Как се прави магистрала в Германия

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от bum_bum » 05 Дек 2017, 0:10

Дори и като не крадат пак остава това, че са 80% неможачи или както казваш техническия не е баш техник.

Тук правиха ремонт на паркинга на лифта. Огромен, може би 4-5 декара. Копаха 2 седмици, сложиха километри тръби за отводняване. Гледам си и си викам- ей го, частен паркинг като се вади лев от джоба и не се краде значи може да стане.

Сложиха асвалта и след 2 дни заваля. През средата на паркинга текат баси реките... Просто си не можем. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Nukem » 05 Дек 2017, 0:16

еми не може един инженер да взима 1500лв а едно ИТ да взима 5-10к лева и да искаме всичко да е ок, даже за това заплащане сме си много добре. Чак понякога ми е жал за някои колеги в бранша обектов ръководител за цяла Южна България и на 1800лв, добре че го уредихме и скоро ще напуска и ще го правим ИТ :mhihi:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Denmark » 05 Дек 2017, 1:11

EH0260BB написа:[Лошото е, че след време напречните фуги на тези карета от настилката "зейват", при движение се чува постоянно тупкане при преминаване върху тях и освен това подскачаш в колата като на родео :mhihi: ...


Точно това е супер неприятно и досадно. Преди време беше така от Чехия та чак до след Берлин с бетонната магистрала с процепите. Караш и постоянно туп-туп-туп все едно има спукана гума..

Хаха иначе някой дето каза за задръстванията в Германия - е това най го мразя. Тъкмо излезеш от безкрайния ремонт с ограничение 60 и се почва задръстване. Лятото влизам в Германия - 40 км ремонт, вземи..Стигам Хамбург - среща на G нещо си там с президентите и адските задръствания навсякъде. Минавам Хановер - вече е час пик и има задръстване на аутобана... :ok: А вече и проверки на границите... Броят на колите се е увеличил страшно много. Тук на едно място направиха трета лента на магистралата и въпреки това са измерили 40% увеличение на трафика.
Изображение


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Bogat-Beden » 05 Дек 2017, 2:36

Я кажи за широките магистрали у Денмарк :paranoid: .. И там има коловози в дясна лента.. :paranoid:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от alekangg » 05 Дек 2017, 13:19

Изображение

В цяла Западна Европа по улици и магистрали и дори на тротарите слагат бетон и асфалт.
Снимката е от Италия, в Испания и Франция съм виждал същото многократно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от ///M Power » 05 Дек 2017, 14:31

Nukem написа:еми не може един инженер да взима 1500лв а едно ИТ да взима 5-10к лева и да искаме всичко да е ок, даже за това заплащане сме си много добре. Чак понякога ми е жал за някои колеги в бранша обектов ръководител за цяла Южна България и на 1800лв, добре че го уредихме и скоро ще напуска и ще го правим ИТ :mhihi:


Абсолютно съгласен, не може техника да отговаря за милиони, а заплатата да му е по-малка от тази на неговите работници...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от ildivvy » 05 Дек 2017, 14:45

Принципно проблема не винаги е в заплащането! Искам да кажа,че аз мога точно колкото си мога и дори да ми плащат с вагони със злато,аз няма да мога повече! Ако на инженера му дават 3500лв,вместо 1500лв,ще стане ли по-добър,ще върши ли повече работа? Разбира се,не казвам,че не заслужава повече пари! 1500лв са си малко откъдето и да ги погледнеш!

По темата: Според мен е добре да има бетонна подложка,а отгоре да е асфалт!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от pampo » 05 Дек 2017, 15:08

^ Идеята беше, че тоя дето може, вече одавна е отишъл някъде, където да си изкарва прехраната не да кюта на късите кинти и да знае, че полвината пара за проекта отива за вили и Кайени... И остават само неможачите, както вече каза бум бум.
Отделно имам приятели, които преподават в УАСГ и ми казват, че последните години не могат да се запълнят местата и влизат само по диплома хората, даже без класиране. Искаш да си инженер - влизаш. Няма класации, няма нищо, и пак не могат да запълнят всички места. Та ще става и много по-зле от сега...

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от TNT » 05 Дек 2017, 15:24

Nukem написа:еми не може един инженер да взима 1500лв а едно ИТ да взима 5-10к лева и да искаме всичко да е ок, даже за това заплащане сме си много добре. Чак понякога ми е жал за някои колеги в бранша обектов ръководител за цяла Южна България и на 1800лв, добре че го уредихме и скоро ще напуска и ще го правим ИТ :mhihi:

А бе колега, ти май не си чел другата тема да видиш колко хиляди взимат инженерите и как тези 1500 са само след първата година стаж.

В УАСГ няма как да си попълнят местата, понеже всеки има познати и знае що-годе кви пари се взимат. В близко и далечно бъдеще. Успех ще имат, ако има препратки към БМВ форума да видят тука кви форумни пари се раздават :ok:

В медицината е същото. Затова някои доктори стават търговски представители на лекарства :mhihi: Мен повече лекарите ме притесняват, не инженерите. Че като одъртеем се ходи на доктор, не на инженер :ok:

По темата - освен, че се строят кофти с евтини материали и липса на отводняване (което също създава големи предпоставки за рушене на настилката), няма и никакъв контрол над превозните средства. В частност ТИР-овете. Масово са претоварени. За вътрешни превози просто НЯМА кой да ги провери дали не са 10 тона отгоре. И при формулата кофти асфалт + претоварени камиони... и ниско интелигентен човек ще се сети за резултата. Ако само единия проблем се реши, крайният резултат пак ще е незадоволителен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от ///M Power » 05 Дек 2017, 16:57

ildivvy написа:Принципно проблема не винаги е в заплащането! Искам да кажа,че аз мога точно колкото си мога и дори да ми плащат с вагони със злато,аз няма да мога повече! Ако на инженера му дават 3500лв,вместо 1500лв,ще стане ли по-добър,ще върши ли повече работа? Разбира се,не казвам,че не заслужава повече пари! 1500лв са си малко откъдето и да ги погледнеш!

По темата: Според мен е добре да има бетонна подложка,а отгоре да е асфалт!


Ти вдигни заплатите и ще видиш как ще се намерят, нямам как в момента техника (между другото не е задължително да е инженер) да взима 1500 лв. пък в края на месеца да дава заплати на работниците по-големи от неговата, не само това ами и отговорниста му е за всичко. ( доставки, координиране, офис, документация и още много други дейности).

ПС: За лекарите важи същото, учил сумати години и накрая 1000 лв. заплата...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от drago_pavlov » 06 Дек 2017, 12:02

Nukem написа:Проблема в България са два, много се краде и не останаха кадри. Мен лично на единия обект главен технически ръководител беше шофьора на мутрата собственик на строителната фирма.
Проблема в България е че всеки разбира и всеки се изказва по всички теми.

Дори и да има кадри, от тях нищо не зависи... Мутрата разбира повече от инженерите - той казва какво и как да се прави...
Мой познат е технически ръководител по инфраструктурни обекти в една от големите фирми в България. За даден обект ми разправя - изписват се по документи 10000 куб. м. бетон, а се наливат половината... И той е последна дупка на кавала - подписва се, че са налети колкото трябва или чао...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от ildivvy » 06 Дек 2017, 13:11

Въпроса е,тези 5000куб.м,които се наливат да отговарят на необходимите за нормалното функциониране! Т.е. просто да са "надписани" в сметката,а не "орязани" от обекта! Така поне обекта ще е здрав и функционален!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от TheDriver » 06 Дек 2017, 13:27

Да, но са отрязани от обекта.

Аз имам подобна история.
Пича кара както е по изисквания и както е вписано в документацията - примерно 1000 кубика материал (асфалт, бетон и т.н.). Прави заявки при доставчиците за материали и уведомява шефа (разбирай мутрата). След малко получава обаждане и му се казва " Тия 1000 кубика се режат на половина не ме интересуват изискванията" :mhihi: По документи си остават 1000 кубика разбира се.

Изкара няколко години при подобни "работодатели", писна му да си слага главата в торбата и си събра багажа(летище София > някоя бяла страна)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от drago_pavlov » 06 Дек 2017, 15:59

ildivvy написа:Въпроса е,тези 5000куб.м,които се наливат да отговарят на необходимите за нормалното функциониране! Т.е. просто да са "надписани" в сметката,а не "орязани" от обекта! Така поне обекта ще е здрав и функционален!

Няма как в Германия 1 км да струва 8 млн, тук да струва 2 млн и сметката да е надписана, а не материалът да е орязан...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 30.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 525д 2001
Мечтае да кара: F13 с М буквичка.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от DiMIcha84 » 06 Дек 2017, 18:40

Аз съм технически ръководител, и наистина мога да твърдя от първо лице, че професията се подценява от бг работодателя. От уменията на ръководителя до голяма степен зависи дали един обект ще бъде на печалба, или на загуба. Обаче това нашите "големи бизнесмени" трудно го възприемат и наистина не са редки случаите в които работниците получават по голяма заплата, което не е нормално при положение, че не носят почти никаква отговорност. А по повод с инфраструкторното строителство в България, преди време съм се занимавал с пътно строителство и смея да твърдя, че там надзора е доста сериозен и трудно можеда се злоупотребява чак в такива мащаби.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook