Как се прави магистрала в Германия
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Как се прави магистрала в Германия
Здравейте,
Приложено Ви изпращам снимка , на която е видно какви са етапите при изграждане на нови пътища в Европа. Това е показателно и много важно, както всички разбираме, и след това всеки би могъл и не специалист да си отговори на въпроса, защо магистрала Тракия е в коловози ( имам предвид новите участъци ).
Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.
Поздрави,
Савов
Re: Как се прави магистрала в Германия
Поне по това, което лично съм виждал в БГ пътищата са баластра и после асфалт, никъде не съм видял отдолу да има бетон. Абе пестенето е майка на мизерията са казали хората.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Как се прави магистрала в Германия
Ква мизерия? Тия немци са мизерниците. Гаранция от тая магистрала не е останало нищо за Кайени, бело и кОрволяк
Пълни скотове!
Пълни скотове!
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Как се прави магистрала в Германия
Гледах наскоро правене на един път, някакви машини дълбаеха стария асфалт и после го смесваха с цимент и вода и го полагаха обратно, пък трамбоващ валяк вървеше след тях да утъпква. Ама аз от тоя бетон ,като на снимката горе, не видях и 2 см. да стърчат. Да не кажа, че не видях никакъв, само един прахоляк на пътя. Сигурно щото не е магистрала.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Как се прави магистрала в Германия
zvetiko написа:Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.
http://afera.bg/wp-content/uploads/2017/12/PATI6A.jpg
Както може да се очаква от Цветико източникът е като за тоалетната чиния, след сериозно напъване
Ето първия резултат в гугъл:
http://www.worldhighways.com/sections/e ... evaluated/
Тhe report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.
Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.
Мислете малко (колкото и да е трудно) преди да изцвъкате поредното ако във форума
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Как се прави магистрала в Германия
K_Ilkov написа:Ква мизерия? Тия немци са мизерниците. Гаранция от тая магистрала не е останало нищо за Кайени, бело и кОрволяк
Пълни скотове!
https://www.vbox7.com/play:1a4df43b56
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: Как се прави магистрала в Германия
drago_pavlov написа:zvetiko написа:Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.
http://afera.bg/wp-content/uploads/2017/12/PATI6A.jpg
Както може да се очаква от Цветико източникът е като за тоалетната чиния, след сериозно напъване
Ето първия резултат в гугъл:
http://www.worldhighways.com/sections/e ... evaluated/
Тhe report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.
Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.
Мислете малко (колкото и да е трудно) преди да изцвъкате поредното ако във форума
А някъде бях чел, че подръжката на 1км магистрала в Германия струва 150к евро на година. Можете да си представите какви пари се дават в Германия за строителство и подръжка на първокласна пътна мрежа.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Как се прави магистрала в Германия
И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Как се прави магистрала в Германия
expl0de написа:И ако бяхме строили като тях...
Бойко Тиквата и компания нямаха да имат толкоА мангизи
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Как се прави магистрала в Германия
expl0de написа:И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.
Радвам се, за бат Боко, че има хора мислещи така.
Тъжно ми е, за всички останали като се сетя с чии пари ще се ремонтират тия с коловозите...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Как се прави магистрала в Германия
Уффф то па в Германия като имат магистрали че голям кяр!
Вечни ремонти , щаутата са им като хоби.
Както ние си викаме "дай да идем на Трявна на панаира да видим как е" , те по същия начин "дай да мръднем до 8цата да видим колко километра е щаото"
Ебем ти и бетона като ще карам на полусъединител през целия път.Аз лично предпочитам на пролет да сменя два носача и две биалетки.
Вечни ремонти , щаутата са им като хоби.
Както ние си викаме "дай да идем на Трявна на панаира да видим как е" , те по същия начин "дай да мръднем до 8цата да видим колко километра е щаото"
Ебем ти и бетона като ще карам на полусъединител през целия път.Аз лично предпочитам на пролет да сменя два носача и две биалетки.
- savo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: Как се прави магистрала в Германия
KUM4o написа:Поне по това, което лично съм виждал в БГ пътищата са баластра и после асфалт, никъде не съм видял отдолу да има бетон. Абе пестенето е майка на мизерията са казали хората.
"Икономията е майка на мизерията" е оригинала на Тодор Колев от Опасен чар...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как се прави магистрала в Германия
expl0de написа:И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.
Кажи честно?
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Как се прави магистрала в Германия
Здравейте,
Приложено Ви изпращам снимка , на която е видно какви са етапите при изграждане на нови пътища в Европа. Това е показателно и много важно, както всички разбираме, и след това всеки би могъл и не специалист да си отговори на въпроса, защо магистрала Тракия е в коловози ( имам предвид новите участъци ).
Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.
Поздрави,
Савов
От моя скромен опит, отгоре върху тази бетонова настилка няма да има асфалтово покритие - както в голяма част от магистралите в тази част на Европа.
Хубавото на тази бетонова настилка е че не може да се деформира от тежките камиони и да се получат "коловози".
Лошото е, че след време напречните фуги на тези карета от настилката "зейват", при движение се чува постоянно тупкане при преминаване върху тях и освен това подскачаш в колата като на родео ...
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Как се прави магистрала в Германия
и като си пратил тази снимка какво, нищо.
В Германия има и бетонови и асфалтови насилки, има различни видове стабилизаци, както на замното легло, така и на земнта основа, има геотекстили има и много други неща и тук в Бг. ги има. Нормите за проектиране в България между другото не са много различни от немските.
Проблема в България са два, много се краде и не останаха кадри. Мен лично на единия обект главен технически ръководител беше шофьора на мутрата собственик на строителната фирма.
Проблема в България е че всеки разбира и всеки се изказва по всички теми. Пуснал ми една снимка на една бетонова настилка и си мисли че открил тайното сакрално знание за магистралите, направо Грала на Магистралите.
В Германия има и бетонови и асфалтови насилки, има различни видове стабилизаци, както на замното легло, така и на земнта основа, има геотекстили има и много други неща и тук в Бг. ги има. Нормите за проектиране в България между другото не са много различни от немските.
Проблема в България са два, много се краде и не останаха кадри. Мен лично на единия обект главен технически ръководител беше шофьора на мутрата собственик на строителната фирма.
Проблема в България е че всеки разбира и всеки се изказва по всички теми. Пуснал ми една снимка на една бетонова настилка и си мисли че открил тайното сакрално знание за магистралите, направо Грала на Магистралите.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани