Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Vra4anin написа:Не мога да не ти отрека, че технологично си силен! Аз в е60-ката даже и мп3 тройки не мога да слушам, а само аудио цд-та като в миналия век (пак че не са касетки де)
Ай си'а ве, е46 чете ЕмПеТройки...
Tires are evil - destroy them all ...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Kroki
Айде айде , кога ли някой от тук , ще цъфне в на декста колекцията :mhihi
Ма дали ще си каже или ще има - ама аз без да искам съм натиснал копа за халогена
,олее тоя ксенон кво прай там , тъй я купих...
Ма аз са успах бързах за раота ...
Не вее батеее , тия гуми ги сложих само да попързалям на драгона вее ...
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
alekangg написа:banan4i написа:Лично аз карам на фарове за мъгла + къси почти винаги, когато карам по пътища с дупки, квартални улички и тн. Като цяло фаровете са ми автоматични и приз деня карам само на къси, фарове за мъгла само при описаните обстоятелства, нощем, защото дупките се виждат много по-добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тази теория я знам и съм я чувал много пъти.
Обикновено шофьорите използващи фарове за мъгла навсякъде, късите им светят някъде из короните на дърветата, за да се вижда по-напред. За това същите пускат фарове за мъгла за да им осветяват на близко. Две в едно, както се казва.
Обикновено двете неща са вързани и хем заслепяват околните, хем дразнят, но за себе си са си прави!
Има и други типове, каращи на габарити и халогени, изобщо всякакви комбинации, но не и правилната, все пак сме в България
Ами, колега, мога да те уверя, че нито на тази, нито на миналата ми кола, фаровете ми светят "някъде в короните". Много ми е смешна като се пусне такава тема, вади се нещо от контекста и хайде всички под един знаменател... Точно аз държа супер много на фаровете си и ходя на реглаж за да съм сигурен, че са правилно регулирани и не заслепяват. В същото време съм с лупи и с удоволствие ще прекача снимки в темата на отсечените им линии. Светлината на фаровете ми свети точно където трябва. Халогени пускам при намалена видимост и НОЩЕМ, В МАЛКИ УЛИЧКИ, целите в дупки. Видял съм и още много хора да карат така. Така че не бързайте с крайните решения за дадено мнение. А ето и снимка на максимално вдигната позиция. И честно казано, дори и да заслепяваха някого (което не е болка за умиране при скорост от 10км) го предпочитам, отколкото да мисля дали съм пре*бал гумата, джантата, окачването и тн и тн. Вместо да помислим защо кара някой на халогени и да се сетим за скапаните ни пътища, мислим за това кой е турбо гъзар и кой долен селтак.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Незнам дали правилно виждам или малко е кофти светлината на снимката, но това учебното Поло като гледам не му светят габаритите, а халогените му няма как да светят без копчето да е поне на режим габарит освен ако не е компютърно направено като дневни светлини или да са вързани някак (което също е грешно), макар че доколкото съм запознат полота/гоуфове и т.н. за дневни можеше процент от дългите. Явно грешна насока им се дава на кандидат шофьорите.
П.С.: Веднъж докато карах курсовете една следобед изгоря едната крушка на учебната кола и инструктура ми каза да дам на габарит и да пусна халогени, но това беше единичен случай за много кратко време и после като приключихме часовете даже заедно я сменихме. Върти ми се нещо в главата, че било позволено за малко ли или някакви единични случаи не помня вече беше и преди години. Иначе си е категоричен, че халогените са само за мъгла и без пускане за щяло и не щяло.
П.С.: Веднъж докато карах курсовете една следобед изгоря едната крушка на учебната кола и инструктура ми каза да дам на габарит и да пусна халогени, но това беше единичен случай за много кратко време и после като приключихме часовете даже заедно я сменихме. Върти ми се нещо в главата, че било позволено за малко ли или някакви единични случаи не помня вече беше и преди години. Иначе си е категоричен, че халогените са само за мъгла и без пускане за щяло и не щяло.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Светеха му и габарити, но не се вижда на снимката. То и светене е силно казано - по-скоро миждукаха
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
banan4i написа:alekangg написа:banan4i написа:Лично аз карам на фарове за мъгла + къси почти винаги, когато карам по пътища с дупки, квартални улички и тн. Като цяло фаровете са ми автоматични и приз деня карам само на къси, фарове за мъгла само при описаните обстоятелства, нощем, защото дупките се виждат много по-добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тази теория я знам и съм я чувал много пъти.
Обикновено шофьорите използващи фарове за мъгла навсякъде, късите им светят някъде из короните на дърветата, за да се вижда по-напред. За това същите пускат фарове за мъгла за да им осветяват на близко. Две в едно, както се казва.
Обикновено двете неща са вързани и хем заслепяват околните, хем дразнят, но за себе си са си прави!
Има и други типове, каращи на габарити и халогени, изобщо всякакви комбинации, но не и правилната, все пак сме в България
Ами, колега, мога да те уверя, че нито на тази, нито на миналата ми кола, фаровете ми светят "някъде в короните". Много ми е смешна като се пусне такава тема, вади се нещо от контекста и хайде всички под един знаменател... Точно аз държа супер много на фаровете си и ходя на реглаж за да съм сигурен, че са правилно регулирани и не заслепяват. В същото време съм с лупи и с удоволствие ще прекача снимки в темата на отсечените им линии. Светлината на фаровете ми свети точно където трябва. Халогени пускам при намалена видимост и НОЩЕМ, В МАЛКИ УЛИЧКИ, целите в дупки. Видял съм и още много хора да карат така. Така че не бързайте с крайните решения за дадено мнение. А ето и снимка на максимално вдигната позиция. И честно казано, дори и да заслепяваха някого (което не е болка за умиране при скорост от 10км) го предпочитам, отколкото да мисля дали съм пре*бал гумата, джантата, окачването и тн и тн. Вместо да помислим защо кара някой на халогени и да се сетим за скапаните ни пътища, мислим за това кой е турбо гъзар и кой долен селтак.
Каква болка за умиране да е, че си заслепил някой по малките улички където пресичат пешеходци? Разни там деца, пенсионери и т.н., въобще - биги у мамата, да не са ходили там.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
banan4i,
излишно се обясняваш!
Тук прокурорите са повече от софийски градски съд !
излишно се обясняваш!
Тук прокурорите са повече от софийски градски съд !
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
dextuar написа:Ето за няма и минута време. Игнорираме пича с Е36-цата и гъзара с Кайена, но защо учебната кола кара на халогени? Как се очаква някой да спазва правилата, докато самите му учители не ги спазват и го учат грешно? Нали утре ще каже моя инструктор така ме е учил?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Забеляза ли, че фаровете му дори не са пуснати? При VW има опция да си ги кодираш да светят халогените като DRL, този е просто поредния.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
b00st написа:dextuar написа:Ето за няма и минута време. Игнорираме пича с Е36-цата и гъзара с Кайена, но защо учебната кола кара на халогени? Как се очаква някой да спазва правилата, докато самите му учители не ги спазват и го учат грешно? Нали утре ще каже моя инструктор така ме е учил?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Забеляза ли, че фаровете му дори не са пуснати? При VW има опция да си ги кодираш да светят халогените като DRL, този е просто поредния.
dextuar написа:Светеха му и габарити, но не се вижда на снимката. То и светене е силно казано - по-скоро миждукаха
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
klintan66 написа:banan4i,
излишно се обясняваш!
Тук прокурорите са повече от софийски градски съд !
Ха ха, депресира се с тия зимни гуми, набутай се за едни летни и недей да хейтваш всички.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
При мен на Пунтото фаровете за мъгла са ми интегрирани във фаровете и освен това са с лупи. Карам винаги през тъмната част на денонощието на къси( които пак са лупи) и халогени причината е уникално добре осветено пътно платно и тъй като и 4-тирите фара са с лупи не заслепявам. Не го правя от гъзария а поради много по-добре осветеното платно пред мен.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
KUM4o написа:При мен на Пунтото фаровете за мъгла са ми интегрирани във фаровете и освен това са с лупи. Карам винаги през тъмната част на денонощието на къси( които пак са лупи) и халогени причината е уникално добре осветено пътно платно и тъй като и 4-тирите фара са с лупи не заслепявам. Не го правя от гъзария а поради много по-добре осветеното платно пред мен.
Нямам нищо против това да виждаш хубаво, но как си сигурен, че не заслепяваш никого? То и с оригинален ксенон с лупи пак може да заслепиш някого... Не разбирам тоя аргумент "Така виждам по-добре". Еми хубаво, аз ще си монтирам един ловен фенер, който да свети и ще прави всичко ден, ама дали ще е ОК за тия срещу мен? Нали не караме сами по пътищата и не са ни бащиния в крайна сметка
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Като изключа късите линията, която правят лупите на халогените бие точно в долния край на задния номер на нормален лек автомобил, което е доста ниско и няма как да заслепява, късите също не светят по-високо. Сядайки в другата ми кола и заставайки пред пунтото нито един от фаровете не ми блести, че дори не дразни окото. Не виждам проблем в това да ползвам, колкото се може повече светлина, за да ми е по комфортно на зрението. То може и ЛЕД бар да се сложи, но тогава ще пържим очите на хората. То и матричните фарове, които произвеждаме за сеат и ауди в ботевград въпреки многото акъл, който имат заслепяват доста. Имах честа да се размина с едно ауди с матрични фарове и първата 1 секунда буквално ми изпържи очите след това файда... Дълга е темата.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Има неща в живота които са - щото тъй
С халогени , без халогени , на къси на дълги , заслепява или не - глава долу и газ.
Уж сте ходили в казарма
От кви глупости се вайкате
Ама не ве то щото в България , ако беше в европата , заглавието щеше да е "защо карате без фарове за мъгла"
С халогени , без халогени , на къси на дълги , заслепява или не - глава долу и газ.
Уж сте ходили в казарма
От кви глупости се вайкате
Ама не ве то щото в България , ако беше в европата , заглавието щеше да е "защо карате без фарове за мъгла"
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Аз си карам на габарити и халогени през деня. Ангелски очи и такива гъзарийки нямам, бях си пуснал дългите на процент, но светеха на 100% , та ги изключих и пак си карам на габарити и халогени. Гадно е, когато някой нахака ксенон в халогените, тогава работата е леш, но и тогава не ми прави чак такова впечатление. Честно казано рядко виждам БМВ-та да карат на къси през деня, повечето я на ангелски, я халогени, дълги на процент. С фабричен ксенон съм с лупи, та преди мен явно все на къси са я карали и рефлектора на липите тръгнал да заминава и трябва да ги рециклирам, за това си ги пазя през деня.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани