ДжиБ до 15к
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
мЪлчи ... тука вече човек добра дума за БМВ не може да каже, еле па за старо БМВ - ужас
Аз предложих х3, ако си виждал едното и другото и си запознат с техниката им единственото общо е Х-а в името ...
Ама той мача е свирен та все тая
Binev_OuT написа:тука само Х5 ци ви в главите
Аз предложих х3, ако си виждал едното и другото и си запознат с техниката им единственото общо е Х-а в името ...
Ама той мача е свирен та все тая
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: ДжиБ до 15к
я разясни каква е разликата м/ж 2-та хикса, най-вече в поддържката
и аз скоро ще търся повдигното комби за служебна кола, също бях за црв/рав4 като по-безпроблемни, но х3 може да е опция, стига да не седи постоянно в сервиза.
и аз скоро ще търся повдигното комби за служебна кола, също бях за црв/рав4 като по-безпроблемни, но х3 може да е опция, стига да не седи постоянно в сервиза.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
х3 то е висока 46-ца.
Наскоро ги гледахме една до друга е83 и е53. х5-цата е осезаемо по-висока (и отгоре и отдолу ), широка, квадратна дори.
Тук ти е ясно как се отразява това на разхода при един и същ мотор.
Вътре х5 е по-широко в купето, но багажника на х3 е по-голям, по-достъпен (при х-а е на две части горе-долу) и изобщо по-практичен.
На х5 резервната гума е в багажника, а акумулатора под нея При х3 е патерица вън и отдолу.
Като говорим за разходи х3 на 17 инча джанти седи прилично за разлика от х5.
17-ките са по има няма 1к зимни летни. Демек гумите не са драма като разход.
Като мотори знаеш предполагам какви има? Ако не е зор за повер едно х3 2,0д ще върви и харчи съвсем прилично.
Не виждам с какво ще е по-лошо от японските курници, които така или иначе нямат големи мотори
Ако говорим дори за 3.0д или 3.0и в х3 те се държат съвсем различно спрямо същите в х5 като вървеж и разход.
В х5 3.0д е ОК ама 3.0и е труп, не върви, но пък харчи като за да върви.
Аз търкалям 4г х3 3.0 м54б30 ръчна кутия. Проблеми различни от тези на други модели БМВ не съм имал.
Болежките на м54 са същите, некви климатици, ел. стъкла съм правил ала бала, обслужване и това е ...
Колата се кара ежедневно и не е зависвала в сервиз с някаква драма. Скорости, раздатка, дифове са ми ОК (чукам на дърво).
Не е екзотика за нови части, вече има и по моргите ... Кво да и е ... има инфо ако ти се чете ...
Минус е дървената и возия. Наистина е далеч от какъвто и да е премиум От друга страна седи добре в завои и на магистралата.
В същото време след като си карал със 180 по магистралата може да излезнеш по черен път (не говорим за оффроуд, но това важи и за х5).
Не знам дали е същото с Рав4, ЦРВтата и кашкавалите ...
Наскоро ги гледахме една до друга е83 и е53. х5-цата е осезаемо по-висока (и отгоре и отдолу ), широка, квадратна дори.
Тук ти е ясно как се отразява това на разхода при един и същ мотор.
Вътре х5 е по-широко в купето, но багажника на х3 е по-голям, по-достъпен (при х-а е на две части горе-долу) и изобщо по-практичен.
На х5 резервната гума е в багажника, а акумулатора под нея При х3 е патерица вън и отдолу.
Като говорим за разходи х3 на 17 инча джанти седи прилично за разлика от х5.
17-ките са по има няма 1к зимни летни. Демек гумите не са драма като разход.
Като мотори знаеш предполагам какви има? Ако не е зор за повер едно х3 2,0д ще върви и харчи съвсем прилично.
Не виждам с какво ще е по-лошо от японските курници, които така или иначе нямат големи мотори
Ако говорим дори за 3.0д или 3.0и в х3 те се държат съвсем различно спрямо същите в х5 като вървеж и разход.
В х5 3.0д е ОК ама 3.0и е труп, не върви, но пък харчи като за да върви.
Аз търкалям 4г х3 3.0 м54б30 ръчна кутия. Проблеми различни от тези на други модели БМВ не съм имал.
Болежките на м54 са същите, некви климатици, ел. стъкла съм правил ала бала, обслужване и това е ...
Колата се кара ежедневно и не е зависвала в сервиз с някаква драма. Скорости, раздатка, дифове са ми ОК (чукам на дърво).
Не е екзотика за нови части, вече има и по моргите ... Кво да и е ... има инфо ако ти се чете ...
Минус е дървената и возия. Наистина е далеч от какъвто и да е премиум От друга страна седи добре в завои и на магистралата.
В същото време след като си карал със 180 по магистралата може да излезнеш по черен път (не говорим за оффроуд, но това важи и за х5).
Не знам дали е същото с Рав4, ЦРВтата и кашкавалите ...
Последна промяна K_Ilkov на 07 Авг 2017, 13:27, променена общо 1 път
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: ДжиБ до 15к
K_Ilkov написа:
благодарско за инфото, звучи добре
иначе 3.0д и автоматик задължително, а стегното окачване го приемам за плюс по-скоро.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
А не ве брат, влизаш у БМВ форума и почват да те агитират за хюндайки, хонди, монди секви недомислия и накрая Даааачия
И тука се спомена Дъстъра
Да вА еВа и у БМВ ИнтусиастИтИ
3.0д автоматик е най-добрата комбинация наистина.
Само трябва да е читав мотора, че иначе икономията от нафтата много бързо се превръща в дюзи, турбо и кво ли не ...
И тука се спомена Дъстъра
Да вА еВа и у БМВ ИнтусиастИтИ
acer написа:K_Ilkov написа:
благодарско за инфото, звучи добре
иначе 3.0д и автоматик задължително, а стегното окачване го приемам за плюс по-скоро.
3.0д автоматик е най-добрата комбинация наистина.
Само трябва да е читав мотора, че иначе икономията от нафтата много бързо се превръща в дюзи, турбо и кво ли не ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: ДжиБ до 15к
Опиии те ората дето ги правят тия бмв-та вече не са ентусиасти , че ние ли бе
Човека иска сув за момиче за 15 бона ... и варианта е Х5 тъй ли?
П.С. Аз ли да не съм ентусиаст - 10 години от Е36 не съм слизал , никога не съм зареждал газ!В момента наливам на 10/100 комбиниран?Аз ли не съм ентусиаст?
Ама мойта ако ми каже че иска малка градска кола да гори малко и да се кара лесно, и аз да и продам 23ката
Добре ли е а?
Човека иска сув за момиче за 15 бона ... и варианта е Х5 тъй ли?
П.С. Аз ли да не съм ентусиаст - 10 години от Е36 не съм слизал , никога не съм зареждал газ!В момента наливам на 10/100 комбиниран?Аз ли не съм ентусиаст?
Ама мойта ако ми каже че иска малка градска кола да гори малко и да се кара лесно, и аз да и продам 23ката
Добре ли е а?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
Х3 бе Х3
Те, още веднъж Х3
Те, още веднъж Х3
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: ДжиБ до 15к
Сега сериозно,ако зимвах жип за мойта жена,бих гледал само 2 ркитерия:
-Надеждност (това означава или в безупречно състояние манИашки поддържан екземпляр,което пък значи много над средната пазарна цена) ,или колкото се може по-нова и за съжаление по-скромна марка.
-Нисък разход
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ДжиБ до 15к
Аз на acer бих му препоръчал с две ръце Х3, но на жена, която няма отношение към БМВ и не се е сблъсквала с капризите, подходът е съвсем друг.
Never mistake motion for action...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
Съгласен Аз не настоявам. Просто питах мислено ли е ... После почна хейта към х5
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: ДжиБ до 15к
Това което искаш е едно , това което ти трябва друго , това което можеш да си позволиш трето.
На мене ей ся примерно ми трябва голф 4 1.9тди , ама няма как да стане!Да не ме е таковал луд!
Ама много ми се ще М3 Б32 със неудобния Вейдър и стил 24 ама ....
За туй карай си скопената 25ца и толко , като има за повече тогас.
Имам приятел дето е оффроуд фен , дай му Патрол , Паджеро със рязани шасита , нам кви кардани и раздатки , за СУВ ако му заговориш и те тропясва
Кара 307SW и трупа за точно определен патрол.
И тука имаше едни такива мнения за Нисан , да попитам - от кога Нисан стана посредствена марка?
Ние нямаме еквиваленти на нито един истински нисан , за какво говорим?
На мене ей ся примерно ми трябва голф 4 1.9тди , ама няма как да стане!Да не ме е таковал луд!
Ама много ми се ще М3 Б32 със неудобния Вейдър и стил 24 ама ....
За туй карай си скопената 25ца и толко , като има за повече тогас.
Имам приятел дето е оффроуд фен , дай му Патрол , Паджеро със рязани шасита , нам кви кардани и раздатки , за СУВ ако му заговориш и те тропясва
Кара 307SW и трупа за точно определен патрол.
И тука имаше едни такива мнения за Нисан , да попитам - от кога Нисан стана посредствена марка?
Ние нямаме еквиваленти на нито един истински нисан , за какво говорим?
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани