Малко проблеми с Форд Фиеста

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Gari » 19 Мар 2017, 23:05

Здравейте колеги. Взех на жената една Фиеста Ghia 1.25 Зетек, 1996, автоматиче. Имам малко проблеми с тази колица и писах във форума на Форд, но не получих почти никаква информация, та затова се обръщам към Вас.
Та колата е вече с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от host » 20 Мар 2017, 0:48

Нещо датчици колянов /разпределителен вал да не дава грешки? Вижте я на диагностика. Не съм запознат с Форд ама на авариен режим звучи това описание.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от M3 E92 » 20 Мар 2017, 2:20

На място не би трябвало да вдига над 4000 оборота заради защитата на кутията. В движение трябва да може да ги мине.

Иначе по английските форуми същите симптоми ги оправят с едно от следните:

- откачане на MAF-а и колата се оправя, трябва почистване на дебитомера
- проблем с кабелите/лулите
- задънен горивен филтър
- задънена горивна помпа или ниско налягане в нея
- задънен катализатор

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Kroki » 20 Мар 2017, 13:08

Същия проблем се наблюдава и при М40, когато има проблем с една запушена тръбичка над разпределителния вал и той се износва или нечеста смяна на масло или най-често съвкупност от двете. Все едно прекъсвача се е преместил на 4 000 оборота и не може повече.
При малкия ми досег до старите автомати, мога да кажа, че когато са на свободна не можеш да удариш прекъсвач. Ако и в движение не може, аз давам моето мнение за износения вал.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от alx » 20 Мар 2017, 15:33

Gari написа:Здравейте колеги. Взех на жената една Фиеста Ghia 1.25 Зетек, 1996, автоматиче. Имам малко проблеми с тази колица и писах във форума на Форд, но не получих почти никаква информация, та затова се обръщам към Вас.
Та колата е вече с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.


тоз симпатяга е в limp mode. закачете го на един форд комп и му рисет-нете еку-то... ако пак го направи - гледайте сенсорите къде дава грешки. може да му е запушен каталитика...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Gari » 20 Мар 2017, 15:44

Благодаря много колеги. За пореден път се убеждавам, че нашия форум е един от най-добрите и посещавани в България.
Независимо дали е за друга марка автомобил или глупав въпрос, човек винаги получава отговор. :yes:
Тук в Германия е доста голям проблема с диагностиката. Сервизите искат някакви извънземни суми, а няма малки сервизи и колеги с апаратура, както е в България. Та ако знаете с какви програми се четат Фордовете, то тогава ще си купя кабел и програма и ще мога да си правя диагностика. За BMW-то имам един iCarsoft, който е достатъчен да покаже грешките на колата и да ги изтрие.
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
Мечтае да кара: V8

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от damian2112 » 21 Мар 2017, 17:02

Пробвай с ForScan - http://www.forscan.org/home.html - безплатна е, само виж дали твоя модел точно може да го прочете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Gari » 25 Мар 2017, 21:13

Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Направихме една диагностика - не показа никакви грешки.
Затова направихме едно кръгче и видяхме, че МАФ-а показва много ниски стойности. Откачихме го, махнахме акукулатора за минута две и колата тръгна осезаемо по-добре. Мина си 5000 об/мин без проблеми. Сваалих МАФ-а и го почистих. Закачих го обратно и пак направихме тест. Колата си работи добре, минава над 5000 оборота, ламбдата работи и си отчита доста бързо, както и трчбва.
Мерси на всички още веднъж. Супер сте. :yes:
Не искам много, искам всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Фидел Кастро » 26 Мар 2017, 0:38

Колега, един много приятелски съвет: На Форд слагай само оригинални фордовски свещи - Motorcraft или Ford. Няма да се охарчиш много. Никакви други!
Вервай ми!! :bchug:
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Gari » 27 Мар 2017, 1:57

Фидел Кастро написа:Колега, един много приятелски съвет: На Форд слагай само оригинални фордовски свещи - Motorcraft или Ford. Няма да се охарчиш много. Никакви други!
Вервай ми!! :bchug:

Оригинални NGK му сложих. Пали добре, не тресе мотора... Не е въпроса за парите, а да върви колата добре, че жената я кара. При следващата смяна на мслото ще взема оригиналните свещи заедно с кабели от Форд. Не забелязах да гори масло, което малко ме учудва, защото чувам, че горят. Но клапаните чукат. Все едно е дизаел. Като я всех маслото беше доста над нивото и беше катран черно. Смених го и тогава се чуха клапаните. Може и с добавка да е продадена колата. Не знам...
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от host » 27 Мар 2017, 14:55

промийте мотора ;) и е напълно възможно да спре да трака ... горката колица сигурно не е виждала нормална като интервал или масло смяна никога. Или просто вземи голямо количество евтино масло някакво 10w40 примерно и направете 3 смени през 3 месеца, преди всяка смяна по една добавка за изчистване ... малко да измие поне и пак ще има ефект

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Фидел Кастро » 01 Апр 2017, 20:14

Gari написа:Оригинални NGK му сложих.

Колега, разбери ме правилно: Форд-а работи перфектно единствено и само със "своите" свещи защото тях си ги произвежда само завод под контрола на Форд. Това не е BMW, Mercedes, Audi, VW и др. да работят с известни и големи фирми производители на свещи, като BOSCH, BERU, NGK и др.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко проблеми с Форд Фиеста

Мнение от Gari » 04 Апр 2017, 21:55

Фидел Кастро написа:
Gari написа:Оригинални NGK му сложих.

Колега, разбери ме правилно: Форд-а работи перфектно единствено и само със "своите" свещи защото тях си ги произвежда само завод под контрола на Форд. Това не е BMW, Mercedes, Audi, VW и др. да работят с известни и големи фирми производители на свещи, като BOSCH, BERU, NGK и др.

Мерси за съвета колега. Ще пробвам и ще пиша за резултата.
Не искам много, искам всичко!

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook