Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Ясно е, че темата се превърна всички срещу един, но както и да е. Не карам нон стоп с тези прословути и хулени фарове за мълга. Интересното обаче, е че твоите рефлекторни фарове имат много повече отразена светлина и бият в очите от колкото моите скромни фиатски лупи и пак ми обяснявате колко заслепяват. Другото интересно, е че в темата от която е линка ясно казваш "Ето за сравнение, едната снимка на ксенон, другата с дългите на ЛЕД, но на снимката не се вижда хубаво разликата." и пак да дойдем, че малко в по предните страници фулехте тези късопишльовци с ксенон на рефлектор, а ти самия си сложил такъв. Не ме разбирайте нямам против никой и харесвам новите и различни неща. Все ми е тая кой с какво ще си свети, но ме дразни факта, когато на черното упорито искате да го изкарате, че е бяло, че си и вярвате. За разлика от много пишещи по форумите реално навъртам много километри по тъмно и си имам една доста добра статистика кой с какво и как заслепява. Хайде със здраве карайте хубавите машини и не се вталявайте толкоз за дребни неща, живота е достатъчно кратък, за да се караме за малки пишки и госпожици.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Защо карате на фарове за мъгла?
Нещо тотално си се объркал, не знам дори как ти хрумно това за рефлектора и ксенона, колата ми е с фабричен ксенонKUM4o написа:Ясно е, че темата се превърна всички срещу един, но както и да е. Не карам нон стоп с тези прословути и хулени фарове за мълга. Интересното обаче, е че твоите рефлекторни фарове имат много повече отразена светлина и бият в очите от колкото моите скромни фиатски лупи и пак ми обяснявате колко заслепяват. Другото интересно, е че в темата от която е линка ясно казваш "Ето за сравнение, едната снимка на ксенон, другата с дългите на ЛЕД, но на снимката не се вижда хубаво разликата." и пак да дойдем, че малко в по предните страници фулехте тези късопишльовци с ксенон на рефлектор, а ти самия си сложил такъв. Не ме разбирайте нямам против никой и харесвам новите и различни неща. Все ми е тая кой с какво ще си свети, но ме дразни факта, когато на черното упорито искате да го изкарате, че е бяло, че си и вярвате. За разлика от много пишещи по форумите реално навъртам много километри по тъмно и си имам една доста добра статистика кой с какво и как заслепява. Хайде със здраве карайте хубавите машини и не се вталявайте толкоз за дребни неща, живота е достатъчно кратък, за да се караме за малки пишки и госпожици.
Последна промяна Dextuar на 21 Ное 2017, 22:26, променена общо 1 път
- slavi7575
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320da
- Детайли за колата: e46 320da 150hp touring
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Моите фарове са регулирани така - на разтояние от 8 метра височината на светлината е 40 сантиметра. При превкючване на дълги светлината осветява пътя, а не някъде в далечината.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Фаровете за мъгла се регулират на почти всички автомобили лично съм регулирал на е30 и е34 и светят на хоризонтална черта това от опит го казвам, понеже карах кросов мотор с фар за мъгла в крайна сметка сложих фар от друг мотор защото осветявах 2 ленти на пътя но напред не виждах.
Всички пътища водят към НАДИН
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Би ли обяснил тогава, защо на моя автомобил фаровете за мъгла имат реглажен винт?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Аз карам на халогени, понеже на Е65цата D2S крушката ного пари ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
След тази тема аз мисля да започна да карам постоянно на дълги, тъй като колата така изглежда по-готино
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Knoxville_ написа:След тази тема аз мисля да започна да карам постоянно на дълги, тъй като колата така изглежда по-готино
+1, мисля, да махна ограничението на 30% през деня на дългите, нека си бичат на 100%-та, ама и през нощта, че и D1S-a не е без пари, пък и на 100% светят по-бяло
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
cod-cdbp написа:efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Би ли обяснил тогава, защо на моя автомобил фаровете за мъгла имат реглажен винт?
Не мога, не знам каква е колата и модела, но веднага след като пуснеш снимката (или видео) ще си призная грешката, даже от сега ме брой, че съм я признал стига да го покажеш (най-добре плюс снимка на стената, за да видим какъв е ефекта ор реглажа.)
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Колега няма да се обиждаш, но това мнение говори за теб че никога не си взимал отверка и не си се навеждал да си видиш устройството на светлините на колите, камо ли да регулираш нещо
На всички нормални коли фаровете са мъгла се регулират!
Само стоповете не се регулират и мигачите
Аз лично карам само на къси светлини при нормална видимост, халогените ми са регулирани да светят ниско долу пред колата, защото когато има гъста мъгла и късите пречат, та понякога и тях ги спирам и си карам само на халогенни фарове и габарит, това при мъгла с видимост по малка от 2-3 метра.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:cod-cdbp написа:efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Би ли обяснил тогава, защо на моя автомобил фаровете за мъгла имат реглажен винт?
Не мога, не знам каква е колата и модела, но веднага след като пуснеш снимката (или видео) ще си призная грешката, даже от сега ме брой, че съм я признал стига да го покажеш (най-добре плюс снимка на стената, за да видим какъв е ефекта ор реглажа.)
BMW E32 e колата, но същото важи за Е34. Т.е. измислено е твърде отдавна, за да се вгражда и до днес.
Снимката е примерна, като визирам малкият ръждив шлиц под отвертката от снимката:
Така, че - има си начини.
A ако поровиш в интернет, ще видиш, че масово на колите може да им се регулират и фаровете за мъгла.
https://www.google.bg/search?biw=1600&bih=794&tbm=isch&sa=1&ei=0C8VWvTQC8zawQLQ460g&q=how+to+aim+Fog+light&oq=how+to+aim+Fog+light&gs_l=psy-ab.3..0.20583.21604.0.21912.7.7.0.0.0.0.91.551.7.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.7.550...0i7i30k1j0i8i13i30k1j0i8i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.xj6NzfFQpIk#imgrc=hhViTmo5QXrOGM:
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
cod-cdbp написа:efren написа:cod-cdbp написа:efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Би ли обяснил тогава, защо на моя автомобил фаровете за мъгла имат реглажен винт?
Не мога, не знам каква е колата и модела, но веднага след като пуснеш снимката (или видео) ще си призная грешката, даже от сега ме брой, че съм я признал стига да го покажеш (най-добре плюс снимка на стената, за да видим какъв е ефекта ор реглажа.)
BMW E32 e колата, но същото важи за Е34. Т.е. измислено е твърде отдавна, за да се вгражда и до днес.
Снимката е примерна, като визирам малкият ръждив шлиц под отвертката от снимката:
Така, че - има си начини.
A ако поровиш в интернет, ще видиш, че масово на колите може да им се регулират и фаровете за мъгла.
https://www.google.bg/search?biw=1600&bih=794&tbm=isch&sa=1&ei=0C8VWvTQC8zawQLQ460g&q=how+to+aim+Fog+light&oq=how+to+aim+Fog+light&gs_l=psy-ab.3..0.20583.21604.0.21912.7.7.0.0.0.0.91.551.7.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.7.550...0i7i30k1j0i8i13i30k1j0i8i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.xj6NzfFQpIk#imgrc=hhViTmo5QXrOGM:
браво, сега остана на видим как се регулират по хоризонтала и най вече срещу стена за да видим как става сноп от насочена напред и надолу светлина, а не във всички посоки ... естествено снимката. Разбираш предполагам, че това което показа, още повече ме мотивира да карам на дълги, защото те заедно с късите се регулират и по хоризонтала и по вертикала, НО поне са концентрирана в една посока светлина.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
vld написа:efren написа:Явно няма да ми отговориш. Ще ти отговоря аз - фаровете за мъгла не се регулират в никой автомобил. Фаровете за мъгла по дефолт са разфокусирана светлина светеща на всички посоки и по този начин не ти се отразява обратно когато има мъгла. Съответно и затова дразни насрещните. Не знам за пунтото, но на мен на аутбека са ми кръгли, приблизително 18 см в диаметър и не ми се е случвало да ги пускам без гъста мъгла (в леката такава не виждам смисъл от тях). Като гледам анкетата темата не е всички срещу един, а по-скоро 1-1. Странното е че има хора, които нарушават правилника за движение пускайки фарове за мъгла при добра видимост, но се дразнят когато някой пуска дълги срещу тях Странното е, че виждате хубаво, пък ви трябват допълнителни забранени от закона светлини. Странното е, че вие, които виждате добре и се подигравате на нас госпожичките, се притеснявате от някакви дълги...
Колега няма да се обиждаш, но това мнение говори за теб че никога не си взимал отверка и не си се навеждал да си видиш устройството на светлините на колите, камо ли да регулираш нещо
На всички нормални коли фаровете са мъгла се регулират!
Само стоповете не се регулират и мигачите
Аз лично карам само на къси светлини при нормална видимост, халогените ми са регулирани да светят ниско долу пред колата, защото когато има гъста мъгла и късите пречат, та понякога и тях ги спирам и си карам само на халогенни фарове и габарит, това при мъгла с видимост по малка от 2-3 метра.
И ти няма да се обиждаш, да разбираме ли, че колите на които не се регулират са ненормални (каквото и да значи това)? И теб ще попитам - това, че можеш да коригираш по вертикала означава, че се регулират и не дразнят? Защото оттам тръгна въпроса за регулирането. Значи мога да ръгна едно ксенонче на 55w в късите, да счупя врътката за хоризонталния реглаж и да закача хубавата китайска ксенон крушка под ъгъл във фара и да твърдя, че късите ми се регулират защото е останал вертикален реглаж?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани