Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо в Германия може с 250?
vld написа:DLVasilev написа:vld написа:Разбирам те колега на 140 ти е крайно дискомфортно в лимузините които караш, те не са конструирани за висока скорост, трябва да ги караш бавно и лекичко за да изкарат още 30-40 години....
Що не си вземеш наистина една дачия, тя поне е евтина хаби малко и няма да ти е жал да и даваш газ
Оп то май не си струва много, че те повече от 150 не вдигат и тамън като ги вдигнеш си стигнал до морето
Развиват си достатъчна скорост. Освен това аз коли не пазя, че гледам си останал с грешно впечатление Като се строшат ги правя своевременно, но не им треперя. То аз не знам дали ще изкарам още 30 години
Гледам караш Е61, та що да взимам Дачия като за теа пари има Ешаесеиено
И все пак не разбрах с какво и къде ти бръкнах, но явно ти си от тези, за които говорех. Както и да е, жив и здрав да си, не искам да споря и да се карам с никого
Е как с какво, от изказването ти останах с впечатление, че 140 са ти много на магистралата и искаш да го направят 120 така ли е или не ?
А от кои съм аз, според теб, че това не ми стана ясно?
Аз за себе си написах, подавам си газ но разумно, не ми пречат каращите по бавно, тоест съобразявам се с тях.
На мен ми пречат ограниченията на безумни места, там където са сложени само и единствено за хранилка на полицаите и пълнене на хазната от снимки
Всичко останало си е ОК в България с изключение на настилката пътната сигнализация и указателните табели
Обяснявам: 140 на мен са ми добре, дори доста често карам и с повече стига да няма голям трафик. Все пак безопасността е преди всичко. Друг е въпроса една голяма част от колите в какво състояние са и колко могат. Например от миналата седмица от отбивката за пазарджик излезе лада 2106 с 4 различни гуми(като размер), за състоянието на кормилна и спирачна система ме е страх да си помисля. Това, което ме дразни мен лично са така нашумялите напоследък летящи с 180+ с постоянно премигващи дълги, на които целия свят им пречи. Та ако сега ограничението е 140 и те летят така и създават предпоставки за беля, то на ограничение 160 те ще са с 200 и пак ще им пречи някой. Т.е. Те са на принципа "Аз съм безсмъртен и ограничения за балъци" За малоумните ограничения съм съгласен. Доста от тях са поставени там някога и после са забравени, но сега се възползват от това
ATR-42/72
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции..
Re: Защо в Германия може с 250?
Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции..
Този ТИР ако беше карал със 75-80 (примерно) дали щеше да избяга в насрещното? Само питам.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Защо в Германия може с 250?
Аз Тирове със 75км/ч не съм виждал скоро да се движат. Редовно докато карам в града по околовръстното някой тир се набива зад бронята ми и чак ме хваща страх с тия скапани 60 коня, че не мога да избягам и ако стане нещо ще ме сгъне на 18. А пък по пътя ми за работа, на прочутата хранилка на Търново хилс, аз карам с 60, и те ме изпреварват все едно съм спрял..
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции..
Този ТИР ако беше карал със 75-80 (примерно) дали щеше да избяга в насрещното? Само питам.
А с колко е карал? Виж под какъв ъгъл е влезнал в насрещното.
https://btvnovinite.bg/bulgaria/povdiga ... akija.html
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции..
Нашите мантинели винаги са били пълен ташак. Доста хора си отидоха заради това.
Най-добре е бетонни блокове, защото е и по-безопасно да удариш такъв вместо мантинела, но сигурно е доста по-скъпо... нямам идея.
Интересно, че в София в града почнаха да редят такива от известно време. Имам спомен, че съм виждал някъде.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250
70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:Какво ще стане какво ще стане ...ще им пломбират брояча и на тях на 130 и с това ще приключи филма . Вместо да искаме навсякъде да има такива магистрали ние се борим и там да ги затворят .
Не съм имал това в предвид! Нямам нищо против да имат право да карат без ограничение по техните магистрали! Въпроса е,че успяват да си поддържат контрола по останалите пътища както трябва! При тях май няма толкова нарушения,както и брутални неспазвания на закона!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
3186 написа:Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250
70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.
Става въпрос за време за реакция , два обекта отдалечени на 200 метра един от друг кога ще се срещнат по-бързо ? Когато и двата вървят със 70 един срещу друг или ако само единия се движи ? Ако пък за енергията на удара някой има съмнения от изхода на челната среща тир с автомобил , може да пише на Myth Busters . Аз нямам такова съмнение , въпреки третия закон автомобила ще бъде размазан .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Защо в Германия може с 250?
Откъм време за реакция е вярно, че ще е по-малко. Но така генерализирано 70 + 70 = 140 не е вярно Разбира се, че има значение и масата на колите
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо в Германия може с 250?
Защото е Германия.
Интересно ми е защо се произвеждат автомобили с мощност над 100кс, които са явна предпоставка за нарушение, и защо повече от девиците във форума си купуват такива.
И в България последно време има доста участъци, където може да се кара с 250, лошото, че след това идват участъци, където и 50 е много.
Не съм фен на високите скорости, обичам да карам с 120-130 по магистралата и да слушам музика, но няма по-голямо удоволствие, след като барото с Q7 ти светка от километър, в следващия километър да му обясниш, че не е бил прав, като му запалиш врата до към 220-230, и да му помахаш с 250 с 30 годишната кочина, опасно, но яко.
Alx e прав за повечето неща, но пистата малко се различава от реалния живот, където всеки момент може да ти налети ТИР или както преди време утрепаха мъж, жена и дете, които бяха спрели в аварийната лента.
Интересно ми е защо се произвеждат автомобили с мощност над 100кс, които са явна предпоставка за нарушение, и защо повече от девиците във форума си купуват такива.
И в България последно време има доста участъци, където може да се кара с 250, лошото, че след това идват участъци, където и 50 е много.
Не съм фен на високите скорости, обичам да карам с 120-130 по магистралата и да слушам музика, но няма по-голямо удоволствие, след като барото с Q7 ти светка от километър, в следващия километър да му обясниш, че не е бил прав, като му запалиш врата до към 220-230, и да му помахаш с 250 с 30 годишната кочина, опасно, но яко.
Alx e прав за повечето неща, но пистата малко се различава от реалния живот, където всеки момент може да ти налети ТИР или както преди време утрепаха мъж, жена и дете, които бяха спрели в аварийната лента.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Защо в Германия може с 250?
прост народ- слаба държава..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо в Германия може с 250?
Bogat-Beden написа:прост народ- слаба държава..
Точно и ясно, че и написано.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо в Германия може с 250?
3186 написа:Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250
70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.
Много точно, това и аз съм го гледал и то преди доста време. 70+70 пак си е 70. 70 в стена вече е различно от 70 в мантинела или в нива. И да, 70 за камиона е едно, а за колата съвсем друго.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Georgi_G, Ивайло Димов