xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Gqbriel » 12 Яну 2018, 11:30

andy написа:Пиша за режим DS, но понеже в stage1/2/3 вече си пише само S1/2/3/4/5/6 не си ме разбрал.

А това което съм го описал за оригиналните софтове в режим DS е така.

:yes: А това е друго вече
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от andy » 17 Яну 2018, 10:02

andy написа:Да споделя че вече и аз "чипосах" кутията. Резултатите наистина са положителни. Кутията включва като нова. При студено тръгване нещата доста са подобрени. Няма го това "провлачване". Потеглявнето на 1 скорост винаги, наистина е уникално, като превключването 2>1 и 1>2 изобщо не се усеща.

Тествах първо stage 3 v2.0 (последната) и после stage 2 v2.0 (пак последната).
Има осезаеми различия между двете.
На stage3 на S малко след около 2100об/мин си включва на 6 (с оригинални софт включва чак след 250км/ч), т.е. карате все на 5.
На stage2 на S минава на 6 на по-високи обороти (около 2800об/мин), което лично на мен ми допада повече.
На stage2 и в трите режима D/S/M минава на 1 предавка, на stage3 на М си остава на 2.
На stage3 на M при downshift си дава газ като сменя (REV-MATCH), което допълнително придобива спортен характер превключването, което е и с 50% по-кратко от stage2.
И още други неща, като не на последно място е показването на предавките в режим D и S, което ме кефи и винаги съм се чудил защо БМВ го нямат все още дори и на последните 8 степенни кутии, а ВАГ го имат от ранната 2004 г. при DSG кутията.


Да си редактирам поста но да се вижда.
На stage2 и 3 след 2500об/мин си включва на 6


Да обобщя че разликата между stage 2 и 3 си остава само в режим M. По-бързо включване (с подритване) на stage3 и неминаване на 1 предавка пак в този режим при спиране.
Понеже бях попитан за кика - на stage 2 и 3 го върнаха по искане на потребителите, което е много добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 17 Яну 2018, 10:38

andy написа:
andy написа:Да споделя че вече и аз "чипосах" кутията. Резултатите наистина са положителни. Кутията включва като нова. При студено тръгване нещата доста са подобрени. Няма го това "провлачване". Потеглявнето на 1 скорост винаги, наистина е уникално, като превключването 2>1 и 1>2 изобщо не се усеща.

Тествах първо stage 3 v2.0 (последната) и после stage 2 v2.0 (пак последната).
Има осезаеми различия между двете.
На stage3 на S малко след около 2100об/мин си включва на 6 (с оригинални софт включва чак след 250км/ч), т.е. карате все на 5.
На stage2 на S минава на 6 на по-високи обороти (около 2800об/мин), което лично на мен ми допада повече.
На stage2 и в трите режима D/S/M минава на 1 предавка, на stage3 на М си остава на 2.
На stage3 на M при downshift си дава газ като сменя (REV-MATCH), което допълнително придобива спортен характер превключването, което е и с 50% по-кратко от stage2.
И още други неща, като не на последно място е показването на предавките в режим D и S, което ме кефи и винаги съм се чудил защо БМВ го нямат все още дори и на последните 8 степенни кутии, а ВАГ го имат от ранната 2004 г. при DSG кутията.


Да си редактирам поста но да се вижда.
На stage2 и 3 след 2500об/мин си включва на 6


Да обобщя че разликата между stage 2 и 3 си остава само в режим M. По-бързо включване (с подритване) на stage3 и неминаване на 1 предавка пак в този режим при спиране.
Понеже бях попитан за кика - на stage 2 и 3 го върнаха по искане на потребителите, което е много добре.

Теоретично на Stage 2 и Stage 3 при D трябва да има минимална разлика в бързината при смяна, но едва ли някой може да я долови. Но като цяло според мен, Stage 3 е за големи двигатели със солиден ремап, иначе 1 или 2. Слагал съм сега на N47 Stage 3, дори стана по-мазна на D отколкото преди със Stage 1 (когато за този мотор се предлагаше само той), но на S разликата е огромна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от andy » 17 Яну 2018, 11:17

Аз не долових разлика в двата стейджа. По описание дават +25% на D и S при stage 2 и 3.

Превключването при stage 2 и 3 е много по-мазно и малко по-бързо от оригиналния софт на кутията.

Карах и планиско доста километри. Преди софта при изкачване държи по-високи обороти и превключва по-късно на горна предавка. След софта качва предавките много по-рано при изкачване.
Разхода не съм го засичал с точност, но определно пада в планината, както и в града. Извънградско е все на 6 и няма как да гори по-малко.

Аз твърдо останах на stage 2 заради подскачането в режим М (а го ползвам в пресечен район), но който има падове на волана и не търси спортно включване а ползва ръчния режим да слага stage 3.
Ако си на D и сменяш скоростите САМО от волана няма подскачане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от bai_ILIA » 17 Яну 2018, 14:50

полезна информация. аз съм с падове на волана, но ще мина на стейдж 2 на първо време. При мен разликата градско в Пловдив е почти литър, но не съм вадил колата скоро от града и нямам впечатления планинско. Кутията наистина се държи много различно с тръгването от 1-ва и въобще не се усеща смяната 1>2 или 2<1. Най- много ми харесва как катеря стръмни баири с ниска скорост на 4-а с новия софт, а преди кутията стоеше на втора и обороти, което е доста неадекватно при 750НМ...Имаше тест 80-120км/ч на 5-а предавка с N57, където с правилните настройки на торка, разликата била 0.4 секунди в полза на софта.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10444
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Leon » 22 Яну 2018, 23:45

Някой пробвал с 6-цил бензинов мотор? Свалих си приложението, но не ми стана ясно какво и как се плаща за тоя флаш...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 23 Яну 2018, 3:55

Leon написа:Някой пробвал с 6-цил бензинов мотор? Свалих си приложението, но не ми стана ясно какво и как се плаща за тоя флаш...

Общо казано имаш следните варианти:

1. Правиш си всичко сам: купуваш си general license и оттам си плащаш за всеки stage отделно или купуваш super license, в който са ти включени всички stage-ове, плаща се през Google Play store-а всичко, първо за лиценза и после преди флаш за всеки нов stage.

2. Има хора, така наречените дилъри, които могат да свършат тази работа вместо теб. Те работят с друго приложение, различно от това, което могат да си свалят обикновените юзъри от play store-а, това си има своите плюсове. От сайта на приложението може да видиш в кой град има, както и контакти.

Важно е, ако решиш да го правиш сам, да използваш достатъчно мощно външно захранване /не зарядно за акумулатор/ по време на флаша.

Съвсем скоро до края на месеца излизат N52 моторите заедно с 218 коня 530d и 163 коня 120д/320д, а вече имат и за по-големите бензини 545/645.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2018, 10:36

Leon написа:Някой пробвал с 6-цил бензинов мотор? Свалих си приложението, но не ми стана ясно какво и как се плаща за тоя флаш...

За Н52 няма ти нали беше Н52 не Н53...скоро ще излезе и за нашите кутии
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от dpopov » 25 Яну 2018, 15:10

Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от andy » 25 Яну 2018, 15:13

dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Само с возене не става. Иска се каране и да си познаваш добре кутията как е превключвала в различните режими, различните натоварвания и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от dpopov » 25 Яну 2018, 15:28

andy написа:
dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Само с возене не става. Иска се каране и да си познаваш добре кутията как е превключвала в различните режими, различните натоварвания и т.н.


Абе, като ги чета какво обещават май и от возене ще се усети разликата. Както и да е. Ако няма желаещи да ме повозят поне да споделят дали някой го е правил на кутията на този двигател.

Още нещо, кво правим, ако има ремап колата? Тая кутия дали няма да й се види тежко да включва по-бързо с повече torque?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Gqbriel » 25 Яну 2018, 15:30

dpopov написа:
andy написа:
dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Само с возене не става. Иска се каране и да си познаваш добре кутията как е превключвала в различните режими, различните натоварвания и т.н.


Абе, като ги чета какво обещават май и от возене ще се усети разликата. Както и да е. Ако няма желаещи да ме повозят поне да споделят дали някой го е правил на кутията на този двигател.

Още нещо, кво правим, ако има ремап колата? Тая кутия дали няма да й се види тежко да включва по-бързо с повече torque?

МИналата седмица питах един собственик на Е91 330д с ремпа + хибрид (по спомен около 310кс на колела) и е с xhp и каза,че колата няма нищо общо с преди и е дооста доволен...та тоя ремап не пречи ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от dpopov » 25 Яну 2018, 16:03

Gqbriel написа:
dpopov написа:
andy написа:
dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Само с возене не става. Иска се каране и да си познаваш добре кутията как е превключвала в различните режими, различните натоварвания и т.н.


Абе, като ги чета какво обещават май и от возене ще се усети разликата. Както и да е. Ако няма желаещи да ме повозят поне да споделят дали някой го е правил на кутията на този двигател.

Още нещо, кво правим, ако има ремап колата? Тая кутия дали няма да й се види тежко да включва по-бързо с повече torque?

МИналата седмица питах един собственик на Е91 330д с ремпа + хибрид (по спомен около 310кс на колела) и е с xhp и каза,че колата няма нищо общо с преди и е дооста доволен...та тоя ремап не пречи ...


Признавам, че аз не ги разбирам много, но ми се струваше адекватно да й е по-трудно на кутията да включва бързо с повече torque на гърба.

Аз се чудя дали да се доверя на някой сервиз да я свърши тая работа или сам да се занимавам. Ако я флашнат в сервиз, аз мога ли да си избирам Stage-овете или трябва да ходя всеки път като искам да сменям stage?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Gqbriel » 25 Яну 2018, 16:14

dpopov написа:
Gqbriel написа:
dpopov написа:
andy написа:
dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Само с возене не става. Иска се каране и да си познаваш добре кутията как е превключвала в различните режими, различните натоварвания и т.н.


Абе, като ги чета какво обещават май и от возене ще се усети разликата. Както и да е. Ако няма желаещи да ме повозят поне да споделят дали някой го е правил на кутията на този двигател.

Още нещо, кво правим, ако има ремап колата? Тая кутия дали няма да й се види тежко да включва по-бързо с повече torque?

МИналата седмица питах един собственик на Е91 330д с ремпа + хибрид (по спомен около 310кс на колела) и е с xhp и каза,че колата няма нищо общо с преди и е дооста доволен...та тоя ремап не пречи ...


Признавам, че аз не ги разбирам много, но ми се струваше адекватно да й е по-трудно на кутията да включва бързо с повече torque на гърба.

Аз се чудя дали да се доверя на някой сервиз да я свърши тая работа или сам да се занимавам. Ако я флашнат в сервиз, аз мога ли да си избирам Stage-овете или трябва да ходя всеки път като искам да сменям stage?

Сервиз...има си дилъри официални,а можеш и сам...кутията използва торк-а за да сменя по-плавно ;)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 25 Яну 2018, 16:25

dpopov написа:Колеги,

някой с 330D /N57/ да е сложил този flash на кутията и да има желание да ме повози?? :mrgreen: :mrgreen:


Аз съм се возил на 6/шест/ коли с този ремап на кутията и потвърждавам мнението на колегите - не е ли твоята кола, ти да караш и да си я познаваш, не можеш наистина да усетиш разликата - да, такава има, но чувството, когато ти я подкараш, е съвсем различно.

dpopov написа:Още нещо, кво правим, ако има ремап колата? Тая кутия дали няма да й се види тежко да включва по-бързо с повече torque?

Ако си с ремап, може да си само по-доволен от крайния резултат.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: carmanf1

Последни теми
Facebook