Автомобилен дизайн
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Автомобилен дизайн
Чак пък изключително...
Ако е без емблема не можеш да го познаеш инфинити ли е, хюндай ли е... То това май важи за всички жълтури в последно време...
Ако е без емблема не можеш да го познаеш инфинити ли е, хюндай ли е... То това май важи за всички жълтури в последно време...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Автомобилен дизайн
едно време всеки модел в гамата на немците си имаше нещо отличително. сега.... може да ми се смеете ама понякога ако ги погледна мимолетно особено отзад не мога да различа ц-класата на мерцедес от с-класата... е-класата е малко по-различна, та нея винаги я познавам. бмв ... това 5-та и 7ма серия трябва да се вгледам за да ги различа. и стигаме до аудитата за които съм убеден, че е една и съща кола отрязана различно
има и друг момент както написа един колега по-горе. борбата за икономия на гориво се води и на аеродинамичния фронт.. а там законите на флуидите са еднакви за всички производители.. от там и е логично всичките в един момент да мязат горе долу еднакво.
разбира се има го и момента с модата- ауди едно време изкараха на р8 арабския кич (светодиодните лентички под фаровете) и от там всичките производители почнаха да слагат лампички и до ден днешен си ги тресе тая визия...
за формата - всеки производител си има фаза на загладени форми и чепати форми.. и през 10-тина години си ги сменя. в момента всичките производители са на тема ръбати возила... след няколко години като им дойде музата за стиймпънк- пак ще ги загладят...
и така. нищо не може да ме изненада. аз като трябва да купувам нова кола и ми минава мерака... затова и нещо ми се е поуспокоил автопарка и не търпи големи промени тука от известно време...
има и друг момент както написа един колега по-горе. борбата за икономия на гориво се води и на аеродинамичния фронт.. а там законите на флуидите са еднакви за всички производители.. от там и е логично всичките в един момент да мязат горе долу еднакво.
разбира се има го и момента с модата- ауди едно време изкараха на р8 арабския кич (светодиодните лентички под фаровете) и от там всичките производители почнаха да слагат лампички и до ден днешен си ги тресе тая визия...
за формата - всеки производител си има фаза на загладени форми и чепати форми.. и през 10-тина години си ги сменя. в момента всичките производители са на тема ръбати возила... след няколко години като им дойде музата за стиймпънк- пак ще ги загладят...
и така. нищо не може да ме изненада. аз като трябва да купувам нова кола и ми минава мерака... затова и нещо ми се е поуспокоил автопарка и не търпи големи промени тука от известно време...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Автомобилен дизайн
Без съмнение мазда са светъл лъч в трагедията на съвременния авто дизайн. Още по хубавото е, че дори и отвътре успяват да изглеждат доста добре, без някакви специални напъвания със скъпи материали.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Автомобилен дизайн
alx написа:едно време всеки модел в гамата на немците си имаше нещо отличително.
Кога е това едно време, защото в моите очи Е30, Е32 и Е34 в предницата си са една и съща кола увеличена съвсем малко според класа.
Същото важи за S, E и С класите на мерцедес от същото време.
Само по времето на Е60тката се различават по-осезаемо моделите на БМВ според мен...
Re: Автомобилен дизайн
pampo написа:alx написа:едно време всеки модел в гамата на немците си имаше нещо отличително.
Кога е това едно време, защото в моите очи Е30, Е32 и Е34 в предницата си са една и съща кола увеличена съвсем малко според класа.
Същото важи за S, E и С класите на мерцедес от същото време.
Само по времето на Е60тката се различават по-осезаемо моделите на БМВ според мен...
не знам. едно време ги познавах от далече... сега и от близо да са трябва да се вгледам. може би едно време детайлите по колите бяха по-малко и по-лесно се забелязваха разликите. сега в тия новите загладени форми е възможно да остават незабелязани. а уж гледам да им обръщам внимание
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Автомобилен дизайн
Едно време колите имаха индивидуалност. Сега е един огромен копи пейст. Единствено Мазда и КИА имат нещо различно. Е, и някои американци не могат да се сбъркат.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Автомобилен дизайн
BMW_POWER написа:Единствено Мазда и КИА имат нещо различно.
На мен пък точно тези са ми супер еднакви Мазда, Киа, Хюндай... всичко ми е еднакво.
Re: Автомобилен дизайн
TNT написа:На мен пък точно тези са ми супер еднакви Мазда, Киа, Хюндай... всичко ми е еднакво.
Извинявай Колега, ама аз не бих ди нарекъл така
Re: Автомобилен дизайн
TNT написа:BMW_POWER написа:Единствено Мазда и КИА имат нещо различно.
На мен пък точно тези са ми супер еднакви Мазда, Киа, Хюндай... всичко ми е еднакво.
На фона на х6 и gle са направо коренно различни.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Автомобилен дизайн
В моите очи БМВ остават доста назад в дизайна на сега актуалните модели - приличат си на сандъци и толкова.
Ония ден гледам две 3ки - едната със другата без Мпакет - ми то едното не прилича на кола бе - хем голям кораб , хем едно свито седи - тия фарове ....какво да кажа - все едно минал някой и ги хвърлил на капака.
Единствено 2ката купе прилича на нещо и имам желание да я притежавам - никое друго БМВ към момента.Виж Ф10ката е уникално красива и без пакети и подобни.
Мерцедес - много им се получава последните модели изглеждат така както би трябвало да изглежда едно БМВ - имам чувството че са си разменили ролите и таргет групите.
Последната цедка е в друга лига спрямо 3ката - нещо като Е36 и w202
Но като цяло колите станаха доста уродливи - вечер като шофираш по магистралата и погледнеш в далечината - тия ледчета мледчета в едни такива форми светят , все едно идат извънземните.
Снощи , едно М4 тръгна да ме изпреварва ядосан ,щото доста време кара зад мене с 80, сръчка си той бангията , е тва скъпо Нещо изрева на умрело - едни съскания , едни припуквания ....ако похарча толкова за спортен автомобил и той реве по тоя начин , ще съдя производителя.
Ония ден гледам две 3ки - едната със другата без Мпакет - ми то едното не прилича на кола бе - хем голям кораб , хем едно свито седи - тия фарове ....какво да кажа - все едно минал някой и ги хвърлил на капака.
Единствено 2ката купе прилича на нещо и имам желание да я притежавам - никое друго БМВ към момента.Виж Ф10ката е уникално красива и без пакети и подобни.
Мерцедес - много им се получава последните модели изглеждат така както би трябвало да изглежда едно БМВ - имам чувството че са си разменили ролите и таргет групите.
Последната цедка е в друга лига спрямо 3ката - нещо като Е36 и w202
Но като цяло колите станаха доста уродливи - вечер като шофираш по магистралата и погледнеш в далечината - тия ледчета мледчета в едни такива форми светят , все едно идат извънземните.
Снощи , едно М4 тръгна да ме изпреварва ядосан ,щото доста време кара зад мене с 80, сръчка си той бангията , е тва скъпо Нещо изрева на умрело - едни съскания , едни припуквания ....ако похарча толкова за спортен автомобил и той реве по тоя начин , ще съдя производителя.
Re: Автомобилен дизайн
Онзи ден видях МБ и нещо ми излезе аналогия със следващата снимка
Модерните задници, които вместо светлини имат 3-литрови буркани
Да не говорим за техническото им решение със задната врата, разделена на две. Ховият Сивик и той е рязан отзад с тъпото на брадвата
Модерните задници, които вместо светлини имат 3-литрови буркани
Да не говорим за техническото им решение със задната врата, разделена на две. Ховият Сивик и той е рязан отзад с тъпото на брадвата
Re: Автомобилен дизайн
Новите дизайнери са за разстрел.
1990 S-class
2017 S-class
1990 S-class
2017 S-class
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Автомобилен дизайн
Новата тенденция (поне според мен) е заоблените форми на светлините да се завършват с остри ъгли.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana