Основен лагер???
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Основен лагер???
Някой може ли да ми обясни от какво може да изглежда така черупката на основен лагер.
Дизелов мотор с диаметър на шийката 200мм.
На гърба на износената половина, черупката е посиняла.
Другите лагери около него са ОК.
Дизелов мотор с диаметър на шийката 200мм.
На гърба на износената половина, черупката е посиняла.
Другите лагери около него са ОК.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Основен лагер???
За кое по-точно питаш - цвета, пукнатините, наслояванията, неравномерното износване вляво?
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Основен лагер???
баси бабит-а как се е разтопил и решил да си смени положението.
на това американците му викат "wiping" и е или заради недостатъчно мазане там (запушени канали за маслото?) или когато нещо генерално не е центровано/ изкривено на мотора. аз гласувам за запушени маслени пътища щото ако беше крив мотора щеше да имаш повече от един основен лагер да изглежда така... също е възможно ако мотора е превъртян над максималните обороти може да си изкривил биелата на буталото и да усуква лагера...
на това американците му викат "wiping" и е или заради недостатъчно мазане там (запушени канали за маслото?) или когато нещо генерално не е центровано/ изкривено на мотора. аз гласувам за запушени маслени пътища щото ако беше крив мотора щеше да имаш повече от един основен лагер да изглежда така... също е възможно ако мотора е превъртян над максималните обороти може да си изкривил биелата на буталото и да усуква лагера...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Основен лагер???
Баш е гладувала за масло тая черупка. Недостатъчен клиренс, или неправилен монтаж пак е вариант.
Ubi dubium, ibi libertas
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Основен лагер???
Това си е от триене, очевидно е че е нямало добро смазване там. Дай малко повече инфо: светвала ли ти е лампата, да не си правил ремонт?
Това от крайните лагери ли е или? Ако двг е на доста километри и си му сипал много рядко масло може да е от това, канала на лагера може да е бил запушен. Едно е ясно нямало е добро мазане там... Оттук е малко трудно да се предскаже, най-вече някой, който разбира трябва да гледа на място и да прецени.
Това от крайните лагери ли е или? Ако двг е на доста километри и си му сипал много рядко масло може да е от това, канала на лагера може да е бил запушен. Едно е ясно нямало е добро мазане там... Оттук е малко трудно да се предскаже, най-вече някой, който разбира трябва да гледа на място и да прецени.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Основен лагер???
hell's angel написа:Баш е гладувала за масло тая черупка. Недостатъчен клиренс, или неправилен монтаж пак е вариант.
Това може да е едната причината, и двете са следствие от ремонт ако са му направили такъв. Другото е може да е: рядко/старо масло, или запушен канал на лагера, това според мен е по-вероятно, но оттук аз лично не мога да преценя. Трябва на място да се види и картера, и вала.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Основен лагер???
На 200 мм лагер, си мисля, че не лампа ами си има и механичен манометър Маслен глад, и /или/ неправилно масло. С този диаметър, явно е някаква тежка машина или стационар. Да не би да е работила машината на място при ниски обороти, което би довело до по-ниско налягане, ако разбира се не е с външна маслена помпа, а не механично задвижвана от двигателя? А шийката на вала как е? Не е изключен и варианта от некачествен лагер, ако разбира се сме сигурни, че масленият канал, захранващ лагера е ОК.
only rear wheel drive
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Основен лагер???
Лагера е от голям 12 цилиндров дизел около 2100 к.с., нямам идея колко кубика е, но е голям колкото лека кола.
Правен е ремонт в Румъния, но е ясно, колко е качествен.
Започна да губи маслено налягане и за това е отворен.
Лагера не е краен.
Интересно ми е защо само половината черупка е загрявала и е паднал бабита, ако на това може да се каже бабит.
Правен е ремонт в Румъния, но е ясно, колко е качествен.
Започна да губи маслено налягане и за това е отворен.
Лагера не е краен.
Интересно ми е защо само половината черупка е загрявала и е паднал бабита, ако на това може да се каже бабит.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Основен лагер???
Lenco написа:Интересно ми е защо само половината черупка е загрявала и е паднал бабита, ако на това може да се каже бабит.
Или има нещо криво по силовата верига, или самият лагер/вал не е обработен както трябва.
Ето това е подобен лагер (не от ДВГ), но бронзов, 255 мм:
Пак липса на мазане, загряване, затягане и накрая е "завлякъл" бронза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Основен лагер???
Това не е от липса на масло . Очевадно е че черупката не е била съосно разположена спрямо шийката на вала . Или вала е шлайфан неправилно на тази шийка , или лагерната черупка е монтирана неправилно . Причини може да има много , незатегнати еднакво болтове на петата , стружка под черупката и още доста неща . Много неща могат да се изяснят като се замери шийката . Но в общи линии е в графата некачествен ремонт . Лагера заводски ли е , или е поръчван и правен някъде по ремонтен размер ?
По ивицитата на прогаряне на материала си личи че има отклонение от размера , поради факта че е основен лагер почти 100% деформацията е в лагера или леглото на блока .
По ивицитата на прогаряне на материала си личи че има отклонение от размера , поради факта че е основен лагер почти 100% деформацията е в лагера или леглото на блока .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Основен лагер???
Вала не е надран, но още не е мерен. Аз се съмнявам за конусно шлайфане на шийката.
Не е от стягане, няма болтове, с едни клинове се натягат петите и става равномерно.
Лагера най-вероятно не е заводски.
Не е от стягане, няма болтове, с едни клинове се натягат петите и става равномерно.
Лагера най-вероятно не е заводски.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Основен лагер???
Lenco написа:Лагера е от голям 12 цилиндров дизел около 2100 к.с., нямам идея колко кубика е, но е голям колкото лека кола.
Правен е ремонт в Румъния, но е ясно, колко е качествен.
Започна да губи маслено налягане и за това е отворен.
Лагера не е краен.
Интересно ми е защо само половината черупка е загрявала и е паднал бабита, ако на това може да се каже бабит.
Ха сега като каза за ремонта има по-голяма яснота по въпроса, да ти кажа както други колеги и аз разбирам от двг чат/пат, обаче само по снимка и обяснение може да се даде само теория... Трябва на място да се гледа всичко. Ако искаш пък сложи снимки на вала и картера(снимани близо до шийката на конкретния лагер)
От какво и каква марка е този двигател. Да не е Caterpillar ?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Основен лагер???
От румънски дизелов локомотив. Тия са си мангали кат едно време. Основно ремонтираха 5 локомотива, четири останаха без двигатели преди първата година.
Ще се опитам да снимам и вала, и да накарам някой да го измери.
Не ми е това работата, просто колегите, които се занимават с това ми го оставиха на бюрото да се любувам на гледката.
Ще се опитам да снимам и вала, и да накарам някой да го измери.
Не ми е това работата, просто колегите, които се занимават с това ми го оставиха на бюрото да се любувам на гледката.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Основен лагер???
Мерете вала, след като двигателя е от ремонт, там ще ключа за палатката. Като нищо мамалигите са го одялкали на конус.
only rear wheel drive
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Основен лагер???
Лагера вероятно не е оригинален и не е бил напаснат добре в самото начало.
Преди години, когато нямаше много части за автомобили, специално западни (в примера, източен:) ) , за едно мицубиши галант се наложи да му правя ремонт и смяна на лагерите.
Спомням си, че взехме лагери от лада, коляновият вал го сложих на едно менгеме, взимаш мотовилката, слагаш много масло, лагера и го монтираш на коляновият вал, правиш 2-3 завъртания и гледаш къде "жули", взимахме сегмент и стържехме протритото...
Толкова уморителна работа, че честно, не се постарах толкова на един от лагерите.
Естествено, след около 6-7к километра се наложи пак да отварям мотора (колата си бе моя) и точно този лагер, на който не му дадох дължимото изглеждаше по този начин.
Преди години, когато нямаше много части за автомобили, специално западни (в примера, източен:) ) , за едно мицубиши галант се наложи да му правя ремонт и смяна на лагерите.
Спомням си, че взехме лагери от лада, коляновият вал го сложих на едно менгеме, взимаш мотовилката, слагаш много масло, лагера и го монтираш на коляновият вал, правиш 2-3 завъртания и гледаш къде "жули", взимахме сегмент и стържехме протритото...
Толкова уморителна работа, че честно, не се постарах толкова на един от лагерите.
Естествено, след около 6-7к километра се наложи пак да отварям мотора (колата си бе моя) и точно този лагер, на който не му дадох дължимото изглеждаше по този начин.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2