Как се прави магистрала в Германия
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Как се прави магистрала в Германия
Не знам защо си играета да смятате, има натоварване на ОС, то така и хващат в чужбина кой е претоварен.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Как се прави магистрала в Германия
Най-голямото натоварване изпитва диференциалната ос на влекача. Макс допустимото в БГ е 10т. Сега си го разделяйте на броя (4бр) и площа гуми.
В БГ тотала е 40т. В Италия и Франция е 44т. и няма забрани при високи температури (а там е все горещо).
Един камион може да не е претоварен по тотал, но може по ос да е.
В БГ тотала е 40т. В Италия и Франция е 44т. и няма забрани при високи температури (а там е все горещо).
Един камион може да не е претоварен по тотал, но може по ос да е.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Как се прави магистрала в Германия
А бе тука всяка седмица има някъде преобърнат камион, щото не е претоварен и е много добре разпределен товара вътре. Следят ги само по границите за международни превози. За вътрешни всеки си прави квот си иска. От ТИР-аджии съм слушал, че и по 60 тона са ставали, а над 50 е масово.
- speeder88
- младши ентусиаст
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Как се прави магистрала в Германия
Тъста по едно време караше самосвал с инертни материали основно, редовно беше 10+!
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: Как се прави магистрала в Германия
speeder88 написа:Тъста по едно време караше самосвал с инертни материали основно, редовно беше 10+!
Е нормално един четириос го дават да товари 17т те редовно си товарят по 30т и нагоре.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Как се прави магистрала в Германия
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Как се прави магистрала в Германия
Сега гледам новия асфалт дето го полагат с ква магия е - поема водата и колите които се движат пред теб не хвърлят мизерия по прозореца
Иначе не е нещо грапав , все едно по гума караш.Сцепление бол , с най-големите галоши можеш да прайш егати влизанията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иначе не е нещо грапав , все едно по гума караш.Сцепление бол , с най-големите галоши можеш да прайш егати влизанията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Как се прави магистрала в Германия
Binev_OuT написа:Сега гледам новия асфалт дето го полагат с ква магия е - поема водата и колите които се движат пред теб не хвърлят мизерия по прозореца
Иначе не е нещо грапав , все едно по гума караш.Сцепление бол , с най-големите галоши можеш да прайш егати влизанията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
От 10+ години в южните страни по-точно Италия и Испания се слага такъв, първо започнаха по разните скоростни тангенти и лъчове.
При силен дъжд с 180 си караш все едно си на сухо, сцеплението е по-голямо на дъжд там, отколкото у нас през лятото на сухо.
Ако вали продължително се получават малки локви тук-там, но като цяло не хвърчи от гумите нищо или почти нищо.
Имам едно много гадно видео, все пак е от преди 10 годи, но се вижда как хвърчи вода в началото от колите и какво става след 1,20мин когато се кара на попиващия асфалт, все едно няма нищо.
Грапав не е, просто е порест и много черен, в сместа се влагат и стрити стари гуми, хем по-добри сцепление, хем за безшумност, а в нашия основния материал е чакъл и камъчки.
https://www.vbox7.com/play:739df72d
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Как се прави магистрала в Германия
Ами да точно за това става въпрос.
Доста по-тъмен е от другия.
И технологията ще е друга и сняг няма да го бърка.
Преди две седмици започнаха ремонт на около 10км отсечка по скоростен път , да кажа само че от около месец не е спирало да вали сняг и дъжд.
Толкова я чаках тая зима , да спрат с тия ремонти , малко да се отпуши движението , ама няма да е.
Но да кажа също и че тука пак вървят яко схеми с тия пътища.
Има отсечки които са заградени от 5 месеца и ни техника виждам нито хора , нито нещо е почнато да се прай.Жълта маркировка , 5 конуса и тва е.Да ги отрепеш с лопатата направо!
Доста по-тъмен е от другия.
И технологията ще е друга и сняг няма да го бърка.
Преди две седмици започнаха ремонт на около 10км отсечка по скоростен път , да кажа само че от около месец не е спирало да вали сняг и дъжд.
Толкова я чаках тая зима , да спрат с тия ремонти , малко да се отпуши движението , ама няма да е.
Но да кажа също и че тука пак вървят яко схеми с тия пътища.
Има отсечки които са заградени от 5 месеца и ни техника виждам нито хора , нито нещо е почнато да се прай.Жълта маркировка , 5 конуса и тва е.Да ги отрепеш с лопатата направо!
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани