Съвети
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Съвети
Здравейте колеги.Накратко малко предистория.От известно време се намирам в Германия,със семейството си.Оказа се обаче че нямаме право да караме автомобили със българска регистрация повече от 6 месеца.И тук така да се каже.....ми излезе късмета да си сменя колата. Все пак средствата са ограничени и мога да си позволя максимум 3500 евро за кола с немска регистрация.Обърнах всички сайтове за автомобили...и в крайна сметка попаднах на три марки който ми допадат що годе.Ауди а4 2002 2,5 179 коня....Четох..четох и в крайна сметка разбрах че са проблемни.Тойота Авенсис 2005 2,2 cat 177 коня....още не съм стигнал до нея с проучването.И както си говорихме с един приятел ...взе че ми каза.-Абе защо не погледнеш БМВ е39 530 д.И така ровейки се попаднах на един екземпляр е39 530д 193 коня 08.2000 година на 225 000км.Хубавото е че колата е боядисвана и няма нито една забележка по нея.Тук колите са на доста километри...а на мен ми трябва и кола с ТЮВ,така че и търсенето се ограничава.Та тук идват и основните въпроси.Како трябва да гледам при покупката.Има ли значение дали е 184 или 193 коня.Какво ви е мнението за 330д...горе доло същата година?Знам че има доста писано тук....но ще съм благодарен за бързите ви отговори тук.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Съвети
Здравейте,
Мога само едно да Ви кажа забравете за Авенсиса ако е d-cat,няма да сбъркате .
Мога само едно да Ви кажа забравете за Авенсиса ако е d-cat,няма да сбъркате .
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети
Виж само да не е пребоядисвана, щото е ръждясала цялата.
Re: Съвети
Здравей.
В България са на повече километри, само че хората, или поне някои от тях си мислят, че карат кола на 180к километра.
Моето мнение е, че е39 е по-голяма и комфортна кола спрямо е46.
30d двигателя 184 коня в е46 и в е39 са еднакви.
Между 184 коня и 193 в е39 мисля, че разликата е само софтуерна, но не съм сигурен.
Гледай за дюзи, турбо, съединител, маховик и демпферна шайба.
Това са може би най-скъпите неща, а също и рейката.
Не знам имаш ли софтуер и кабел за диагностика на BMW-та, както и опит с такава, ако нямаш трябва да я караш в сервиз.
Успех.
В България са на повече километри, само че хората, или поне някои от тях си мислят, че карат кола на 180к километра.
Моето мнение е, че е39 е по-голяма и комфортна кола спрямо е46.
30d двигателя 184 коня в е46 и в е39 са еднакви.
Между 184 коня и 193 в е39 мисля, че разликата е само софтуерна, но не съм сигурен.
Гледай за дюзи, турбо, съединител, маховик и демпферна шайба.
Това са може би най-скъпите неща, а също и рейката.
Не знам имаш ли софтуер и кабел за диагностика на BMW-та, както и опит с такава, ако нямаш трябва да я караш в сервиз.
Успех.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвети
Колега, закарай колата в сервиз специализиран за BMW да я прегледат и това ще е едно добро вложение. Дистанционно какво може да се каже- много, но с практическа стойност- нищо, не купуваш нова кола, не знаеш как е карана, поддържана и т.н.
Re: Съвети
като начало мога да ти кажа само едно - с печките ще става все по - трудно и трудно....най - добре се ориентирай към бензинов мотор. Освен ако нямаш пари за нещо, което покрива Euro 6, ама с 3500€ надали.....
ако не можеш да си оправяш колата сам....по - добре си вземи нещо по - ново с някаква гаранция и забравяй за 17г. БМВ.....
"...тук колите са на доста километри....." - тук повечето пъти, колите са на реални километри.
а т'ва със специализираните сервизи....1час е грубо 100€. Проблемът на специализираните сервизи е, че там ходят коли на макс. 2г. и съответно това е и базата за сравнение...Никой няма да се занимава с теб. Ще я вдигнат на подемника и погледнат отдолу и това е. Нито някой ще се занимава да гледа рейка, окачване и т.н.. Да не говорим някой да погледне турбината за хлабини....И най - лошото - никой няма да ти даде някава гаранция за нещо - повечето отговори ще са от сорта - може и да кара, може и да не кара, ама по - добре да се смени. Което е и нормално, защото по сервизите не са врачки, да ти кажат, колко ще кара.
Ако колата има TÜV поне имаш сигурност, че следващите 2г. имаш право да я караш. Ако нещо се развали, си е твой проблем. Самият преглед е нищо повече от оценка на моментното състояние на колата. Какво ще стане след 10к км, никой не се наема да каже.
ако не можеш да си оправяш колата сам....по - добре си вземи нещо по - ново с някаква гаранция и забравяй за 17г. БМВ.....
"...тук колите са на доста километри....." - тук повечето пъти, колите са на реални километри.
а т'ва със специализираните сервизи....1час е грубо 100€. Проблемът на специализираните сервизи е, че там ходят коли на макс. 2г. и съответно това е и базата за сравнение...Никой няма да се занимава с теб. Ще я вдигнат на подемника и погледнат отдолу и това е. Нито някой ще се занимава да гледа рейка, окачване и т.н.. Да не говорим някой да погледне турбината за хлабини....И най - лошото - никой няма да ти даде някава гаранция за нещо - повечето отговори ще са от сорта - може и да кара, може и да не кара, ама по - добре да се смени. Което е и нормално, защото по сервизите не са врачки, да ти кажат, колко ще кара.
Ако колата има TÜV поне имаш сигурност, че следващите 2г. имаш право да я караш. Ако нещо се развали, си е твой проблем. Самият преглед е нищо повече от оценка на моментното състояние на колата. Какво ще стане след 10к км, никой не се наема да каже.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Съвети
В Германия си, ама мисленето е българско, само, че там няма как да скалъпиш и закърпиш положението с дъртия кош като се наложи.
Не знам, кой би гледал 15+ год лимузини на много км, вместо да се насочи към нещо по-евтино за поддръжка и на по-малко години.
Поддръжката в Европа, на бивши премиуми, не е както в Бг, даже няма прилика..
Не знам, кой би гледал 15+ год лимузини на много км, вместо да се насочи към нещо по-евтино за поддръжка и на по-малко години.
Поддръжката в Европа, на бивши премиуми, не е както в Бг, даже няма прилика..
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети
Отделно не става да я разпарчетосаш на улицата...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Съвети
@2bar написа:ако не можеш да си оправяш колата сам....по - добре си вземи нещо по - ново с някаква гаранция и забравяй за 17г. БМВ.....
това си е универсална истина за мен
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- nik4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
Re: Съвети
Имай предвид като купуваш кола да си оставиш пари и за номера,данък и гражданска общо около още 1000-1200 евро.И на дизелите таксите са доста по-солени от бензиновите мотори.Задължително гледай да е с TUV ,че иначе може да се наложи да плащаш големи суми в някой сервиз,за да оправиш нещо заради което не ти дават TUV.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани