Малко проблеми с Форд Фиеста
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Малко проблеми с Форд Фиеста
Здравейте колеги. Взех на жената една Фиеста Ghia 1.25 Зетек, 1996, автоматиче. Имам малко проблеми с тази колица и писах във форума на Форд, но не получих почти никаква информация, та затова се обръщам към Вас.
Та колата е вече с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.
Та колата е вече с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.
Не искам много, искам всичко!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Нещо датчици колянов /разпределителен вал да не дава грешки? Вижте я на диагностика. Не съм запознат с Форд ама на авариен режим звучи това описание.
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
На място не би трябвало да вдига над 4000 оборота заради защитата на кутията. В движение трябва да може да ги мине.
Иначе по английските форуми същите симптоми ги оправят с едно от следните:
- откачане на MAF-а и колата се оправя, трябва почистване на дебитомера
- проблем с кабелите/лулите
- задънен горивен филтър
- задънена горивна помпа или ниско налягане в нея
- задънен катализатор
Иначе по английските форуми същите симптоми ги оправят с едно от следните:
- откачане на MAF-а и колата се оправя, трябва почистване на дебитомера
- проблем с кабелите/лулите
- задънен горивен филтър
- задънена горивна помпа или ниско налягане в нея
- задънен катализатор
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Същия проблем се наблюдава и при М40, когато има проблем с една запушена тръбичка над разпределителния вал и той се износва или нечеста смяна на масло или най-често съвкупност от двете. Все едно прекъсвача се е преместил на 4 000 оборота и не може повече.
При малкия ми досег до старите автомати, мога да кажа, че когато са на свободна не можеш да удариш прекъсвач. Ако и в движение не може, аз давам моето мнение за износения вал.
При малкия ми досег до старите автомати, мога да кажа, че когато са на свободна не можеш да удариш прекъсвач. Ако и в движение не може, аз давам моето мнение за износения вал.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Gari написа:Здравейте колеги. Взех на жената една Фиеста Ghia 1.25 Зетек, 1996, автоматиче. Имам малко проблеми с тази колица и писах във форума на Форд, но не получих почти никаква информация, та затова се обръщам към Вас.
Та колата е вече с ново масло Mobil1 5W30, нов агренаж и ролки на INA, пистов ремък от Континентал, свещи от каталога на NGK, както нов въздушен и маслен филтър.
Проблема, който срещам, е че не иска да вдигне над 4000 об/мин. При смяната на агренажа забелязах, че има износване на разпределителните валове. По Ваше мнение, възможни ли е да има загуба на мощност заради това? Дори и на място, при форсаж не вдига над тези обороти. Все едно е на прекъсвач. Двигателя е изключително чист вътре.
Забелязах също, че при превключване от задна на директна двигателя се мъчи доста. Аха да загасне. Маслото на скоростите е чисто червено, без да е мътно и е в нормите. Ако се сещате нещо...
Поздрави.
тоз симпатяга е в limp mode. закачете го на един форд комп и му рисет-нете еку-то... ако пак го направи - гледайте сенсорите къде дава грешки. може да му е запушен каталитика...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Благодаря много колеги. За пореден път се убеждавам, че нашия форум е един от най-добрите и посещавани в България.
Независимо дали е за друга марка автомобил или глупав въпрос, човек винаги получава отговор.
Тук в Германия е доста голям проблема с диагностиката. Сервизите искат някакви извънземни суми, а няма малки сервизи и колеги с апаратура, както е в България. Та ако знаете с какви програми се четат Фордовете, то тогава ще си купя кабел и програма и ще мога да си правя диагностика. За BMW-то имам един iCarsoft, който е достатъчен да покаже грешките на колата и да ги изтрие.
Независимо дали е за друга марка автомобил или глупав въпрос, човек винаги получава отговор.
Тук в Германия е доста голям проблема с диагностиката. Сервизите искат някакви извънземни суми, а няма малки сервизи и колеги с апаратура, както е в България. Та ако знаете с какви програми се четат Фордовете, то тогава ще си купя кабел и програма и ще мога да си правя диагностика. За BMW-то имам един iCarsoft, който е достатъчен да покаже грешките на колата и да ги изтрие.
Не искам много, искам всичко!
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Пробвай с ForScan - http://www.forscan.org/home.html - безплатна е, само виж дали твоя модел точно може да го прочете.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Направихме една диагностика - не показа никакви грешки.
Затова направихме едно кръгче и видяхме, че МАФ-а показва много ниски стойности. Откачихме го, махнахме акукулатора за минута две и колата тръгна осезаемо по-добре. Мина си 5000 об/мин без проблеми. Сваалих МАФ-а и го почистих. Закачих го обратно и пак направихме тест. Колата си работи добре, минава над 5000 оборота, ламбдата работи и си отчита доста бързо, както и трчбва.
Мерси на всички още веднъж. Супер сте.
Затова направихме едно кръгче и видяхме, че МАФ-а показва много ниски стойности. Откачихме го, махнахме акукулатора за минута две и колата тръгна осезаемо по-добре. Мина си 5000 об/мин без проблеми. Сваалих МАФ-а и го почистих. Закачих го обратно и пак направихме тест. Колата си работи добре, минава над 5000 оборота, ламбдата работи и си отчита доста бързо, както и трчбва.
Мерси на всички още веднъж. Супер сте.
Не искам много, искам всичко!
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Колега, един много приятелски съвет: На Форд слагай само оригинални фордовски свещи - Motorcraft или Ford. Няма да се охарчиш много. Никакви други!
Вервай ми!!
Вервай ми!!
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Фидел Кастро написа:Колега, един много приятелски съвет: На Форд слагай само оригинални фордовски свещи - Motorcraft или Ford. Няма да се охарчиш много. Никакви други!
Вервай ми!!
Оригинални NGK му сложих. Пали добре, не тресе мотора... Не е въпроса за парите, а да върви колата добре, че жената я кара. При следващата смяна на мслото ще взема оригиналните свещи заедно с кабели от Форд. Не забелязах да гори масло, което малко ме учудва, защото чувам, че горят. Но клапаните чукат. Все едно е дизаел. Като я всех маслото беше доста над нивото и беше катран черно. Смених го и тогава се чуха клапаните. Може и с добавка да е продадена колата. Не знам...
Не искам много, искам всичко!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
промийте мотора и е напълно възможно да спре да трака ... горката колица сигурно не е виждала нормална като интервал или масло смяна никога. Или просто вземи голямо количество евтино масло някакво 10w40 примерно и направете 3 смени през 3 месеца, преди всяка смяна по една добавка за изчистване ... малко да измие поне и пак ще има ефект
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Gari написа:Оригинални NGK му сложих.
Колега, разбери ме правилно: Форд-а работи перфектно единствено и само със "своите" свещи защото тях си ги произвежда само завод под контрола на Форд. Това не е BMW, Mercedes, Audi, VW и др. да работят с известни и големи фирми производители на свещи, като BOSCH, BERU, NGK и др.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко проблеми с Форд Фиеста
Фидел Кастро написа:Gari написа:Оригинални NGK му сложих.
Колега, разбери ме правилно: Форд-а работи перфектно единствено и само със "своите" свещи защото тях си ги произвежда само завод под контрола на Форд. Това не е BMW, Mercedes, Audi, VW и др. да работят с известни и големи фирми производители на свещи, като BOSCH, BERU, NGK и др.
Мерси за съвета колега. Ще пробвам и ще пиша за резултата.
Не искам много, искам всичко!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани