Зимни неволи - палене на дизел?
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Нищо общо нямат стойностите дето ги пишат.
С концентрат 3 литра съм за минус 50 без да го разредя! и при първо стартиране като пръсна на минус 11/със северен вятър усещане за минус 20/ всичко замръзна по предното стъкло! ...избърсах с хавлия и след 5 км. и пуснато парно на макс само към предно стъкло вече не замръзваше на минус 11 концентрата за минус 50
С концентрат 3 литра съм за минус 50 без да го разредя! и при първо стартиране като пръсна на минус 11/със северен вятър усещане за минус 20/ всичко замръзна по предното стъкло! ...избърсах с хавлия и след 5 км. и пуснато парно на макс само към предно стъкло вече не замръзваше на минус 11 концентрата за минус 50
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Вчера не иска да ми запали, явно беше замръзнала нафтата - обикновена лукойлска. С хиляди мъки след обяд я запалих и ходих да заредя хубава нафта. Днес с 2 градуса по студено ми запали от раз.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
///MBlitzz написа:Защото тези добавки са малко нож с две остриета.
Аз имам познати дето карат съвременни бмв мотори и си слагат добавка през цялата година, конкретно на бардал. На теб какви са ти впечатленията?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Пък на някой мерцедеси, през казанчето за чистачките минават и тръби с антифриз, който се топли от мотора. Супер практично.
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Свещи и реле - напълно изрядни...
Не знам какво да търся вече ,явно си му е болежка на този мотор освен топъл - да не пали и студен
Не знам какво да търся вече ,явно си му е болежка на този мотор освен топъл - да не пали и студен
- Alpha
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 28.05.2013
- Местоположение: Столична
- Кара: Citroën C4 Coupe
- Мечтае да кара: X6 ///M
- Детайли за колата: 1.6 HDi 110hp + Remap
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
C4-ката, която не бе палена от още от преди студовете запали от първото врътване - за ужас на "тузарите" с няква изпърдяла еска, на която й даваха ток точно пред Ситроена
Много е важно, всичко да е важно!
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Дано не е проблем, въпроса е свързан с друга марка, но мисля ,че са идентични дизелите. Имате ли предположения защо след като престои цяла вечер на повече от - 10 градуса когато завъртя на контакт, светва лампата за подгрев и изгасва бързо, при второ завъртане на контакт лампата не светва. Понякога от третия или четвъртия път пак светва за малко и гасне. И колата пали трудно или изобщо не пали, ако е по топло от - 10 градуса си свети нормално и всеки път. Почистих контактите на релето почистих и при бушона, почистих планката която свързва всичките 4 свещи, проверих волтажа при тях, имат 13в за около 5 6 минути след запалване на колата, толкова защото докато работят, зарежда със толко. Само не съм мерил когато лампата не свети дали реално има ток до тях, но пък щом не пали значи Прегледах на бързо и таймера, не виждам лоши спойки или нещо почерняло. Дали замръзва нафтата? Последно било сипвано на лукойл обикновенна , преди това на омв мисля ,че пак е била обикновенна сестра ми си я зарежа. Днес на - 11 по данни от телефона, пак не светна лампата, но задържах няколко пъти контакта по 7, 8 сек, превъртя цилиндрите няколко пъти и запали.
пп. 1.5д от 92 година корса б
пп. 1.5д от 92 година корса б
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
///MBlitzz написа:Сутрин на студено при продължително въртене на стартер /около 7-10сек./ съпроводено от един по един събиране на цилиндрите и след като запали мени оборот около 4-5 минути докато се заглади симптоми на скована нафта или заминали свещи е?
Досега в студовете не съм имал никакви проблеми - пали от четвърт без грам да се замисля. Но откакто настанаха сегашните студове ~-10 че и повече пали по следният начин и си мисля ,че няма как да заминат от раз 6 свещи като до преди 2-3 седмици си палеше перфектно.Случвало ми се е и на студен мотор да пробвам да запаля без да подгрея и си върти доста повече но изгасне ли лампата - пали от четвърт.Сега не ще и не ще и ми остава само горивото. Според вашият опит могат ли минимум половината свещи да заминат за отрицателно време от 1 седмица заради студовете.
ПС. - нафтата е чиста ромпетролска без добавки от мен.
Колега на ТДС-а ако е 6 цилиндров с една изгоряла свещ пали доста трудно(върти повечко), с 2 евентуално може и да запали ама вероятността е малка, трябва да подгряваш няколко пъти и ще запали като трактор ще мени обороти и ще мята сиво отзад първите секунди на работа, с три изгорели свещи само на дърпане...
За 4 цилиндровия една да изгори и шанса за палене на -15 клони към 0%
За сметка на това при изрядни свещи моя ТДС съм го палил много кратно на -22 -25 градуса
Даже имах чувството, че колкото е по студено толкова по бързо възпламенява.
За топлия старт си смени ангренажа и ще се родиш, и за палене и за въврвеж и за разход на всичко дава отражение.
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
vld написа:///MBlitzz написа:Сутрин на студено при продължително въртене на стартер /около 7-10сек./ съпроводено от един по един събиране на цилиндрите и след като запали мени оборот около 4-5 минути докато се заглади симптоми на скована нафта или заминали свещи е?
Досега в студовете не съм имал никакви проблеми - пали от четвърт без грам да се замисля. Но откакто настанаха сегашните студове ~-10 че и повече пали по следният начин и си мисля ,че няма как да заминат от раз 6 свещи като до преди 2-3 седмици си палеше перфектно.Случвало ми се е и на студен мотор да пробвам да запаля без да подгрея и си върти доста повече но изгасне ли лампата - пали от четвърт.Сега не ще и не ще и ми остава само горивото. Според вашият опит могат ли минимум половината свещи да заминат за отрицателно време от 1 седмица заради студовете.
ПС. - нафтата е чиста ромпетролска без добавки от мен.
Колега на ТДС-а ако е 6 цилиндров с една изгоряла свещ пали доста трудно(върти повечко), с 2 евентуално може и да запали ама вероятността е малка, трябва да подгряваш няколко пъти и ще запали като трактор ще мени обороти и ще мята сиво отзад първите секунди на работа, с три изгорели свещи само на дърпане...
За 4 цилиндровия една да изгори и шанса за палене на -15 клони към 0%
За сметка на това при изрядни свещи моя ТДС съм го палил много кратно на -22 -25 градуса
Даже имах чувството, че колкото е по студено толкова по бързо възпламенява.
За топлия старт си смени ангренажа и ще се родиш, и за палене и за въврвеж и за разход на всичко дава отражение.
Колега ,мерих свещите през релето с пробна лампа и всичките работят както и релето.Явно не греят достатъчно силно вече и това дава отражение.Днес на обяд беше сравнително топло и си запали все едно е лято с две подгрявания.2.5 е и това ,което казваш клони към здрави свещи или най-много една но да не я показва чрез проверката.За топлият старт съм сигурен че ако се пипне нанякъде помпата може и да се подобри но момчетата от които я взех са я правили "нещо" + чип и не смея да я пипам.Смених си акумулатора с чисто нов по мощен и топлият старт се подобри значително.Разхода в града ми е 10-12.. а извън пада на 6 с моето каране.Доволен съм и предполагам няма проблеми със заминала помпа и оттам да пали трудно.Явно студа не му понася.
Отделно ми казаха за т.нар "температурен датчик" от който мотора разбира колко време да държи подгрева.Ако е окъсил някак възможно ли е да не грее достатъчно време през по студените дни и командва ли релето лампата ,защото тя си свети достатъчно време - около 7сек.
Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.
Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее -
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
В момента, в който се сложат 4/6 нови свещи и работещо реле, ако няма други аномалии, колата пали като барут без пушаци и колебания. Свеща с времето се изхабява и не се нагрява равномерно по целия реотан. При положение, че се сваля колектор е добре да се сменят всички комплект. Аз ползвам Беру и съм доволен.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
///MBlitzz написа:bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.
Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее -
Колега, измери съпротивлението на свещите и ще разбереш дали стават или не.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Зимни неволи - палене на дизел?
Mini написа:///MBlitzz написа:bum_bum написа:Свещите с пробна лампа няма как да разбереш дали работят.
Пробваха ги и през 6-те кабела на релето на плюс да преискряват. Но и аз не съм сигурен това да е достатъчно сигурен метод за проверка. Ток до тях значи има но коя как грее -
Колега, измери съпротивлението на свещите и ще разбереш дали стават или не.
И пак няма гаранция, че реотаните нагряват добре. От край до край, а не само в основата или на върха.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar