Ел. захранване на уред
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Ел. захранване на уред
Здравейте,
бих искал да се допитам за съвет по следния въпрос.
Имам една машинка за подстригване, която е с акумулаторна батерия, която се зарежда от ел. мрежата докато си седи в самия уред.
Когато батерията не е в уреда, а той е включен в контакта, индикацията за зареждане свети, но уреда не работи.
Когато батерията е в уреда и той е включен в контакта, уреда работи, но явно батерията по-бързо се разрежда от колкото зарежда и идва момента, в който трябва да спра и да чакам.
Искам да направя така, че уреда да работи, щом е включен към ел. мрежата, дори и без батерия. Как може да се постигне това?
Уточнявам, че не се нуждая от мнения тип "Вземи си друга машинка"... Уреда се ползва рядко, но ми е много удобен и ще е чудесно ако някой ми обясни какво да купя и направя за да го подкарам директно на ток.
Благодаря.
Прилагам и две снимки, за да се ориентирате за напрежения и т.н.
Eто ги и червата
бих искал да се допитам за съвет по следния въпрос.
Имам една машинка за подстригване, която е с акумулаторна батерия, която се зарежда от ел. мрежата докато си седи в самия уред.
Когато батерията не е в уреда, а той е включен в контакта, индикацията за зареждане свети, но уреда не работи.
Когато батерията е в уреда и той е включен в контакта, уреда работи, но явно батерията по-бързо се разрежда от колкото зарежда и идва момента, в който трябва да спра и да чакам.
Искам да направя така, че уреда да работи, щом е включен към ел. мрежата, дори и без батерия. Как може да се постигне това?
Уточнявам, че не се нуждая от мнения тип "Вземи си друга машинка"... Уреда се ползва рядко, но ми е много удобен и ще е чудесно ако някой ми обясни какво да купя и направя за да го подкарам директно на ток.
Благодаря.
Прилагам и две снимки, за да се ориентирате за напрежения и т.н.
Eто ги и червата
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
Направи си букса на машинката каквато да става за зарядно за телефон,търсиш такова зарядно (3W) и си готов.
Или резни тези кабели и ги свържи с некво зарядно.
таз машинка мнооо мънечка бре , да не е за вежди
Или резни тези кабели и ги свържи с некво зарядно.
таз машинка мнооо мънечка бре , да не е за вежди
Последна промяна nasko_hd на 03 Мар 2018, 15:51, променена общо 1 път
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Аз до колкото разбирам преобразуването на напрежението се извършва вътре от платката, понеже на кабела за зареждане няма някакви кутии, елементи и т.н.
Няма ли как да свържа нещо по платката с идеята да прескоча батерията?
На батерията пише 1,2v ако това има значение, за нещото което искам да направя.
Няма ли как да свържа нещо по платката с идеята да прескоча батерията?
На батерията пише 1,2v ако това има значение, за нещото което искам да направя.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
xaxo написа:Аз до колкото разбирам преобразуването на напрежението се извършва вътре от платката, понеже на кабела за зареждане няма някакви кутии, елементи и т.н.
Няма ли как да свържа нещо по платката с идеята да прескоча батерията?
На батерията пише 1,2v ако това има значение, за нещото което искам да направя.
прав си,и аз сега това забелязах че платката прави магията.
В такъв случай удължавай кабела нека си е вътре батерията и си ти.,или търси нова акумулаторнабатерия
Последна промяна nasko_hd на 03 Мар 2018, 15:57, променена общо 1 път
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Сори, но не разбирам. Кой кабел да удължа?
От къде да му взема намаления волтаж и да го бодна на моторчето.
От къде да му взема намаления волтаж и да го бодна на моторчето.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
xaxo написа:Сори, но не разбирам. Кой кабел да удължа?
От къде да му взема намаления волтаж и да го бодна на моторчето.
Нали го зареждаш с този късия кабел.
Слагаш си батерията на мястото,удължаваш кабела поне 2 метра и така .Но щом спира може би ще трябва и нова батерия.
Или зарядно от телефон директно на моторчето но не повече от 3волта да е зарядното
Последна промяна nasko_hd на 03 Мар 2018, 16:02, променена общо 1 път
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Да, но така тока пак минава през батерията, която зарежда по-бавно от колкото отдава напрежение и в един момент спира.
Идеята е да прескоча нацяло батерията.
Идеята е да прескоча нацяло батерията.
Re: Ел. захранване на уред
Простия начин е ,отиваш и си купуваш презареждаща(акумулаторна )батерийка от същия размер и волтаж но с максимални mАh която ще държи повече време.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Гледах платката и си мисля следното
Явно минуса е постоянен, а ключа работи на +.
Ако свържа двете места отбелязани с + на платката дали ще се получи според вас, без да ми гръмне нещо в ръцете или по инсталацията на къщата
Тук идва и въпроса + да взема от пъпката в средата или онази долу в дясно от двата плюса. Тези + и -, които са в средата на платката всъщност са крачетата на конекторите за батерията.
Явно минуса е постоянен, а ключа работи на +.
Ако свържа двете места отбелязани с + на платката дали ще се получи според вас, без да ми гръмне нещо в ръцете или по инсталацията на къщата
Тук идва и въпроса + да взема от пъпката в средата или онази долу в дясно от двата плюса. Тези + и -, които са в средата на платката всъщност са крачетата на конекторите за батерията.
Последна промяна xaxo на 03 Мар 2018, 16:20, променена общо 1 път
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
xaxo написа:Гледах платката и си мисля следното
Явно минуса е постоянен, а ключа работи на +.
Ако свържа двете места отбелязани с + на платката дали ще се получи според вас, без да ми гръмне нещо в ръцете или по инсталацията на къщата
ти така ще презкочиш токоизправителя и ще умре маторя
Игнорирай всичко и директно със зарядно от телефон към моторчето ще стане работата.Боц у контакта и машинката бръм бръм на главата
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
ти така ще презкочиш токоизправителя и ще умре маторя
За мотора не знам, но всъщност като се замисля, това което ще постигна ако свържа двата +а е, че ще прескоча ключа, ще работи щом е включена в контакта, а не това целя, хммм.
Игнорирай всичко и директно със зарядно от телефон към моторчето ще стане работата
Да де, ама защо да се занимавам с други, като тук си има трансформатори? Не е за парите, но ми се струва че има "по-елегантно" решение, и ще си ползвам стария кабел и няма да й променям вида...
Просто някой запознат ако се намери да каже кое да окъся
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
Другото което мога да те посъветвам е
Ако реално един киловат е 20 ст в България със всичките такси и ДДС то просто не трябва да ползваш ток около 65 часа това са около 3 дни и ще спестиш за чисто нова машинка от този модел,в момента са с 69% намаление и са по 13лв.
https://exo.bg/bezjichna-mashinka-za-podstrigvane-kemei
даже и цвета е същия ако случайно има сантиментална стойност.
Ако съм н теб спирам компа и почвам да засичам часовете вместо да си блъскам празната у стената.
Ако реално един киловат е 20 ст в България със всичките такси и ДДС то просто не трябва да ползваш ток около 65 часа това са около 3 дни и ще спестиш за чисто нова машинка от този модел,в момента са с 69% намаление и са по 13лв.
https://exo.bg/bezjichna-mashinka-za-podstrigvane-kemei
даже и цвета е същия ако случайно има сантиментална стойност.
Ако съм н теб спирам компа и почвам да засичам часовете вместо да си блъскам празната у стената.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Благодаря, Наско за включването. Все пак се опита да помогнеш.
Re: Ел. захранване на уред
И защо да не държиш батерията вътре неразбрах щом като така работи а целиш да е свързана машинката към захранването.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Защото дори като е включена към ел. мрежата, с батерията вътре, тока й отново свършва, понеже батерята се разрежда по-бързо от колкото зарежда.
Идеята е да избегна седенето и чакането да се зареди и да я преправя да работи директно ток, а когато си искам да я ползвам и като безжична.
Идеята е да избегна седенето и чакането да се зареди и да я преправя да работи директно ток, а когато си искам да я ползвам и като безжична.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани