Формула 1 - обща тема

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 20 Фев 2020, 14:42

По-скоро не искат да им се разкриват козовете токкова рано, аз така я разбрах инструкцията - "Видяха ни, всичко го гледат в момента, спри да го използваш, че се разкриваме" :dunno:

Още никой не мрънка за легалност, още прехвърлят страниците на правилата :mhihi: и за заети с мрънкането за Рейсинг пойнт. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 20 Фев 2020, 14:47

Да точно! И после пък си казаха: "Е добре де, всички така или иначе го видяха, давай пак". :mhihi: :mhihi:
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 20 Фев 2020, 16:27

На пресконференцията на ФИА със Джеймс Алисън и Хамилтън :mhihi: все едно раздаваха безплатни банички :ok:

А те пък директно хвърлиха бомбата:

Allison:“I probably won’t shed a great deal more light than what you saw on the TV,” he said. “But we have a system in the car, it’s a novel idea. We’ve got a name for it, it’s called DAS. And it just introduces an extra dimension for steering for the driver we’re hopefully will be useful during the year.

“But precisely how we use it, where we use it, that’s something we’ll keep to ourselves."

В допълнение - ФИА знаят за системата от 6 месеца. Свениха се да я обявят за официално легална, но не казаха че ще я забраняват. Т.е. нещо като двойния дифузьор 2009та. :driving: :mrgreen:

Очаква се на другите отбори да им трябват между 4 и 6 месеца, за да я копират до настоящото ниво. А тя предлага мноого потенциал за развитие. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 20 Фев 2020, 16:37

Това допълнително ще му помогне да си пази гумите, което той така или иначе правеше. Отделно скороста която печели...
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 21 Фев 2020, 11:06

https://twitter.com/Insidef1/status/1230464551461638146 - рено гледат като голям камък новата екстра на мерцедес.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от don_gori » 21 Фев 2020, 14:49

Хаха интересен сезон се заформя, още от началото има гръм и трясък :mhihi: В тая цялата ситуация като гледам от водещите 3 отбора май само Редбул нямат коз в задния джоб и мранкотят, Мерцедес показаха че пак са в друга лига, а Ферараи или си трайкат и са подготвили ново нелегално нещо :mhihi: или просто си трайкат и не им се ще да започне сезона :mhihi:
Аз като превъртя лентата малко от миналия сезон ми се избистрят някой неща - някъде преди лятната пауза(Август-Септември) Мерцедес са еднолични лидери и правят с шампионата както си поискат, вземат решение да насочат сили за следващия сезон, представят бегло на ФИА в каква посока ще тръгнат от там им дават зелена светлина и след 6 месеца видждаме готовия продукт. Сега остава само да видим на практика дали и как ще работи, останалите отбори пък не виждам смисъл да тръгнат да я копират, защото ФИА го е отрязала това нещо за сезон 2021.
За 2021 г. обаче нейното използване няма да е позволено. В член 10.5 от техническите правила за 2021 г., които бяха публикувани миналата година, е написано, че всякакви промени в ъгъла на управляващите колела могат да бъдат направени само чрез въртене на волана наляво или надясно. А при DAS сходимостта на колелата се променя при избутване и издърпване на волана.

За мен ФИА са знаели за системата на Мерцедес за този сезон и нарочно са я резнали за 2021.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2020, 14:58

don_gori написа:
А при DAS сходимостта на колелата се променя при избутване и издърпване на волана.


:shock: :shock: :shock: заеби!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 21 Фев 2020, 15:35

Според теориите на конспирацията :mhihi: това е само много лъскава примамка от страна на Мерцедес с цел всички да се юрнат да го копират и да изостанат в други области. :mhihi:

Истинската иновация била задното окачване, което безспорно е интересно, но Ред бул имат подобно решение. :dunno:

За мен ДАС има огромен потенциал. Сега го ползват само със стандартно и допълнително положение, но ако Хамилтън и Ботас свикнат с това управление не виждам пречки да има повече режими. :shock: Включително и допънителна трета ос на движение над настоящите две.(въртене ляво дясно по оста на кормилната колона, напред назад и бутане лява дясна ръка като кормило на колело) :shock:
Имаш контрол над Тое ъгъла в реално време, по-всяко време на пистата. До нива при които на абсолютно нулев ъгъл на правата можеш да активираш вортекс, който да прекъсва потока към определни елементи и да понижава челното съпротивление. А при по-голям/по-малък ъгъл аеродинамичната сянка на гумата да спира ефекта му. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 21 Фев 2020, 15:47

Чакай сега, той сега нали точно Toe ъгъла пипа?!?
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 21 Фев 2020, 16:02

Да, но има само едно допълнително положение.

Стандартното със Х Toe-Out с бутнат напред волан за завоите и допълнителното положение за правите с издърпан към пилота волан и нулев Тое.

Да ги наречем режим 0 и режим 1.

Идеалният Тое ъгъл вероятно е различен за различните части от пистата. Т.е. спокойно могат да добавят режим 2 , 3, 4..... стига пилотите да не луднат с всичките джаджи, които трябва да управляват. :shock:

Параболика примерно може да има специален Тое, който значително улеснява преминаването, какво им пречи за Монца да имат режим 0(за всички завой без Параболика), режим 1(за правите) и режим 2(за Параболика). :dunno:

Същото важи и за дългия завой в Китай или новите виражи на Зандворт и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 21 Фев 2020, 16:04

Аха разбрах те, ама то това че на тестовете ползва 0 и 1, не значи че в "реална" среда няма да има 0, 1, 2, 3, 4... Реално обаче инвестиране в разработването на тая система няма голям смисъл тъй като от догодина е забранена.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 21 Фев 2020, 16:16

Ферари вече са започнали копирането според Биното :mhihi:

Колкото до правилата за следващата година.

Всичко зависи от това какво предимство дава и колко лесно се копира. Симулаторите ще прегреят сега :mhihi:

Представи си, че двойния дифузьор се знаеше, че ще е забранен за 2010. Сигурен съм, че въпреки това пак щяха да го копират - предмството което дава е прекалено голямо.

А има и косвени ползи, въпреки че е забранена за следващата година, разработването, внедряването и изполването й може да те научат на много неща и да подскажат други иновации.

Без знанието от двойния дифузьор, можеше да няма обдухан дифузьор или днешната инерпретация на потоците над пода. :dunno:

П.С.

Може и да е за заблуда на противника, но...

Binotto: "Mercedes and Red Bull are faster. We are not yet out for lap time, but we have some concerns. At the moment, we cannot say that we have the speed you would expect.."

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 10.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Батмобил

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от alozavar » 21 Фев 2020, 16:59

С моите лимитирани знания седя и се чудя по два въпроса в момента... ОК, пипа ъгъла на предните гуми- това как се отразява на задните и какви настройки трябва да се зададат за тях, за да отразяват промените, които пилота ще прави в движение по предницата :kuku: И изобщо какво ще остане за настройки от бокса - да настроят максималния и минималния ъгъл и той си цъка между тях? И също - както вие казахте в момента е 0 и 1 - ако искаш нещо повече как ще превключва различните "степени" на волана и дали не трябва да го застопоряват по някакъв начин? Само с дърпане и бутане не знам дали ще стане :mhihi:

Ферари пратиха вече един двигател по пощата, не знам колко е на добре там работата :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от cmdkick » 21 Фев 2020, 17:19

alozavar написа:ОК, пипа ъгъла на предните гуми- това как се отразява на задните и какви настройки трябва да се зададат за тях, за да отразяват промените, които пилота ще прави в движение по предницата

- Никакви, Тое ъгъла няма влияние на задницата.

alozavar написа:И изобщо какво ще остане за настройки от бокса - да настроят максималния и минималния ъгъл и той си цъка между тях? И също - както вие казахте в момента е 0 и 1 - ако искаш нещо повече как ще превключва различните "степени" на волана и дали не трябва да го застопоряват по някакъв начин? Само с дърпане и бутане не знам дали ще стане :mhihi:


- Еми да де, ще му добавят застопорявне между предна мъртва и задна мъртва...
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 21 Фев 2020, 17:20

Те волана и сега го застопоряват или по-точно кормилната система, защото се предполага, че се мести волан+кормилен прът+рейка с рамена. :shock:

Заключеното положение е "пълен напред" :mhihi: . Пилотът натиска и държи бутон, за да отключи механизма, докато държи бутона заключване няма и той го тегли свободно към себе си. Предполагам има ограничител, за да не прекали. Когато натисне спирачката тежестта му отива напред и бута механизма, но може и по средата на правата сам да го бутне напред. В тоя момент той вече не държи бутона и волана "щраква" в позиция "пълен напред". Общо взето превключва между самолетен щурвал и волан с бутон. :mhihi:

Ако се добави и избирач към бутона ще може да се селектира в коя позиция да заключва. Пример с Монца - на старт/финала избирача е на позиция 0 и Хамилтън с бутона отключва, за да дръпне волана в позиция 1 ръчно. Това продължава до обратната права преди Параболика. Там превключва в позиция 2, натиска бутноа и на правата пак дърпа волана към себе си ръчно в позиция 1, но този път за Параболика волана няма да заключи на 0, а на 2 - специалната настройка за Параболика. После пак превключва към 0 на старт/финала и т.н. Лимитът е капацитета на пилота да ръчка джаджи. :driving:

Не би трябвало тази игра да пречи на задните гуми. Настройките или положенията са предварително зададени от бокса да. Готиното е, че вече не им трябва компромисна настройка на Тое ъгъла, която да работи и на завоите и на правата. Могат да имат максимално агресивна настройка за завоите и идеалната за правата(т.е. 0 градуса)

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook