още 30-40 години....
Що не си вземеш наистина една дачия, тя поне е евтина хаби малко и няма да ти е жал да и даваш газ
Оп то май не си струва много, че те повече от 150 не вдигат и тамън като ги вдигнеш си стигнал до морето
Развиват си достатъчна скорост. Освен това аз коли не пазя, че гледам си останал с грешно впечатление Като се строшат ги правя своевременно, но не им треперя. То аз не знам дали ще изкарам още 30 години
Гледам караш Е61, та що да взимам Дачия като за теа пари има Ешаесеиено
И все пак не разбрах с какво и къде ти бръкнах, но явно ти си от тези, за които говорех. Както и да е, жив и здрав да си, не искам да споря и да се карам с никого
ATR-42/72
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:този (тази в този случай) в насрещното не можеш да ги оправиш
Прав си,че не мога да ги оправя. Де да можех...
alx написа:за справики при 200 ще я удариш (според терена) преди да си я видял...
Неволно се сетих за вица с Иванчо, където питат кое е най-бързото нещо и едното дете казва звука, а другото светлината. Накрая Иванчо казва "Не е вярно, вчера като се прибрах така ме напъна, че нито можах да светна, нито да кажа нещо и направо си се насрах".
П.П. Откъде разбра, че е жена?
Re: Защо в Германия може с 250?
Темата се измести вече в посока “Защо в България не може с 250км/ч?” и честно казано, малко смешно ми става.
Германия има традиции в автомобилостроенето, има автомобилни лобита, има дисциплина, има и солени глоби и почти 100% събираемост. Е какво имаме ние, освен гол ентусиазъм?
Все пак е по - нормално в една държава, която наскоро празнува 150 г. фирмена история да е така, отколкото в България, нали?
И преди го писах - макс. 10% са без ограничение. И честно казано, рядко няма движение, за може да се кара продължително с над 200км/ч. А продължително каране със скорост над 200 си е убийствено.
Германия има традиции в автомобилостроенето, има автомобилни лобита, има дисциплина, има и солени глоби и почти 100% събираемост. Е какво имаме ние, освен гол ентусиазъм?
Все пак е по - нормално в една държава, която наскоро празнува 150 г. фирмена история да е така, отколкото в България, нали?
И преди го писах - макс. 10% са без ограничение. И честно казано, рядко няма движение, за може да се кара продължително с над 200км/ч. А продължително каране със скорост над 200 си е убийствено.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
В Германия живеят нечовеци , те не превишават скороста никога и камерите в Германия са хванали паяжина , те карат с 250 без да им трепне окото защото са железни , германците тренират упорито уменията си при спортно каране , магистралите са им прави като по конец защото ако има завои не може да се кара бързо а германците обичат да карат бързо безопасно и виртуозно , германците......вярвате ли ги тия глупости или сами се навивате че са истина ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Не просто ги гонят с всякакви измислени правила на пътя, много скъпо е да имаш кола и на техническия преглед само в задника дето не им бъркат
И това за да може един път в месеца (не знам дали е и толкова...) средностатистическия немец да опъне до 200 км/ч за 1 км... Според теб ако си струва
Това е необходимо за да може.
И това за да може един път в месеца (не знам дали е и толкова...) средностатистическия немец да опъне до 200 км/ч за 1 км... Според теб ако си струва
Това е необходимо за да може.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Единственото близо до зравия разум е че автомобилното и строителното лоби стоят зад това , иначе няма никакъв практически смисъл . Строителите щото тия скоростните магистрали без ограничение са по-скъпи а другите заради автомобилния пазар . Иначе ако някой вярва че Меркел я държи тая забрана под похлупак само за да може редовия дойчовец да натиска педала до ламарината и да дига адреналина ...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Защо в Германия може с 250?
Вземи се разходи до там. Стой няколко месеца и пак си ревизирай глупостите които пишеш.Jordana написа:В Германия живеят нечовеци , те не превишават скороста никога и камерите в Германия са хванали паяжина , те карат с 250 без да им трепне окото защото са железни , германците тренират упорито уменията си при спортно каране , магистралите са им прави като по конец защото ако има завои не може да се кара бързо а германците обичат да карат бързо безопасно и виртуозно , германците......вярвате ли ги тия глупости или сами се навивате че са истина ?
Пътищата в България сравнени с Немските са пълен ташак.
Веднага ти давам пример. Път между 2 села. Минава се с машина, с която да се подстриже всякаква разтителност на 2м в страни от пътя и колчетата със светлоотразители на тях се мият със специална приставка от същата тази машина. Това виждал ли си го?
Още един пример. След всяка зима, се събират хвърлените камъчета и пясък от пътя.
Още един. Дупки има, но за разлика от тук се кърпят до определен момент и след това целия път се затваря в определена отсечка и се подменя цялата настилка.
Това е за междуградските пътища където няма аутобан. Как па обиколих над 3К км по такива пътища и даже на най-забутания път не намерих лунен пейзаж?
С дебели данъци, ето как. Също и не се краде с гъза от пътно строителство и поддръжка. Тук ако направят данък за кола до 70 к.с. 300лв. без значение от годината, дали няма да се намерят изведнъж пари за пътна инфраструктура м? В момента май е 30лв въпросния.
Спрете се с глупостите. Ако искате пътища, трябва сте готови да си платите за тях. В Германия немеца си плаща и то яко за цялата гъзария.
И най-вече ако искате пътища като хората трябва да спре да се краде от парите давани за тях.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
DLVasilev написа:vld написа:Разбирам те колега на 140 ти е крайно дискомфортно в лимузините които караш, те не са конструирани за висока скорост, трябва да ги караш бавно и лекичко за да изкарат още 30-40 години....
Що не си вземеш наистина една дачия, тя поне е евтина хаби малко и няма да ти е жал да и даваш газ
Оп то май не си струва много, че те повече от 150 не вдигат и тамън като ги вдигнеш си стигнал до морето
Развиват си достатъчна скорост. Освен това аз коли не пазя, че гледам си останал с грешно впечатление Като се строшат ги правя своевременно, но не им треперя. То аз не знам дали ще изкарам още 30 години
Гледам караш Е61, та що да взимам Дачия като за теа пари има Ешаесеиено
И все пак не разбрах с какво и къде ти бръкнах, но явно ти си от тези, за които говорех. Както и да е, жив и здрав да си, не искам да споря и да се карам с никого
Е как с какво, от изказването ти останах с впечатление, че 140 са ти много на магистралата и искаш да го направят 120 така ли е или не ?
А от кои съм аз, според теб, че това не ми стана ясно?
Аз за себе си написах, подавам си газ но разумно, не ми пречат каращите по бавно, тоест съобразявам се с тях.
На мен ми пречат ограниченията на безумни места, там където са сложени само и единствено за хранилка на полицаите и пълнене на хазната от снимки
Всичко останало си е ОК в България с изключение на настилката пътната сигнализация и указателните табели
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Айде наште магистрали не ги броим , щото са пристрастни коментаторите . Обаче цяла Европа освен Германия няма пътища и не може да кара повече от 130 км на магистрала ? И те ли са толко зян и некадърни ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:Айде наште магистрали не ги броим , щото са пристрастни коментаторите . Обаче цяла Европа освен Германия няма пътища и не може да кара повече от 130 км на магистрала ? И те ли са толко зян и некадърни ?
Ами аз понеже скоро пътувах и мога да кажа, че само в Сърбия повече от 130 ще е проблем в старите участъци на магистралата им. В смисъл имат много коловози и доста завои и би било неразумно да е повече.
Но примерно в Унгария, Чехия, Словакия, спокойно може да е 140-150, настилката е хубава, имат добра маркировка и пътна сигнализация, лентите за включване в магистралите са дълги и достатъчно широки.
У нас примерно има много места на които влизанията и излизанията от магистралите са опасни, не добре обозначени и ако не познаваш местата са си направо опасни, такова нещо по изброените места не видях.
За Австрия немисля, че има смисъл да се споменава там инфраструктурата позволява и по високи скорости, подобно на Германия, но явно нямат подобни системи за следене на трафика като в Германия и това ги спира.
В Италия не съм ходил още, но доколкото знам там напоследък са затегнали много нещата, мерят средна скорост на участъци, имат камери на всяка крачка и прочие, за разлика от преди няколко години се говореше, че карат изключително бързо без особенно спазване на ограниченията....
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Защо в Германия може с 250?
Alx го написа, ама никой не приема, щото не му отърва, докато не стане късно..
Не е въпросът колко е техническо възможно да развиеш или поддържаш субективно погледнато "безопасно" като скорост!
Идеята е, че понякога нещата се объркват, тогава с колкото по-ниска скорост си, повече възможности за реакция имаш, отделно щетите може да са в пъти по-малко. С всеки 10на км отгоре на скоростта, евентуалните поражения нарастват експоненциално, а не процентно!
Англичаните имат страховити клипчета (извинявам се, че давам "по-глупави" нации от нашата за пример)
Тези клипчета ги има тук във форума.
Аз нямам проблем и с 300+ с тунингована лада петица и гуми 4та употреба да си карате, ама сами на пътя и в колата.
Не е въпросът колко е техническо възможно да развиеш или поддържаш субективно погледнато "безопасно" като скорост!
Идеята е, че понякога нещата се объркват, тогава с колкото по-ниска скорост си, повече възможности за реакция имаш, отделно щетите може да са в пъти по-малко. С всеки 10на км отгоре на скоростта, евентуалните поражения нарастват експоненциално, а не процентно!
Англичаните имат страховити клипчета (извинявам се, че давам "по-глупави" нации от нашата за пример)
Тези клипчета ги има тук във форума.
Аз нямам проблем и с 300+ с тунингована лада петица и гуми 4та употреба да си карате, ама сами на пътя и в колата.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Защо в Германия може с 250?
Zubcho написа:....И най-вече,ако искате пътища като хората,трябва да спре да се краде от парите давани за тях!...
Това мисля,че обеснява цялата ситуация с пътищата в страната ни! Едва ли се влагат повече от 20-25% от дадените пари реално в строежа/ремонта им! Пишем за "германеца" в Германия,а какъв е процента на същия в тази държава? Не е малък,но все по-силно намалява! Защото всички знаем,че останалите живеят там,но се различават от тях! И след години,какво ще стане с дисциплината,не е ясно! Много е важен контрола,това е!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Какво ще стане какво ще стане ...ще им пломбират брояча и на тях на 130 и с това ще приключи филма . Вместо да искаме навсякъде да има такива магистрали ние се борим и там да ги затворят .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:Какво ще стане какво ще стане ...ще им пломбират брояча и на тях на 130 и с това ще приключи филма . Вместо да искаме навсякъде да има такива магистрали ние се борим и там да ги затворят .
Е тая логика и аз немога да разбера
Вместо да искаме и да се стремим към по добро, ние гледаме как да им е зле и на тях....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: c04