Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Проблема не е в казармата - малки са ви глобите или по-точно няма кой да ви глобавя. Като почнете да кихате трийсетачки през ден, да видим дали ще ги пускате халогените безпричинно.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
@Vra4anin не се изразих правилно. Имах предвид афтърмаркет ангели, те ОЕМ-ските и без това не светят кой знае колко силно, че да стават за дневни като при новите бумери. Аз ако имах на 46-цата автоматични фарове, щях да си направя дългите на 30% и нямаше да се занимавам с пускане и гасене на фарове, камо ли на халогените. Предишната ми кола беше А6 96-та и халогените ми бяха с лупа във фара, та нея редовно си я карах през деня на халогени, явно от там ми е дошъл навика да си карам 46-цата на халогени през деня.
- ЛудияМаксЕ30
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
efren написа:Към колегите, които карат с фарове за мъгла при ясно време (без мъгла) - защо го правите? Освен олигофренските обяснения, че така колата изглежда по-яко, по-спортно и т.н., имате ли някакво разумно обяснение?
Да!Защото искаме и защото можем да си го позволим.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
А позволяваш ли си да ги оставиш включени, като видиш ченгета?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
ЛудияМаксЕ30 написа:efren написа:Към колегите, които карат с фарове за мъгла при ясно време (без мъгла) - защо го правите? Освен олигофренските обяснения, че така колата изглежда по-яко, по-спортно и т.н., имате ли някакво разумно обяснение?
Да!Защото искаме и защото можем да си го позволим.
Този отговор ме кара да сложа по-силни ЛЕД-ове на дългите
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
А най-голямата идиотщина практикувана масово е дълги намалени с някакъв процент, които дразнят милион пъти повече от фаровете за мъгла, които НЕ заслепяват. Големи госпожици сте станали...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
ЛудияМаксЕ30 написа:efren написа:Към колегите, които карат с фарове за мъгла при ясно време (без мъгла) - защо го правите? Освен олигофренските обяснения, че така колата изглежда по-яко, по-спортно и т.н., имате ли някакво разумно обяснение?
Да!Защото искаме и защото можем да си го позволим.
Правилният отговор е "Да! Защото сме малоумни и/или комплексирани селяни."
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Сърди се на БМВ, това са ОФИЦИАЛНИТЕ дневни светлини на всички модели до 2006-та. На 30% не заслепяват ама грам, многократно съм го тествал.KUM4o написа:А най-голямата идиотщина практикувана масово е дълги намалени с някакъв процент, които дразнят милион пъти повече от фаровете за мъгла, които НЕ заслепяват. Големи госпожици сте станали...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Ше припадна ако БМВ имат стандартна опция за дневни светлини, която заслепява ... ненормални ли сте?
А и нещо може аз да съм бавен, ама за кво заслепяване от дневни говорим, като те се изключват като минеш на къси
А и нещо може аз да съм бавен, ама за кво заслепяване от дневни говорим, като те се изключват като минеш на къси
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
red_bull92 написа:Най- гадни са на старите Мерцедеси w201 (190), w124 и w202, на които халогените са им във фаровете за мъгла.... Заслепяват брутално, а и вече се карат само от разни дядко, които май са некадърни да си пуснат късите и карат само на халогени, а те бият като дълги....
Ми няма логика щото при тях късите са завъртане на ключа на 2 позиции, а халогените са завърташ 2(или 1) позиции и след това дърпаш копчето към теб- веднъж за предни и още веднъж ако искаш и задни фарове за мъгла. Та халоген да пуснеш там е по-трудно ама нали едно време мутрите ги караха на габарити и халогени та така било баровско
Само да вметна, че ако халогена бие като дълги не искаш да знаеш дългия накъде бие става ден за 3 дни напред
ATR-42/72
- ylaine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:А най-голямата идиотщина практикувана масово е дълги намалени с някакъв процент, които дразнят милион пъти повече от фаровете за мъгла, които НЕ заслепяват. Големи госпожици сте станали...
все едно аз да ти кажа - дългите на процент не заслепяват грам, голяма госпожица си станал
в интерес на истината много рядко се среща, който и да е от двата варианта - халогени или дълги на процент да заслепяват..
проблемът е в нерегулираните къси, щото нали колата е нов Фнос на 100к км и "никога" не е блъскана и затова почти винаги единия фар свети, както трябва, ама другия е хванал къра също и другите ембриони, които карат на дълги като им е изгоряла някоя крушка, тия наистина много ги.. поздравявам
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
До всички които карат на фарове за мъгла - винаги включвам срещу вас дълги докато не се разминем ( освен ако няма друга кола зад вас).
До всички, които смятат, че фаровете за мъгла, дългите на процент (по тъмно) не дразнят, когато са добре регулирани - и моите дълги са добре регулирани и съм убеден, че не ви дразнят
До всички, които смятат, че фаровете за мъгла, дългите на процент (по тъмно) не дразнят, когато са добре регулирани - и моите дълги са добре регулирани и съм убеден, че не ви дразнят
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Аз съм с дълги на процент за дневни, а когато е тъмно си има къси (ксенон с лупа). Никога не са ми "присвяткали" или пускали "дълги". Не мога и да се сетя, кога за последно се е случило да бъда заслепен от фаровете и халогените на БМВ, за разлика от много други кочини - Голфове, Опели и т.н., а не е като да не карам нощем...
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Всяко е46 с ксенонче в рефлекторния фар дразни окото. Разбира се има и по дразнещи автомобили.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ЛудияМаксЕ30
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
drago_pavlov написа:ЛудияМаксЕ30 написа:efren написа:Към колегите, които карат с фарове за мъгла при ясно време (без мъгла) - защо го правите? Освен олигофренските обяснения, че така колата изглежда по-яко, по-спортно и т.н., имате ли някакво разумно обяснение?
Да!Защото искаме и защото можем да си го позволим.
Правилният отговор е "Да! Защото сме малоумни и/или комплексирани селяни."
Стига глупости, ако няма ксенон в фаровете за мъгла (не го одобрявам и аз) не пречат чак толкова колкото го изкарват даже хич фабричните фарове за мъгла, а какво да кажем за китайските не регулирани ксенони които си слагат на късите по малко ли заслепяват.
Само една Е36 с пуснати фарове за мъгла ми е направила впечатление с отблясъци и то защото беше валяло но не е кой знае какъв проблем.Разумното обяснение на случея е ,че фаровете за мъгла подобряват видимостта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани