ДжиБ до 15к
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- enerdjy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d '06
- Мечтае да кара: f06 640
Re: ДжиБ до 15к
Volvo XC90 не знам предлагано ли е, но според мен ми се струва добър избор единствено по-скъпата поддръжка е минус..
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: ДжиБ до 15к
Моето мнение е следното - крайно време е поне интелигентните хора (каквито вярвам са потребителите тук) да се държат адекватно ако искаме или се надяваме в рамките на нашия живот територията да се превърне в една по-нормална за живеене държава. В тази връзка:
За какви джипове, X3ки, X5-ци, Волва, автоматици с огромни дизелови двигатели с по 200+ коня и 500+ нютона за 15 000 лв говорите, и още повече за какви 180 км/ч говорите ???
На такъв барутник за тези пари гумите му ли (18-20") ще са нови, спирачките ли, окачването ли, че да си позволявате да карате със 180 и да рискувате на другите живота? Това, че като цяло колата ще е дроб и ще тропа, хлопа, няма да работят екстри и ще светят лампи си е проблем на собственика и не бърка другите, но смятам, че що се отнася до сигурност и безопасност на останалите никой няма право на компромис и за сметка на това да се вози в гъзарска премиум кола.
Този камионски дизел в премиум купе дето върви на пръсване и гори малко отдавна някой му се е нарадвал и му е "употребил" ресурса в КМ, при който с едно затворено и едно полузатворено око можем да приемем, че замърсява(трови) "приемливо". Той на практика в момента е неизползваем във всяка нормална държава, където добруването на хората е по-високо в приоритетите за управление. И това е направено с редица мерки - високи данъци, екотакси, застраховки, стриктни прегледи, и други, за да могат хората в градовете да живеят поне малко по-добре. Това, че в момента нашата държава е помийна яма и разграден двор и нищо не е както трябва - нито правилата са читави, нито се прилагат - няма да се оправи от самосебеси и да чакаме някой да дойде да ни оправи ние докато се оплакваме колко всичко е зле, а в същото време експлоатираме недостатъците в системата за да се возим в по яка бръкма!
Няма как всеки да не е забелязал, че по кръстовищата не се диша и на всяко потегляне и изправарване някой те обгазява с гъст облак черен дим. И това най-често са точно 5-10 годишни "премиум" седани и джипове Audi, Mercedes, BMW - разбира се 2-3-4литрови дизели с чип тунинги, изкорубени катализатори, DPF-и, EGR-и, пеперуди и всякакви други излишни части сложени от завода . За камиони и другите товарни е също страшно положението, което е още по нелепо, защото точно за бизнеса съществуват (и се прилагат) безброй безмислени ограничения точно с идеята да не вредиш на другите докато изкарваш пари (уж), а точно служебните и товарни коли 95% са тотална щета откъм състояние и изгорели газове.
В заключение бих казал, че няма нищо лошо да отделиш 15 000лв за бюджет за кола (даже е доста над средното за страната), но нямам добро мнение (не че на някой му пука ) за тези, които решават за тези пари да се метнат на премиум седан или джиб с голям дизелов двигател дето върви като самолет и гори малко.
И за да не ми е мнението просто един оф-топик хейт мога да дам за пример Mitsubishi Outlander с бензинов мотор, понеже имам наблюдения за такова. Доколкото прочетох пасва на всички изисквания и (надявам се) влиза в бюджета. Вози добре и е здрава и безпроблемна.
За какви джипове, X3ки, X5-ци, Волва, автоматици с огромни дизелови двигатели с по 200+ коня и 500+ нютона за 15 000 лв говорите, и още повече за какви 180 км/ч говорите ???
На такъв барутник за тези пари гумите му ли (18-20") ще са нови, спирачките ли, окачването ли, че да си позволявате да карате със 180 и да рискувате на другите живота? Това, че като цяло колата ще е дроб и ще тропа, хлопа, няма да работят екстри и ще светят лампи си е проблем на собственика и не бърка другите, но смятам, че що се отнася до сигурност и безопасност на останалите никой няма право на компромис и за сметка на това да се вози в гъзарска премиум кола.
Този камионски дизел в премиум купе дето върви на пръсване и гори малко отдавна някой му се е нарадвал и му е "употребил" ресурса в КМ, при който с едно затворено и едно полузатворено око можем да приемем, че замърсява(трови) "приемливо". Той на практика в момента е неизползваем във всяка нормална държава, където добруването на хората е по-високо в приоритетите за управление. И това е направено с редица мерки - високи данъци, екотакси, застраховки, стриктни прегледи, и други, за да могат хората в градовете да живеят поне малко по-добре. Това, че в момента нашата държава е помийна яма и разграден двор и нищо не е както трябва - нито правилата са читави, нито се прилагат - няма да се оправи от самосебеси и да чакаме някой да дойде да ни оправи ние докато се оплакваме колко всичко е зле, а в същото време експлоатираме недостатъците в системата за да се возим в по яка бръкма!
Няма как всеки да не е забелязал, че по кръстовищата не се диша и на всяко потегляне и изправарване някой те обгазява с гъст облак черен дим. И това най-често са точно 5-10 годишни "премиум" седани и джипове Audi, Mercedes, BMW - разбира се 2-3-4литрови дизели с чип тунинги, изкорубени катализатори, DPF-и, EGR-и, пеперуди и всякакви други излишни части сложени от завода . За камиони и другите товарни е също страшно положението, което е още по нелепо, защото точно за бизнеса съществуват (и се прилагат) безброй безмислени ограничения точно с идеята да не вредиш на другите докато изкарваш пари (уж), а точно служебните и товарни коли 95% са тотална щета откъм състояние и изгорели газове.
В заключение бих казал, че няма нищо лошо да отделиш 15 000лв за бюджет за кола (даже е доста над средното за страната), но нямам добро мнение (не че на някой му пука ) за тези, които решават за тези пари да се метнат на премиум седан или джиб с голям дизелов двигател дето върви като самолет и гори малко.
И за да не ми е мнението просто един оф-топик хейт мога да дам за пример Mitsubishi Outlander с бензинов мотор, понеже имам наблюдения за такова. Доколкото прочетох пасва на всички изисквания и (надявам се) влиза в бюджета. Вози добре и е здрава и безпроблемна.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ДжиБ до 15к
enerdjy написа:Volvo XC90 не знам предлагано ли е, но според мен ми се струва добър избор единствено по-скъпата поддръжка е минус..
Перфектен семеен автомобил, но не и до бюджета, заложен от колегата. За този бюджет ще купи някой скраб, който 100% ще е за диференциал и скорости, а там отива на доооста сериозен и скъп ремонт.
Някой спомена Форд Куга. Лично на мен първата генерация ми е много грозна, бях адски резервиран към нея, до момента в който не подкарах една такава с 2.0 дизелов двигател по планински път. С хубави гуми и 4х4 (има я и във версия само с предно) нагоре нямах конкурент. Доста стабилен и удобен.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
Re: ДжиБ до 15к
На един фр баща му си взе някъв форд за около тия пари, не разбрах дюзи и скоросотна кутия ли, но им обявиха 6к за ремонт
Общо взето със стара кола е на късмет взима се и се кара в сервиз.. лично за дамска джипка бих се насочил към рав4 с проверка кой двигател е най-сполучлив и скоростна кутия.
Общо взето със стара кола е на късмет взима се и се кара в сервиз.. лично за дамска джипка бих се насочил към рав4 с проверка кой двигател е най-сполучлив и скоростна кутия.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
То пак стигаме до избора и гледната точка.
За един е риск да си купи старо БМВ, за друг е неоправдан риск да си купи по-нов някакъв курник
с надеждата, че понеже е ново ще спести от разходи и ремонти, който обаче може да те изненада всеки момент с някакъв тъп ремонт за неадекватни суми.
В този ред на мисли, аз като реших да си взимам х3 разпитах кво що ...
По спомен за раздатката ми казаха, че нова в БМВ е към 3к, а на МЛ-а е 11 или 12к ... вече не помня ...
Не че съм гледал за МЛ Просто като сравнение. Та нека и не слагаме премиум немците под общ знаменател
Имаше едно такова последния път в сервиза дето си правя колите. Доста разглобено.
Викам - За кво е? Съединител. По програма го дават да се извади мотора за съединител.
Спомена се и Мазда. Не знам дали сте наясно, но при дизелите на Мазда маслото никога не намалява ...
То само се увеличава Или по-точно се обогатява с със сурова нафта през ДПФ-а.
Има си го по книжка като стане много "маслото" да се сменя Яката раЛта ти казвам
Не искам да си представям тия нови двигатели по колко изкарват с тая технология ...
Шкода. Отивам да си взема х3-то от сервиза, беше пръднала една бобина.
Бакшиша беше любознателен Кво що - обяснявам. Колко вика е бобината? Под 100лв беше нещо ...
А, много евтина вика. На шефа на Шкодата, нам си кво ФСИ, 800лв едната и вика все има някоя за смяна.
Понеже аз казах за 180 км/ч ... Имах предвид самата възможност да го правиш с лекота ... Глупости могат да се правят и с по-маломощна кола ...
Иначе сигурно японките нямат окачване, спирачки и гуми или са вечни или пък се продават винаги със сменени такива
Аз не виждам защо трябва да намесваме консумативи в спора. Купуваш кола - има гуми, няма гуми ... сменяш и тва е.
Или по подразбиране трябва да се кара с гадни гуми и без спирачки и окачване ако си вземеш х3, х5 и тн.
Това, че има такива идиоти не значи, че всички трябва да са такива.
Аз като си търсех х3 си търсех на 17 цола щото знам, че там нямам проблем да си купувам нови гуми
Взех я с два комплекта джанти с гуми, зимни/летни, летните Гудиър на 1г. , зимните терлици някви на 100 години.
Нокиан-ите бяха под 250лв бройката. Каква е драмата? То трябва и малко да се помисли кво купуваш ...
На японките гумите по 14лв ли са, че да коментираме разликата в гумите
Спирачки, окачване - кво им е? Като се предаде нещо - сменяш.
Само дето за БМВ има винаги повече части и като наличност и като избор от марки и цените не са като на японките.
Макар да не е драма като преди години все още нещата са в полза на по популярната у нас немска марка, сори.
И като стана дума за дизели аз също не се кефя на покупката на стар дизел, твърде много рискове има там за мен ...
Пък и никога не съм се кефел на дизела ...
НЕ искам никого да убеждавам
Просто мисля, че карането на БМВ не е нещо непостижимо с малко мисъл предварително
Пък вие си хвалете японките, фордове и тн., не ми пречите
За един е риск да си купи старо БМВ, за друг е неоправдан риск да си купи по-нов някакъв курник
с надеждата, че понеже е ново ще спести от разходи и ремонти, който обаче може да те изненада всеки момент с някакъв тъп ремонт за неадекватни суми.
В този ред на мисли, аз като реших да си взимам х3 разпитах кво що ...
По спомен за раздатката ми казаха, че нова в БМВ е към 3к, а на МЛ-а е 11 или 12к ... вече не помня ...
Не че съм гледал за МЛ Просто като сравнение. Та нека и не слагаме премиум немците под общ знаменател
b2 написа:Mitsubishi Outlander
Имаше едно такова последния път в сервиза дето си правя колите. Доста разглобено.
Викам - За кво е? Съединител. По програма го дават да се извади мотора за съединител.
Спомена се и Мазда. Не знам дали сте наясно, но при дизелите на Мазда маслото никога не намалява ...
То само се увеличава Или по-точно се обогатява с със сурова нафта през ДПФ-а.
Има си го по книжка като стане много "маслото" да се сменя Яката раЛта ти казвам
Не искам да си представям тия нови двигатели по колко изкарват с тая технология ...
Шкода. Отивам да си взема х3-то от сервиза, беше пръднала една бобина.
Бакшиша беше любознателен Кво що - обяснявам. Колко вика е бобината? Под 100лв беше нещо ...
А, много евтина вика. На шефа на Шкодата, нам си кво ФСИ, 800лв едната и вика все има някоя за смяна.
b2 написа:За какви джипове, X3ки, X5-ци, Волва, автоматици с огромни дизелови двигатели с по 200+ коня и 500+ нютона за 15 000 лв говорите, и още повече за какви 180 км/ч говорите ???
На такъв барутник за тези пари гумите му ли (18-20") ще са нови, спирачките ли, окачването ли, че да си позволявате да карате със 180 и да рискувате на другите живота?
Понеже аз казах за 180 км/ч ... Имах предвид самата възможност да го правиш с лекота ... Глупости могат да се правят и с по-маломощна кола ...
Иначе сигурно японките нямат окачване, спирачки и гуми или са вечни или пък се продават винаги със сменени такива
Аз не виждам защо трябва да намесваме консумативи в спора. Купуваш кола - има гуми, няма гуми ... сменяш и тва е.
Или по подразбиране трябва да се кара с гадни гуми и без спирачки и окачване ако си вземеш х3, х5 и тн.
Това, че има такива идиоти не значи, че всички трябва да са такива.
Аз като си търсех х3 си търсех на 17 цола щото знам, че там нямам проблем да си купувам нови гуми
Взех я с два комплекта джанти с гуми, зимни/летни, летните Гудиър на 1г. , зимните терлици някви на 100 години.
Нокиан-ите бяха под 250лв бройката. Каква е драмата? То трябва и малко да се помисли кво купуваш ...
На японките гумите по 14лв ли са, че да коментираме разликата в гумите
Спирачки, окачване - кво им е? Като се предаде нещо - сменяш.
Само дето за БМВ има винаги повече части и като наличност и като избор от марки и цените не са като на японките.
Макар да не е драма като преди години все още нещата са в полза на по популярната у нас немска марка, сори.
И като стана дума за дизели аз също не се кефя на покупката на стар дизел, твърде много рискове има там за мен ...
Пък и никога не съм се кефел на дизела ...
НЕ искам никого да убеждавам
Просто мисля, че карането на БМВ не е нещо непостижимо с малко мисъл предварително
Пък вие си хвалете японките, фордове и тн., не ми пречите
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: ДжиБ до 15к
Колегата да погледне и Hyundai Santa Fe втората генерация. Корейците правят здрави автомобили.
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: ДжиБ до 15к
Nickelback написа:Само подхвърлям като идея, въпреки че е грозно горкото и леко дървено вътре...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4avlxd
Големият му по-дърт брат е доста дуракоустойчиво животно, за това не знам...
Купих си такъв, само че автомат. Има една врътка с раздатката, на автомата има и фул тайм 4х4, на ръчката е само парт тайм.
Здрав, лесен за каране, задно, парт тайм, фул тайм се сменят в движение до 90 км/ч, няма нищо електрическо или виско, само ръчка.
Харчи 10-11, в задръстванията сигурно ще качи още. Има си характер, дървен е малко, та не знам доколко ще е удачен за жена. Хареса ли ѝ обаче, отърване няма .
На лични по конкретни въпроси
- stas.dakov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 27.04.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d
Re: ДжиБ до 15к
Може Rav4 facelift за тези пари. До колкото съм чувал са здрави коли.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: ДжиБ до 15к
Нема смисъл, той колегата или е забравил за темата или вече са купили Жипка
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани