Ел. захранване на уред
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Ел. захранване на уред
memorex написа:И защо да не държиш батерията вътре неразбрах щом като така работи а целиш да е свързана машинката към захранването.
Като е вътре спира да работи а и става по муден мотора и скубе,трябва да чака да се зареди.
Някой електричар да каже дали става некво съпротивление или резистор да се сожи на мястото на батерията и маторя да качи 2-3 коня
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Коне си трябват, ще прибирам царевицата на лято с нея
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
memorex написа:Ами виж ми предното мнение.
Ама предното ти мнение не отговаря на заданието в моето първо мнение
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Ел. захранване на уред
Колега, една акумулаторна батерия с по-голям капацитет си вземи. Не струва повече от 3-4-5 лева от магазин КиПА или Конрад да речем. Зареди си я и си ползвай всичко както си е направено. Щом е заредена си я ползвай безкабелно, а ако искаш да е с кабела нямаш проблем и така да я ползваш. Ако вземеш зарядно от телефон както са на 3,7 волта повечето само да не стане да изгориш моторчето, защото то явно работи на 1,2-1,5 волта. 3,7 е двойно повече, че и тройно дори. И накрая да не дадеш едни 5 лева за нова батерия и ще стане така, че ще си купуваш нова машинка.
Карам бавно! Стигам Бързо!
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Ел. захранване на уред
xaxo написа:...
Платката представлява зарядно за батерията от 220V. Зарядния ток който осигурява от мрежата (220V) към батерията е в пъти по-малък от тока необходим на моторчето да работи. Иначе казано, ако се махне батерията и остане само моторчето то няма да работи, това едно на ръка. И друго тука няма галванично разделяне от мрежата и при работа с машинката когато е включена в контакта има голяма опастност от токов удар.
За да стане това което искаш, да работи до като е включено в контакта, трябва един адаптер с изходно напрежение да речен 3V и ток да речем 1 или 2A. Цялата платка на машинката изчезва и адаптера се включва директно към моторчето, пък ако искаш и бутона за вкл/изкл. може да се ползва, а и светодиода може също.
Това със зарядното няма да върши работа защото от години всички телефони ползват зарядни с изходно напречение 5V a тази машинка работи на 1,2V (батерията) и не че ще изпуши моторчето но многократно ще му се скъси живота.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Ел. захранване на уред
Благодаря за ясното мнение.
Ще намеря подходящ адаптер и ще я модифицирам.
Ще намеря подходящ адаптер и ще я модифицирам.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани