Бензин вместо добавка за дизела
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.
Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо
ATR-42/72
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бензин вместо добавка за дизела
DLVasilev написа:Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.
Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо
Е то е повече от ясно, че е само маркетинг
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Е, едва ли някой се хваща на тая кука, че авио дизела има нещо общо със самолети ...Ти като имаш достъп до керосин, за к'во го наливаш тоя бензин ?
Ubi dubium, ibi libertas
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Всъщност КЗП би трябвало да се самосезира заради този "Авиодизел". Но явно са взели някой лев.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Служебно наливам от Шел (нормалната, не съм сипвал досега премиум и натам авио, предпочитам аз да си я обработя) .. Преди нея задълже микс от BDC и двутактово .. Това от миналата година по същото време примерно ...
Количеството го мятам някак на очо , но се върти около 20-30 мл/10 л нафта BDC и около 40-50 мл/10л нафта двутактово ...
ТДС-а е добре ... Обаче се изучих как да хвана крива нафта - часовия се вдига почти веднага ... Последно декември заредих на други две места и се почна с 0,7-0,8 л/ч на празен ход без консуматори ... На D скача на 1,1/1,2 ... Въпреки че не долюбвах Шел, понеже техният обект е буквално на 10 метра от нас (а и за там е служебната карта) последните няколко месеца (аха половин година) само оттам зареждам (ползвах Еко, но последния път на техния обект беше думнал маркуч за нафта и всичко беше в нафта като естествено нито беше чистено нито нищо) ... И преди и сега пак си ползвам същата "химия" и с шелската нафта седи закован на 0,5/ч (даже вчера изписа 0.4 ) ... На D е 0.8-0.9 ... С другите не е така ... Мислех че си внушавам, ама така казва компа
Количеството го мятам някак на очо , но се върти около 20-30 мл/10 л нафта BDC и около 40-50 мл/10л нафта двутактово ...
ТДС-а е добре ... Обаче се изучих как да хвана крива нафта - часовия се вдига почти веднага ... Последно декември заредих на други две места и се почна с 0,7-0,8 л/ч на празен ход без консуматори ... На D скача на 1,1/1,2 ... Въпреки че не долюбвах Шел, понеже техният обект е буквално на 10 метра от нас (а и за там е служебната карта) последните няколко месеца (аха половин година) само оттам зареждам (ползвах Еко, но последния път на техния обект беше думнал маркуч за нафта и всичко беше в нафта като естествено нито беше чистено нито нищо) ... И преди и сега пак си ползвам същата "химия" и с шелската нафта седи закован на 0,5/ч (даже вчера изписа 0.4 ) ... На D е 0.8-0.9 ... С другите не е така ... Мислех че си внушавам, ама така казва компа
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Повечето обаче пишете за дърти дизели. Не може да няма ни един с нов дизел нещо след 2010 г.
Би трябвало да са много капризни новите към дизеловото гориво и на минус 17 да светват хиляди лампички по таблото на 430д да речем?
Би трябвало да са много капризни новите към дизеловото гориво и на минус 17 да светват хиляди лампички по таблото на 430д да речем?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Па служебните Пасати и Джети не се оплакват 1,6/2,0 тди 2014 и нагоре ... ОМВ нормална нафта без никакви добавки ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Служебните всичките са нови дизели, зареждаме предимно Екто дизел и няма проблеми към момента. Онзи ден дори палихме един от бусовете, дето не беше пален от септември/октомври и беше с нафта зареждана докато още беше топло и нямаше снежинки по таблата на бензиностанциите и пак запали сравнително без проблемно
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Бензин вместо добавка за дизела
DLVasilev написа:Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.
Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо
Защо не караш с керосин бе човек ? Аз преди години работех в един хотел във Варна, в който идваха BG AIR и се имах с механиците, даваха ми керосин и дори те си караха на керосин колите, навигаторите също. Керосина си изгаря по чисто от дизела, ценановото число е малко по-голямо от дизела, ефекта е: по-добро горене(черния дим през кюнеца изчезва), малко по-голяма мощност, а конкретно по темата керосина замръзва при по-ниски температури от дизела. С 2 думи по химичен състав керосин-дизел са почти едни и същи.
Механиците караха- 50/50 дизел-керисон, някой караха дори 10% дизел 90% керосин+ 2т малко, говоря както за стари така и аз нови(тогава)
коли.
Иначе относно качеството на нафтата, според мен нафтата си е нафта. Разликата е оттам, че в различните бензиностанции слагат различни и по различно количество добавки в горивата. Аз съм корабен механик, имам приятели които са механици на някои от фериботите в черно море и си взимат по "малко" дизел от кораба. С тая нафта си карат колите дори без добавки, колите си работят перфектно. Като се сетих затова ми стана много интересно и трябва да ги питам, дали зимата тази нафта замръзва при не много ниски температури, тъй като корабите имат подгреватели от самите танкове до двигателите и при корабната нафта може да не слагат от химиите против замръзване.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Бензин вместо добавка за дизела
hell's angel написа:Е, едва ли някой се хваща на тая кука, че авио дизела има нещо общо със самолети ...
То няма на какво да се хващаш. В началото като го рекламираха обясняваха, че е пречистен с технология, с която пречистват самолетното гориво. Това е общото
Естествено рекламата се забравя, името остава, шараните и те...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Бензин вместо добавка за дизела
KPETEH написа:Тя нафтата не замръзва сама по себе си. Замръзват примесите в нея. Замръзват обикновенно горивопроводите, цедките на помпата или филтъра. Аз лично на Реното дци сипвам само ОМВ(3 години) - обикновен дизел, а на е30-ката 324д(8 години), от шано бензиностанцията между Младост и горубляне... Няма случай да не са запалили заради нафтата!
И аз от там сипвам, нямам ядове засега.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Grozdanoff написа:DLVasilev написа:Мордехай написа:Много важно нещо е бензиностанцията от която купувате горивото. Аз имам един много капризен на нафта автомобил и съм пробвал много бензиностанции. За съжаление шел и омв не се класираха. Сипвам само авиодизел от еко без добавки, но пречистен и по възможност от екото на Вапцаров при Токуда. Понеже живея в едно село в предбалкана, но често се прибирам в София и успявам там да зареждам. Най-удобно ми е екото на Ботевградско след Джъмбо посока Варна, но там авиодизелът е мътен и замръзва. Мътен е и на околовръстното и на Ботевградско след надлеза Подуене посока Варна. На въпроса ми защо е мътно горивото, което трябва да е премиум и да е бистро и да не се пени, обикновено вдигат рамене или започват да ми казват, че никой не се оплаквал досега или започват да хвалят. Може би е добре да се направи една важна тема с препоръчани бензиностанции без лигавщини и караници и мисля, че ще бъде от голяма полза.
Това с авиодизела е такава лъжа, че няма на къде... авиодизел е авиодизел като го източа директно от самолета и разликата между него и това от бензиностанцията е покъртителна. Оная нафта грам не намирисва на керосин, не знам какво сипват в нея ама и колата пуши като с нормална нафта и въобще нищо общо
Защо не караш с керосин бе човек ? Аз преди години работех в един хотел във Варна, в който идваха BG AIR и се имах с механиците, даваха ми керосин и дори те си караха на керосин колите, навигаторите също. Керосина си изгаря по чисто от дизела, ценановото число е малко по-голямо от дизела, ефекта е: по-добро горене(черния дим през кюнеца изчезва), малко по-голяма мощност, а конкретно по темата керосина замръзва при по-ниски температури от дизела. С 2 думи по химичен състав керосин-дизел са почти едни и същи.
Механиците караха- 50/50 дизел-керисон, някой караха дори 10% дизел 90% керосин+ 2т малко, говоря както за стари така и аз нови(тогава)
коли.
Иначе относно качеството на нафтата, според мен нафтата си е нафта. Разликата е оттам, че в различните бензиностанции слагат различни и по различно количество добавки в горивата. Аз съм корабен механик, имам приятели които са механици на някои от фериботите в черно море и си взимат по "малко" дизел от кораба. С тая нафта си карат колите дори без добавки, колите си работят перфектно. Като се сетих затова ми стана много интересно и трябва да ги питам, дали зимата тази нафта замръзва при не много ниски температури, тъй като корабите имат подгреватели от самите танкове до двигателите и при корабната нафта може да не слагат от химиите против замръзване.
Е тия коли в профила дето съм ги написал с изкл. бмв-то ако им сипя само нафта ще завъртят коляновия вал на обратно.
2-те 124-ки и тдс-а от 10 и повече години само така вървят. 2730км за 60 лв средно и на техническите прегледи се чешат по главите що тия дърти варели изкарват по-добри стойности от новите пластмаси
ATR-42/72
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Дизелова кола карах за около 100 000 километра в периода 2010-2011 и си имаше бая километри зимата. Колата бе Октавия 2, 1.9 105 коня, най-добрия им мотор общо взето откъм здравина и разход. Имаше много студени нощи тогава, дори минус 20 имаше, а колата стои вън, гараж няма. Добавки не съм слагал, ставам, въртя и пали с чукването още! За мен за да не запали една дизлова кола в студа, то трябва или да е кофти кола или да е кофти нафта, още по-лошо е комбинация от двете. Баща ми тогава кара няколко години само Октавии таксита от модел 1, 2 и тая 3 ли беше или фейс на втората, все тая, но двигателя беше същия. Та пренасяли сме нафта с туби, налята от Лукойл и Шел. Никакъв проблем зимата и от двете места, не сме слагали добави или бензин да не замръзва. Обаче си спомням много добре, че зимата на Лукойл им караха някаква си нафта, която тези на колонките я наричаха зимна и казаха, че си имала някакви смеси вътре за да не замръзва. Та може да е имало нещо, но в никакъв случай нещо ние да купуваме и мешим, нито бензини вътре, нищо.
Баща ми преди бая години имаше автобуси, преди това и един тир. Та там правеше разни работи нощем понякога в много големи студове, но не помня точно какво добавяше. За лека кола обаче според мен нещо не и е наред щом не пали.
Иначе знам за бензин в нафтата, не е проблем когато е малко количество, но виж нафта в бензинова кола, ще угасне още в първите метри в зависимост от количеството.
Баща ми преди бая години имаше автобуси, преди това и един тир. Та там правеше разни работи нощем понякога в много големи студове, но не помня точно какво добавяше. За лека кола обаче според мен нещо не и е наред щом не пали.
Иначе знам за бензин в нафтата, не е проблем когато е малко количество, но виж нафта в бензинова кола, ще угасне още в първите метри в зависимост от количеството.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- stas.dakov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 27.04.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d
Re: Бензин вместо добавка за дизела
Аз съм си направил една супа за колата, BARDAHL BDC + Redex + още една ама й забравих името, и си сипвам 50милилитра на като пълня, доволен съм.
Сега гледам, че има и големи разфасовки по 5л и 20л и излиза 27лв литъра.
Сега гледам, че има и големи разфасовки по 5л и 20л и излиза 27лв литъра.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Бензин вместо добавка за дизела
На семейното 2.0 HDi 2005г. съм пробвал какви ли не добавки - Castrol TDA, Redex, Bardahl, Fuchs, 2Т масло, като обикновено се кара с обикновен, по-евтин дизел.Тази зима я караме с само с Шел В пауър дизел, като изпробвах и добавки от по - висок клас - Redline 85+ и Archoil 6200.Каквито и добавки да съм сипвал до сега не съм видял разлика в работата на мотора и динамиката на автомобила Въпреки това предпочитам добавки за дизел пред бензин, газ и тн. За разход не мога да говоря, не я карам само аз и не съм я засичал.
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5