Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Модератор: Общи модератори
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Elesar74 написа:Може да си купиш евтина кола и ако разполагаш с още пари, да я направиш кукла, какъв е проблема по-точно?
Ами проблемът е,че една кола трябва да ти служи,а не ти на нея И защо трябва да си купувам евтин коптор,в който трябва да почвам да наливам пари?Какъв е смисъла?
А и нали се сещаш,че тая "кукла" не си повишава цената заради това,че някой "маниак" е вкарал 3к.лв. (примерно) в коптор на 4 колела?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Ами отговора на "въпроса" и обобщаването на всички констатации тук се крият в теми като тази:
viewtopic.php?f=4&t=419700
Сега като се пусне и тема "с летни гуми през зимата"(във форум на премиум марка и то)ще ви станат ясни съвсем някои неща.
Иначе отдавна съм го писал това, проблема не е в търговците, ама никак даже. Просто това се търси, това се и предлага! Или мислите, че търговците не им е кеф като купят някоя лъскачка да си я покарат един месец(примерно)и после всяка следваща така преди да я продадат? Искат, искат даже и с хубави думи да ги споменаваш и препоръчваш после, ама са видели, че това не върши работа и продават кошници целта на които е веднъж да купиш кола от тях. Вторият път ще купиш от друг като тях, а от него пак ще купи пък друг купил от други и така хората все ще мислят, че са купили супер евтино кола като приказка. Вярно ще е приказка, ама после ще установят за какво се разправя вътре. Затова вече куп народ пускат колите си като частни обяви. Гледам един и също човек напускал няколко БМВ-та, чак страница има, но иначе частна обява.
А в подписа ми се крият няколко болезнени истини за нашите джамбази. Трябвада добавим и онова модерно през 90-те години определение когато не знаеха как да наричат по друг начин нещата, а именно "поръчково изпълнение". Поръчал го вярно, ама де да знае Ганьо, че те всички се поръчват, а точно това удебеленото в обявата като го разгледаш и виждаш, че е и то поръчано наистина, ама полу-голо. Честно казано повечето търговци продаващи БМВ-та не разбират грам от марката и мислят, че всички купувачи са така. Пишат ги едни такива глупости по обявите и чакат да клъвне някой, който разбира по-малко и от тях и който в повечето случаи е решил сега да се прави на "гъзар" с БМВ, продължението го знаем - голям рев навсякъде какъв боклук са колите от марката и никога повече не би си купил такава кола. Как да си купи след като дал всичките си пари за нея, купил си по-новия модел за да е не просто гъзар, ами турбо-гъзар и тя милионерка(или поне наполовина)нормално да издишат части, те пък се оказали скъпи(сякаш премиум автомобил значи евтино)и пак голям рев. Та пазара е според търсенето. Ето колегата с темата за надеждната кола. Как да кажеш, че за 10 000 лв. трябва да си вземеш кола от по-старите два моделаЕ39/46, но с фейслифтови, с екстрите и в състояние да ти кеф да я гледаш и слушаш само, а не кошник за почти толкова, но от горните два модела Е60/90? И как да кажеш, че самия факт, че се колебаеш кои от двете двойки е показателен, че просто по-новите две не са ти нужни при сегашните обстоятелства? Винаги поддържан фейслифт от по-старите е по-хубавата кола от неподдържан по-нов модел. Винаги. Но в очите на неразбиращите хора ще си по-вървежен с по-новия, това е на 90%-та така защото и от тях виждат, че все пак твоята фейсова Е46-ца купе с ксенон, М-пакет и светеща като паричка съвсем не е като някак семплото Е90 на комшията, което уж по-ново, ама ксенона забравили да му сложат чак, смятай, че и нави вътре няма, а километрите му тройно на твоите, че и отгоре. Стига се дотам, че някои им слагат ксенони(най-евтините почти или от хубавите Китайски, които са идея по-скъпи нищо, че целия пакет не струва колкото една нормална крушка на истински ксенон)без да имат лупи на фаровете, реглажа не помага защото като ги направят да не заслепяват, те пък не светят и така карайки на къси срещу колите, те му мигат, карат срещу него и го псуват постоянно, но той е с ксенон.
Давам едно плюсче за Горубляне. Купих БМВ Е36 от там през 2005-та за 6500 лв. ли беше тогава, не помня, но беше свали 300-4000 лв. за спорта там, 320-ка, беше с жълти фарове( )едното и стъкло не се сваляше както трябва(но то си бе резон при Е36 на години )обаче като цяло нямаше някакви големи проблеми. Беше Италианка дори, много каране видя тази кола.
През 2011-та купих Зафира на метан, беше удряна(познах я още като я видях, плюс едни такива странни обяснения от продавача)но не ме бъркаше защото реших, че това и е кусура, не я купих евтина, бе на 4 години и я взех за 15 500 лв. като една стотинка не свали този защото имаше интерес към нея, но аз я взех още като я докараха в за продан, понеже звъннах като я пуснаха, а това бе няколко дни преди това. Колата я карам до ден днешен и наистина нямаше нищо скрито за което да се хвана. На пазара имаше и по-евтини предложения, особено, които са били таксита из Германия.
Та коли има навсякъде де, но струват пари обикновено.
viewtopic.php?f=4&t=419700
Сега като се пусне и тема "с летни гуми през зимата"(във форум на премиум марка и то)ще ви станат ясни съвсем някои неща.
Иначе отдавна съм го писал това, проблема не е в търговците, ама никак даже. Просто това се търси, това се и предлага! Или мислите, че търговците не им е кеф като купят някоя лъскачка да си я покарат един месец(примерно)и после всяка следваща така преди да я продадат? Искат, искат даже и с хубави думи да ги споменаваш и препоръчваш после, ама са видели, че това не върши работа и продават кошници целта на които е веднъж да купиш кола от тях. Вторият път ще купиш от друг като тях, а от него пак ще купи пък друг купил от други и така хората все ще мислят, че са купили супер евтино кола като приказка. Вярно ще е приказка, ама после ще установят за какво се разправя вътре. Затова вече куп народ пускат колите си като частни обяви. Гледам един и също човек напускал няколко БМВ-та, чак страница има, но иначе частна обява.
А в подписа ми се крият няколко болезнени истини за нашите джамбази. Трябвада добавим и онова модерно през 90-те години определение когато не знаеха как да наричат по друг начин нещата, а именно "поръчково изпълнение". Поръчал го вярно, ама де да знае Ганьо, че те всички се поръчват, а точно това удебеленото в обявата като го разгледаш и виждаш, че е и то поръчано наистина, ама полу-голо. Честно казано повечето търговци продаващи БМВ-та не разбират грам от марката и мислят, че всички купувачи са така. Пишат ги едни такива глупости по обявите и чакат да клъвне някой, който разбира по-малко и от тях и който в повечето случаи е решил сега да се прави на "гъзар" с БМВ, продължението го знаем - голям рев навсякъде какъв боклук са колите от марката и никога повече не би си купил такава кола. Как да си купи след като дал всичките си пари за нея, купил си по-новия модел за да е не просто гъзар, ами турбо-гъзар и тя милионерка(или поне наполовина)нормално да издишат части, те пък се оказали скъпи(сякаш премиум автомобил значи евтино)и пак голям рев. Та пазара е според търсенето. Ето колегата с темата за надеждната кола. Как да кажеш, че за 10 000 лв. трябва да си вземеш кола от по-старите два моделаЕ39/46, но с фейслифтови, с екстрите и в състояние да ти кеф да я гледаш и слушаш само, а не кошник за почти толкова, но от горните два модела Е60/90? И как да кажеш, че самия факт, че се колебаеш кои от двете двойки е показателен, че просто по-новите две не са ти нужни при сегашните обстоятелства? Винаги поддържан фейслифт от по-старите е по-хубавата кола от неподдържан по-нов модел. Винаги. Но в очите на неразбиращите хора ще си по-вървежен с по-новия, това е на 90%-та така защото и от тях виждат, че все пак твоята фейсова Е46-ца купе с ксенон, М-пакет и светеща като паричка съвсем не е като някак семплото Е90 на комшията, което уж по-ново, ама ксенона забравили да му сложат чак, смятай, че и нави вътре няма, а километрите му тройно на твоите, че и отгоре. Стига се дотам, че някои им слагат ксенони(най-евтините почти или от хубавите Китайски, които са идея по-скъпи нищо, че целия пакет не струва колкото една нормална крушка на истински ксенон)без да имат лупи на фаровете, реглажа не помага защото като ги направят да не заслепяват, те пък не светят и така карайки на къси срещу колите, те му мигат, карат срещу него и го псуват постоянно, но той е с ксенон.
Давам едно плюсче за Горубляне. Купих БМВ Е36 от там през 2005-та за 6500 лв. ли беше тогава, не помня, но беше свали 300-4000 лв. за спорта там, 320-ка, беше с жълти фарове( )едното и стъкло не се сваляше както трябва(но то си бе резон при Е36 на години )обаче като цяло нямаше някакви големи проблеми. Беше Италианка дори, много каране видя тази кола.
През 2011-та купих Зафира на метан, беше удряна(познах я още като я видях, плюс едни такива странни обяснения от продавача)но не ме бъркаше защото реших, че това и е кусура, не я купих евтина, бе на 4 години и я взех за 15 500 лв. като една стотинка не свали този защото имаше интерес към нея, но аз я взех още като я докараха в за продан, понеже звъннах като я пуснаха, а това бе няколко дни преди това. Колата я карам до ден днешен и наистина нямаше нищо скрито за което да се хвана. На пазара имаше и по-евтини предложения, особено, които са били таксита из Германия.
Та коли има навсякъде де, но струват пари обикновено.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Off: от Горубляне съм купувал уникално запазен Мерцедес Е200, без никаква забележка, с 8 нови гуми и т.н.
Но да, беше по-скъп от повечето.
Но купих и друг Е200 оттам със скрит дефект
Тъста ми досега два пъти купува от автокъщи запазени Фиат-и, на реални 100К от случайни автокъщи, никакви проблеми. А на Фиат километрите личат
Но да, беше по-скъп от повечето.
Но купих и друг Е200 оттам със скрит дефект
Тъста ми досега два пъти купува от автокъщи запазени Фиат-и, на реални 100К от случайни автокъщи, никакви проблеми. А на Фиат километрите личат
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Ами......каквото се търси на пазара, такова има
Ubi dubium, ibi libertas
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
До голяма степен е така
Масата търси евтино и далаверка, качество не се цени при положение, че има "същата" Хк лева надолу
Съответно и джамбаза няма сметка да държи нещо дето 90% от купувачите, ше викат ем хубава ама мноУ пари.
Ако някой иска читава кола може да си докара или да му се докара, но си иска кинти и време да се отдели ...
То и с километрите е същото - търси се до 150к щото иначе много карана, и всички са на такива реални 130-140к
Масата търси евтино и далаверка, качество не се цени при положение, че има "същата" Хк лева надолу
Съответно и джамбаза няма сметка да държи нещо дето 90% от купувачите, ше викат ем хубава ама мноУ пари.
Ако някой иска читава кола може да си докара или да му се докара, но си иска кинти и време да се отдели ...
То и с километрите е същото - търси се до 150к щото иначе много карана, и всички са на такива реални 130-140к
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Ясно е, че търговците зареждат каквото се търси (то иначе ще фалират), въпроса е защо се търсят коли на 160 000, германки, които са с 20% по евтини от същите(и на същите километри) в Германия? Откъде да дойдат тези германки като няма такива в Германия/Италия/Швейцария? Мисля, че почти всеки търговец при когото отидеш и кажеш "искам колата от тази обява в Германия, ще платя колата + 1000 лв доставка + 1000 лв за теб" ще ти я докара, ще прибере 1000 лв и няма да се разправя с глупости. Защо има хора които вярват, че може да им излезе по-евтино и откъде да дойде това по-евтино - превозвача да я докара без пари или търговеца да я продаде на загуба?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Аз сега съм у Оландия и понеже са мотам кат муха без глава, та разглеждам и разни коли, че съм много любознателен, а и Врачанина ми възбуди любопитството с тия Е60, видях едно ударено, дето ми хареса, не съм го разглеждал обстойно, но е много запазено, няма забележчица, освен удара разбира се, не кожа-можа и вожа, но е много свежо и няма грам ръжда. Ако някой се интересува, трябва да побърза, щото доста го оглеждат. Ето ви координати:http://boonstraschadevoertuigen.nl/de/autos/ То па не излиза с обявата:BMW 5 SERIE 530D CLIMA NAVIPROF CRUISE PDC 171299 KM! 2006та, 6200 евро, сред колите в обявите е, черно, леко ударено отпред вдясно.
Между другото карам със 160 и един Мерцедес ме изпревари като спрял, та чак циганката от навигацията ми на развален български рече: дръжте наляво, дръжте надясно, дръжте наляво, дръжте надясно, пристигане след едно километър. Аз както винаги я напсувах на майка и ѝ се заканих да я намеря някъде и да я спукам от секс.
Между другото карам със 160 и един Мерцедес ме изпревари като спрял, та чак циганката от навигацията ми на развален български рече: дръжте наляво, дръжте надясно, дръжте наляво, дръжте надясно, пристигане след едно километър. Аз както винаги я напсувах на майка и ѝ се заканих да я намеря някъде и да я спукам от секс.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Пазара е такъв какъвто искат хората, искат да бъдат лъгани и го получават. Аз от 5 месеца съм си оставил колата да се продава в една автокъща и няма изгледи да се продаде, въпреки че цената е ниска, има пълна сервизна история, не е катастрофирала и е поддържана в официален сервиз. От тия неща никой не се интересува, гледа се цената да е ниска, без значение каква кочина получават. Не че не съм очаквал, че при продажба ще е такова положението.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Задушавъм съ, не моЪ....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
От друга страна пък, някой искат за колите си толкова пари, че все едно е включено горивото и всички смени на масла през годините, докато е бил собственик на колата, ама имала история.
Толкова коли съм виждал, на наистина реални километри, с реална история, последната за която се сещам е едно БМВ, на 170к реални километра с превъртял лагер на коляновият вал, иначе история има, книжка със смените на масло и тн.
Иначе, човек си харесва кола, що-годе да е в добро състояние на ниска цена, първоначално да не се чуваш никакви шумове от към мотор и скорости, километрите нямат никакво значение, гледа се за ръждички и това е.
Когато мине на обслужване (масло, филтри), вижда се какво има за смяна по ходова част и прави почистване на купето и кара.
Няма никаква гаранция, че колата , като е на малко километри ще е спокоен и няма да има проблеми.
Като друг пример мога да дам с едни служебни гоУф 6 DSG
Във фирмата ги караме 4 години и на 100-120к ги връщаме.
За тея 100-120к гаранционно какво ли не им правиха, та скорости, турбини, по мотора разни неща, абе заеби.
Обаче излизат на пазара на 100-120к километра перфектни, с история и всичко и като се нашие следващия и като знам какви грижи имаха гаранционно и за какви суми ще става после въпрос извън гаранционно...чак ми е жал на бъдещите собственици.
Толкова коли съм виждал, на наистина реални километри, с реална история, последната за която се сещам е едно БМВ, на 170к реални километра с превъртял лагер на коляновият вал, иначе история има, книжка със смените на масло и тн.
Иначе, човек си харесва кола, що-годе да е в добро състояние на ниска цена, първоначално да не се чуваш никакви шумове от към мотор и скорости, километрите нямат никакво значение, гледа се за ръждички и това е.
Когато мине на обслужване (масло, филтри), вижда се какво има за смяна по ходова част и прави почистване на купето и кара.
Няма никаква гаранция, че колата , като е на малко километри ще е спокоен и няма да има проблеми.
Като друг пример мога да дам с едни служебни гоУф 6 DSG
Във фирмата ги караме 4 години и на 100-120к ги връщаме.
За тея 100-120к гаранционно какво ли не им правиха, та скорости, турбини, по мотора разни неща, абе заеби.
Обаче излизат на пазара на 100-120к километра перфектни, с история и всичко и като се нашие следващия и като знам какви грижи имаха гаранционно и за какви суми ще става после въпрос извън гаранционно...чак ми е жал на бъдещите собственици.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
немо написа:Elesar74 написа:Може да си купиш евтина кола и ако разполагаш с още пари, да я направиш кукла, какъв е проблема по-точно?
Ами проблемът е,че една кола трябва да ти служи,а не ти на нея И защо трябва да си купувам евтин коптор,в който трябва да почвам да наливам пари?Какъв е смисъла?
А и нали се сещаш,че тая "кукла" не си повишава цената заради това,че някой "маниак" е вкарал 3к.лв. (примерно) в коптор на 4 колела?
Така е колега, но така мислиш ти. Мнозина служат на колите си повече, отколкото те на тях. А какъв е смисъл, трябва да питаш въпросните хора. Едва ли обаче някой го прави, за да повиши цената на колата, при евентуална продажба.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Така е, но не може да не се съгласиш, че ако собственика е сменял всичко ОЕМ и е направил по-скъпите ремонти като демпфер, съвдинител + маховик, дюзи, дискове, нови гуми и т.н същата кола няма как да е на цената на новия внос... Защото тези неща освен пари, са доста загубено време и нерви.Е.Димитров написа:От друга страна пък, някой искат за колите си толкова пари, че все едно е включено горивото и всички смени на масла през годините, докато е бил собственик на колата, ама имала история.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
dextuar написа:Така е, но не може да не се съгласиш, че ако собственика е сменял всичко ОЕМ и е направил по-скъпите ремонти като демпфер, съвдинител + маховик, дюзи, дискове, нови гуми и т.н същата кола няма как да е на цената на новия внос... Защото тези неща освен пари, са доста загубено време и нерви.Е.Димитров написа:От друга страна пък, някой искат за колите си толкова пари, че все едно е включено горивото и всички смени на масла през годините, докато е бил собственик на колата, ама имала история.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Да, така е, но само ако ги е сменил 1000 километра, преди аз да я взема (примерно).
А не, сменил ги тези неща, ама и направил и доволно километри и после и търси парите със вложените труд и части
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Е не говорим да я е карал 200к след това За БГ стандартите 10-15 к на година и преди 1 година да ги е сменил са си кажи речи нови. Това ми напомня за един познат, който като видя, че не може да си продаде супер поддържана кола на нормална цена, свали всички хубави чаркове, продаде ги, сложи неща на доизживяване почти за без пари и продаде колата на пазарна цена Само където той си правеше всичко сам и труда му идваше без пари, а новия собственик хем ще купува части, хем ще плаща на майстори и накрая пак излиза кон за кокошка...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Пазара на автомобили втора ръка в БГ
Абе може да се добавя стойността на вложените пари в колата но на малък процент... доста малък. Все пак си ги ремонтираме и правим колите за нас, да си ги караме спокойно.
При вложени 5к за чаркове и ремонти - след една година и 3к отгоре да искаш на колата няма кой да ги даде
При вложени 5к за чаркове и ремонти - след една година и 3к отгоре да искаш на колата няма кой да ги даде
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани