Защо карате на фарове за мъгла?
Модератор: Общи модератори
Защо карате на фарове за мъгла?
Към колегите, които карат с фарове за мъгла при ясно време (без мъгла) - защо го правите? Освен олигофренските обяснения, че така колата изглежда по-яко, по-спортно и т.н., имате ли някакво разумно обяснение?
Последна промяна efren на 19 Ное 2017, 17:35, променена общо 2 пъти
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Няма друго обяснение. Освен ако не са ти изгорели фаровете и по-добре на халогени отколкото на нищо...
Tires are evil - destroy them all ...
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Лично аз карам на фарове за мъгла + къси почти винаги, когато карам по пътища с дупки, квартални улички и тн. Като цяло фаровете са ми автоматични и приз деня карам само на къси, фарове за мъгла само при описаните обстоятелства, нощем, защото дупките се виждат много по-добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
По принцип в градско някак мога да го приема, въпроса ми беше за извънградско. В градско остава въпроса за стопа за мъгла.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Най- гадни са на старите Мерцедеси w201 (190), w124 и w202, на които халогените са им във фаровете за мъгла.... Заслепяват брутално, а и вече се карат само от разни дядко, които май са некадърни да си пуснат късите и карат само на халогени, а те бият като дълги....
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
И аз няколко пъти го задавам този въпрос във форума. Освен от селяния, за мен друг отговор няма (изключвам да ти се развалят късите и да трябва да се придвижиш някъде). И най-вече съм забелязал тая тенденция точно при водачи на БМВ, не че при другите марки няма плазмодии, които също да го правят, но някак процентуално тези с БМВ и особено с дърти кошари са масово така и в най-най-слънчевото време. А логиката, че ги използват като дневни светлини е брутална! Жалко, че куките явно са се отказали да пишат вече актове за това...
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Тези хора са постоянно в мъгла, затова.
И да, неграмотни са относно работата със светлините на колите и включват всичко възможно.
И да, неграмотни са относно работата със светлините на колите и включват всичко възможно.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Щот дъ каръш на ейнджъли + халоген си е е*ало фара ти ка'ам.
Сега сериозно на въпроса. Поради същата причина поради, която има хора, които карат със затъмнено дори и предно стъкло(е тогава вече сигурно и на дълги е по-добре да караш нон стоп), поради същата причина поради която постоянно преминават покрай мен разни коли със свалени прозорци и музиката е на макс и т.н. примери мога да изброявам от тук до обяд. От келешлък е отговора(без значение, че една голяма част именно от тези са били пубертети преди поне 10 години, но явно не са надраснали този период от развитието си)! То аз и не виждам смисъл в града изобщо да се ползват каквито и да било светлини, но закона си е закон и без значение дали е хубав или лош, трябва да се спазва!!!
Сега сериозно на въпроса. Поради същата причина поради, която има хора, които карат със затъмнено дори и предно стъкло(е тогава вече сигурно и на дълги е по-добре да караш нон стоп), поради същата причина поради която постоянно преминават покрай мен разни коли със свалени прозорци и музиката е на макс и т.н. примери мога да изброявам от тук до обяд. От келешлък е отговора(без значение, че една голяма част именно от тези са били пубертети преди поне 10 години, но явно не са надраснали този период от развитието си)! То аз и не виждам смисъл в града изобщо да се ползват каквито и да било светлини, но закона си е закон и без значение дали е хубав или лош, трябва да се спазва!!!
Карам бавно! Стигам Бързо!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
banan4i написа:Лично аз карам на фарове за мъгла + къси почти винаги, когато карам по пътища с дупки, квартални улички и тн. Като цяло фаровете са ми автоматични и приз деня карам само на къси, фарове за мъгла само при описаните обстоятелства, нощем, защото дупките се виждат много по-добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тази теория я знам и съм я чувал много пъти.
Обикновено шофьорите използващи фарове за мъгла навсякъде, късите им светят някъде из короните на дърветата, за да се вижда по-напред. За това същите пускат фарове за мъгла за да им осветяват на близко. Две в едно, както се казва.
Обикновено двете неща са вързани и хем заслепяват околните, хем дразнят, но за себе си са си прави!
Има и други типове, каращи на габарити и халогени, изобщо всякакви комбинации, но не и правилната, все пак сме в България
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Брех, голям стоп, голямо заслепяване, голямо нещо. За 1мин. макс. на светофара ще ви изтекат очите направо А, да ви карат насреща с китайски ксенони по 50лв. комплекта или на дълги не ви ли дразни? Много са малко хората с регулирани и изправни фарове и знаят кога кои да пускат. Масово е някаква идиотщина с тези фарове. Я няма да му работи едини къс и ще набие дългите, я ще е набил ксенони на всяко възможно място и за 2 сек. ще те освети все едно цял ден си заварявал без маска, я ще обърнат десняк и ще ти свети право в очите, я ще осветява хеликоптерна площадка вместо пътя, я нещо друго. Пълна анархия. Тва, че стопа за м'гла ти свети малко повече на светофара е най-малкия проблем.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
В конкретния казус, всеки чете закона по свои си начин и вкарва своя си логика в действията си (подобно на пилотното каране от другата тема). Той (каращия на халогени) е прав за себе си и едва ли нещо може да го убеди в обратното
Оправия с тях няма. За мен са много интересни индивидите копиращи коли със специален режим: антени тип "тапа", "буркани" (тук влиза всичко наподобяващо синя полицейска ламБа, най-фрапиращия случай, който съм срещал е синя плюшена топка ) по таблото
Оправия с тях няма. За мен са много интересни индивидите копиращи коли със специален режим: антени тип "тапа", "буркани" (тук влиза всичко наподобяващо синя полицейска ламБа, най-фрапиращия случай, който съм срещал е синя плюшена топка ) по таблото
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
madafaka_donkele написа:Брех, голям стоп, голямо заслепяване, голямо нещо. За 1мин. макс. на светофара ще ви изтекат очите направо
не си прав, доста често се виси в задръстване за повече от 30 минути, и някой левак със стоп за мъгла + недай боже лек дъждец, и ти идва да си изядеш очите
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Защо карате на фарове за мъгла?
Аз пък на такъв с пуснати халогени го минавам и му пускам моите като ги пускам/спирам и така няколко пъти, за да се усети. Много рядко това проработва, но като ги оставя пуснати, и тоя отзад почва да ми мига с дългите. Значи, педер*с скапан, аз мога да те търпя, ама недайси на теб някой да ти развали кефа и веднага палиш. Може да е селско, но който ме заслепява ненужно, пускам дълги/задни халогени и да се оправя. Омръзнало ми е само аз да се съобразявам.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
Не знам какво ревете толкоз като на повечето нови коли дневните светлини са точно в халогените.Вярно не светят толкова силно но халогена по дифолт бие ниско в земята и не дразни право в очите,за разлика от нерегулираните фарове например
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Защо карате на фарове за мъгла?
В редките случаи, когато съм си пускал фаровете за мъгла е било, защото осветяват точно пред колата и са ми помагали да избягвам дупки, когато карам по непознат път през нощта. Друга причина може да е ако късите светлини светят кофти (при Е53 ми се е случвало, защото имат отвратителни фарове) и тези за мъгла им помагат, други причини не мога да се сетя. Иначе не мисля, че фаровете за мъгла заслепяват, менте ксенон, монтиран на фар който не е предвиден за ксенон, заслепява много повече - не знам как ги пускат на техническия преглед, апаратурата която проверява реглажа със сигурност показва отклонения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick