Зарядно за акумулатор
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Зарядно за акумулатор
Демек, който се е прееб*л, прееб*л, другите да купуват LIDL-ското и да си свиркат
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Зарядно за акумулатор
добре... са да видим с бутоните на стека кво правим
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Зарядно за акумулатор
Knoxville_ написа:На Стек това беше изтъкнато като предимство (обаче в началните постове на темата, не в последните страници), ако не се лъжа - че може да зарежда директно в колата, без да се разкачат клемите.
За Бош Ц3 се отнася същото
Че това кое зарядно не го може
Може би някое от преди 20 години...
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Зарядно за акумулатор
А, не знам. От такива неща не разбирам, затова пуснах тема.
Останах с впечатление, че е възможно LIDL-ското да направи някоя мизерия, ако се зарежда при вързани клеми.
Останах с впечатление, че е възможно LIDL-ското да направи някоя мизерия, ако се зарежда при вързани клеми.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Зарядно за акумулатор
Няма как да си се прее*Ал с нещо, което ще ти спести смяна на акумулатор
Просто според вида автомобил, акумулатор и честота на използване на зарядното си преценяваш какво да вземеш. Аз мойта кола я дозареждане веднъж пролет и веднъж есен (и винаги зарядното изключва доста бързо). За тия две ползвания на най-обикновен обслужваем акумулатор няма сила на земята дето да ме накара да дам пари за стек (не отричам качествата му и че за по-нови и сложни коли и батерии е може би по-добрият избор). Спора тръгна оттам, че ползвателите на цтек осмяха ползвателите на евтиното лидълско зарядно, а не изтъкват някакви особени доводи за превъзходство
Акумулатора на осмицата се дозарежда при всяко влизане в официалния сервиз, а това е често (там не знам какво ползват)
Просто според вида автомобил, акумулатор и честота на използване на зарядното си преценяваш какво да вземеш. Аз мойта кола я дозареждане веднъж пролет и веднъж есен (и винаги зарядното изключва доста бързо). За тия две ползвания на най-обикновен обслужваем акумулатор няма сила на земята дето да ме накара да дам пари за стек (не отричам качествата му и че за по-нови и сложни коли и батерии е може би по-добрият избор). Спора тръгна оттам, че ползвателите на цтек осмяха ползвателите на евтиното лидълско зарядно, а не изтъкват някакви особени доводи за превъзходство
Акумулатора на осмицата се дозарежда при всяко влизане в официалния сервиз, а това е често (там не знам какво ползват)
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Зарядно за акумулатор
Don_Diego написа:Няма как да си се прее*Ал с нещо, което ще ти спести смяна на акумулатор
Просто според вида автомобил, акумулатор и честота на използване на зарядното си преценяваш какво да вземеш. Аз мойта кола я дозареждане веднъж пролет и веднъж есен (и винаги зарядното изключва доста бързо). За тия две ползвания на най-обикновен обслужваем акумулатор няма сила на земята дето да ме накара да дам пари за стек (не отричам качествата му и че за по-нови и сложни коли и батерии е може би по-добрият избор). Спора тръгна оттам, че ползвателите на цтек осмяха ползвателите на евтиното лидълско зарядно, а не изтъкват някакви особени доводи за превъзходство
Акумулатора на осмицата се дозарежда при всяко влизане в официалния сервиз, а това е често (там не знам какво ползват)
руско "истинско" зарядно
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:KPETEH написа:Явно типа от зарядно се определя от това дали разкачате акумулатора от клемите на колата или не. Има ли някъде написано от СТЕК или ЛИДЛ, че не трябва да разкачаме клемите?!
От БМВ пише, че се зареждат поне сравнително новите скапани Е90-ки, през клемите отпред, за да е наясно с това IBS сензора. Винаги може да си изгорите и FRM3 модула де...
CTEK зарядните се ползват в BMW дилърствата и оторизираните сервизи за поддържане на батериите (също и в Mercedes-Benz) и ти гарантирам на 100%, че колата може да се зарежда напълно безопасно през клемите в моторното отделение с такова зарядно, понеже редовно го правя, дори когато ползвам NCS Expert, ISTA и т.н, зарядното компенсира дърпането на ток, но е направено така, че няма да вдигне над 14V, за да не замине някой модул. В упътването на лидълското, в което се кълнат някой хора, че е същото тука, обаче пише, че батерията се зарежда разкачена задължително, понеже за 10лв китаеца е нарпавил нещо, което известните брандове като BOSCH, AEG, BANNER и CTEK са се объркали да му търсят 50 евра.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Зарядно за акумулатор
b00st написа:dextuar написа:KPETEH написа:Явно типа от зарядно се определя от това дали разкачате акумулатора от клемите на колата или не. Има ли някъде написано от СТЕК или ЛИДЛ, че не трябва да разкачаме клемите?!
От БМВ пише, че се зареждат поне сравнително новите скапани Е90-ки, през клемите отпред, за да е наясно с това IBS сензора. Винаги може да си изгорите и FRM3 модула де...
CTEK зарядните се ползват в BMW дилърствата и оторизираните сервизи за поддържане на батериите (също и в Mercedes-Benz) и ти гарантирам на 100%, че колата може да се зарежда напълно безопасно през клемите в моторното отделение с такова зарядно, понеже редовно го правя, дори когато ползвам NCS Expert, ISTA и т.н, зарядното компенсира дърпането на ток, но е направено така, че няма да вдигне над 14V, за да не замине някой модул. В упътването на лидълското, в което се кълнат някой хора, че е същото тука, обаче пише, че батерията се зарежда разкачена задължително, понеже за 10лв китаеца е нарпавил нещо, което известните брандове като BOSCH, AEG, BANNER и CTEK са се объркали да му търсят 50 евра.
Не им убивай кефа, еднакви са, ние сме се прецакали и сме будали, че сме купили по-скъпото
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:....Не им убивай кефа, еднакви са, ние сме се прецакали и сме будали, че сме купили по-скъпото
Не си се прецакал, особено ако колата или акумулатора ти не стават и зареждаш постоянно.
Аз ползвам китайско (не, че стека е другъде произведен) от Практикер за 50лв, трансформаторно до 10А с регулатор на напрежение. Ползвам го веднъж на 3-5 години, когато трябва да се предвижа до магазин за нов акумулатор.
Ако отварям жичкаджийски сервиз може да си купя стек, но се съмнявам, че ще държи напрежение/ток за експерименти.
ПП: Да не говорим за Дачия, че тая дето се опитват да убият пред очите ми мина 400 000км
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Зарядно за акумулатор
Knoxville_ написа:На Стек това беше изтъкнато като предимство (обаче в началните постове на темата, не в последните страници), ако не се лъжа - че може да зарежда директно в колата, без да се разкачат клемите.
За Бош Ц3 се отнася същото
И си има необходимите приспособления. Разлика със СТЕК и оригиналното BMW зарядно няма. Справка и как се използва тук: http://www.bmwblog.com/2016/01/28/bmws- ... y-charger/
БГ инструкция за екплоатация на CTEK: http://www.akumulatori.bg/media/docs/Ak ... 45kFDE.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Зарядно за акумулатор
Те тия от БМВ са балъци и не разбират Как може да не предлагат LIDL-ското зарядно
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Зарядно за акумулатор
И аз съм със СТЕК от 3 години, доволен съм. От акумулаторибг.нет го купих.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Зарядно за акумулатор
b00st написа: В упътването на лидълското, в което се кълнат някой хора, че е същото тука, обаче пише, че батерията се зарежда разкачена задължително.
Аз не се кълна в него щото струва 35лв и ми е през.... сещаш се. И в инструкцията за експлоатацият никъде не пише за ЗАДЪЛЖИТЕЛНО разединяване на акумулатора от инсталацията на автомобила. А пише, че демонтиран акумулатор трябва да се зарежда на проветриво място
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Зарядно за акумулатор
Лидълското и стек зарядното нямат нищо общо , некоректно е да се сравняват по показател цена и функционалност . Горното е лидълското долното стека .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани