Електрификация - бъдещето на авто индустрията

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от TheDriver » 02 Окт 2017, 12:04

То проблема е по-комплексен.
Технологията да произведем допълнителното електричество достатъчно бързо я имаме, но няма желание да се ползва. Паралелно вървят две взаимно изключващи се неща - нуждата от много енергия и отричането от АЕЦ и въглища.
Соларните паркове може да работят в Калифорния, но в Европа няма как да стане.

Та без скок в начините на производство на енергия и преноса, революцията се отлага колкото и ефективни да станат електричките. Защото то не е само до строене на реактори(каквито и да са вбъдеще), а трябва и мрежата да се подобри на порядъци, което е по-сложното. За сега обаче подобряването на самите коли върви с пълна сила, докато с централите и мрежите нещата по-скоро вървят назад(отказът от АЕЦ)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от astrapower » 02 Окт 2017, 12:41

Разбира се че обслужващата инфраструткура е тясно свързана с налагането на подобна технология, и на този етап bottleneck.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Yamaha R1
Мечтае да кара: E38 740IL

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от Oblivion » 02 Окт 2017, 12:42

Няма сила или нещо което да ме откаже да карам възможно най-големия бензинов агрегат с наличните ми средства.

Нито ме интересуват еко нормите нито зелената мафия нито пластмасови колички :no:


Който иска да ги кара ама на сила хубост не става са казали с право хората. Никой няма право да забранява или да ми казва каква кола ще карам с личните ми спестявания :bang:.

Ама нали вървим към сценарии " Аз роботът" значи всичко е наред нема да се притеснявате вървим към светло бъдеще :lol:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от b00st » 02 Окт 2017, 13:18

host написа:...

Изчакай само Германия, Австрия и подобни да изхвърлят Евро 4 и 5 дизелите, познай на кой пазар ще отидат, където ще има измиване, връщане на км и като нов, после махане дпф и т.н. Демек нещата ще станат още по-зле, ако не се вземат мерки и няма контрол. 2017г сме, а на ГТП ти закачат откачен кабел в ауспуха, колкото да го има на камерата, ако въобще ти закачат нещо.

K_Ilkov написа:ОК, всички знаем, че нямаме пари :dunno:
Ясно е, че няма да сме на чело на електрореволюцията, както и на която и да е :mhihi:

Обаче ... ако се пробваме да помислим съвсем хипотетично кое е би било по-добре дългосрочно:

- да купуваме нефт и производните му продукти за ДВГ автопарка си
- да инвестираме в производството на собствена ел. енергия

:dunno:

В Африка и държавите от 3тия свят не се инвестира също, не ги виждам да процъфтяват. Изборът (поне логичният) е ясен, въпроса е от къде ще се налее и въобще има ли стратегия за работа. Днес събираш данъци от регистрации в КАТ, щото регистрираш по хиляди стари автомобили на ден, в следващия момент обаче центъра ти е пълен с бангии, въздуха ти е мръсен, хората болни, градския транспорт пък на загуба и т.н. Какво правим и защо Румънците имат политика и стратегия, а ние нямаме нищо? Дори адски елементарни мерки да се прави какъвто и да е контрол на газовете поне в големите градове липсват от всякъде.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от Хаос » 02 Окт 2017, 13:24

А рипахте против АЕЦ Белене.
Сега ще питате откъде енергия.
Прост народ, слаба държава.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от drago9205 » 02 Окт 2017, 13:32

Е какво рипане против. Спорд мен хората нямат против АЕЦ, но очевидно нито едно правителство нямаше интерес/компетентност да се завърши проектът... тая електроцентрала вече колко години е черна дупка за парите на данъкоплатците.
Ел. енергия на някои места има даже в излишък към момента - напр. Белгия. Аз проблем със зареждането на електричките виждам да има ако всичко се зарежда на суперчардж нон-стоп иначе при зареждане в домашни условия - все едно домакинството има пуснат някой голям консуматор тип фурна или бойлер да грее през нощта, а в същото време има и друг аспект - много ел. енергия отива в разхищение от домакинствата и индустрията на дневна база.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от TheDriver » 02 Окт 2017, 14:12

drago9205 написа:.......
Ел. енергия на някои места има даже в излишък към момента - напр. Белгия. Аз проблем със зареждането на електричките виждам да има ако всичко се зарежда на суперчардж нон-стоп иначе при зареждане в домашни условия - все едно домакинството има пуснат някой голям консуматор тип фурна или бойлер да грее през нощта, а в същото време има и друг аспект - много ел. енергия отива в разхищение от домакинствата и индустрията на дневна база.


Ще бъде проблем, защото всички ще се бодват в контакта по едно и също време приблизително и ще тръгват на другата сутрин пак по едно и също време. Освен това една фурна не изглежда много, но като се направи от всички, мрежата ще се претовари. Предполагам всеки си спомня спирания на тока около Коледа/Нова година или в студени зимни дни. Всеки пуска по една печка повече в контакта, за да е топло, но ефекта се мултиплицира и удря мрежата.

Повечето от мощностите немогат да се спират или пускат бързо и за това трябва да има повече такива който да поемат удара в 18ч(ПаВЕЦ) и да се изключат след това. Други пък генерират енергия във време в което потребителите не им трябва(соларни панели).

За това в момента се работи по множество нови идеи от нови начини за поризводство, през подобряване на възможностите за обмен, до инициативи за различно време за зареждане от стандартното(18 - 7)

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от K_Ilkov » 02 Окт 2017, 14:22

b00st написа:Днес събираш данъци от регистрации в КАТ, щото регистрираш по хиляди стари автомобили на ден

Да си говорим за логични действия от българската администрация е напълно безпредметно :dunno:

Всичко е схема за наши хора. Еко таксите кво става с тях ?!?! (не питам :mhihi: )

Oblivion написа:Няма сила или нещо което да ме откаже да карам възможно най-големия бензинов агрегат с наличните ми средства.

Не че нещо да те агитирам ... :mhihi: , но с всичко се свиква ...
Аз нямах проблем да се местя от 3.0 бензин 231 кс на 7кс (седем :lol: ) електромобил.
Докато имаш право на избор и може да имаш и двете всичко е ток :lol: :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от Zagy » 02 Окт 2017, 14:39

Махнат ли субсидиите на ел. таралясниците и всичко отива в киреча.
Si non confectus, non reficiat.

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от c04 » 02 Окт 2017, 15:07

Значи от моята гледна точка, ако се моткаш по 20-50 км. на ден в града, нямаш грижи с тоците...а тръгне да пътуваш 500-1000км за 1 ден да видим
В заключение и тук да си кажа- Докато има автомобили с вътр. горене и могат да се карат, аз ток няма да си купя, после ще го мислим :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от b00st » 02 Окт 2017, 15:21

c04 написа:Значи от моята гледна точка, ако се моткаш по 20-50 км. на ден в града, нямаш грижи с тоците...а тръгне да пътуваш 500-1000км за 1 ден да видим
В заключение и тук да си кажа- Докато има автомобили с вътр. горене и могат да се карат, аз ток няма да си купя, после ще го мислим :mhihi:

Не говорим само за изцяло електрически автомобили. Има хибриди и плугин хибриди с бензинови двигатели. 180 кс хибрид с електромотор, седан с голям багажник, тежащ 1,650кг, автомат, харчи 5/100 бензин в София в задръствания. Как ти се струва? Въобще не се занимаваш да го зареждаш дори. Имаш да пътуваш на дълго, да, там икономия няма толкова, ама товариш и тръгваш на 1000км без никакъв проблем, колата е удобна и комфортна като всяка друга само с ДВГ.

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от c04 » 02 Окт 2017, 15:26

Това е доста добро, но за мен и голяма част от колегите предполагам, колата е нещо повече от ламирана караща те от т.А до т.Б, та хубрид или изцяло ток, не може да ти достави същото удоволствие, а и звука на мотокар е на светлинни години назад от 6-так или 8-ак, та не :mhihi:
Последна промяна c04 на 02 Окт 2017, 15:29, променена общо 1 път

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от K_Ilkov » 02 Окт 2017, 15:29

Zagy написа:Махнат ли субсидиите на ел. таралясниците и всичко отива в киреча.

Между другото в момента е забранено да се движи човек с каруца из София (тва не важи за тъмнозелените естествено :mhihi: ).
Предполагам е било скандално преди 100г. да се говори, че ще се забрани за сметка на автомобилите.

С две думи със субсидия или забрана ще се случат нещата рано или късно.
На сила никой не държи никого в големите градове.
Или се съобразяваш с правилата на дадено населено място или си свободен да си намериш по-удачно за теб :dunno:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от K_Ilkov » 02 Окт 2017, 15:37

Vra4anin написа:Освен ако не се кара само извънградско и не съм го купил чисто нов.

Нещо бъркаш ... на хибридите силата им е именно в града, а не на дълго.
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW 320ci E46 Convertible

Re: Електрификация - бъдещето на авто индустрията

Мнение от preki » 02 Окт 2017, 16:15

Силата на хибрида е в града. В семейството имаме Toyota Auris Hybrid- в града е 3-4 на 100 км, но извънгардско е минимум 8. Колата е много тежка и при високи скорости се мъчи.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook