Как се зарибихте по БМВ?
Модератор: Общи модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Покрай един колега преди 10-12 год,след това пак заради него си взех първото и след това благодарение на колегата Dimitroff разбрах какви хора има и във форума и извън него свързани с марката и така до ден днешен..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Лятото на 88г. в Слънчев бряг бяло двуврато Е30, широк стоп, с немски номера, явно беше почти ново, 240км/ч на километража , изкапаха ми очите.
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Мой много добър приятел и съученик, който изкара първи книжка и имаше Е36 купе, с което обикаляхме доста. Невероятна кола, която до скоро още беше при него и му служеше вярно.
Re: Как се зарибихте по БМВ?
няма особена романтика и носталгична история при мен, търсех си малко по-сериозна кола и се колебаех между Е класа (W211) и нещо друго, когато попаднах на едно изключително Е60 530i. и това беше оттогава все БМВта и все бензини. още заглеждам Е-класите и не изключвам за разнообразие да сменя марката
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Аз сигурно съм най-смотания фен на марката Купих я от Лондон да я продавам на части,тръгнах да я прибирам на ход и гадината умря в Германия/родното и място/на магистралата близо до Нюрнберг,зарязах я там и нямаше да я прибирам,но ми дожаля и след 4 месеца си я прибрах и така или иначе вече бях вътрешно отделение ,реших да се правя на доктор Рос и да я съживявам,обръщам,тунинговам,а тя си беше доста гола краставица от към екстри,та налях доста пари до днешното и състояние и ще си я карам до гроб,няма да я дам на никой,е това ако не е любов здраве му кажи
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Как се зарибихте по БМВ?
2007 тръгнах да си купувам първата кола,след много обикаляне по Стара загора и Пловдив,вече тотално отчаян че нищо не ми харесва и малко преди да си купя Opel Tigra видях моята кола,Е36 купе.
И до ден днешен си я карам,веднъж ме е предала само ,следващата пак ще е същата марка.
И до ден днешен си я карам,веднъж ме е предала само ,следващата пак ще е същата марка.
- speeder88
- младши ентусиаст
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Как се зарибихте по БМВ?
E21-ците в дъвките Turbo, а по късно - може би 94-а, 95-а борческите години в центъра на Хасково първата Е36-ца, която бях виждал! Изглеждаше ми като космически кораб!
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
Re: Как се зарибихте по БМВ?
92-93 брат ми се прибра от Англия с бяла Е30-ка купе
по-късно една черна Е34-ка на бул. Хр. Ботев ми остана в съзнанието - тогава със съучениците си казахме - ако някога имаме такива коли, никога няма да ги караме мръсни и ще ги мием по 3 пъти на ден
като си купувах първата кола исках Е36, пък купих първата Е34-ка, която гледах
после научих, че има М серия и се разболях на тая тема, та още ме друса
по-късно една черна Е34-ка на бул. Хр. Ботев ми остана в съзнанието - тогава със съучениците си казахме - ако някога имаме такива коли, никога няма да ги караме мръсни и ще ги мием по 3 пъти на ден
като си купувах първата кола исках Е36, пък купих първата Е34-ка, която гледах
после научих, че има М серия и се разболях на тая тема, та още ме друса
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Беше ми писнало да имам постоянно нещо за ремонт, просто ми омръзна все нещо да тропа, скърца, грее, тече.. (Карах ФИАТ, преди това СЕАТ)
Седя и гледам колко много ги малтретират БМВ-тата и пак държат... Рекох си, едно такова, ако си го караш нормално сигурно много здраво ще излезе...
Това може би си беше едно оправдание и себе-убеждаване. Винаги съм ги харесвал, но не съм вярвал, че мога да имам, не знам защо.
И точно тогава ми изпадна на бартер, на голяма загуба за мен едно Е30, 318is. По същото време много следях реставрации и си викам - мятам се.
И така. Не бих си представил да карам друго, тук просто всичко си ми е ясно, има части на разумни цени, има и втора ръка, новите не са безбожно скъпи (не всички). Измислени коли са, това е.
Пробвах да кривна веднъж, не се получи..
С нормалното каране - вече се получава, ама то си е от годините и от камерите навсякъде вече. В началото ако не ударех поне един прекъсвач на излизане, все едно не съм излизал. На тази дори не съм го търсил къде е.
Айде и аз да върна като дете, на село, на центъра, жега, седим в парка и кибичим и си мечтаем кой каква кола ще кара.. Идва един от батковците, откъм Искъра се задава - е30 купе, 323, М20-ка, завъртя се на паветата, изпусна го, но няма значение, такива неща се запечатват.
Седя и гледам колко много ги малтретират БМВ-тата и пак държат... Рекох си, едно такова, ако си го караш нормално сигурно много здраво ще излезе...
Това може би си беше едно оправдание и себе-убеждаване. Винаги съм ги харесвал, но не съм вярвал, че мога да имам, не знам защо.
И точно тогава ми изпадна на бартер, на голяма загуба за мен едно Е30, 318is. По същото време много следях реставрации и си викам - мятам се.
И така. Не бих си представил да карам друго, тук просто всичко си ми е ясно, има части на разумни цени, има и втора ръка, новите не са безбожно скъпи (не всички). Измислени коли са, това е.
Пробвах да кривна веднъж, не се получи..
С нормалното каране - вече се получава, ама то си е от годините и от камерите навсякъде вече. В началото ако не ударех поне един прекъсвач на излизане, все едно не съм излизал. На тази дори не съм го търсил къде е.
Айде и аз да върна като дете, на село, на центъра, жега, седим в парка и кибичим и си мечтаем кой каква кола ще кара.. Идва един от батковците, откъм Искъра се задава - е30 купе, 323, М20-ка, завъртя се на паветата, изпусна го, но няма значение, такива неща се запечатват.
Последна промяна Bexim на 02 Апр 2018, 8:58, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Как се зарибихте по БМВ?
От приятел, през 2008г.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Как се зарибихте по БМВ?
2002ра се возих на Boston green е30 купе 323 на един съсед и нещо ме жегна. В годината която пича продаде колата станах свидетел на западната дивизия на колоната за събора. Мисля че беше 2008ма. И от тогава изпитвам душевни оргазми като видя повече от два немски коптурника в редица.
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Заради angel eyes-а, много по красиво и съвременно изглеждаше...
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Как се зарибихте по БМВ?
Началото на осемдесетте на миналия век, незнайно как се появиха рисунки на е21 в ученическите ми тетрадки. 89-та се возих на е28, а 93-та карах е28 на приятел. 94-та дойде първото е21 и така ....... хиляди километри и левове с 3-та серия.
Бяха години, в които се правеше от нищо нещо и никой не се срамуваше, че се е гонил или нарушавал ограниченията, или е карал с включени халогени, или са затваряни главни улици в големите градове с пързаляне по време на неделните сбирки .....
Но както се изрази скоро, един юнак във форума, може и щото съм комплексар да харесвам БМВ
Бяха години, в които се правеше от нищо нещо и никой не се срамуваше, че се е гонил или нарушавал ограниченията, или е карал с включени халогени, или са затваряни главни улици в големите градове с пързаляне по време на неделните сбирки .....
Но както се изрази скоро, един юнак във форума, може и щото съм комплексар да харесвам БМВ
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Как се зарибихте по БМВ?
четях си разни списанийца като ученик ... харесвах си коли като цяло без да се интересувам от механиката им .. естествено ВИНАГИ търсех коли на ръба на "акциза 163кс" ... щото както знаем тва си беше ключовия момент ... та гледах разни Ситроен ВеТеЕс Ксара , разни Мегани купе ...и какви ли не други , но ми правеше впечатление, че БМВ 3ките винаги пребиват в полевите тестове всичко по списанията
... бях си пешеходец така още ученик... калкулирах си от време на време какви са разходите да имаш кола или пък да ползваш само градския и таксита ... артиметиката почти ми излизаше, че при активно пътуване едно е34/е36 ако не е гроб е практичен избор за нормалните хора ... продължих да си пешеходствам така , 12 клас вече покарвах семейни гробници
докато един 2012г не прецених , че е много хубава идея да си купиш БМВ за да си убиваш нервите/да се разтоварваш или който там го разбира
гледах всяка обява в Пловдив ... всеки роднина или познат "мани ги тия БМВ-та" ... но аз си карах едно фордче Sierra 1.8 след като взех книжка и бях разбрал вече какво значи "3ката печели с по-доброто си управление пред Ауди А4" и нямаше как да се излъжа
но важното е , че се бях подготвил ... за 2 месеца бях изчел повечето от важните теми от край-до-край във форума и не ми минаваха номера "абе тя 25цата иска във високите да я караш, за тва ти се струва умряла" и се бях подготвил да ги водя по сервизи пациентите да ми каже някой в час какво точно им е ...
и един хубав зимен февруарски ден ... отидох да гледам една супер неугледна кола , без снимки на салона ... пристигна с 3ма полупияни сватбари ходили предния ден до София на сватба на техен приятел (аз съм от Пловдив) ... чувам как реве още от предния светофар , чакам ги на голям булевард
спират, колата яко мръсна, шибидаха отворен на макс, парното на макс в краката ... вънка минус ... едно кръгче със собственика из Кючука на прекъсвачи със заварения и жълто кони ... вика ше караш ли ... НЕ ... болките във вратните мусколи 2 дни не ме отпуснаха от обратнитени завои ...
премислих един ден, викам ще я взема ама да я хвърлим до "Любака в Кючука да я види" ... няма дерт ... всичко е ОК
разбрахме се да махне заварения, да махне Koni-то и да я вземам като нормална кола ...
отрекоха се всички роднини от мене
но аз 2 години карах всеки ден , все едно чисто нова кола, нито хлоп, нито троп, нищо освен бензин не съм наливал , и само годишното обслужване
докато не ме срещна баба джигит в малка пресечка в Кючук париж , не спря на стоп, аз карах бавно но валеше и не успях да избегна удара ... колата се отремонтира
но се почна , червени конита, жълти конита, X-brace, X-pipe, колектори входящи, изолация на филтърната кутия да не се нагрява, нова ревизирана кутия, 3 счупени дифа, модове на шифтъра ... станах нормален собственик на БМВ най-накрая
... бях си пешеходец така още ученик... калкулирах си от време на време какви са разходите да имаш кола или пък да ползваш само градския и таксита ... артиметиката почти ми излизаше, че при активно пътуване едно е34/е36 ако не е гроб е практичен избор за нормалните хора ... продължих да си пешеходствам така , 12 клас вече покарвах семейни гробници
докато един 2012г не прецених , че е много хубава идея да си купиш БМВ за да си убиваш нервите/да се разтоварваш или който там го разбира
гледах всяка обява в Пловдив ... всеки роднина или познат "мани ги тия БМВ-та" ... но аз си карах едно фордче Sierra 1.8 след като взех книжка и бях разбрал вече какво значи "3ката печели с по-доброто си управление пред Ауди А4" и нямаше как да се излъжа
но важното е , че се бях подготвил ... за 2 месеца бях изчел повечето от важните теми от край-до-край във форума и не ми минаваха номера "абе тя 25цата иска във високите да я караш, за тва ти се струва умряла" и се бях подготвил да ги водя по сервизи пациентите да ми каже някой в час какво точно им е ...
и един хубав зимен февруарски ден ... отидох да гледам една супер неугледна кола , без снимки на салона ... пристигна с 3ма полупияни сватбари ходили предния ден до София на сватба на техен приятел (аз съм от Пловдив) ... чувам как реве още от предния светофар , чакам ги на голям булевард
спират, колата яко мръсна, шибидаха отворен на макс, парното на макс в краката ... вънка минус ... едно кръгче със собственика из Кючука на прекъсвачи със заварения и жълто кони ... вика ше караш ли ... НЕ ... болките във вратните мусколи 2 дни не ме отпуснаха от обратнитени завои ...
премислих един ден, викам ще я взема ама да я хвърлим до "Любака в Кючука да я види" ... няма дерт ... всичко е ОК
разбрахме се да махне заварения, да махне Koni-то и да я вземам като нормална кола ...
отрекоха се всички роднини от мене
но аз 2 години карах всеки ден , все едно чисто нова кола, нито хлоп, нито троп, нищо освен бензин не съм наливал , и само годишното обслужване
докато не ме срещна баба джигит в малка пресечка в Кючук париж , не спря на стоп, аз карах бавно но валеше и не успях да избегна удара ... колата се отремонтира
но се почна , червени конита, жълти конита, X-brace, X-pipe, колектори входящи, изолация на филтърната кутия да не се нагрява, нова ревизирана кутия, 3 счупени дифа, модове на шифтъра ... станах нормален собственик на БМВ най-накрая
Re: Как се зарибихте по БМВ?
2009 приятел заминава за UK и почва да разпродава каквото има.
Жената реши да купи гумите от колата му за нейната фиат-ка, обаче женска работа .. колко им разбират главите гумите друг размер.
В крайна сметка се договорихме и купихме и колата (Е36) за да може да се ползват гумите
И те така вече 9 години карам бмв след бмв
Жената реши да купи гумите от колата му за нейната фиат-ка, обаче женска работа .. колко им разбират главите гумите друг размер.
В крайна сметка се договорихме и купихме и колата (Е36) за да може да се ползват гумите
И те така вече 9 години карам бмв след бмв
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани