Ограничен внос на стари коли? За и против

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

За и против ограничен внос на стари автомобили

За
52
49%
Против
55
51%
 
Общо гласове : 107
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Binev_OuT » 14 Юни 2017, 16:38

Идеята на всяко едно ограничение е добра - на хартия , а резултата винаги е нова схема :mhihi:
Всяко едно ново ограничение в последните 10 години пълни джобовете на олигарси и схемаджии , ако сега ми струва 60лв да регистрирам 20 годишна кола , след новия закон ще ми струва 100 от горе :mhihi: , щото бай Иван ще ме хване за ухото и ще ме светне в новата схема :mhihi:
Западната култура си е за запада , ние не сме запада , айде да се примирим :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Denmark » 14 Юни 2017, 17:29

Демирев написа:Това което забелязвам в Гърция много към вътрешноста - Корфу - Лефкада - Игуменица....основно колите са чисто нови на лизинг....от типа Пежо 208 1.4 комън рейл - Рено Клио 1.5 комън рейл - тук там БМВ 118 дизел...


И тук е така, даже преди няколко години имаше някаква статистика, че 40 и нещо процента от новите коли са лизингови. И 116 и 316 са често срещани :)
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Lenco » 14 Юни 2017, 18:35

Denmark написа:...

Сподели за данъците, ако имаш информация.
Изображение

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Юни 2017, 19:22

ivan40glupaka написа:
Top Gun Maverick написа:Само да вметна на колегата...
Нека не се измества темата в посока социален статус.


Само да ти вметна, че цялата ти тема е тръгнала от самото начало в насока "социален статус"

Е да де, но не и коментари от сорта имотното състояние на всеки. Тя и не успя да стане такава де, сега ти го споменаваш отново.
По твоите разбирания също това не е важно към темата защото казваш, че без значение кой, колко пари има, то трябва или да кара сравнително нова кола, или никаква.
Виж какво казват колегите против ограничението, че тогава легално ще можеш пак да караш 30 годишна Дачия пред разпад(или каквото е останало от нея)защото е купена нова от България. Как ще отговориш на това? На мен ми се струват много по-смислени мненията за строг контрол при ГТП и данъците на дизелите, плюс недопускането им в центъра на градовете, гарнирано с облекчения за газ и метан и нова бензинова кола.
Трябваше май да пусна темата със заглавие за и против ограничение на бараките по пътя, а не на вноса защото тогава за ограничение щяха да са доста повече колеги, а не както сега да клонят към паритет. То някои колеги са уточнили де, че гласуват с да, но еди какво си за прегледи и данъци.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Boyadjiev » 14 Юни 2017, 22:37

Момчета, вие направо изпушихте нацяло :wave: :shock: :shock: :shock:
Какви Дачии, какви Клио-та, какви 116-ки.... Вярно ли искате да карате 1.2, 1.4, 1.6 тоалетни?!?!?!? Как ще си купите Рено КАПТЮР бе хора :shock: :shock: :shock:
Аз съм потресен, говорите за някакви кенефи по 100 коня в БМВ форум на ЕНТУСИАСТИТЕ. Е какъв ентусиаст иска да карат всички 1.4 100 коня коли :shock: :shock: :shock: Аз искам всички да карат М-ки и осмаци, вие едва ли не утре ако имате възможност ще караме само 1.4.... Сериозно ли :shock: :shock:
Нито данъците са малки, нито нищо - докато ТЕЦ-а е в града и около него са жилищните квартали, какви коли, каква екология?!?!?! :shock:
Пък и вие с по 1000лв. данъци, айде малко по-сериозно, големите играчи всички, изпълзяли от ТДС-а завчера :mhihi:

Аз съм потресен :clap: :clap: :clap: :shock: :shock: :shock: :shock:

Единствено ГТП трябва да се затегнат и това е :ok: Играчите с глоби по 1000лв. малко да спрат и да помислят, както със затвори и тн... Глобите са ПРЕВИСОКИ, няма събираемост!!!!!! :conf: :conf: :conf: :conf:

П.С. 1.4 сешоара като го опънеш извънградско, пак ли ще хвърля 100мг. на 100км? Хвърля с 50% от задвоския разход отгоре :wave: :wave: :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Denmark » 14 Юни 2017, 22:44

Lenco написа:
Denmark написа:...

Сподели за данъците, ако имаш информация.


За регистрация на коли до около 10к евро се плаща 105% данък, а нагоре вече е 150% от стойността над тия 10к евро. Луда работа :)
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 14 Юни 2017, 23:14

steeN написа:
ivan40glupaka написа:...


Екология и бедност няма никъде. Като направиш хората още по-бедни, ще имаш още по-замърсена околна среда. И твоите гениални идеи, точно това ще направят.


От както пиша в този подфорум почти винаги съм на различно мнение от Стинката, но този път успя с едно изречение да изчерпа цялата тема :bowdown: .
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от N.Mihaylovski » 14 Юни 2017, 23:29

Boyadjiev написа: :shock:

Твоята кола има ли катализатор ?
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.05.2017
Пол: Мъж

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от ivan40glupaka » 14 Юни 2017, 23:38

Top Gun Maverick написа:Е да де, но не и коментари от сорта имотното състояние на всеки. Тя и не успя да стане такава де, сега ти го споменаваш отново.
По твоите разбирания също това не е важно към темата защото казваш, че без значение кой, колко пари има, то трябва или да кара сравнително нова кола, или никаква.
Виж какво казват колегите против ограничението, че тогава легално ще можеш пак да караш 30 годишна Дачия пред разпад(или каквото е останало от нея)защото е купена нова от България. Как ще отговориш на това? На мен ми се струват много по-смислени мненията за строг контрол при ГТП и данъците на дизелите, плюс недопускането им в центъра на градовете, гарнирано с облекчения за газ и метан и нова бензинова кола.
Трябваше май да пусна темата със заглавие за и против ограничение на бараките по пътя, а не на вноса защото тогава за ограничение щяха да са доста повече колеги, а не както сега да клонят към паритет. То някои колеги са уточнили де, че гласуват с да, но еди какво си за прегледи и данъци.



Лелеее, най-накрая някой да схване поне частично... Да- искам или да караш сравнително нова кола (до 10-12 годишна), или да ползваш ГТ-то. Много ли искам? И се върни да четеш- аз съм с всичките 5 крайника ЗА яки прегледи, разумни данъци и т.н. и съм твърдо ПРОТИВ куцо, кьораво и сакато да има кола. Поне 30% от колите на всеки паркинг пред всеки блок са излишни- само тях да махнем ще е от огромна полза. Има куп начини да се засили контрола и да се ограничи движението на кочини по пътищата- лошото е, че нищо не е в наши ръце и трябва да чакаме на стадото олигофрени в парламента да предприемат нещо.
И не ми намесвай данъците на "дизелите" в уравнението- някой беше пуснал схемата с данъците в Германия, давай да я въведем 1:1 тук само дето цените ще са в лева вместо в евро. Само предлагам да сменим леко процедурата- правим ГТП безплатен (ако минеш от първия път- върнат ли те си плащаш), отиваме, замерват ни газовете (реално- без измами) и на изхода си плащаме дължимият данък за годината според немската схема. Ще познаеш ли какъв е шансът Е36 да плати по-малко от моя дизел Ф10- май е някъде между никакъв и нулев, а? Ако караш Е36 320и колко време ще издържиш на данък който е около 40% от стойността на колата ти?
Да въведем и английските застраховки- недорасъл пикльо ще кара БМВ когато плати 1500-2000лв. ГО... И утре като ти одраска колата ще ти се моли да я пребоядиса за негова сметка, че иначе за 3г. напред ГО му става 4000лв...

Писах го вече- НЯМА МАЛКИ ПРОБЛЕМИ, всичко е важно. Искаме истински ГТП-та- ОК, но те НЕ са по-голям проблем от малоумните застраховки ГО. Искаме забрана за дизелите в града- ОК, но това НЕ е по-важно от регистрациите като N1 на разни Порше-та... В сферата на автомобилите (за автотранспорта пък да не говорим) има поне 10 проблема които лесно се изброяват- който и от тях да бъде решен утре е от полза. Дори и да е най-дребният- все е нещо и е от полза.


efren написа:Шефе, аз съм идиот, преди месец си купих 16-годишна щайга и си я вкарах от чужбина. Можеш ако искаш да ме удариш челно със средностатистическия нов автомобил продаван в БГ (логан, берлинго, клио). Можеш ако искаш и да застанеш зад аспуха на средностатистическия нов БГ автомобил (тоест 90 % дизел), а аз зад моята 16 годишна кочина с 3 катализатора. Имам белодробни проблеми от малък, но ще се жертвам заради теб. Нали съм идиот. Пък то като гледам и половината участници в темата. Добре, че има такива кат теб...


Само не ми казвай, че си взел Е39 или Е46- единият ми служебен Опел буквално се размаза при челен удар с около 50-60км/ч с фейсово Е39 комби. И двете коли тоталки, Опел-а изглеждаше по-зле от БМВ-то само защото беше се търкалял из канавката- не може да пребориш физиката и поне 400кг. повече, но пораженията вътре в купето на Опел-а бяха по-малки като не броим тавана... По-интересното е, че шофьора на Е39-ката при сложен колан и отворени възглавници беше със счупен глезен и 2 спукани ребра от колана (което си е добре), а моите 2-ма служители имаха натъртени ребра от коланите и по 1-2 цицини от търкалянето- тоест средностатистически новичък автомобил от нисък клас продаван в БГ (на цената на берлинго) се справя по-добре от луксозен среден клас на 15 години. Явно толкова е разликата от 1 звезда в тестовете и 12-15г. търкаляне по пътищата и умора на метала на премиум марката... Гарантирано Опел-а след 15г. ще е изгубил много повече здравина от някоя премиум марка, но и никой не е предвиждал кола за €12-13 000 (без ДДС) да е жива след 15г...
За дизела съм съгласен, че цапа повече ама някак е смешно да ми го обясняваш докато съседът ти кара някой 20-годишен Голф или Пасат дизел и близкият ти магазин се зарежда от някой Мерцедес Спринтер на 5млн. км- спрямо тях от ауспуха на моето 530д направо излизат букети с рози и магнолии ;) А и се заяждаш с грешния човек по темата- аз взех дизел само защото това беше единствената разлика спрямо желаната конфигурация, а като сложим някои бонуси, кирии и отстъпки като взимаш наличен автомобил + доставката след 4 дни трябваше да съм пълен идиот да чакам 4 месеца доставка. Но това е първият дизел който си купувам и ще си остане единственият- следващото ще е бензин. А може и хибрид да е ако върви толкова добре колкото обещават- познай в кои градове на воля ще си карам хибридчето и няма да ми пука?
Само да питам- ти наясно ли си, че възд. възглавници имат 10г. срок на служба и после следва да ги замениш?

Boyadjiev написа:Момчета...



В сериозна грешка си- за ИСТИНСКИ ЕНТУСИАСТИ тук се класират максимум 100 човека, останалите дето се обявяват за "ентусиасти", ходят по сбирки и събори масово са жалки комплексари, чикиджии или хора за които БМВ е просто модерна кола в която коврите да им лапнат пишката- силно валидно за поне 5 сравнително уважавани индивида даващи вид на сериозни хора докато не ги засечеш в естествената им среда и не установиш какви жалки мишки са. И най-лошото е, че от 100-те истински ентусиаста що-годе активно участващи са няма и 30 човека- останалите само поглеждат какво става тук и се забавляват с глупостите които виждат...
Иначе казано- било е място за ентусиасти преди 10+ години, сега това е форум за търгаши, далавери и глупости в "Извън темата" и няма почти нищо общо с ентусиастите. Пак добре, че навремето са изписани много полезни неща иначе нямаше да се задържа повече от 2 часа и отдавна да съм забравил за съществуването на сайта.

efren написа:От както пиша в този подфорум почти винаги съм на различно мнение от Стинката, но този път успя с едно изречение да изчерпа цялата тема :bowdown: .


Ще те разочаровам, но и двамата грешите- точно където са най-бедните хора там и екологията е доста почитана, но това няма как да го знаете като живеете постоянно в мизерията на града.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от bum_bum » 15 Юни 2017, 0:13

ivan40glupaka написа:Ще те разочаровам, но и двамата грешите- точно където са най-бедните хора там и екологията е доста почитана, но това няма как да го знаете като живеете постоянно в мизерията на града.


Да, особено в Мексико, Пакистан, Индия и т.н..

Чудесно е, че държавата се загрижи за здравето ни. Чудно само как това кореспондира с проекта за изгаряне на отпадъците в самия град при който ежедневно ще се освобождават десетки килограми ФПЧ и тежки метали. Със субсидиите за твърдо гориво и други подобни екологични практики.

Нормата за ФПЧ е до 0.05 милиграма на кубичен метър въздух. Завода за изгаряне се очаква да изхвърля около 40 килограма на ден. Слаба ми е математиката ама така на око тоя завод сам по себе си без помощта на автомобилите ще заразява около 10 милиона кубически метра въздух над София с ФПЧ. С други думи целият въздух над столицата. Тежките метали са бонус.

Като сложим и печките на твърдо гориво зимата дали ще има ден с под 10 пъти над нормата зимно време?

Не казвам, че тия дъртите чадилници по пътищата не трябва да се вкарат в релсите ама не са и те най-големия проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от steeN » 15 Юни 2017, 2:42

Не бе щото няма един куп изследвания по темата. И най-вбесяващото е, че точно този министър от тези кръгове, които е много добре го знае това, щото е добър икономист... явно очевидно някаква лобистка глупост... и според мен ще има голямо тричане за тази глупост дето предложи.

http://www.mak-bg.eu/content/okolnata-s ... -svobodata

Монографията на д-р Нено Димов е плод на впечатляващо научно усилие да бъде разбрана и усъвършенствана съвременната политика за опазване на околната среда чрез намаляването на намесата на държавата в нея. Нено Димов добросъвестно и компетентно представя достиженията и практиките на традиционната държавна интервенция в екологията на всички нива – и отхвърля безалтернативността им.


:banghead:


2004 urban air pollution (PM10 Air Pollution) was plotted by country as a function of Gross Domestic Product (GDP Per Capita) showing that as per capita income rises, air pollution falls. Two exceptions in the graph are Kuwait and the United Arab Emirates which have high income levels, but high pollutant levels, which may be influenced by windblown dust in that region.


http://www.pnnl.gov/science/highlights/ ... sp?id=1046

Изображение

п.с. не е работа на никой да казва на хората дали да носят колан, да носят каска, дали карат опасни коли, да пушат цигари, дали да се тровят. това си е техен личен избор. тва не е детска градина... до колкото някакво лично решение не засяга други хора, всякакви аргументи за намеса на държавата са пълни тъпизми. от къде се навъдиха толкова етатисти... направо да върнем бай тошо и всичко да е точно :lol:
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от K_Ilkov » 15 Юни 2017, 8:27

Аз като гледам тия графики и се чудя само кога да отделя време за да направя една
за цикъла на появяване и залязване на супериграчите разбирачи от всичко и знаещи колко е тъп форума :mhihi:

ivan40glupaka написа:докато не ги засечеш в естествената им среда и не установиш какви жалки мишки са.

тЮхо, тЮхо ...

Динко, гоу бак ... :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 15 Юни 2017, 9:34

ivan40,
Можеш да си изхвърлиш кошника където пожелаеш. ВСЕКИ един дизел има повече опасни твърди частици от ВСЯКА бензинова е36-ца. И всеки един дизел е виновен за алергиите на децата ни. Пропагандата "колко съм богат, всички трябва да карат поне като моята". Наврете си всички дизелови дачии, октавии и рена където пожелаете, само да са далеч от мен. Ако обърнеш данъците от Германия от евро в лв, данъка на 13- год 3 литров бензинов кошник в БГ е същия :lalala: . И хората си го плащат, но искам да проверят дпф филтрите на всички ф10мдизел и който няма да го спрат от движение и данъка х5 :mhihi:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Top Gun Maverick » 15 Юни 2017, 19:29

ivan40glupaka написа:
Boyadjiev написа:Момчета...

В сериозна грешка си- за ИСТИНСКИ ЕНТУСИАСТИ тук се класират максимум 100 човека, останалите дето се обявяват за "ентусиасти", ходят по сбирки и събори масово са жалки комплексари, чикиджии или хора за които БМВ е просто модерна кола в която коврите да им лапнат пишката- силно валидно за поне 5 сравнително уважавани индивида даващи вид на сериозни хора докато не ги засечеш в естествената им среда и не установиш какви жалки мишки са. И най-лошото е, че от 100-те истински ентусиаста що-годе активно участващи са няма и 30 човека- останалите само поглеждат какво става тук и се забавляват с глупостите които виждат...
Иначе казано- било е място за ентусиасти преди 10+ години, сега това е форум за търгаши, далавери и глупости в "Извън темата" и няма почти нищо общо с ентусиастите. Пак добре, че навремето са изписани много полезни неща иначе нямаше да се задържа повече от 2 часа и отдавна да съм забравил за съществуването на сайта.

Ще ти отговоря вместо него. Аз лично познавам доста народ от форума и покрай форума, та работата изобщо не е такава, каквато я описваш. Може и да има такива, каквито визираш ти, даже със сигурност има, ама не го изкарвай едва ли не 99 от всеки 100, понеже не е вярно.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Boyadjiev » 16 Юни 2017, 8:39

N.Mihaylovski написа:
Boyadjiev написа: :shock:

Твоята кола има ли катализатор ?

Като купувах Магнафлоу-а за моето е36, погледнах и цената на спортния катализатор - бяха близки. Да нямам катализатор, но ако трябваше да имам, вместо правопоточно гърне, щеше да е спортен катализатор... :dunno:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook