Бензин вместо добавка за дизела

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от DLVasilev » 11 Яну 2017, 10:12

Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.

Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2017, 10:24

DLVasilev написа:
Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.

Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо

Е то е повече от ясно, че е само маркетинг

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от hell's angel » 11 Яну 2017, 10:25

Е, едва ли някой се хваща на тая кука, че авио дизела има нещо общо със самолети ...Ти като имаш достъп до керосин, за к'во го наливаш тоя бензин ? :D
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от bum_bum » 11 Яну 2017, 10:30

Всъщност КЗП би трябвало да се самосезира заради този "Авиодизел". Но явно са взели някой лев.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от ивчо » 11 Яну 2017, 10:36

Служебно наливам от Шел (нормалната, не съм сипвал досега премиум и натам авио, предпочитам аз да си я обработя) .. Преди нея задълже микс от BDC и двутактово .. Това от миналата година по същото време примерно ...
Количеството го мятам някак на очо :mhihi: , но се върти около 20-30 мл/10 л нафта BDC и около 40-50 мл/10л нафта двутактово ...
ТДС-а е добре ... Обаче се изучих как да хвана крива нафта - часовия се вдига почти веднага ... Последно декември заредих на други две места и се почна с 0,7-0,8 л/ч на празен ход без консуматори ... На D скача на 1,1/1,2 ... Въпреки че не долюбвах Шел, понеже техният обект е буквално на 10 метра от нас (а и за там е служебната карта) последните няколко месеца (аха половин година) само оттам зареждам (ползвах Еко, но последния път на техния обект беше думнал маркуч за нафта и всичко беше в нафта като естествено нито беше чистено нито нищо) ... И преди и сега пак си ползвам същата "химия" и с шелската нафта седи закован на 0,5/ч (даже вчера изписа 0.4 :shock: :mhihi: ) ... На D е 0.8-0.9 ... С другите не е така ... Мислех че си внушавам, ама така казва компа :roll:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Демирев » 11 Яну 2017, 11:12

Повечето обаче пишете за дърти дизели. Не може да няма ни един с нов дизел нещо след 2010 г.
Би трябвало да са много капризни новите към дизеловото гориво и на минус 17 да светват хиляди лампички по таблото на 430д да речем?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от ивчо » 11 Яну 2017, 11:29

Па служебните Пасати и Джети не се оплакват 1,6/2,0 тди 2014 и нагоре ... ОМВ нормална нафта без никакви добавки ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Don_Diego » 11 Яну 2017, 11:37

Служебните всичките са нови дизели, зареждаме предимно Екто дизел и няма проблеми към момента. Онзи ден дори палихме един от бусовете, дето не беше пален от септември/октомври и беше с нафта зареждана докато още беше топло и нямаше снежинки по таблата на бензиностанциите и пак запали сравнително без проблемно
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Grozdanoff » 11 Яну 2017, 15:36

DLVasilev написа:
Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.

Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо


Защо не караш с керосин бе човек ? :shock: Аз преди години работех в един хотел във Варна, в който идваха BG AIR и се имах с механиците, даваха ми керосин и дори те си караха на керосин колите, навигаторите също. Керосина си изгаря по чисто от дизела, ценановото число е малко по-голямо от дизела, ефекта е: по-добро горене(черния дим през кюнеца изчезва), малко по-голяма мощност, а конкретно по темата керосина замръзва при по-ниски температури от дизела. С 2 думи по химичен състав керосин-дизел са почти едни и същи.
Механиците караха- 50/50 дизел-керисон, някой караха дори 10% дизел 90% керосин+ 2т малко, говоря както за стари така и аз нови(тогава)
коли.

Иначе относно качеството на нафтата, според мен нафтата си е нафта. Разликата е оттам, че в различните бензиностанции слагат различни и по различно количество добавки в горивата. Аз съм корабен механик, имам приятели които са механици на някои от фериботите в черно море и си взимат по "малко" дизел от кораба. С тая нафта си карат колите дори без добавки, колите си работят перфектно. Като се сетих затова ми стана много интересно и трябва да ги питам, дали зимата тази нафта замръзва при не много ниски температури, тъй като корабите имат подгреватели от самите танкове до двигателите и при корабната нафта може да не слагат от химиите против замръзване.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от drago_pavlov » 11 Яну 2017, 19:16

hell's angel написа:Е, едва ли някой се хваща на тая кука, че авио дизела има нещо общо със самолети ...

То няма на какво да се хващаш. В началото като го рекламираха обясняваха, че е пречистен с технология, с която пречистват самолетното гориво. Това е общото :lol:
Естествено рекламата се забравя, името остава, шараните и те...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 touring

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от ka4i » 11 Яну 2017, 20:46

KPETEH написа:Тя нафтата не замръзва сама по себе си. Замръзват примесите в нея. Замръзват обикновенно горивопроводите, цедките на помпата или филтъра. Аз лично на Реното дци сипвам само ОМВ(3 години) - обикновен дизел, а на е30-ката 324д(8 години), от шано бензиностанцията между Младост и горубляне... Няма случай да не са запалили заради нафтата!


И аз от там сипвам, нямам ядове засега.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от DLVasilev » 12 Яну 2017, 15:07

Grozdanoff написа:
DLVasilev написа:
Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.

Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо


Защо не караш с керосин бе човек ? :shock: Аз преди години работех в един хотел във Варна, в който идваха BG AIR и се имах с механиците, даваха ми керосин и дори те си караха на керосин колите, навигаторите също. Керосина си изгаря по чисто от дизела, ценановото число е малко по-голямо от дизела, ефекта е: по-добро горене(черния дим през кюнеца изчезва), малко по-голяма мощност, а конкретно по темата керосина замръзва при по-ниски температури от дизела. С 2 думи по химичен състав керосин-дизел са почти едни и същи.
Механиците караха- 50/50 дизел-керисон, някой караха дори 10% дизел 90% керосин+ 2т малко, говоря както за стари така и аз нови(тогава)
коли.

Иначе относно качеството на нафтата, според мен нафтата си е нафта. Разликата е оттам, че в различните бензиностанции слагат различни и по различно количество добавки в горивата. Аз съм корабен механик, имам приятели които са механици на някои от фериботите в черно море и си взимат по "малко" дизел от кораба. С тая нафта си карат колите дори без добавки, колите си работят перфектно. Като се сетих затова ми стана много интересно и трябва да ги питам, дали зимата тази нафта замръзва при не много ниски температури, тъй като корабите имат подгреватели от самите танкове до двигателите и при корабната нафта може да не слагат от химиите против замръзване.

Е тия коли в профила дето съм ги написал с изкл. бмв-то ако им сипя само нафта ще завъртят коляновия вал на обратно.
2-те 124-ки и тдс-а от 10 и повече години само така вървят. 2730км за 60 лв средно :mhihi: и на техническите прегледи се чешат по главите що тия дърти варели изкарват по-добри стойности от новите пластмаси
Изображение
ATR-42/72

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Top Gun Maverick » 12 Яну 2017, 15:17

Дизелова кола карах за около 100 000 километра в периода 2010-2011 и си имаше бая километри зимата. Колата бе Октавия 2, 1.9 105 коня, най-добрия им мотор общо взето откъм здравина и разход. Имаше много студени нощи тогава, дори минус 20 имаше, а колата стои вън, гараж няма. Добавки не съм слагал, ставам, въртя и пали с чукването още! За мен за да не запали една дизлова кола в студа, то трябва или да е кофти кола или да е кофти нафта, още по-лошо е комбинация от двете. :mhihi: Баща ми тогава кара няколко години само Октавии таксита от модел 1, 2 и тая 3 ли беше или фейс на втората, все тая, но двигателя беше същия. Та пренасяли сме нафта с туби, налята от Лукойл и Шел. Никакъв проблем зимата и от двете места, не сме слагали добави или бензин да не замръзва. Обаче си спомням много добре, че зимата на Лукойл им караха някаква си нафта, която тези на колонките я наричаха зимна и казаха, че си имала някакви смеси вътре за да не замръзва. Та може да е имало нещо, но в никакъв случай нещо ние да купуваме и мешим, нито бензини вътре, нищо.
Баща ми преди бая години имаше автобуси, преди това и един тир. Та там правеше разни работи нощем понякога в много големи студове, но не помня точно какво добавяше. За лека кола обаче според мен нещо не и е наред щом не пали.
Иначе знам за бензин в нафтата, не е проблем когато е малко количество, но виж нафта в бензинова кола, ще угасне още в първите метри в зависимост от количеството. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 27.04.2016
Пол: Мъж
Кара: e91 320d

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от stas.dakov » 12 Яну 2017, 17:36

Аз съм си направил една супа за колата, BARDAHL BDC + Redex + още една ама й забравих името, и си сипвам 50милилитра на като пълня, доволен съм.
Сега гледам, че има и големи разфасовки по 5л и 20л и излиза 27лв литъра. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: Бензин вместо добавка за дизела

Мнение от Ganchev__ » 12 Яну 2017, 17:55

На семейното 2.0 HDi 2005г. съм пробвал какви ли не добавки - Castrol TDA, Redex, Bardahl, Fuchs, 2Т масло, като обикновено се кара с обикновен, по-евтин дизел.Тази зима я караме с само с Шел В пауър дизел, като изпробвах и добавки от по - висок клас - Redline 85+ и Archoil 6200.Каквито и добавки да съм сипвал до сега не съм видял разлика в работата на мотора и динамиката на автомобила :dunno: Въпреки това предпочитам добавки за дизел пред бензин, газ и тн. За разход не мога да говоря, не я карам само аз и не съм я засичал.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ildivvy, Jordana

Последни теми
Facebook