Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Няма как да се стигне до консенсус защото всеки хвали неговото си. Колкото и снимки, тестове и статистики да извадиш пак ще ти обяснят, че тяхното е най-най (без значение дали е премиум или бюджетен клас)
Аз също съм с бюджетни гуми на БМВто(шлепа е с Conti Sport Contact 6), НО има една малка подробност, че съзнавам това нещо и карам разумно с тях - не държа да знам кога започват да изтърват в завой, нито дали абс-а на колата ми работи, следя пътя и се съобразявам. Има някаква психологическа граница така да се каже и не "пресолвам" манджата защото знам, че не съм оборудвам с най-доброто. Предоволен съм от представянето им за стила ми на шофиране на въпросната кола.
Малко хора са така обаче - повечето гледат да има грайфер гумата и карат колкоТ може колата. Днес бях до мивката на Софавто - ами 95% от "тупалките" бяха с гуми за мъгла или зимни в най-добрия случай
Аз също съм с бюджетни гуми на БМВто(шлепа е с Conti Sport Contact 6), НО има една малка подробност, че съзнавам това нещо и карам разумно с тях - не държа да знам кога започват да изтърват в завой, нито дали абс-а на колата ми работи, следя пътя и се съобразявам. Има някаква психологическа граница така да се каже и не "пресолвам" манджата защото знам, че не съм оборудвам с най-доброто. Предоволен съм от представянето им за стила ми на шофиране на въпросната кола.
Малко хора са така обаче - повечето гледат да има грайфер гумата и карат колкоТ може колата. Днес бях до мивката на Софавто - ами 95% от "тупалките" бяха с гуми за мъгла или зимни в най-добрия случай
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Моите и летните и зимните ми гуми са бюджетни нови. Летните са ми Dayton D320 17-ки и съм адски доволен вече втори сезон. Даже са с дот 2016. Взех ги за 96лв. броя. Зимните ми са някакви Infinity и от тях съм много доволен, китайски са, 112лв. броя, но и от тях нямам забележки. С гумите и спирачките шега не бива, за това, взимам си чистак нови бюджетни гуми, да изкарат 2-3 сезон и после на боклука или на полигона да ги изтъркам....
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Stanimir330 написа:Летните са ми Dayton:
От тази година Dayton има ново име - Seiberling. Внесените към момента гуми от различни размери са произведени в Италия.
За незапознатите - това са нискобюджетните марки на Bridgestone Group.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Stanimir330 написа:...С гумите и спирачките шега не бива, за това, взимам си чистак нови бюджетни гуми...
Е това само в бмв форума може да се прочете. Не знам по какво ми прилича на репликата, че новата дачия е по хубава от всяко старо бмв.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Фидел Кастро написа:Stanimir330 написа:Летните са ми Dayton:
От тази година Dayton има ново име - Seiberling. Внесените към момента гуми от различни размери са произведени в Италия.
За незапознатите - това са нискобюджетните марки на Bridgestone Group.
А за запознатите - точно колко Дачия са нисък клас на Инфинитии!
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
efren написа:Stanimir330 написа:...С гумите и спирачките шега не бива, за това, взимам си чистак нови бюджетни гуми...
Е това само в бмв форума може да се прочете. Не знам по какво ми прилича на репликата, че новата дачия е по хубава от всяко старо бмв.
Бюджетни за колегата може да са в ценови диапазон, в който за някои хора е среден клас гума
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Нз за бюджетната гума, ама някое премиум седанче или Х-че... Без гуми като види човек... И в Дачия да е няма как да не отрони сълза за гъзара.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Последна промяна host на 25 Юли 2017, 22:09, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Има много условности в този въпроса за стари премиум или нови бюджетни. Ако става дума за зимни гуми и поведение на сняг, новата гума печели ако е смъкнат грайфера. Същото се отнася и за летните гуми на дъжд. Това обаче при осезаема разлика в протектора и ако старата гума не е станала тотално дърво. АКо обаче старата премиум гума е с просто намален протектор, то пак е по-добре. На суха настилка пък да не говорим. Всъщност когато хубавата гума си свали почти до дъно протектора, тя на сухо си лепне уникално добре, това съм го забелязвал на доста коли. Лошото е, че тогава самата гума и остава по-малко до конец и тел съответно.
Най-добре нови премиум гуми. Честно казано ако нямам пари за такива обаче, бих си взел стари премиум(като се гледа дота-а все пак да е що годе нов)понеже втора ръка гуми пак си има хубави, стига да се поразтърсиш и като излезнат да не си казваш, че за тази цена има хубави нови.
Ако все пак се спрете на нови бюджетни, потърсете кои са дъщерните марки на водещите компании.
Най-добре нови премиум гуми. Честно казано ако нямам пари за такива обаче, бих си взел стари премиум(като се гледа дота-а все пак да е що годе нов)понеже втора ръка гуми пак си има хубави, стига да се поразтърсиш и като излезнат да не си казваш, че за тази цена има хубави нови.
Ако все пак се спрете на нови бюджетни, потърсете кои са дъщерните марки на водещите компании.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
host написа:Нз за бюджетната гума, ама някое премиум седанче или Х-че... Без гуми като види човек... И в Дачия да е няма как да не отрони сълза за гъзара.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
На фона на това, че повечето пишман гъзари не могат да минат границата, щот колички те им са леко крадени, и още по гадно че ако случайно колата им не е крадена а - в чужбина няма газ за еСкласта и Кайена... гумите са най-малкият им проблем
- masimo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Видях снимка по-горе, как бюджетните са по-зле от изхабени премиум.
Това не е вярно. Освен изхабеността на гумата има и стареене, а това не се отчита в статията. Със стареенето гумата става твърда и губи сцепление, следователно опасна.
Това не е вярно. Освен изхабеността на гумата има и стареене, а това не се отчита в статията. Със стареенето гумата става твърда и губи сцепление, следователно опасна.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
acho.rs написа:host написа:Нз за бюджетната гума, ама някое премиум седанче или Х-че... Без гуми като види човек... И в Дачия да е няма как да не отрони сълза за гъзара.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
На фона на това, че повечето пишман гъзари не могат да минат границата, щот колички те им са леко крадени, и още по гадно че ако случайно колата им не е крадена а - в чужбина няма газ за еСкласта и Кайена... гумите са най-малкият им проблем
Ти откакто не караш десен волан много ти порасна работата
Храниш всичко наред - на едни им били крадени колите, за другите нямало газ...
А ти ще влизаш ли в Мюнхен с нафтовата печка
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Конкретен пример от АутоБилд при 52 тествани гуми 225/50/17 летни тази година
1st: Continental Premium Contact 6 (240 лв) - нов модел
Total: 69.9 / Dry: 34.9 / Wet: 35
26th: Aeolus STEERINGACE AU01 1 (100-110лв) - стар модел, новия им е по-добре
Total: 77.7 / Dry: 36.6 / Wet: 41.1
естествено разлика има ... и не е хич малка на мокрото 6м+ ... обаче никой няма дори да си помисли да тества гума на 5+г и грайфер под 4м и яко опечена
давам пример с точно определена марка китайска гума защото съм я карал и знам, че не е трагикомична за цената си която е адски бюджетна
разумен избор е също и >
13th: Kumho Ecsta HS51 (150-160лв)
Total: 74.9 / Dry: 36.9 / Wet: 38
та човек получава това за което плаща ... не може да си купиш гуми от 100лв и да си мислиш , че са като гуми от 250лв ... обаче гаранция не играеш хазард с гуми "много запазени" и т.н. и там може да си купиш сигурно Pilot Sport с дот14 за 80лв на гума ... ама ...
1st: Continental Premium Contact 6 (240 лв) - нов модел
Total: 69.9 / Dry: 34.9 / Wet: 35
26th: Aeolus STEERINGACE AU01 1 (100-110лв) - стар модел, новия им е по-добре
Total: 77.7 / Dry: 36.6 / Wet: 41.1
естествено разлика има ... и не е хич малка на мокрото 6м+ ... обаче никой няма дори да си помисли да тества гума на 5+г и грайфер под 4м и яко опечена
давам пример с точно определена марка китайска гума защото съм я карал и знам, че не е трагикомична за цената си която е адски бюджетна
разумен избор е също и >
13th: Kumho Ecsta HS51 (150-160лв)
Total: 74.9 / Dry: 36.9 / Wet: 38
та човек получава това за което плаща ... не може да си купиш гуми от 100лв и да си мислиш , че са като гуми от 250лв ... обаче гаранция не играеш хазард с гуми "много запазени" и т.н. и там може да си купиш сигурно Pilot Sport с дот14 за 80лв на гума ... ама ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
masimo написа:Видях снимка по-горе, как бюджетните са по-зле от изхабени премиум.
Това не е вярно. Освен изхабеността на гумата има и стареене, а това не се отчита в статията. Със стареенето гумата става твърда и губи сцепление, следователно опасна.
Е да де, пък новата китайска си излиза със спорни качества. Аз доскоро бях фен на гуми 2ра ръка на 1-2 години, само че колкото и пъти да взимах такива все ме изненадваха в по-критични моменти.
Освен стари Континенталки и нови китайски, остава и варианта за нови Ханкок, Нокиан, Вредащайн, Файърстоун и тн. Ако се потърси някой от по-масовите размери и се следи хубаво за цена по магазини и сайтове, се получават доста разумни покупки... Отделно с 5 ми търсене в нета се намират например Континенталки ПремиумКонакт 6 225х45Р17 за 170лв... Хуабави 16ки 205х55 Р16 за по 100-120лв
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
Може и друг път да съм питал, но като си купя някакви, ужким премиум гуми ( в конкретния случай GY Efficient grip) нови и ги карам примерно 20к км, което за някои колеги е 2 години и след това ги продам в OLX-а, този който си ги купи, купил ли си е "втора ръка" боклуци и по-добре ли е да вземе едни китайки, дето и нови и стари все нямат спиране? И по тази логика ако не ги продам на 20к км, ами продължа да ги карам и аз ли карам боклуци "втора ръка"? Къде е границата между първата и втората ръка? Питам защото аз наистина съм завъртял 25к км от март досега и чак почвам да се чудя да хвърлям ли гумите?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Нови бюджетни срещу премиум стари гуми
host написа:Конкретен пример от АутоБилд при 52 тествани гуми 225/50/17 летни тази година
1st: Continental Premium Contact 6 (240 лв) - нов модел
Total: 69.9 / Dry: 34.9 / Wet: 35
26th: Aeolus STEERINGACE AU01 1 (100-110лв) - стар модел, новия им е по-добре
Total: 77.7 / Dry: 36.6 / Wet: 41.1
естествено разлика има ... и не е хич малка на мокрото 6м+ ... обаче никой няма дори да си помисли да тества гума на 5+г и грайфер под 4м и яко опечена
давам пример с точно определена марка китайска гума защото съм я карал и знам, че не е трагикомична за цената си която е адски бюджетна
разумен избор е също и >
13th: Kumho Ecsta HS51 (150-160лв)
Total: 74.9 / Dry: 36.9 / Wet: 38
та човек получава това за което плаща ... не може да си купиш гуми от 100лв и да си мислиш , че са като гуми от 250лв ... обаче гаранция не играеш хазард с гуми "много запазени" и т.н. и там може да си купиш сигурно Pilot Sport с дот14 за 80лв на гума ... ама ...
Всички тия тестове и метри спирачен път не се отнасят за нашия хубав асфалт.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани