xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от @2bar » 11 Фев 2018, 0:25

Де да бях тинейджър....

Ми закачи един комп. и виж, какво става като започне да превключва странно, вместо да правиш генерални заключения и разправяш приказки от 1001 нощ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ

Мнение от Gqbriel » 11 Фев 2018, 0:32

@2bar написа:Де да бях тинейджър....

Ми закачи един комп. и виж, какво става като започне да превключва странно, вместо да правиш генерални заключения и разправяш приказки от 1001 нощ.

Напиши един софтуер и тогава обяснявай,кое параметърче се променя и кое как работи,и кое как се износва..
Предполагам си някой професор по механика на флуидите или някой физик гении ,а да може би се правил научен труд над промяната на “някое параметърче” в код от хиляди редове (не че се променят толкова) а дано...
Жив и здрав,темата ше я разчистя много хубаво - целта би трябвало да е хората да се запознават с факти - а ти си като латерна забила на едно място,моите уважения ,но ако не си тинейджър,то много съжалявам,отдавна ти е минал момента на празните приказки.
Накрая - ако успееш да обясниш на всеослушание ,колко ги разбираш нещата и колко софтуера си написал и променил на скоростни кутии - аз лично,ще се радвам да науча нещо..тези “велик съм,знам много,споря за всичко” ги минах преди 20години...а да и ще ти кажа “Извинявай ,че подцених мнението ти” (колкото и да не ти е важно)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 11 Фев 2018, 9:32

Хаос написа:
@2bar написа:Ако има удари в предавките, тези удари се пренасят и на съединителите и които удари могат да доведат до това, че самите фрикционни дискове се чупят.

Ko?

Я отговори първо как се чупят фрикционните дискове ;)

@2bar написа:Въпросът ми беше по - скоро реторичен. Това,че твоята кутия се шашка, не означава, че всички са така.

И общо взето можеш ли да си представиш, че някой производител на автомобили ще сложи едно копче в колата и ще напише в упътването да не го натискаш :kuku:

Да, мога, но няма да пиша сега, че пак ще бягаш по тъч линията и няма да отговориш на горния въпрос :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Владо » 11 Фев 2018, 11:01

Пак се отнесохте за глупости....
До тук беше развита тезата, че едва ли не ударното превключване било здравословно за кутията... да не говорим за лагери, карета, дифове, полуоски, шлици...
В последствие се установи, че самите разработчици не съветват да се ползва дългосрочно посочения режим, поради съкращаване живота на кутията...

Мисля, че това се опитва да ви каже колегата, за което не е нужно да си физик или математик, за да се сетиш... редно е да не се увличате в епитети, ако няма какво съществено да кажете :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от @2bar » 11 Фев 2018, 14:07

Владо написа:Пак се отнесохте за глупости....
До тук беше развита тезата, че едва ли не ударното превключване било здравословно за кутията... да не говорим за лагери, карета, дифове, полуоски, шлици...
В последствие се установи, че самите разработчици не съветват да се ползва дългосрочно посочения режим, поради съкращаване живота на кутията...

Мисля, че това се опитва да ви каже колегата, за което не е нужно да си физик или математик, за да се сетиш... редно е да не се увличате в епитети, ако няма какво съществено да кажете :winky:


@Владо,
само едно мога да ти кажа - :yes: И веднага бързам да поясня защо - не защото си на моето мнение, аз защото си успял да прочетеш всичките 8 стр. "неутрално" и разбрал за какво става въпрос. С времето и разговорите, които всеки ден водя, може би това е едно от най - важните качества на всеки твой работник.

Иначе по темата - всеки е свободен да слага/флашва кутията с какъвто си иска софтуер. Все пак сме свободна държава. Просто ми стана интересно, какви точно са отзивите от новият софтуер - ама без да обиждам никой, малко детски ми идват отговорите.

Също така ми е ясно, че темата/материята не е за хора, които не са в час/се занимават с развойна дейност в областта на автомобилите. За това и не очаквах, кой знае колко точни отговори, надявах се, че поне ще има отговори, които да ми помогнат да видя нещата от една друга гледна точка. За съжаление....нищо продуктивно не прочетох (от моя гледна точка).

Значи за кутията - ясно е, може да се оптимира или за макс. перформънс или макс. живот - това е най - лесната задача. Проблемът е да се намери компромис между двете - хем да е спортно/хем да има макс. живот. Точно това е тънкия момент, който не смятам, че "шепа" хора могат да постигнат. Бързам да кажа и защо - интерсите на различните отдели са различни - само за пример - смяната на по - високи обороти означава и повече шум от главното предаване. Дали клиентът ще го приеме за нормално - решението идва от шефът на моделът - или казва, че е ок, или казва, че не е ок. С две думи, просто им липсват информации, които няма начин да имат, освен ако не работят при някой от големите автомобилни прозиводители.

Иначе другите въпроси отиват малко в посока заяждане - може би типично българска черта, като няма какво да се каже, да се заяждаме.....лошо няма, просто ги игнорираме.... :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от bai_ILIA » 11 Фев 2018, 15:15

С две думи - софтуерът на xHP е супер. Който не го е карал, не знае и няма да разбере разликата. Който иска вечна кола и да не прави ремонти да си вземе Голф 2 и т.н. изводи. Аз лично не мога да си позная колата след ремапа на кутията, а не е като да не си я знам, карайки я 3 години вече :driving: Да, не мога да го обясня в детайли, че да ме разберат и малките деца, но си мисля, че те нямат работа да карат коли с по 750НМ на задно :ok: БМВ много добре знаят как да правят софтуер на кутии, но имайте на предвид, че сме 2018, а кутията ми е модел след март 2007, така че има какво да се желае...Оптимизациите, които предлага ремапа са много добри във всяко едно отношение и при правилна експлоатация на колата няма какво да стане...

Аз казах - ХАУ!!
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от vld » 11 Фев 2018, 15:16

@2bar написа:
Владо написа:Пак се отнесохте за глупости....
До тук беше развита тезата, че едва ли не ударното превключване било здравословно за кутията... да не говорим за лагери, карета, дифове, полуоски, шлици...
В последствие се установи, че самите разработчици не съветват да се ползва дългосрочно посочения режим, поради съкращаване живота на кутията...

Мисля, че това се опитва да ви каже колегата, за което не е нужно да си физик или математик, за да се сетиш... редно е да не се увличате в епитети, ако няма какво съществено да кажете :winky:


@Владо,
само едно мога да ти кажа - :yes: И веднага бързам да поясня защо - не защото си на моето мнение, аз защото си успял да прочетеш всичките 8 стр. "неутрално" и разбрал за какво става въпрос. С времето и разговорите, които всеки ден водя, може би това е едно от най - важните качества на всеки твой работник.

Иначе по темата - всеки е свободен да слага/флашва кутията с какъвто си иска софтуер. Все пак сме свободна държава. Просто ми стана интересно, какви точно са отзивите от новият софтуер - ама без да обиждам никой, малко детски ми идват отговорите.

Също така ми е ясно, че темата/материята не е за хора, които не са в час/се занимават с развойна дейност в областта на автомобилите. За това и не очаквах, кой знае колко точни отговори, надявах се, че поне ще има отговори, които да ми помогнат да видя нещата от една друга гледна точка. За съжаление....нищо продуктивно не прочетох (от моя гледна точка).

Значи за кутията - ясно е, може да се оптимира или за макс. перформънс или макс. живот - това е най - лесната задача. Проблемът е да се намери компромис между двете - хем да е спортно/хем да има макс. живот. Точно това е тънкия момент, който не смятам, че "шепа" хора могат да постигнат. Бързам да кажа и защо - интерсите на различните отдели са различни - само за пример - смяната на по - високи обороти означава и повече шум от главното предаване. Дали клиентът ще го приеме за нормално - решението идва от шефът на моделът - или казва, че е ок, или казва, че не е ок. С две думи, просто им липсват информации, които няма начин да имат, освен ако не работят при някой от големите автомобилни прозиводители.

Иначе другите въпроси отиват малко в посока заяждане - може би типично българска черта, като няма какво да се каже, да се заяждаме.....лошо няма, просто ги игнорираме.... :ok:


Колега тъпо е да генерализираш за едното твърдо превключване което го има само в един вариант на картите за един конкретен модел.
Това въпросно твърдо превключване го има само при 335i и то само в стейдж 3 и то само в ръчен режим( и е направено така защото така го искат хората с такива коли, за справка можеш да зачетеш темата в е90пост), за мен е необяснимо, как така с лека ръка твърдиш, че труда на хората не струва и всичко е на пропадия, защото видиш ли, някакви си там "програмистчета" са решили да пренапишат това онова....
Както аз така и други колеги споделиха мнение, за различните стейджове, и определено не бих си върнал оригиналния софтуер, който е доста по зле спрямо това което се предлага от xHP.
Айде ако обичаш обоснови се защо и с какво според теб би повлияло на кутията и механичната част от предавателните механизми, това, че кутията заключва по рано торк конвертора, това, че превключва на доста по ниски обороти при спокойно шофиране в градски режим, това, че включва 5-та и 6-та предавка на обороти на които има достатъчно въртящ момент? Защото това са основните промени които се ползват от повечето хора в ежедневието. В спортен режим кутията много по адекватно се ориентира на коя предавка да превключи, не държи някакви безумно високи обороти само защото е на "S", напротив, всичко е ориентирано спрямо това какви нужди има в момента, колко газ е подадена и прочие.
Не е лошо преди да коментираш, да видиш да усетиш какво точно се променя, защото иначе всичко останало са само празни приказки от рода на "аз си мисля, че е зле, защото не е направено от БеЕмВе" :mhihi:
Почти всички разновидности са с различни хардуерни номера на контролерите, всеки един контролер е с различни подобрения, това е важно да се знае.
Това което се опитвам да ти кажа е, че при една и съща кутия например която се ползва в 335 ZF 6HP21 и в 320d lci, както и ZF 6HP19 която я има също на 320д и на 325i/330i софтуера е съвсем различен и предоставя различни неща, просто защото управлението на кутиите е различно и има различни възможности.
Поне веднъж напиши нещо конкретно, няма проблем да го напишеш и с технически термини, ще те разберем не се притеснявай ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10444
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Leon » 12 Фев 2018, 22:12

Аз, честно казано, съм отявлен критик на фабричните настройки на БМВ автоматите. Рядко съм попадал на кутия, която използва оптимално възможностите на мотора. Явно се правят много компромиси. Няма да влизам в подробности, но моята кола не е изключение - на ръчен режим е супер, но на D определено има какво да се желае, та всяко подобрение е добре дошло. За съжаление се оказа, че за моята кутия няма хНР, но ще пробвам на една дизелова кола, която изобщо не ме кефи как се държи със заводските настройки, макар и актуализирани до последна версия.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Владо » 13 Фев 2018, 0:21

При всички случаи трябва да се благодари на разработчиците за предоставената възможност за промяна в поведението на аск в зависимост предпочитанията на водача :clap: .

Ставаше дума за възможни последици от ползването на новите режими, но явно е рано да се каже, ще трябва да се натрупа инфо от обратна връзка, и да се прецени. За някого е възможно да не е проблем евентуалната повреда, но надали повечето хора правят промени с идеята да скъсят живота на агрегати и колата като цяло.

Не съм съгласен обаче с мненията че от бмв не са се справили. Напротив, справили са се отлично, като са разположили поведението на кутията в средата на предпочитанията, т.е. най-удобно за масовия потребител. Както виждаме, едни искат да им превключва на 1200 оборота, други на 2500 примерно за дизел... и са си взели съответния софт. Сега, защо няма 3 копчета на таблото, е отделен въпрос, но може би е свързан с много други конструктивни, а възможно е и законови аспекти.
Вероятно може да си поръчате при покупка на нова кола... ама кой тук е с нова кола от магазина :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2018, 0:18

Не, че нещо ама на 3-ти януари пускаш темата като пълен лаик "дали не е нещо като пауър бокса и има ли то почва у нас" и 6 дни по-късно вече имаш впечатления от различните стейджове и даваш компетентни мнения с кой ъпгрейд какво се случва. Две седмици и вече си и инсталирал софтуера на различни коли..

Аз лично нямам нищо против ама е малко неуважение към потребителите на форума подобен аграрен подход пък и една платена обява не струва милиони.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 15 Фев 2018, 7:26

Наблюдението ти е много резонно bum_bum :yes: На когото трябва отдавна съм писал и съм казал, ако прецени, да трие темата. Така че няма нищо аграрно...
Това не е ядрена физика, че да ти трябва да го учиш с години...
Отделно, това може да е нова тема за ТОЗИ ФОРУМ, но в други е дискутирана отдавна, та с четене и малко практика и за по-малко от 6 дни може да добиеш ясна представа. Надявам се да ти е станало по-ясно вече ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от boris » 15 Фев 2018, 9:49

Темата не е изтрита, защото наистина е интересна.
Преди 6 месеца рева, че едни хора ползвали едни похвати за да изкарат някой лев от форума,а сега вече като го ползваш за същото нещо форума, не са аграрни. 8)
Как ти приляга собствената ти темичка не е истина:
viewtopic.php?f=4&t=421246
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 15 Фев 2018, 10:07

boris написа:Темата не е изтрита, защото наистина е интересна.
Преди 6 месеца рева, че едни хора ползвали едни похвати за да изкарат някой лев от форума,а сега вече като го ползваш за същото нещо форума, не са аграрни. 8)
Как ти приляга собствената ти темичка не е истина:
viewtopic.php?f=4&t=421246

Отключи я, за да пишем в нея, много ще се радвам, тъкмо ще споделя още наблюдения, които съм натрупал :yes:. Ще добавя й ЛС-тата от модератори във форума как всичко това било нормално и естествено някой да взима пари срещу предоставяне на услуга, защото имам и такива :lalala:. Сигурен съм, че съм помогнал на достатъчно много хора безвъзмездно, за да не се налага да ме причисляваш към колеги, които очевадно използват форума САМО за финансова изгода, но както забелязвам, по никакъв начин не санкционирате, да не казвам, че съм й оправял правени от тях коли отново без финансова облага ;)

Към момента на пускането на тази тема не съм имал никакви отношения с хората от xHP, така че не намирам нищо нередно и спрямо софтуера на xHP съм спестил/помогнал на всеки един от тази тема, с когото съм имал някакъв достъп, така че нападките ви са силно неуместни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от boris » 15 Фев 2018, 10:20

Напълно нормално е да се взимат пари за свършена работа, за това никой не говори.
Няма нищо лошо, решил си да се занимаваш, кодираш, направил си фейс страничка, станал си им представител, ок, няма грижи, ама не се прави тук на ощипана мома.
И т'ва с личните няква заплаха ли е какво :lol: :lol:
Темите се отключват от този, които ги е заключил.

dextuar написа:Към момента на пускането на тази тема не съм имал никакви отношения с хората от xHP, така че не намирам нищо нередно и спрямо софтуера на xHP съм спестил/помогнал на всеки един от тази тема, с когото съм имал някакъв достъп, така че нападките ви са силно неуместни.


Верно ли :lol: , темата си е пуснал на 03.01,а на 23.11.2017 си написал това:
С радост може да обявим, че от 22.11 вече "@@@@@@@@@@@@@@@" е официални дилър на xHP Flashtool - най-иновативния софтуер за РЕМАП на скоростни кутии.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от georgi_1986 » 15 Фев 2018, 10:27

dextuar написа:

Към момента на пускането на тази тема не съм имал никакви отношения с хората от xHP, така че не намирам нищо нередно и спрямо софтуера на xHP съм спестил/помогнал на всеки един от тази тема, с когото съм имал някакъв достъп, така че нападките ви са силно неуместни.



Колега как така си нямал отношение към хората от xHP като пускаш темата на 3-ти януари 2018г, пък в фейсбук страницата ти https://www.facebook.com, пише, че от 22.11.2017г си техен дилър?

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook