Как се прави магистрала в Германия

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Как се прави магистрала в Германия

Мнение от zvetiko » 04 Дек 2017, 15:47

Здравейте,

Приложено Ви изпращам снимка , на която е видно какви са етапите при изграждане на нови пътища в Европа. Това е показателно и много важно, както всички разбираме, и след това всеки би могъл и не специалист да си отговори на въпроса, защо магистрала Тракия е в коловози ( имам предвид новите участъци ).

Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.

Поздрави,

Савов


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от KUM4o » 04 Дек 2017, 15:56

Поне по това, което лично съм виждал в БГ пътищата са баластра и после асфалт, никъде не съм видял отдолу да има бетон. Абе пестенето е майка на мизерията са казали хората.
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от K_Ilkov » 04 Дек 2017, 15:58

Ква мизерия? Тия немци са мизерниците. Гаранция от тая магистрала не е останало нищо за Кайени, бело и кОрволяк :ok:

Пълни скотове! :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Elesar74 » 04 Дек 2017, 16:06

Гледах наскоро правене на един път, някакви машини дълбаеха стария асфалт и после го смесваха с цимент и вода и го полагаха обратно, пък трамбоващ валяк вървеше след тях да утъпква. Ама аз от тоя бетон ,като на снимката горе, не видях и 2 см. да стърчат. Да не кажа, че не видях никакъв, само един прахоляк на пътя. Сигурно щото не е магистрала.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от drago_pavlov » 04 Дек 2017, 16:07

zvetiko написа:
Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.


http://afera.bg/wp-content/uploads/2017/12/PATI6A.jpg

Както може да се очаква от Цветико източникът е като за тоалетната чиния, след сериозно напъване :mhihi:

Ето първия резултат в гугъл:
http://www.worldhighways.com/sections/e ... evaluated/

Тhe report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.

Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.


Мислете малко (колкото и да е трудно) преди да изцвъкате поредното ако във форума :ok:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от bioz » 04 Дек 2017, 16:07

K_Ilkov написа:Ква мизерия? Тия немци са мизерниците. Гаранция от тая магистрала не е останало нищо за Кайени, бело и кОрволяк :ok:

Пълни скотове! :mhihi:


https://www.vbox7.com/play:1a4df43b56

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 30.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 525д 2001
Мечтае да кара: F13 с М буквичка.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от DiMIcha84 » 04 Дек 2017, 17:30

drago_pavlov написа:
zvetiko написа:
Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.


http://afera.bg/wp-content/uploads/2017/12/PATI6A.jpg

Както може да се очаква от Цветико източникът е като за тоалетната чиния, след сериозно напъване :mhihi:

Ето първия резултат в гугъл:
http://www.worldhighways.com/sections/e ... evaluated/

Тhe report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.

Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.


Мислете малко (колкото и да е трудно) преди да изцвъкате поредното ако във форума :ok:


А някъде бях чел, че подръжката на 1км магистрала в Германия струва 150к евро на година. Можете да си представите какви пари се дават в Германия за строителство и подръжка на първокласна пътна мрежа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от expl0de » 04 Дек 2017, 20:03

И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Exclusive89 » 04 Дек 2017, 20:18

expl0de написа:И ако бяхме строили като тях...

Бойко Тиквата и компания нямаха да имат толкоА мангизи :mhihi:
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от K_Ilkov » 04 Дек 2017, 20:47

expl0de написа:И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.

Радвам се, за бат Боко, че има хора мислещи така.

Тъжно ми е, за всички останали като се сетя с чии пари ще се ремонтират тия с коловозите...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Binev_OuT » 04 Дек 2017, 21:39

Уффф то па в Германия като имат магистрали че голям кяр!
Вечни ремонти , щаутата са им като хоби.
Както ние си викаме "дай да идем на Трявна на панаира да видим как е" , те по същия начин "дай да мръднем до 8цата да видим колко километра е щаото"
Ебем ти и бетона като ще карам на полусъединител през целия път.Аз лично предпочитам на пролет да сменя два носача и две биалетки.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от savo_ » 04 Дек 2017, 21:43

KUM4o написа:Поне по това, което лично съм виждал в БГ пътищата са баластра и после асфалт, никъде не съм видял отдолу да има бетон. Абе пестенето е майка на мизерията са казали хората.


"Икономията е майка на мизерията" е оригинала на Тодор Колев от Опасен чар...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от bum_bum » 04 Дек 2017, 22:42

expl0de написа:И ако бяхме строили като тях, щяхме да имаме магистрала между Пловдив и София и това е. По-добре магистрала с коловози, отколкото през петолъчката.


:shock: Кажи честно?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 7.04.2012
Местоположение: Плевен
Кара: пил
Мечтае да кара: пил и да стигне жив
Детайли за колата: мътни

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от EH0260BB » 04 Дек 2017, 23:03

Здравейте,

Приложено Ви изпращам снимка , на която е видно какви са етапите при изграждане на нови пътища в Европа. Това е показателно и много важно, както всички разбираме, и след това всеки би могъл и не специалист да си отговори на въпроса, защо магистрала Тракия е в коловози ( имам предвид новите участъци ).

Снимката е от Германия, където 1 км е приблизително около 1,5 млн евро , а дебелината на бетона е 27 см.

Поздрави,

Савов

От моя скромен опит, отгоре върху тази бетонова настилка няма да има асфалтово покритие - както в голяма част от магистралите в тази част на Европа.

Хубавото на тази бетонова настилка е че не може да се деформира от тежките камиони и да се получат "коловози".

Лошото е, че след време напречните фуги на тези карета от настилката "зейват", при движение се чува постоянно тупкане при преминаване върху тях и освен това подскачаш в колата като на родео :mhihi: ...
40345

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Как се прави магистрала в Германия

Мнение от Nukem » 04 Дек 2017, 23:55

и като си пратил тази снимка какво, нищо.
В Германия има и бетонови и асфалтови насилки, има различни видове стабилизаци, както на замното легло, така и на земнта основа, има геотекстили има и много други неща и тук в Бг. ги има. Нормите за проектиране в България между другото не са много различни от немските.
Проблема в България са два, много се краде и не останаха кадри. Мен лично на единия обект главен технически ръководител беше шофьора на мутрата собственик на строителната фирма.
Проблема в България е че всеки разбира и всеки се изказва по всички теми. Пуснал ми една снимка на една бетонова настилка и си мисли че открил тайното сакрално знание за магистралите, направо Грала на Магистралите.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook