Зимни неволи - палене на дизел?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Демирев » 12 Яну 2017, 13:23

Нищо общо нямат стойностите дето ги пишат.
С концентрат 3 литра съм за минус 50 без да го разредя! и при първо стартиране като пръсна на минус 11/със северен вятър усещане за минус 20/ всичко замръзна по предното стъкло! ...избърсах с хавлия и след 5 км. и пуснато парно на макс само към предно стъкло вече не замръзваше на минус 11 концентрата за минус 50 :roll:
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от adovet » 12 Яну 2017, 13:32

Вчера не иска да ми запали, явно беше замръзнала нафтата - обикновена лукойлска. С хиляди мъки след обяд я запалих и ходих да заредя хубава нафта. Днес с 2 градуса по студено ми запали от раз.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Kroki » 12 Яну 2017, 15:20

///MBlitzz написа:Защото тези добавки са малко нож с две остриета.

Аз имам познати дето карат съвременни бмв мотори и си слагат добавка през цялата година, конкретно на бардал. На теб какви са ти впечатленията?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Е.Димитров » 12 Яну 2017, 17:16

Пък на някой мерцедеси, през казанчето за чистачките минават и тръби с антифриз, който се топли от мотора. Супер практично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: Троян

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от ///MBlitzz » 12 Яну 2017, 18:37

Свещи и реле - напълно изрядни... :kuku:
Не знам какво да търся вече ,явно си му е болежка на този мотор освен топъл - да не пали и студен :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.05.2013
Местоположение: Столична
Кара: Citroën C4 Coupe
Мечтае да кара: X6 ///M
Детайли за колата: 1.6 HDi 110hp + Remap

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Alpha » 12 Яну 2017, 19:45

C4-ката, която не бе палена от още от преди студовете запали от първото врътване - за ужас на "тузарите" с няква изпърдяла еска, на която й даваха ток точно пред Ситроена :mhihi:
Много е важно, всичко да е важно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Mpower94 » 13 Яну 2017, 9:16

Дано не е проблем, въпроса е свързан с друга марка, но мисля ,че са идентични дизелите. Имате ли предположения защо след като престои цяла вечер на повече от - 10 градуса когато завъртя на контакт, светва лампата за подгрев и изгасва бързо, при второ завъртане на контакт лампата не светва. Понякога от третия или четвъртия път пак светва за малко и гасне. И колата пали трудно или изобщо не пали, ако е по топло от - 10 градуса си свети нормално и всеки път. Почистих контактите на релето почистих и при бушона, почистих планката която свързва всичките 4 свещи, проверих волтажа при тях, имат 13в за около 5 6 минути след запалване на колата, толкова защото докато работят, зарежда със толко. Само не съм мерил когато лампата не свети дали реално има ток до тях, но пък щом не пали значи :dunno: Прегледах на бързо и таймера, не виждам лоши спойки или нещо почерняло. Дали замръзва нафтата? Последно било сипвано на лукойл обикновенна , преди това на омв мисля ,че пак е била обикновенна сестра ми си я зарежа. Днес на - 11 по данни от телефона, пак не светна лампата, но задържах няколко пъти контакта по 7, 8 сек, превъртя цилиндрите няколко пъти и запали.

пп. 1.5д от 92 година корса б

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от vld » 13 Яну 2017, 11:30

///MBlitzz написа:Сутрин на студено при продължително въртене на стартер /около 7-10сек./ съпроводено от един по един събиране на цилиндрите и след като запали мени оборот около 4-5 минути докато се заглади симптоми на скована нафта или заминали свещи е?
Досега в студовете не съм имал никакви проблеми - пали от четвърт без грам да се замисля. Но откакто настанаха сегашните студове ~-10 че и повече пали по следният начин и си мисля ,че няма как да заминат от раз 6 свещи като до преди 2-3 седмици си палеше перфектно.Случвало ми се е и на студен мотор да пробвам да запаля без да подгрея и си върти доста повече но изгасне ли лампата - пали от четвърт.Сега не ще и не ще и ми остава само горивото. Според вашият опит могат ли минимум половината свещи да заминат за отрицателно време от 1 седмица заради студовете.
ПС. - нафтата е чиста ромпетролска без добавки от мен.

Колега на ТДС-а ако е 6 цилиндров с една изгоряла свещ пали доста трудно(върти повечко), с 2 евентуално може и да запали ама вероятността е малка, трябва да подгряваш няколко пъти и ще запали като трактор ще мени обороти и ще мята сиво отзад първите секунди на работа, с три изгорели свещи само на дърпане...
За 4 цилиндровия една да изгори и шанса за палене на -15 клони към 0% :idea:
За сметка на това при изрядни свещи моя ТДС съм го палил много кратно на -22 -25 градуса :yes:
Даже имах чувството, че колкото е по студено толкова по бързо възпламенява.
За топлия старт си смени ангренажа и ще се родиш, и за палене и за въврвеж и за разход на всичко дава отражение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: Троян

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от ///MBlitzz » 13 Яну 2017, 18:19

vld написа:
///MBlitzz написа:Сутрин на студено при продължително въртене на стартер /около 7-10сек./ съпроводено от един по един събиране на цилиндрите и след като запали мени оборот около 4-5 минути докато се заглади симптоми на скована нафта или заминали свещи е?
Досега в студовете не съм имал никакви проблеми - пали от четвърт без грам да се замисля. Но откакто настанаха сегашните студове ~-10 че и повече пали по следният начин и си мисля ,че няма как да заминат от раз 6 свещи като до преди 2-3 седмици си палеше перфектно.Случвало ми се е и на студен мотор да пробвам да запаля без да подгрея и си върти доста повече но изгасне ли лампата - пали от четвърт.Сега не ще и не ще и ми остава само горивото. Според вашият опит могат ли минимум половината свещи да заминат за отрицателно време от 1 седмица заради студовете.
ПС. - нафтата е чиста ромпетролска без добавки от мен.

Колега на ТДС-а ако е 6 цилиндров с една изгоряла свещ пали доста трудно(върти повечко), с 2 евентуално може и да запали ама вероятността е малка, трябва да подгряваш няколко пъти и ще запали като трактор ще мени обороти и ще мята сиво отзад първите секунди на работа, с три изгорели свещи само на дърпане...
За 4 цилиндровия една да изгори и шанса за палене на -15 клони към 0% :idea:
За сметка на това при изрядни свещи моя ТДС съм го палил много кратно на -22 -25 градуса :yes:
Даже имах чувството, че колкото е по студено толкова по бързо възпламенява.
За топлия старт си смени ангренажа и ще се родиш, и за палене и за въврвеж и за разход на всичко дава отражение.

Колега ,мерих свещите през релето с пробна лампа и всичките работят както и релето.Явно не греят достатъчно силно вече и това дава отражение.Днес на обяд беше сравнително топло и си запали все едно е лято с две подгрявания.2.5 е и това ,което казваш клони към здрави свещи или най-много една но да не я показва чрез проверката.За топлият старт съм сигурен че ако се пипне нанякъде помпата може и да се подобри но момчетата от които я взех са я правили "нещо" + чип и не смея да я пипам.Смених си акумулатора с чисто нов по мощен и топлият старт се подобри значително.Разхода в града ми е 10-12.. а извън пада на 6 с моето каране.Доволен съм и предполагам няма проблеми със заминала помпа и оттам да пали трудно.Явно студа не му понася.
Отделно ми казаха за т.нар "температурен датчик" от който мотора разбира колко време да държи подгрева.Ако е окъсил някак възможно ли е да не грее достатъчно време през по студените дни и командва ли релето лампата ,защото тя си свети достатъчно време - около 7сек.

Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от bum_bum » 13 Яну 2017, 19:11

Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: Троян

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от ///MBlitzz » 13 Яну 2017, 20:00

bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.

Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее - :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от bum_bum » 13 Яну 2017, 20:10

Само с вадене. Това, че има ток на нея не означава че работи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от vvasilev1 » 13 Яну 2017, 21:12

В момента, в който се сложат 4/6 нови свещи и работещо реле, ако няма други аномалии, колата пали като барут без пушаци и колебания. Свеща с времето се изхабява и не се нагрява равномерно по целия реотан. При положение, че се сваля колектор е добре да се сменят всички комплект. Аз ползвам Беру и съм доволен.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 24.07.2002

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от Mini » 14 Яну 2017, 4:58

///MBlitzz написа:
bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.

Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее - :dunno:


Колега, измери съпротивлението на свещите и ще разбереш дали стават или не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Зимни неволи - палене на дизел?

Мнение от vvasilev1 » 14 Яну 2017, 14:27

Mini написа:
///MBlitzz написа:
bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.

Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее - :dunno:


Колега, измери съпротивлението на свещите и ще разбереш дали стават или не.

И пак няма гаранция, че реотаните нагряват добре. От край до край, а не само в основата или на върха.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: empar

Последни теми
Facebook