Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Не мисля, че имаше кой знае какъв риск. Със средно твърдите гуми след пита Хамилтън премахна близо 5 сек разлика за 2 обиколки. После само трафика спаси Верстапен от изпреварването и вероятно решиха, че ако смени още един път гумите, ще има шанс да се отърват от трафик и да го изпревари в края на състезанието. А тия приказки на цветнокожия, че всяка обиколка след смяната била като квалификационна сме ги чували и преди.
Положението е просто трагично, да смениш гуми, когато си на 0.5 секунди от предния в последната третина от състезанието и отново да го изпревариш, а всички от петия натам да бъдат затворени с обиколка в края..
Положението е просто трагично, да смениш гуми, когато си на 0.5 секунди от предния в последната третина от състезанието и отново да го изпревариш, а всички от петия натам да бъдат затворени с обиколка в края..
Re: Формула 1 - обща тема
Интересно състезание се получи, наистина трябва да признаем нужното на Мерцедес със стратегията Поеха риск и се получи, като добавим и по-бързата кола която имат нещата се случиха. Пистата е доста спъната и се видя че с еднакви типове гуми Хамилтън няма как да изпревари Верстапен, стратезите решиха да рискуват. Разликата в края беше наистина голяма и изпреварването беше формалност.
Мен ми направи впечатление колко режима имат пилотите, с които разполагат в лимитиран брой обиколки обаче. Мерцедеса на чиста писта е звяр, останалите имат още доста работа
Мен ми направи впечатление колко режима имат пилотите, с които разполагат в лимитиран брой обиколки обаче. Мерцедеса на чиста писта е звяр, останалите имат още доста работа
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:Не мисля, че имаше кой знае какъв риск. Със средно твърдите гуми след пита Хамилтън премахна близо 5 сек разлика за 2 обиколки. После само трафика спаси Верстапен от изпреварването и вероятно решиха, че ако смени още един път гумите, ще има шанс да се отърват от трафик и да го изпревари в края на състезанието. А тия приказки на цветнокожия, че всяка обиколка след смяната била като квалификационна сме ги чували и преди.
Положението е просто трагично, да смениш гуми, когато си на 0.5 секунди от предния в последната третина от състезанието и отново да го изпревариш, а всички от петия натам да бъдат затворени с обиколка в края..
Цялата картина до някъде се изкривява заради доминиращата стратегия с един стоп. Всички в последната една трета от състезанието карат с умиращи гуми които производителя не е предвидил да работят толкова дълго. Общото темпо е относително ниско спрямо максимлно възможното, но докато всички играят една и съща игра няма проблем.
Мерцедес имаха възможностт да "слязат от влакчето", защото Ферари бяха много назад. Просто се видя каква е разликата между гуми, които работят както е предвидено и такива каквито постоянно биват добутвани с Х обиколки над предвиденото.
От тук насетне тази стратегия винаги ще стои като възможност когато се отвори такава разлика до 3тия.
Макс щеше да е способен да причини същото на Хамилтън, ако ролите бяха разменени.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Мен повече ми се наби в очи факта, че въпреки провалът на пресичащата стратегия на Хамилтън, който го изкара на около 5 сек след Верстапен в 32-рата обиколка, той успя да стопи разликата до 35-тата и да започне да го атакува.
При тази разлика в темпото може би беше въпрос на време да го изпревари, но в Мерцедес явно нямаха увереност за състоянието на гумите към края на състезанието, предвид това, че заради трафика в който Верстапен можеше да отваря крилото успя да се опази.
Представянето на Фетко и запазването на най-меките гуми в цели 30 обиколки останаха малко в страни, а беше също много добър ход.
При тази разлика в темпото може би беше въпрос на време да го изпревари, но в Мерцедес явно нямаха увереност за състоянието на гумите към края на състезанието, предвид това, че заради трафика в който Верстапен можеше да отваря крилото успя да се опази.
Представянето на Фетко и запазването на най-меките гуми в цели 30 обиколки останаха малко в страни, а беше също много добър ход.
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Re: Формула 1 - обща тема
Мислите ли, че Редбул трябваше да покрият веднага или ако не веднага - то около обиколките, когато разликата се задържа около 15.2 и не мърдаше, някъде около 50 и някоя беше? Четох доста по темата, повечето мнения са, че не е имало какво да направят, но не липсват и такива, че са играли много предпазливо и с малко нереалистична представа, че гумите ще изкарат до края. Ясно е, че щяха да жертват позицията си на пистата, но по-свежи гуми и после отново трафика пред Хамилтън можеше и да дадат някакъв шанс да видим поне борба в края. Както отгоре сте споменали Хамилтън му направи преднината на нищо за 2 обиколки след бокса... Не го изпревари, но имаше голям малшанс с трафика и постоянен ДРС за Редбула. Макс със сигурност щеше да се пробва, ако имаше ресурс в гумите си, ако бяха влезнали 15тина обиколки преди финала можеше да се пуснат с един софт и кой знае...
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Формула 1 - обща тема
Слаба стратегия е причина за провала на “Редбул”. Мен като фен на “Ферари” баш ме брига , но Макс изпусна чиста победа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
Re: Формула 1 - обща тема
Нямаше какво да направят от Редбул, дори да бяха влезнали следващата обиколка щяха да излезнат зад Хамилтън и пак идваше тегаво за тях. По-малкия риск за Редбул беше да останат с харда и да очакват бързия влак, който си дойде и ги задмина
Според мен още като оставиха Хамилтън повечко обиколки с медиума трябваше да им светне лампата на Редбул, но явно подцениха ситуацията. Петък не можаха да тестват харда и да ги опознаят, отделно от Пирели предвиждаха най-бърза стратегия с 1 питстоп .. та нещата се движеха "нормално" за тях, но конкуренцията ги изненада
Хубавото е че Редбула се опъват на Мерцедес на спънатите писти, а Ферари на по-бързите та ще е интересно да гледаме Мерцедес стартирайки от по-задна позиция, но пък имат супер състезателно темпо.
Според мен още като оставиха Хамилтън повечко обиколки с медиума трябваше да им светне лампата на Редбул, но явно подцениха ситуацията. Петък не можаха да тестват харда и да ги опознаят, отделно от Пирели предвиждаха най-бърза стратегия с 1 питстоп .. та нещата се движеха "нормално" за тях, но конкуренцията ги изненада
Хубавото е че Редбула се опъват на Мерцедес на спънатите писти, а Ферари на по-бързите та ще е интересно да гледаме Мерцедес стартирайки от по-задна позиция, но пък имат супер състезателно темпо.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Venelin1111 написа:Слаба стратегия е причина за провала на “Редбул”. Мен като фен на “Ферари” баш ме брига , но Макс изпусна чиста победа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво според теб трябваше да направят, като Верстапен се движеше пред Хамилтън и в момента в който той влезе в пита, онзи го беше вече подминал? А при следващата обиколка вече беше на изоставане с което щеше да излезе след него.
Кой страрег ще има гащите при оставащи 21 обиколки и кола лидер с 20 секунди да го вкара в бокса при което да излезе на втора позиция?
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:Venelin1111 написа:Слаба стратегия е причина за провала на “Редбул”. Мен като фен на “Ферари” баш ме брига , но Макс изпусна чиста победа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво според теб трябваше да направят, като Верстапен се движеше пред Хамилтън и в момента в който той влезе в пита, онзи го беше вече подминал? А при следващата обиколка вече беше на изоставане с което щеше да излезе след него.
Кой страрег ще има гащите при оставащи 21 обиколки и кола лидер с 20 секунди да го вкара в бокса при което да излезе на втора позиция?
Поне Макс щеше да има шанс да се пребори , а в случея като обречен и с горещи молитви нещо така с мерцедеса да стане ... Мерцедесите колко и да не ми се казва са с най-избистрените стратегии и аргументи на всяка писта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Щял, сега като седим пред компютрите и си чешем клавиатурите. Я вземи това решение в състезанието с всички последствия от него.
Пусни го да излезе след Хамилтън на две секунди и го чакай да го изпревари. Оня може и да е слязал от дървото ама не е като да не знае какво прави.
Пусни го да излезе след Хамилтън на две секунди и го чакай да го изпревари. Оня може и да е слязал от дървото ама не е като да не знае какво прави.
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:Щял, сега като седим пред компютрите и си чешем клавиатурите. Я вземи това решение в състезанието с всички последствия от него.
Пусни го да излезе след Хамилтън на две секунди и го чакай да го изпревари. Оня може и да е слязал от дървото ама не е като да не знае какво прави.
Да прав си в разсъжденията и писанията си, важно е на нас да е интересна дадена надпревара... Ама щеше да ме е яд подобна ситуация с “Ферари”
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:Пусни го да излезе след Хамилтън на две секунди и го чакай да го изпревари. Оня може и да е слязал от дървото ама не е като да не знае какво прави.
Аз след като ги гледах на живо мога с ръка на сърцето да заявя, че черния е топ карач! Не знам доколко е повлияно от самия болид, но воденето на болида е коренно различно от това на всички останали: спиране, влизане и излизане от завой, ускорение. В частта от пистата където бях (сектор 2 на трасето) и комбинацията от завои там не направи нито веднъж грешка през целия уикенд с изключение на излизането от пистата пре опита за изпреварване на Макс. В комбинация със силна кола не са случайни 5те титли
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Великолепно състезание! Великолепен Хамилтън! Точно такива състезания с напрежение от старта до финала обичам.
Доволен съм, че пъпката Верстапен изпусна победата, защото хич не го харесвам този арогантен младеж! Мисли се за по-добър от Хамилтън, но яде бой от него.
Доволен съм, че пъпката Верстапен изпусна победата, защото хич не го харесвам този арогантен младеж! Мисли се за по-добър от Хамилтън, но яде бой от него.
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg