Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
Re: Мотористите във форума!
Цената не ми харесва.То не е само какво искаш, а какво можеш да си купиш.
Иначе веднага бих пробвал новият 1800цц боксер като го има ама знам че ми миришат краката за него.
Та така.
Иначе веднага бих пробвал новият 1800цц боксер като го има ама знам че ми миришат краката за него.
Та така.
Re: Мотористите във форума!
Да, БМВ - тата се безобразно скъпи и не толкова по- добри от японците
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:Цената не ми харесва.То не е само какво искаш, а какво можеш да си купиш.
Иначе веднага бих пробвал новият 1800цц боксер като го има ама знам че ми миришат краката за него.
Та така.
Прав си, новия 1800 като излезе ще е на цени неземни. Това е ясно, но и идеята и предназначението му е по-скоро ориентирано към американския пазар. Тук в Европа, си мисля сме по практични. Дадох за пример GS-a, защото е най-универсален, но си държи цена за съжаление.
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 844
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
Има защо да я държат тая цена. Преди време говорих с един от дилърите в Ауто Бавария и той спомена, че GS-a е най-продавания турър в световен мащаб.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Може да се погледне R1200RT модела обаче, въпреки че е идентичен като моторизация не задържа цена толкова. И е доста добра алтернатива за туристичеки мотоциклет. Нека подкрепим марката, все пак сме БМВ форум!
ПС: Погледнете какво използва полицията!
ПС: Погледнете какво използва полицията!
Re: Мотористите във форума!
Полицията ползва това което се договори в обществената поръчка...която се договаря....както се договори...
Нямам нищо против БМВ като мотоциклети.Просто цената е по-голяма от това което реално се предлага.
Иначе за практичността това е хоби и като такова се приема,че трябва да доставя кеф.
А кеф уж цена няма ама дефакто има.И аз я плащам.
Е аз за парите на ГС1200 взимам буса или зх 14 в по-добро общо състояние на еднаква цена като първите две ще бъдат на по-малък пробег от последното.
Както и да е.
Темата не е за-против БМВ и не бива да бъде.
За сега мога да пробвам да се кача на един блекбърд да видя как ще ми е като ергономия,център на тежестта и позиция на седене.
Нямам нищо против БМВ като мотоциклети.Просто цената е по-голяма от това което реално се предлага.
Иначе за практичността това е хоби и като такова се приема,че трябва да доставя кеф.
А кеф уж цена няма ама дефакто има.И аз я плащам.
Е аз за парите на ГС1200 взимам буса или зх 14 в по-добро общо състояние на еднаква цена като първите две ще бъдат на по-малък пробег от последното.
Както и да е.
Темата не е за-против БМВ и не бива да бъде.
За сега мога да пробвам да се кача на един блекбърд да видя как ще ми е като ергономия,център на тежестта и позиция на седене.
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:За сега мога да пробвам да се кача на един блекбърд да видя как ще ми е като ергономия,център на тежестта и позиция на седене.
да. мойте впечатления са лични но доста ограничени (карал съм хх няколко пъти), но имам приятел които е към 190см и кара такъв. като ходиме да караме на дълго не се е оплаквал. а машината като динамика е страхотна. дори по спомени мисля, че имаше една година 94? 95? там някъде където хх-а беше най- бързия мотоциклет...
като говориме за кеф-а... няма немец (може би само 1000rr) които да предложи като динамика това което една буса/ зх14 могат. еле пък ако бюджета е относително нисък.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Няма спор, бързи са, ама тук сте големи състезатели бе колеги
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Някой с преки впечатления от Kawasaki er6n?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
astrapower написа:Няма спор, бързи са, ама тук сте големи състезатели бе колеги
а ми... състезатели... мене дори един 600 може да ме уплаши здравата...
карам и обичам големи мотори щото са по-спокойни и не трябва да се сгъвам на 2... като се замисля и друга причина няма
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
По-сериозната кубатура (литър и нагоре) дава по-еластичен двигател, с голям и равномерен въртящ момент още от ниските обороти, също и спирачния ефект бих добавил...
Не че "си хаваля магарето", но хилядарката на Ямаха с 5-те клапана много ми пасва в това отношение. Правил съм си извращение - на 6-та скорост падам на 40 и няма придърпване. Мъчи се, но върви. Ускорява от всякаква скорост на всяка предавка, и не да кажеш, че дръпне яко в началото и после започва "да тъпче" - развърта се плавно и равномерно чак до ограничителя. Ами на последната предавка върви от 40 до 240 - чак се чудиш толкова (6) скорости за какво са...
Не че "си хаваля магарето", но хилядарката на Ямаха с 5-те клапана много ми пасва в това отношение. Правил съм си извращение - на 6-та скорост падам на 40 и няма придърпване. Мъчи се, но върви. Ускорява от всякаква скорост на всяка предавка, и не да кажеш, че дръпне яко в началото и после започва "да тъпче" - развърта се плавно и равномерно чак до ограничителя. Ами на последната предавка върви от 40 до 240 - чак се чудиш толкова (6) скорости за какво са...
Excellent! Steven is my name!
Re: Мотористите във форума!
Именно.Като сложиш и габаритите които допринасят за по-добра позиция. Няма я нервността на ниските килограми.
И не седиш като костенурка на хой.
Което за мен е най-важното тъй като гърба е в доживотен отпуск.
И не седиш като костенурка на хой.
Което за мен е най-важното тъй като гърба е в доживотен отпуск.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Така е колеги, масата и кубатурата са важни. Преди време караме с приятел, той с Yamaha R6, аз със R850R. Спираме на една отбивка за малка почивка, той поогледа боксера, седна отгоре и реакцията беше..ааааа как го "буташ" това нещо в завоите...ами то много тежко, иначе пък удобна позиция на седене. Аз казва на честичко спирам, че ръцете ме заболяват. Въпрос на приоритети, кеф ми е да се возя и въпреки 70-те к.с. машината е добре балансирана и може да караш по цял ден. Миналата година с друг баварец в рамките на деня направихме София-Бургас-София, с междинно мотаене из Пловдив, общо има няма към 800 км. Това с R6цата ми се струва наказание. На отиване поддържане на около 120-130, на връщане голяма скука по магистралата и поддържане на 140-150.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Нормално! Моторите са предназначени за различни неща! От твоя може да не слезеш цял ден и на края да си като 'нов'! С другия можеш да си доставиш удоволствия,които с твоя никога няма да станат! Така наречените 'пистарки' са мотори за по-къси 'стинтове' по трасета с хубави завои и готини прави! Иска се водача да е с добре тренирани/упражнявани гръбни,коремни и мускули на краката! Защото стойката върху него трябва да се поддържа чрез тези мускулни групи, а не да се отпусне цялото тегло върху ръцете! Освен,че те ще те заболят, страшно много се затруднява управлението на мотора,както и поведението на цялата му предница... В книгите си пише,какво трябва да се търси и какво да се упражнява,за да стане работата както трябва и удоволствието да е гарантирано! Пълен смях ми прави да видя някой тлъст 'тулуп' седнал на пистарка в опит да и 'прекърши гръбнака' ... За какво се мъчат така ? Има толкова други мотори,на които ще им много по-удобно ! И не са по-бавни,противно на първоначалното мислене. Аз,не, че съм големия карач,но не правя задръстване по проходи и дефилета,но преди 2-3 години едни доста възрастни пенсионери (мъж и жена на един мотор) с едно ендуро ме направиха смешен за точно 3 (три) завоя! Иска си каране! Мотора не прави 'средностатистичния Джо' автоматично бърз! Освен на правата де,но то там и маймуна да вържеш и тя ще е бърза...
ЕР6Н е хубаво моторче за начинаещ или човек,който иска да върти много градско или близки дестинации! Ниски разходи,прилично качество...Зависи,какво ще се иска от него!
ЕР6Н е хубаво моторче за начинаещ или човек,който иска да върти много градско или близки дестинации! Ниски разходи,прилично качество...Зависи,какво ще се иска от него!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Никога не съм карал пистов мотор, но само като ги гледам и ми изглежда адски неудобно.
Кажете са за гомите. На 15-тина к са и има още живот (в другите държави гледам финишират на 11-13 на тел ама нашия асфалт си казва думата), но не държат добре вече. Та ще мина на един размер надолу за задната от заводската (така препоръчват всички, които знаят как се кара мотор).
Но гледам хубавите гуми са с някакви индекси за скорост, които мога да ги стигна само, ако ме пуснат от Еверест. Та ще загрява ли нормално тая гума или ще си я карам все студена? Че веднъж се наядох вече на хой с полусликове за кола.
Кажете са за гомите. На 15-тина к са и има още живот (в другите държави гледам финишират на 11-13 на тел ама нашия асфалт си казва думата), но не държат добре вече. Та ще мина на един размер надолу за задната от заводската (така препоръчват всички, които знаят как се кара мотор).
Но гледам хубавите гуми са с някакви индекси за скорост, които мога да ги стигна само, ако ме пуснат от Еверест. Та ще загрява ли нормално тая гума или ще си я карам все студена? Че веднъж се наядох вече на хой с полусликове за кола.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани