Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
- ЛудияМаксЕ30
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:До всички които карат на фарове за мъгла - винаги включвам срещу вас дълги докато не се разминем ( освен ако няма друга кола зад вас).
До всички, които смятат, че фаровете за мъгла, дългите на процент (по тъмно) не дразнят, когато са добре регулирани - и моите дълги са добре регулирани и съм убеден, че не ви дразнят
И мойте са добре регулирани,и не вярвам да те заслепят нещо,но щом ще пускаш дълги и аз ще ти пусна дълги и така.Както написа някой в предишните коментари големи госпожици сте станали, без да се обиждате де.Ама чак пък толкова всичко да ви пречи... незнам не е хубаво.
Забелязвам,че вече го няма това уважение и тази колегялност между БМВ ентусиастите както е било преди.В днешно време повече с някой голфаджия/ хондаджия или ауди фен можеш да се разбереш от колкото с друг фен на любимата марка.Все някой се опитва да си го премери с другия и все да излъже че му е по голям.Чета обиди тука в темата псувни и тн.Не трябва да е така грозно е стегнете се и бъдете по толерантни .Темата е тъпа и предпоставя чудесни условия за безсмислен конфликт.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
ЛудияМаксЕ30 написа:efren написа:До всички които карат на фарове за мъгла - винаги включвам срещу вас дълги докато не се разминем ( освен ако няма друга кола зад вас).
До всички, които смятат, че фаровете за мъгла, дългите на процент (по тъмно) не дразнят, когато са добре регулирани - и моите дълги са добре регулирани и съм убеден, че не ви дразнят
И мойте са добре регулирани,и не вярвам да те заслепят нещо,но щом ще пускаш дълги и аз ще ти пусна дълги и така.Както написа някой в предишните коментари големи госпожици сте станали, без да се обиждате де.Ама чак пък толкова всичко да ви пречи... незнам не е хубаво.
Забелязвам,че вече го няма това уважение и тази колегялност между БМВ ентусиастите както е било преди.В днешно време повече с някой голфаджия/ хондаджия или ауди фен можеш да се разбереш от колкото с друг фен на любимата марка.Все някой се опитва да си го премери с другия и все да излъже че му е по голям.Чета обиди тука в темата псувни и тн.Не трябва да е така грозно е стегнете се и бъдете по толерантни .Темата е тъпа и предпоставя чудесни условия за безсмислен конфликт.
А ти защо не си по-толерантен и не ползваш фаровете за мъгла само когато има необходимост? Увеличава ти се в сантиметри ли, като ги пускаш безпричинно, не разбирам Нормално е да срещаш колегиалност при голфаджии/хондаджии - те ползват същите селски приумици като фарове за мъгла в ясно време, ксенонови крушки на рефлекторен фар или каране само на габарити в 1 през нощта...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
ЛудияМаксЕ30 написа:efren написа:До всички които карат на фарове за мъгла - винаги включвам срещу вас дълги докато не се разминем ( освен ако няма друга кола зад вас).
До всички, които смятат, че фаровете за мъгла, дългите на процент (по тъмно) не дразнят, когато са добре регулирани - и моите дълги са добре регулирани и съм убеден, че не ви дразнят
И мойте са добре регулирани,и не вярвам да те заслепят нещо,но щом ще пускаш дълги и аз ще ти пусна дълги и така.Както написа някой в предишните коментари големи госпожици сте станали, без да се обиждате де.Ама чак пък толкова всичко да ви пречи... незнам не е хубаво.
Забелязвам,че вече го няма това уважение и тази колегялност между БМВ ентусиастите както е било преди.В днешно време повече с някой голфаджия/ хондаджия или ауди фен можеш да се разбереш от колкото с друг фен на любимата марка.Все някой се опитва да си го премери с другия и все да излъже че му е по голям.Чета обиди тука в темата псувни и тн.Не трябва да е така грозно е стегнете се и бъдете по толерантни .Темата е тъпа и предпоставя чудесни условия за безсмислен конфликт.
В смисъл срещу мене да карат на фарове за мъгла, пък аз колегиално да ги уважавам?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Пичове мойте фарове за мъгла са с лупи и като ги пусна само тях светлината бива отрязана на долното ниво на регистрационния номер не знам какво ви заслепява ама вече почвате да мрънкате. Фаровете за мъгла по идея са направени да светят в земята не са като дългите и не знам какво ви заслепява. До сега не съм се разминал с някой чиито фарове за мъгла да ме заслепят. Казах ви го и по-горе. Ако ви дразнят светлините нощем и искате да карате изцяло на тъмно, то тогава не карайте нощем. Мен повече ме дразнят самонадеяните индивиди изпреварващи опасно...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Защо карате на фарове за мъгла?
И по идея са направени да се ползват при мъгла/ силен дъжд/сняг, а не когато ви скимне, та аз не разбирам какво ви пречи да ги използвате САМО тогаваKUM4o написа:Фаровете за мъгла по идея са направени да светят в земята...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- SlackLine`
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E270 CDI W211
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Mercedes-Benz E270 CDI 177 hp
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Аз карам на халогени само при силен дъжд или при мъгла, говорих с полицай и ми каза, че е позволено и в дъждовно време.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
SlackLine` написа:Аз карам на халогени само при силен дъжд или при мъгла, говорих с полицай и ми каза, че е позволено и в дъждовно време.
Тоя полицай дето си говорил с него му кажи да научи правилника за движение - разрешено е при дъжд само ако видимостта е намалена.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:Пичове мойте фарове за мъгла са с лупи и като ги пусна само тях светлината бива отрязана на долното ниво на регистрационния номер не знам какво ви заслепява ама вече почвате да мрънкате. Фаровете за мъгла по идея са направени да светят в земята не са като дългите и не знам какво ви заслепява. До сега не съм се разминал с някой чиито фарове за мъгла да ме заслепят. Казах ви го и по-горе. Ако ви дразнят светлините нощем и искате да карате изцяло на тъмно, то тогава не карайте нощем. Мен повече ме дразнят самонадеяните индивиди изпреварващи опасно...
Кой е този модел?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:Пичове мойте фарове за мъгла са с лупи и като ги пусна само тях светлината бива отрязана на долното ниво на регистрационния номер не знам какво ви заслепява ама вече почвате да мрънкате. Фаровете за мъгла по идея са направени да светят в земята не са като дългите и не знам какво ви заслепява. До сега не съм се разминал с някой чиито фарове за мъгла да ме заслепят. Казах ви го и по-горе. Ако ви дразнят светлините нощем и искате да карате изцяло на тъмно, то тогава не карайте нощем. Мен повече ме дразнят самонадеяните индивиди изпреварващи опасно...
Вече видях. Оказа се че не са отрязани по твоя регистрационен, а по задния на друга кола (което е супер разтегливо понятие), където всъщност са ти и късите, и ако пробваш там някъде са ти и дългите .
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:...
Оставам с впечатлението, че никога не си виждал как и къде светят оригиналните фарови за мъгла.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Защо карам на фарове за мъгла? Защото съдейки по 250те страници в темата за селандурския тероризъм, май трябва и един lightbar да си сложа, за всеки случай
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:Като изключа късите линията, която правят лупите на халогените бие точно в долния край на задния номер на нормален лек автомобил, което е доста ниско и няма как да заслепява, късите също не светят по-високо. Сядайки в другата ми кола и заставайки пред пунтото нито един от фаровете не ми блести, че дори не дразни окото. Не виждам проблем в това да ползвам, колкото се може повече светлина, за да ми е по комфортно на зрението. То може и ЛЕД бар да се сложи, но тогава ще пържим очите на хората. То и матричните фарове, които произвеждаме за сеат и ауди в ботевград въпреки многото акъл, който имат заслепяват доста. Имах честа да се размина с едно ауди с матрични фарове и първата 1 секунда буквално ми изпържи очите след това файда... Дълга е темата.
Lenco, оставам с впечатлението, че не си прочел написаното от колегата, но имаш желание да дадеш мнение.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Едно въпросче към тези гении, които си мислят, че фаровете за мъгла светят слабичко и на никого не пречат: Как така става, че като карате в мъгла виждате МПС-тата каращи на такива фарове на два пъти по-голямо разстояние от тези, които карат само на къси? Помня последния път като карах в мъгла тези, които караха на къси изглеждаше, че са на габарити, а тези с включени халогени за мъгла се виждаха много ясно и отдалече. Това важи и за задния габарит за мъгла. А се развиват теории, че през деня и нощта не пречели. Пречат малко по-малко от дългите. За съжаление няма кой да глобява вече за това.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Значи гледайте сега колкото и да са Ви регулирани фаровете,халогените,ксеноните и плафоните на колите това са източници на светлина и колкото са повече толкова повече дразнят окото вечер.
Аз също като видя такива им набивам едни дълги преди да се разминем пък нека ме псуват...
п.с. efren можеш да добавиш още 1 точка в анкетата: '' карам на халогени само,когато има нужда".
Аз също като видя такива им набивам едни дълги преди да се разминем пък нека ме псуват...
п.с. efren можеш да добавиш още 1 точка в анкетата: '' карам на халогени само,когато има нужда".
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:Lenco, оставам с впечатлението, че не си прочел написаното от колегата, но имаш желание да дадеш мнение.
Нямам желание за нищо, ти си този, който има желание да се оплаква и да обясняваш как те заслепяват халогените, а не колегата, а и не колегата пусна тая драма.
По-скоро ще те заслепя със светкавицата на телефона от купето, от колкото нормални-регулирани халогени с истинските си крушки.
ПП: Не съм от тези дето ползват халогени, даже и при мъгла.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани