Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
Re: Формула 1 - обща тема
Изглежда че няма да го накажат, а се издъни на два пъти.
Фетел също трябва да го отнесе. Неприятно е да те викнат на кантара, но правилата са си правила.
Фетел също трябва да го отнесе. Неприятно е да те викнат на кантара, но правилата са си правила.
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Формула 1 - обща тема
С претекс, че Сироткин не бил във времева обиколка ами просто загрявал за такава.
Re: Формула 1 - обща тема
ФИА са посмешище . За това нещо Окон му дават 10сек . Като цяло изоставащите коли много пъти прецакват по-бързите и никакви наказания не им дават .
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Формула 1 - обща тема
Просто не знам колко трябва да си слабоумен за да започнеш да се надпреварваш с лидера в състезанието при положение, че си 14 или 16 не помня точно и имаш син флаг..
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Тоя Верстапен е пълен нещастник! Вместо да отвори завоя той го затваря! Нали е с обиколка Окон какво пречи да го пусне и после пак да го изпревари? Не може да понесе, че го изпреварват тъпака арогантен! Чак налита и на бой боклука!! Дори и да спечели 2-3 титли пак няма да го харесвам!
https://clubs1.bg/news/o-v-h-e--45813
„Наистина съм изненадан от поведението на Макс. ФИА трябва да го спре – беше агресивен, блъскаше ме, това не е професионално”, каза Окон.
„Правилата сочат, че може да наваксаш обиколка, ако си по-бърз и аз това направих, защото темпото ми бе страхотно. Минах от външната страна – същата маневра, която приложих при [Фернандо] Алонсо, както и спрямо много други пилоти. Но нещата след това не се развиха по същия начин.”
Къде е вината на Окон тогава?
https://clubs1.bg/news/o-v-h-e--45813
„Наистина съм изненадан от поведението на Макс. ФИА трябва да го спре – беше агресивен, блъскаше ме, това не е професионално”, каза Окон.
„Правилата сочат, че може да наваксаш обиколка, ако си по-бърз и аз това направих, защото темпото ми бе страхотно. Минах от външната страна – същата маневра, която приложих при [Фернандо] Алонсо, както и спрямо много други пилоти. Но нещата след това не се развиха по същия начин.”
Къде е вината на Окон тогава?
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
bmw maniqk ivo bmw написа:Тоя Верстапен е пълен нещастник! Вместо да отвори завоя той го затваря! Нали е с обиколка Окон какво пречи да го пусне и после пак да го изпревари? Не може да понесе, че го изпреварват тъпака арогантен! Чак налита и на бой боклука!! Дори и да спечели 2-3 титли пак няма да го харесвам!
https://clubs1.bg/news/o-v-h-e--45813
„Наистина съм изненадан от поведението на Макс. ФИА трябва да го спре – беше агресивен, блъскаше ме, това не е професионално”, каза Окон.
„Правилата сочат, че може да наваксаш обиколка, ако си по-бърз и аз това направих, защото темпото ми бе страхотно. Минах от външната страна – същата маневра, която приложих при [Фернандо] Алонсо, както и спрямо много други пилоти. Но нещата след това не се развиха по същия начин.”
Къде е вината на Окон тогава?
пак избухна!
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Формула 1 - обща тема
bmw maniqk ivo bmw написа:Тоя Верстапен е пълен нещастник! Вместо да отвори завоя той го затваря! Нали е с обиколка Окон какво пречи да го пусне и после пак да го изпревари? Не може да понесе, че го изпреварват тъпака арогантен! Чак налита и на бой боклука!! Дори и да спечели 2-3 титли пак няма да го харесвам!
https://clubs1.bg/news/o-v-h-e--45813
„Наистина съм изненадан от поведението на Макс. ФИА трябва да го спре – беше агресивен, блъскаше ме, това не е професионално”, каза Окон.
„Правилата сочат, че може да наваксаш обиколка, ако си по-бърз и аз това направих, защото темпото ми бе страхотно. Минах от външната страна – същата маневра, която приложих при [Фернандо] Алонсо, както и спрямо много други пилоти. Но нещата след това не се развиха по същия начин.”
Къде е вината на Окон тогава?
+1
Окон беше максимално в дясно,т.е. беше оставил цялата останала ширина за Верстапен.На всичкото отгоре следващият завой е ляв,Верстапен няма какво да се пренапъва толкова,а то малко акъл се иска да се сети,че не Окон му е проблема що се отнася до спечелване на състезанието.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Еее жалко за Кими, че отпадна! Надявах се да спечели една последна победа с Ферари.
Аз вече съм Ферарист, но само за Шарл ще викам, че Фетко не го харесвам.
Прекрасен беше начина за изпращане на Алонсо с донати!
Сезна свърши и според мен беше много интригуващ, а вие как бихте го определили?
Аз вече съм Ферарист, но само за Шарл ще викам, че Фетко не го харесвам.
Прекрасен беше начина за изпращане на Алонсо с донати!
Сезна свърши и според мен беше много интригуващ, а вие как бихте го определили?
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
bmw maniqk ivo bmw написа:Еее жалко за Кими, че отпадна! Надявах се да спечели една последна победа с Ферари.
Аз вече съм Ферарист, но само за Шарл ще викам, че Фетко не го харесвам.
Прекрасен беше начина за изпращане на Алонсо с донати!
Сезона свърши и според мен беше много интригуващ, а вие как бихте го определили?
Беше интригуващ до лятото.
Не знам как може да е интригуващ, след като шампиона все короната 3 състезания по-рано??!!
Интригуващ е когато се борят до последното състезание.
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Формула 1 - обща тема
Не много интригуващ, но хубав сезон. Сега ни очаква обаче доста по интересен и динамичен сезон с много въпросителни. С нетърпение чакам да видя Хонда какви двигатели ще поднесат на биковете, както и новият им пилот Гасли, който според мен не е показал супер добри качества, но ако нямат друг вариант ... и още повече с двама млади пилоти 97,96 набор, ще гледаме. Следващата година смятам да се раздвоя и да продължавам на симпатизирам на Лудия Макс, но и на ЛеКлер, като смятам че той може би ще постигне повече с булида на Ферари(не знам защо съм така скиптично настроен към тези ходни, а не са лоши двигатели, но дано не съм прав). И тая диема спорт са супер олигофрени ... последно състезание, а нищо повече не излъчиха 10 минути преди и 10 минути след състезанието и бързаха да пуснат повторение на футболни мачове от преди 20 години, каква е тази политика не знам. Догодина мисля да минавам на Ф1тв про, абонаментът му е мисля 3 евро за месец и 25 евро за година, аз така или иначе им давам на тия 7 лева и гледам само формулата, не знам защо съм се набутвал така яко.
П.С: Ако някой обмисля да посещава състезание да пише, че аз се замислян за Red Bull Ring, но още съм 50/50
П.С: Ако някой обмисля да посещава състезание да пише, че аз се замислян за Red Bull Ring, но още съм 50/50
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Формула 1 - обща тема
Аз вече взех билети за Hungaroring
Ще видя как са служебните ангажименти и посещение на Red Bull Ring също е в плановете
Ще видя как са служебните ангажименти и посещение на Red Bull Ring също е в плановете
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Интересен сезон беше.
Предполагам, обаче, че следващият ще е по-скучен. Винаги когато е имало по-големи промени се намира един отбор, който да е "напипал" верният път и докато другите наваксат, те са станали шампиони.
От последното състезание най-много ми харесаха няколко момчета до нас, финландци, в екипи на Кими, веднага, след като колата му спря, свалиха си фанелките, хвърлиха ги на пистата ядосани, а от долу всички бяха с фанелки Алфа Ромео.
За догодина някое европейско състезание ще е. Поне да не е свършила интригата.
Аз лично силно се надявам Хонда да са много близко до фаворитите, но да не са се изравнили. Че тия ред були ако са със еднакъв по сила и издържливост двигател, както останалите, няма кой да ги стигне. Да не говорим, че Ейдриан Нюи е един от най-добрите "напипващи" верният път при промяна на правилата.
Предполагам, обаче, че следващият ще е по-скучен. Винаги когато е имало по-големи промени се намира един отбор, който да е "напипал" верният път и докато другите наваксат, те са станали шампиони.
От последното състезание най-много ми харесаха няколко момчета до нас, финландци, в екипи на Кими, веднага, след като колата му спря, свалиха си фанелките, хвърлиха ги на пистата ядосани, а от долу всички бяха с фанелки Алфа Ромео.
За догодина някое европейско състезание ще е. Поне да не е свършила интригата.
Аз лично силно се надявам Хонда да са много близко до фаворитите, но да не са се изравнили. Че тия ред були ако са със еднакъв по сила и издържливост двигател, както останалите, няма кой да ги стигне. Да не говорим, че Ейдриан Нюи е един от най-добрите "напипващи" верният път при промяна на правилата.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
Re: Формула 1 - обща тема
Аз мисля, че имахме един добър сезон въпреки, че Мерцедес го спечелиха преди края.
Всъщност мисля, че балансът на силите/правилата трябваше да бъде задържан по-дълго време. Паниката не е хубаво нещо, а всичките промени са породени от паниката след Австралия.
Австралия 2019 и Австралия 2021 няма да са много по-различни.
Във Ф1 чудеса не се случват и няма такова нещо като напипване на верния път. За да го има "чудото" Браун ГП, Хонда наляха огромни ресурси и започнаха работа много рано работа по 2009. Мерцедес са започнали работа по V6 turbo мотора няколко години по-рано.
Хонда едва ли ще направят някакъв сериозен скок следващата година, техните основни организационни/производствени и технически проблеми си остават. Имаха една "сладка" година с Торо Росо без да са в светлината на прожекторите. Сега в Ред Бул ще се искат резултати на момента и не мисля че те са способни да се справят с напрежението.
Промените в правилата може леко да разместят балансът на силите, но не са достатъчно сериозни, за да има дупка в правилата която някой да използва. Напротив това са най-рестриктивно написаните правила за аеродинамични елементи които е имало.
Първото последствие ще е Х% намаление на аеродинамичното притискане, което значи че колите с най-много притискане в момента ще пострадат най-много.
Има обаче следващо ниво, а именно кой ще успее по-добре да замести настоящите вортекси.
С други думи, ако колата с най-много притискане в момента разчита много сериозно на Y250, за да генерира това притискане, то тази кола ще загуби най-много първоначално. Но всяко подобрение в тази област ще им носи най-много ползи.
Всъщност мисля, че балансът на силите/правилата трябваше да бъде задържан по-дълго време. Паниката не е хубаво нещо, а всичките промени са породени от паниката след Австралия.
Австралия 2019 и Австралия 2021 няма да са много по-различни.
Във Ф1 чудеса не се случват и няма такова нещо като напипване на верния път. За да го има "чудото" Браун ГП, Хонда наляха огромни ресурси и започнаха работа много рано работа по 2009. Мерцедес са започнали работа по V6 turbo мотора няколко години по-рано.
Хонда едва ли ще направят някакъв сериозен скок следващата година, техните основни организационни/производствени и технически проблеми си остават. Имаха една "сладка" година с Торо Росо без да са в светлината на прожекторите. Сега в Ред Бул ще се искат резултати на момента и не мисля че те са способни да се справят с напрежението.
Промените в правилата може леко да разместят балансът на силите, но не са достатъчно сериозни, за да има дупка в правилата която някой да използва. Напротив това са най-рестриктивно написаните правила за аеродинамични елементи които е имало.
Първото последствие ще е Х% намаление на аеродинамичното притискане, което значи че колите с най-много притискане в момента ще пострадат най-много.
Има обаче следващо ниво, а именно кой ще успее по-добре да замести настоящите вортекси.
С други думи, ако колата с най-много притискане в момента разчита много сериозно на Y250, за да генерира това притискане, то тази кола ще загуби най-много първоначално. Но всяко подобрение в тази област ще им носи най-много ползи.
Re: Формула 1 - обща тема
Ш.Льоклер - Ferrari - 1:36.450
С.Фетел - Ferrari - 1:36.812
От тестовете в Абу Даби.
С.Фетел - Ferrari - 1:36.812
От тестовете в Абу Даби.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Скоростта в тези тестове не показва много. Не се знае с какви настройки са били и с колко гориво.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани