Мотористите във форума!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Какъв тип и колко мотоциклета притежавате?

Скутер
36
14%
Чопър/Круйзер
5
2%
Ендуро
15
6%
Мотор за гората/Крос
7
3%
Градски спорт/турист (нейкед)
32
12%
Шосеен спорт/турист
15
6%
Чист турист
4
2%
Пистов
26
10%
Притежавам един мотор
33
13%
Притежавам два мотора
9
3%
Притежавам три и повече мотора
4
2%
До 500сс
23
9%
500-750сс
23
9%
750-1000сс
15
6%
Над 1000сс
14
5%
 
Общо гласове : 261
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Мотористите във форума!

Мнение от mitaka7 » 26 Юни 2018, 16:45

Скутера си движи много добре и все пак е Хонда...хаха. Върши ми прекрасна работа. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 26 Юни 2018, 22:45

Лека-полека наближава времето за плажове! Нищо не пречи,като спрат дъждовете,да се направи една Гърция,примерно...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Мотористите във форума!

Мнение от SpUd3r » 06 Юли 2018, 14:33

Здравейте, трябва ми малко помощ и се надявам да ударите едно рамо с малко информация. :D
Искам да си взема моторетка за планината и гората (ще ми е първи мотор). Първо се оглеждах за кросов, но след малко четене осъзнах, че реално ми трябва ендуро (хард-ендуро май ги водят). В момента гледам главно 4Т КТМ мотори (ХС/ЕХС серията) >2010г, но съм готов за всякакви предложения. Обичам планините и гората, и мотора ще се ползва 90% от времето там, като ще се бутам на места, където реално нямам никаква работа :D
- Добре ли съм се насочил към КТМ като марка? Имат ли много ядове сравнение с другите марки или са по-здрави от другите?
- Има ли година, след която е хубаво да си взема мотора? (примерно преди еди коя си година да са скапани или нещо подобно)
- За екипировката важи ли правилото колкото по-скъпо, толкова по-добре?
- Има ли сайт/форум, където мога да чета повече за моделите и моторите? Прегледах българските мотофоруми, но изглеждат неактивни.

Имах още въпроси, докато оглеждах обяви, но нещо ги забравих. Като се сетя, ще допълня :D
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 06 Юли 2018, 14:48

Здравей колега! Правилно си се насочил по повечето въпроси! За гората наистина ти трябва ендуро или хард-ендуро! Кроса си е спортен мотор,който е доста тясно специализиран! КТМ не са лоши,имат поддръжка и части дори в БГ,като май не е особено скъпо (или поне не е по-скъпо от другите)! Не се различават с нещо кой знае колко по-различно! Държиш ли на КТМ изрично или може и нещо друго? Принципно,повечето са на един хал! Няма много здрави или много чупливи! То и при условията,при които се ползва,няма как да е друго яче! За екипировката,не винаги по-скъпото е по-хубаво! Тук обаче иска повече четене,проби,разглеждане и най-вече личен опит и впечатления! Спокойно можеш да четеш в нашия форум, http://www.motoforum.bg ,дори имаме няколко теми точно по въпроса! Ако трябва,ще ти ги потърся и ще ти ги пратя! Самия раздел (оф-роуд) е по-рядко посещаван и се пише в него,защото повечето хора карат,по-рядко пишат! Питай за каквото се сетиш,ще помагаме :yes: !

П.П. Имам приятел,който иска да си продава Ямаха-та YZ450 (хард-ендурото),с много тунинг части от чужбина по нея (по-тежък маховик и др.) и други "благини"! Сашо от Мото-Бум Пловдив е работил по нея...По-стара година е,но...Ако ти представлява някакъв интерес,може да си пишем на ЛС!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Мотористите във форума!

Мнение от hell's angel » 06 Юли 2018, 17:31

SpUd3r написа:Искам да си взема моторетка за планината и гората (ще ми е първи мотор).


Питай в оффроуда, те обичат да се калят...тук ни е срам :mrgreen: :mhihi:
Ubi dubium, ibi libertas

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Grozdanoff » 07 Юли 2018, 9:52

SpUd3r написа:Здравейте, трябва ми малко помощ и се надявам да ударите едно рамо с малко информация. :D
Искам да си взема моторетка за планината и гората (ще ми е първи мотор). Първо се оглеждах за кросов, но след малко четене осъзнах, че реално ми трябва ендуро (хард-ендуро май ги водят). В момента гледам главно 4Т КТМ мотори (ХС/ЕХС серията) >2010г, но съм готов за всякакви предложения. Обичам планините и гората, и мотора ще се ползва 90% от времето там, като ще се бутам на места, където реално нямам никаква работа :D
- Добре ли съм се насочил към КТМ като марка? Имат ли много ядове сравнение с другите марки или са по-здрави от другите?
- Има ли година, след която е хубаво да си взема мотора? (примерно преди еди коя си година да са скапани или нещо подобно)
- За екипировката важи ли правилото колкото по-скъпо, толкова по-добре?
- Има ли сайт/форум, където мога да чета повече за моделите и моторите? Прегледах българските мотофоруми, но изглеждат неактивни.

Имах още въпроси, докато оглеждах обяви, но нещо ги забравих. Като се сетя, ще допълня :D


Ако ще караш 90% в гората ти трябва CRF-X, WR или EXC съвета ми е: не си вземай по-тежко ендуро, дори CRFX/WR 250 върви достатъчно и са по-лекички. КТМ са по-лесни за поддържка, защото по-лесно се намират части за тях и не са скъпи, но за мен honda/yamaha са по-добри. Екипировка: каска, ръкавици, "костенурка"(не от леките нагръдници за мотокрос, а по-големите с налакътници и гръб), наколенки, ботуши и бридж.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 07 Юли 2018, 13:30

Определено не му трябват големи кубатури! Дори 250 ще му стигнат в началото! По-добре също да е 4-тактово! 2-такта не са за съвсем начинаещи! ДР и КЛХ също може да се гледат!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Мордехай » 07 Юли 2018, 14:29

То момчето може да е някоя нацепена батка и ако е здрав у ръцете може по-тежък мотор да кара, ама ако е с физика на някое джендърче и 50-кубиковото да му е тежко. На мен, 1,80, леко отпуснат вече, ямахата wr450f вече ми е малко тежичка и няколко пъти падам, щото не съм културистче. Според мен ако е слаб в ръцете не трябва повече от 125 кубика. В планините се чупят много лесно кокали и паданията са тежки.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Grozdanoff » 07 Юли 2018, 20:39

ildivvy написа:Определено не му трябват големи кубатури! Дори 250 ще му стигнат в началото! По-добре също да е 4-тактово! 2-такта не са за съвсем начинаещи! ДР и КЛХ също може да се гледат!


Да 2Т крос особено не е подходящ за начинаеш, ако моторетката ще е нискобюджетна(нищо не каза за цена колегаta) може да гледа и по-дърти 250сс ендурота DR250, KLX, KLR250, TTR250, XR250...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мотористите във форума!

Мнение от alx » 08 Юли 2018, 17:06

Grozdanoff написа:
ildivvy написа:Определено не му трябват големи кубатури! Дори 250 ще му стигнат в началото! По-добре също да е 4-тактово! 2-такта не са за съвсем начинаещи! ДР и КЛХ също може да се гледат!


Да 2Т крос особено не е подходящ за начинаеш, ако моторетката ще е нискобюджетна(нищо не каза за цена колегаta) може да гледа и по-дърти 250сс ендурота DR250, KLX, KLR250, TTR250, XR250...


е това... да не е 2 такта и да е по-дребен - примерно 250-350 кубика...

в началото на сезона ходихме да караме из едни планини и един от моите приятели беше с някакъв голям 2 такта 650? 700? кубика)? .. помолих да го пробвам и истински ме уплаши - баси вероломния мотор- не даваше да го барнеш... въртящ момент и обороти които само като си помислиш и са като шамар за сетивата.... (хем мойте са доста притъпени хехе)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 08 Юли 2018, 17:50

Признавам си не съм много запознат с кросовите мотори, но за първи път чувам 700 куб 2т :shock: . То това нещо няма да има каране и като знам 300cc 2t ендуро какво нещо е ми се струва направо невероятно. Може ли малко инфо за тоя звяр :kuku:

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Мотористите във форума!

Мнение от SpUd3r » 08 Юли 2018, 21:24

Благодаря за насоките. Сега отговарям на всичко, което видях.
Насочих се към КТМ, защото от четенето ми се сториха по-леки от всички останали и ги хвалят като здравина. В клиповете препоръчват по-малките кубатури за гората 250-350 макс, както ме насочвате и вие. Хвалят много КТМ ЕХС 300 2Т и казват, че е най-голямата лудница, но не ми се занимава изобщо да мешам масла и т.н., та ще е 250 4Т (както препоръчвате и вие) или 350 в краен случай, ако много ми хареса нещо конкретно. Интересно ми е 9-10 кила разлика усещат ли се толкова? Примерно 2016 ЕХС 250 е 102кг, а ЕХС 450 111? Също какво означава хонда/ямаха са по-добри? По-здрави са или са инженерно по-добре измислени, че съм ламер на тема мотори и не мога да разбера. Иначе съм ~75 кила и не търся нискобюджетни решения. Искам да си взема нещо, което няма да го сменя в близките години. Примерно изпадат оферти ЕХС 2016, а те знам че са стрийт лигъл от завода и сравнение с предните години имало доста подобрения. Мисля и в даден момент да го регистрирам, защото нямам ремарке, нито пикап, а все някак трябва да стигам до гората.
За екипировка, гледах каска - AIroh Aviator 2.2, ботуши - AS tech 10, протектор - leatt 5.5 някакъв си беше, но се позамотах и изкупиха ботушите и повечето хубави неща при Еди. Обаче се оказа, че приятел ще праща контейнер от щатите близкия месец и ако намеря нещо на добра оферта, ще го поръчам. Да попитам също заслужава ли си да се купува скъп бридж (май така се казваха панталоните)? Осъзнавам защо е хубаво каската и обувките да са скъпи, ама за тия панталонки не знам дали си заслужава, при положение, че няма да се влача по асфалт?
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Phil » 09 Юли 2018, 9:12

И аз да дам моите 5ст по темата :)

Миналата пролет и мен ме наскачаха лудите и реших да хващам гората. След дълго ровене по форумите реших да си взема Suzuki DRZ главно защото ме мързи да се занимавам да го поддържам :mhihi:
Suzuki-то се води Dual Sport и хубавото му е че маслото се сменя на 5К км, клапаните се настройват веднъж на високосна и т.н., а не като hard enduro u cross моторите. Единственият минус на тоя мотор е че е доста тежък на фона на модерните ендурота. В началото си мислех, че понеже моторът е тежък и аз съм 100+ кила няма да ми стига мощността и няма да върви...е определено се оказа, че не е така :mhihi: Даже може би ми е една идея по-мощен, като за начинаещ.
От екипировка недей да пестиш! Пада се много. Нямам излизане, в което да не се изтъркуля поне 2-3 пъти...за щастие досега нищо сериозно! Един съвет - никога не излизай да караш сам в гората! Ако ти се счупи мотора или ти се счупиш и може и да не те намерят!

Относно моторите - разправят, че КТМ-ите след 2010 са мноого добри и един 250см3 4Т ще ти свърши идеална работа...Даже може да ти дойде малко в повече мощността в началото.

П.П. Т'ва е от събота :)

received_10214600381336691.jpeg

received_10214600381136686.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Grozdanoff » 10 Юли 2018, 9:41

SpUd3r написа:Благодаря за насоките. Сега отговарям на всичко, което видях.
Насочих се към КТМ, защото от четенето ми се сториха по-леки от всички останали и ги хвалят като здравина. В клиповете препоръчват по-малките кубатури за гората 250-350 макс, както ме насочвате и вие. Хвалят много КТМ ЕХС 300 2Т и казват, че е най-голямата лудница, но не ми се занимава изобщо да мешам масла и т.н., та ще е 250 4Т (както препоръчвате и вие) или 350 в краен случай, ако много ми хареса нещо конкретно. Интересно ми е 9-10 кила разлика усещат ли се толкова? Примерно 2016 ЕХС 250 е 102кг, а ЕХС 450 111? Също какво означава хонда/ямаха са по-добри? По-здрави са или са инженерно по-добре измислени, че съм ламер на тема мотори и не мога да разбера. Иначе съм ~75 кила и не търся нискобюджетни решения. Искам да си взема нещо, което няма да го сменя в близките години. Примерно изпадат оферти ЕХС 2016, а те знам че са стрийт лигъл от завода и сравнение с предните години имало доста подобрения. Мисля и в даден момент да го регистрирам, защото нямам ремарке, нито пикап, а все някак трябва да стигам до гората.
За екипировка, гледах каска - AIroh Aviator 2.2, ботуши - AS tech 10, протектор - leatt 5.5 някакъв си беше, но се позамотах и изкупиха ботушите и повечето хубави неща при Еди. Обаче се оказа, че приятел ще праща контейнер от щатите близкия месец и ако намеря нещо на добра оферта, ще го поръчам. Да попитам също заслужава ли си да се купува скъп бридж (май така се казваха панталоните)? Осъзнавам защо е хубаво каската и обувките да са скъпи, ама за тия панталонки не знам дали си заслужава, при положение, че няма да се влача по асфалт?


Няма такова нещо като КТМ да са по-леки от другите мотори, а относно това дали 10кг се усещат- да! При яко каране цял ден тези 10кг ще са ти повлияли физически. За мен японски са по-добри от КТМ главно, защото КТМ няма тази система на задния амортисьор, на която казваме "кокалите", която служи като допълнителен демфер на задния амортисьор. Незнам защо си останал с впечетлението, че КТМ са по-здрави... По мое наблюдение е точно обратното спрямо yamaha/honda. Не искам да ти чупя хатъра за КТМ, макар че вече може да съм успял :mhihi: Това, което казах за КТМ си е мое мнение...

Да инвестираш в скъп бридж за мен е безсмилено, правилно си се насочил, че най-важни са каската и ботушите, костенурката(нагръдника) също е важен, там също не бива да пестиш средства.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Yamaha R1
Мечтае да кара: E38 740IL

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Oblivion » 14 Юли 2018, 17:01

Момчета времето най-после се оправи дайте да направим едно кафеджийско каране :bang:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook