Кой е с предимство?
Модератор: Общи модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кой е с предимство?
Може, не помня, но помня,че тези в кръговото бяха без предимство което беше безумно , не минавам от там вече, но ако е още така си е безумно
Последна промяна DigitalExile на 11 Яну 2017, 23:25, променена общо 1 път
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Кой е с предимство?
4iko написа:Имам тъп и елементарен въпрос относно степенуването. Ако имаме пътен знак - В1 - Забранено е влизането на пътни превозни средства, но ни свети зелено, може ли да навлезем?
И този В1 то-точно какво предимство /или отсъствие на токова/ указва??!
alozavar написа:(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно [url]предимството[/url], участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
Re: Кой е с предимство?
alX3m написа:4iko написа:Имам тъп и елементарен въпрос относно степенуването. Ако имаме пътен знак - В1 - Забранено е влизането на пътни превозни средства, но ни свети зелено, може ли да навлезем?
Наистина ти е тъп въпроса, защото този знак няма да стои под светофара, ами ще има син кръгъл знак с оказана посока на движение И степенуването е за знаците регулиращи предимството при преминаване на кръстовището!
Явно не хващаш иронията. До момента се твърдеше (от някои хора) , че светофара е от значение, а знаците все тая. Затова и написах, че е тъп пример. Теории може да си развиваме много. Но не намирам логика в смесването (ти) на различни типове знаци, за уж идентични ситуации...
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Кой е с предимство?
4iko написа:Явно не хващаш иронията. До момента се твърдеше (от някои хора) , че светофара е от значение, а знаците все тая. Затова и написах, че е тъп пример. Теории може да си развиваме много. Но не намирам логика в смесването (ти) на различни типове знаци, за уж идентични ситуации...
Образно казано "светофара е от значение", а за хората които не са чели правилниците - светофара дава/отнема предимство. Има ли още някой не разбрал?
Вживял съм се в ролята на Майор Костов днеска
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Кой е с предимство?
4iko написа:alX3m написа:4iko написа:Имам тъп и елементарен въпрос относно степенуването. Ако имаме пътен знак - В1 - Забранено е влизането на пътни превозни средства, но ни свети зелено, може ли да навлезем?
Наистина ти е тъп въпроса, защото този знак няма да стои под светофара, ами ще има син кръгъл знак с оказана посока на движение И степенуването е за знаците регулиращи предимството при преминаване на кръстовището!
Явно не хващаш иронията. До момента се твърдеше (от някои хора) , че светофара е от значение, а знаците все тая. Затова и написах, че е тъп пример. Теории може да си развиваме много. Но не намирам логика в смесването (ти) на различни типове знаци, за уж идентични ситуации...
Абе хора вие четете ли???
(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
п.п. След мен някой с още по-голям шрифт да го цитира
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Кой е с предимство?
Та за да не стане нещо подобно: научете правилника
Tires are evil - destroy them all ...
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Re: Кой е с предимство?
Ако още не можете да хванете връзката на Т13 с ПРЕДИМСТВОТО и го считате за тотално различен тип знак ви препоръчвам да спрете лютеницата
Относно кръговите- в София има регулирани такива, в които този отвътре чака (Павлово, Бояна- сега се сещам за тези)
Относно кръговите- в София има регулирани такива, в които този отвътре чака (Павлово, Бояна- сега се сещам за тези)
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Кой е с предимство?
Ако караш по правилника и 3 кръстовища в София няма да минеш жив!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Кой е с предимство?
alozavar написа:Така, значи, ще го копирам за последен път:
(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
Т13 "Направление на пътя с предимство в кръстовището"
Не знам защо спорим за прословутата табела 13, честно...
Пътни знаци относно предимство са знаците от група Б. Така са и записани в Закона и Правилника- група "Б" - пътни знаци, относно предимство. И точния текст за прилагане на правилото "При несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали."
Група Т са допълнителни табели.
Имаме и знаци "Кръстовище с път без предимство","Кръстовище с път без предимство отдясно".. отляво, но те са в групата на предупредителните знаци за опасност.
Твърде е вероятно това да е пропуск в закона, но наистина никъде не пише че другите пътни знаци се обезсилват при наличието на работещ светофар. Със сигурност голяма част от тях като тези със задължителни предписания важат. Но ако допълнителните табели не важат, то това трябва да бъде упоменато.
alozavar написа:Ако още не можете да хванете връзката на Т13 с ПРЕДИМСТВОТО и го считате за тотално различен тип знак ви препоръчвам да спрете лютеницата
Не говорим за връзки, считания и размишления. Отвори Правилник за прилагане на закона за движение по пътищата, раздел II и чети кои знаци са относно предимството.
Твърде вероятно е закона да е недогледан за това предлагам някой да изпрати имейл на г-н. Костов да се промени текста "При несъответствие между светлинните сигнали, пътните знаци относно предимството и допълнителните табели към тях, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали".
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Re: Кой е с предимство?
dr.peshev написа:Ако караш по правилника и 3 кръстовища в София няма да минеш жив!
Мисля, че в случая, по който е темата, ще стигна доста по-жив, ако карам по правилника, отколкото да тръгна да завивам наляво пред някой на зелено
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кой е с предимство?
Ти ще стигнеш, че и жив, ама по псуван от тебе надали ще има
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Кой е с предимство?
Ние коментираме кои по правилник е с предимство, съвсем отделна тема е как е по-сигурно да се кара и как трябва да се пазиш дори и от сянката на колата си, когато си на пътя. А това кой ще остане жив зависи и от превозното средство, имам впредвид, нека една Корса (примерно) завие на ляво и отнеме предимството на една Х6-ца караща направо.
Айде стига глупости, всички разбрахме че не си падате на гърба, което и не учудва никой в крайна сметка.
Айде стига глупости, всички разбрахме че не си падате на гърба, което и не учудва никой в крайна сметка.
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Кой е с предимство?
cmdkick написа:Ние коментираме кои по правилник е с предимство, съвсем отделна тема е как е по-сигурно да се кара и как трябва да се пазиш дори и от сянката на колата си, когато си на пътя. А това кой ще остане жив зависи и от превозното средство, имам впредвид, нека една Корса (примерно) завие на ляво и отнеме предимството на една Х6-ца караща направо.
И тоя в Корсата да вземе, че оцелее и тръгне да се разправя с тоя с Х-а, щото видиш ли имало знак Т13, и ще бъде довършен
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Кой е с предимство?
alozavar написа:dr.peshev написа:Ако караш по правилника и 3 кръстовища в София няма да минеш жив!
Мисля, че в случая, по който е темата, ще стигна доста по-жив, ако карам по правилника, отколкото да тръгна да завивам наляво пред някой на зелено
Ти от къде знаеш, че в момента на него му свети зелено???!
На твоя свтофар виждаш, че ти си на зелено, А ТОЙ ИДВА ОТ ПЪТ БЕЗ ПРЕДИМСТВО!
Re: Кой е с предимство?
alX3m написа:4iko написа:alX3m написа:4iko написа:Имам тъп и елементарен въпрос относно степенуването. Ако имаме пътен знак - В1 - Забранено е влизането на пътни превозни средства, но ни свети зелено, може ли да навлезем?
Наистина ти е тъп въпроса, защото този знак няма да стои под светофара, ами ще има син кръгъл знак с оказана посока на движение И степенуването е за знаците регулиращи предимството при преминаване на кръстовището!
Явно не хващаш иронията. До момента се твърдеше (от някои хора) , че светофара е от значение, а знаците все тая. Затова и написах, че е тъп пример. Теории може да си развиваме много. Но не намирам логика в смесването (ти) на различни типове знаци, за уж идентични ситуации...
Абе хора вие четете ли???(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
п.п. След мен някой с още по-голям шрифт да го цитира
Е ОК, по тази логика знаците са излишни, нали имаме светофар. Свети зелено и чертаем. Но после казваш, че не е логично и трябва да има..."знак". Ми не е логично съгласен съм и затова го дадох като пример. Сам си противоречиш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани