Сервиз за печки Webasto

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 07 Яну 2017, 19:49

Здравейте и за много години,

Пускам тема тук понеже няма еднозначен отговор или тема във форума, от които да става ясно къде да си правим печките.
В София гледам има два сервиза които предлагат такава услуга:

- Мичел ЕООД на ул. Стар Лозенски път №1
- Рея МП на ул. Борис Илиев 17 в кв. Враждебна

Както и един човек с обява в OLX на име Николов.

Въпроса е следния: На кое от тия три места някой е ходил, доволен/недоволен е и може да сподели къде да отида аз :mhihi: ? Печката е монтирана афтърмаркет на VW Touran и откакто стана студено, няколко дни назад чади доста и смърди на неизгоряла нафта в купето.

Благодаря.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 18.06.2015

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от koliu_45acp » 07 Яну 2017, 21:30

Колега, в сервиза във Враждебна съм ходил преди години за печката на стара Г класа. Доволен съм. Смениха чарколяците и я оправиха докато чаках там 2 часа някъде, макар че печката беше праисторически модел. Ама е скъпичко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от motor » 07 Яну 2017, 22:47

Щом чади значи работи. Печката е едно кюмбе с вентилатор. Няма DPF на ауспуха. Следователно се радвай, че работи.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 08 Яну 2017, 0:07

Не мисля, че работи както трябва. Освен, че нямам контрол над това кога се включва, нямам и реална обратна връзка от печката.

Отделно в купето мирише силно на неизгоряла нафта, а аз имам опит с дизелови агрегати без ДПФ - такава миризма е белег за проблем. В момента автомобила градско, без да съм включил циркулацията на парното в купето, не е приятен за шофиране заради тази миризма. Да не говорим колко би било вредно за пасажерите. Извънградско е ОК понеже се обдухва ауспуха на печката и не вкарва в купето.

Не съм забелязал и да се изключва при достигане на работен режим ма двигателя на автомобила ... Тъй че бая питанки има към майсторите.

@Мордехай благодаря за изчерпателното инфо на ЛС. Ще се свържа с човека.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.02.2009

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от Stafo » 08 Яну 2017, 5:48

колега аз съм точно пред същата дилема като теб м/у тия 3 опции, само дето моята просто си седи в коша за красота и понеже съм и с изолиран егр не искам да ти казвам тия дни на -14 - 15 градуса колко време ми загрява колата :kuku: попаднах на една тема вчера във форума на мерцедес и там един беше писал, че ходил във враждебна и му казали, че вече имат договорни отношения с балкан стар и трябвало там да отиде и там да му я правят :ranting: което значи че ни остават другите 2 варианта, за тоя в продавалник също мисля четох няколко положителни отзиви но не съм сигурен дали е същия за който си писал ти аз май за един от гоце делчев гледах в продавалника и също ще следя темата за някой който вече е минал през тая процедура с тия печки и който има положителни отзиви къде и колко пари а и гледам ти вече имаш инфо за някой ще ми драснеш ли и на мен едно лс къде те е пратил колегата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от sub_eleven » 08 Яну 2017, 11:35

От Рея МП имам отлични впечатления. Познавам ги от 10 години. Преди месец пък ми инсталираха нафтова печка на колата, която карам в момента в града. Шефът (Любо) си бачка редом с всички останали. Цялото семейство всъщност е ангажирано с фирмата, освен допълнителния персонал. Професионализмът е 100% и базата също, нямам никакви забележки относно монтажа, работата. Единствено ми се струва, че е скъпичко, но те нямат конкуренция като цяло, а и знаете нещата обикновено НЕ стават БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО И ЕВТИНО в комбинация и трите. Обикновено стават две от тях за сметка на третото.

Друго, което Любо ми каза е, че ресурса на печките е около 1000часа, които се изчерпват за около 10 години. Рециклирането не си заслужавало по техни думи, като сложиш труда, части и т.н. Той самият ме посъветва да не държа на екстрата печка при покупка на кола на старо, с идеята, че така или иначе ресурсът й би бил почти изчерпан. И не става въпрос само за запалката и т.н. повечето печки имат и електроника. Затова реших да си сложа на служебната кола нова печка с тенденцията да си я прехвърля на следващата и да си реша проблема за дълъг период напред.

Сложих такава с циркулационна помпа, демек може да работи и когато колата не е запалена. Малко инфо да споделя допълнително - за около 20 мин работа двигателят е над 60 градуса, купето е над 20. Аз сложих с екстра дистанционно управление, може да се задава час на тръгване, печката изчислява колко да работи и кога да се включи за да е готова като тръгваш. Принципно след като започне да грее и стигне температурата на радиатора на парното 30 градуса, през реле се включва вентилатора на колата и започва да си духа вътре в купето топло, само трябва да си го оставил на някаква степен за целта(има препоръки). Има си термометър, който ти подава информация за температурата в купето на дистанционното, обхватът е около километър. От толкова и го дават да може да се активира като цяло. Не съм имал проблем с дистанционна активация досега. Разходът е 170мл на час и като цяло по колонка разходът на колата пада значително, а в комбинация с това ти е и топло. Пали от четвърт оборот, все едно е лято. За лятото има впрочем някаква екстра да работи обдухване, което ще пробвам живот и здраве и ще напиша отзив. Не съм имал проблем с акумулатора засега. На ден моята я включвам 3 пъти по 20мин средно. Не съм я ползвал при запален двигател, но ми казаха, че се изключвала някъде при около 80(по спомен) градуса на двигателя сама.

Цените започват от 2000лв и продължават нагоре според екстрите за 2 литров дизел. За 3 литров са от 3000лв нагоре.

Горещо препоръчвам и това са едни от най-смислено похарчените пари за мен лично, колкото и да не ми се даваха в началото, в момента съжалявам, че не го направих преди години още. Родих се с нея.

И между другото имам един приятел с транспортна фирма, на който като се похвалих ми спомена за някакъв негов приятел, който ги рециклирал. Бил рециклирал на всичките му камиони. Мога да поискам телефон, но не е изпробвано лично от мен, така че на ваш риск.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 09 Яну 2017, 20:23

^^^ Доста подборно и вярно мнение колега, за което ти благодаря.

Отидох днес при човек на име Ники, работещ в паркинга за Тирове малко след отбивката за Казичене и Гара Искър.
Ники е голям професионалист и добре запознат човек, чиято цел не е да ти вземе парите, а да ти предложи работещо и изгодно решение.

За жалост неговата тясна специалност са сухите печки и с мокри не се занимава кой знае колко. Въпреки всичко ми отдели от времето си, абсолютно безкористно, за да ми обясни как работи моята печка, какви неща трябва да направя, за да проверя за евентуални проблеми и как да си ги реша.
VW Touran-a ми е с Webasto Thermo Top V, което всъщност не е точно печка а дизелов воден донагревател, фабрично монтира на много автомобили. Мислих си, че е печка и че е афтърмаркет понеже нямаше опция за контрол над работата на агрегата, нито от Борд-а, нито от панела за управление на климатизацията. Разковничето е в думата "донагревател" което ще рече, че ръчен контрол над този уред няма. При определена външна температура се пали и си работи.

Миризмата вероятно идва от пукната мека връзка или ауспух, нещо което ще видим след като падне вековния лед от подкалника и се демонтират пластмасите.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от sub_eleven » 09 Яну 2017, 21:51

според мен иди до Рея и говори с Любо, може да измислят начин да си я активираш и спираш, щом е термотоп.

Ще се родиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 09 Яну 2017, 23:17

Голям си оратор значи ... Добре утре ще отида да потърся Любо :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 11 Яну 2017, 23:41

Има развитие относно това дали Thermo Top V - може да се командва с контролен панел, дистанционно или телефонното приложение.

Вариант 1

Първо ще започна с РЕЯ МП.

Звъня им днес вдига учтива жена, задавам директен въпрос - може ли горния агрегат да се ползва като печка, а не като донагревател. Изчаквам жената да попита шефа или друго техническо лице. Не след дълго имахме становище - Много е скъпо и не си струва. Въпреки тия плашещи слова, аз помолих да ми сподели какво значи много скъпо и я уверих, че имам интерес да разбера (теглих едно кредитче набързо и съм надъхан, в джоба стотинките дрънкат) ще цитирам:

"Вашия донагревател трябва да се модифицира. Това ще струва 1700 лева. Отделно, ако искате дистанционно още 1000 лева" .

- Аз питам - Какво дистанционно Т91 или Т100 - отговора е "Каквото искате 1000 лева е". Ся ... принципно не съм голям балък, а сравнително нормален балък, изкопах целия ebay да видя кви пари са тия тъпотии и такива цени не се срещат за дистанционно лесно освен ако не е Т100. Както и да е приемаме, че жената просто иска да ме отсвири неподавайки конкретна информация кое какво и как се образуват тия цени.

- Аз питам пак - добре а с контролен панел каква е цената, понеже надали ще ползвам дистанционно, колата ми стои далеч от блока и няма да се веся от терасата с надеждата да хване сигнал .. "Ами не знаем колко ще струва". Настоях да ми запише контактите и да ми изготви оферта с разбивка. Пита ме за година на колата и двигател - съвсем резонни въпроси.

След няколко часа ми звъни и ми съобщава, че моят автомобил не им излиза в системата - аджеба няма такава кола. Имайки предвид колко екзотичен ван си взех с крайно нетипичен двигател 1.9 ТДИ може да разберете изненадата ми. Туранчето е 2009 та Тип 1 с най-баналния мотор на групата евър ... както и да е явно са го приели за Тип 2 защото цитираше 1.6 ТДИ и 2.0 ТДИ.

Каква е развръзката, сега РЕЯ МП ще пишат на Webasto запитване, ония да им върнат какви чарколя ще трябват за тая хамалогия и колко ще струва - АКО ми открият митичния автомобил в системата си.

Като цяло доста забавно беше.


Вариант 2

Мичел ЕООД - Цитирам "Такива неща не правим, много е сложно, не можем и няма смисъл. Питайте в РЕЯ МП". Благодарих им за времето и се сбогувахме.

Вариант 3

Човека с обявата в OLX - > Бая straight to the point пичага, привидно начетен и знаещ какво говори. Без да му кажа каква е колата за 12 секунди разбра само по модела на донагревателя мотор, купе и година ... Каза, че не може да ми помогне, защото трябва да се пусне ток 12 волта на едно от крачетата на уреда. Нещо което той не прави и не се занимава с него, той може да използва този сигнал, за да контролира после донагревателя.

Изненадващо човека ми предложи вариант да се свържа с негов конкурент във Варна, който изработвал такива "схеми" и като имам готова тая чудесия да му се обадя. В последствие може да се сложи контролен панел с таймер и опция включване на печката от купето или да накачим дистанционни.

Тук както може би се досещате вече става дума за доста къси пари - Варненската схема е 60-80 лева, после контрола на печката е от 250 до ХХХХ колкото ти душа сака.
Драстично разминаване с цените на РЕЯ, а като добавя и че едвам ги навих да ми обърнат внимание, директно бих ги отсвирил. Клиент да ти се натиска да дава пара и ти да се чудиш как да го отебеш, не ми изглежда като адекватен бизнес модел.

Вариант 4

О да има и номер четири вече. Един колега PHP програмист, но голям хардуерен фанатик видя какво ровя и дочу разговорите ми с тия институции. Момчето намери схеми на донагревателя, видя пиновете и каза, че за няколко часа може да ми нагоди цялата работа, като тук не говорим за пари а за бутилка Jack :mhihi: .

Като съчетаем вариант 4 с ebay източника на евтини контролни панели - може да подкараме цялата тъпотия за под 400 лева.

До тук е това, ако тая зима направя горната операция, ще направя халал с камила пред офиса.

ПП: Вариант 5

Днес се появи и още един вариант: https://www.youtube.com/watch?v=6zZjSFef4yA а именно използването на Arduino + LCD дисплейче
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от sub_eleven » 12 Яну 2017, 18:35

Не мога да ги оправдавам, пак казвам, много им е работата... Ама като казвам много, значи много. И един приятел, на който се похвалих, звъня за неговото X3 преди две седмици. И него го отсвириха по подобен начин. Според мен си подбират работата + на кой да я свършат. Явно, че ги познавам си е оказало влияние - веднага ми обърнаха внимание маса хора, приеха ми колата без час и предупреждение и на другия ден беше готова.

Трябваше да отидеш на място.

Както и да е, пробвай да си го направиш с онези хора, но гледай да стане както трябва, да не стане някаква измекярщина. Едва ли е много сложно да се направи, щом има циркулационна помпа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от FaceOff » 12 Яну 2017, 22:18

sub_eleven написа:Не мога да ги оправдавам, пак казвам, много им е работата... Ама като казвам много, значи много. И един приятел, на който се похвалих, звъня за неговото X3 преди две седмици. И него го отсвириха по подобен начин. Според мен си подбират работата + на кой да я свършат. Явно, че ги познавам си е оказало влияние - веднага ми обърнаха внимание маса хора, приеха ми колата без час и предупреждение и на другия ден беше готова.

Трябваше да отидеш на място.

Както и да е, пробвай да си го направиш с онези хора, но гледай да стане както трябва, да не стане някаква измекярщина. Едва ли е много сложно да се направи, щом има циркулационна помпа.


:kuku: :kuku:
Гола вода са тия от Рея! Обявиха ми 70 лв за диагностика :kuku: Аз им казвам, че печката вече е свалена, не е на колата и те ми отговарят, че при това положение не можели и диагностика да направят, само "компонентна" ?? Какво е викам "компонентна"?? - да ми кажели дали всички комноненти са си там!? :mhihi: :mhihi: Има хиляда клипчета в тубата как тестват и подкарват свалена печка, а официалния сервиз не може?? :kuku:
Пратих я във Варна при Веселин, смени ми водната помпа, каза че всичко останало си е наред, платката каза че не е мръднала.. и така срещу 100 лв печката прави Африка за 15 мин, нищо че е на 15 години и според "Любо" трябва отдавна да е за боклука.. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от sub_eleven » 13 Яну 2017, 8:58

FaceOff написа: :kuku: :kuku:
Гола вода са тия от Рея! Обявиха ми 70 лв за диагностика :kuku: Аз им казвам, че печката вече е свалена, не е на колата и те ми отговарят, че при това положение не можели и диагностика да направят, само "компонентна" ?? Какво е викам "компонентна"?? - да ми кажели дали всички комноненти са си там!? :mhihi: :mhihi: Има хиляда клипчета в тубата как тестват и подкарват свалена печка, а официалния сервиз не може?? :kuku:
Пратих я във Варна при Веселин, смени ми водната помпа, каза че всичко останало си е наред, платката каза че не е мръднала.. и така срещу 100 лв печката прави Африка за 15 мин, нищо че е на 15 години и според "Любо" трябва отдавна да е за боклука.. :mhihi:


Ето виж, затова има теми във форума, за да си направи всеки сметка. Явно със стари печки не трябва да се ходи при тях. А те самите сигурно си имат гледна точка по въпроса и нямат изгода за под 70лв да отделят някой да се занимава с нещо дребно. Цената е с ДДС, значи остават 58 лв без ДДС, 5.80 е корпоративната печалба, тъй като няма да има насрещен разход... Остават 52лв чисто. Ако пуснат някой специалист, който едва ли взима под 2000лв + осигуровки, и той се занимава половин работен ден, фирмата е на нула. Дори да се занимава час-два, пак не печелят особено, на фона на разходи сграда и хиляди други. На това ако разчитат(диагностика и ремонт на стари печки), трябва да затворят до месец и то без да имам вътрешна информация. Преувеличавам разбира се, но схванахте идеята. Ако струваше 20лв диагностиката(което звучи приемливо)това е 15лв след махане на добавките, което влиза в ценоразписа на квартален гараж, където някой бачка здраво и пълни единствено своя джоб. Разберете, че имате ли работа с редовна фирма няма как да бъде евтино на крайния потребител. А персоналът ходи на квалификация до Германия и едва ли не е оптимизиран като бройка, мисълта ми е, че едва ли има някой дето взима 2000лв и чака евентуално нечия печка да дойде, за да заработи на фирмата колосалните 30-40лв на ден. Не се обиждайте от написаното. Същото е и в Ауто Бавария - и там е скъпо, адски скъпо, но новите коли се продават там. Частите, в които можеш да си 100% сигурен са пак там. Новият софтуер е пак там. Връзката с производителя е пак там.

Пак не променя факта, че съм супер доволен от всичко, може би да съм частен случай. Успех :P

п.п подозирам от това което чета, че са инструктирани по телефона да се отсвирват всякакви частни лица със стари печки, друго обяснение нямам. Явно не печелят нищо от тях или пък има много разправии за пари и т.н. всеки път. Все тая. Важното е всеки да си е решил проблемите тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от deyan-enchev » 13 Яну 2017, 9:52

Да трябваше да отида на място, сигурен съм че си прав @sub_eleven, но нямаше как да го направя тия дни, а исках да разбера как мога да постигна желания резултат ASAP. Нищо поне техния отговор ме провокира да разбера как и кой може да го направи за "нормална сума пари". Не ми пречи и да си сваля печката и да я пратя на колегата във Варна, но мисля че засега ще се справим с Arduino-то понеже колегата е много надъхан.

Сигурно няма да мога да я сваля скоро и да започнем да човъркаме, но когато това стане ще опиша подробно драмата и как се прави.

Това с официалния сервиз и цените им напълно го разбирам, но честно ... модификация за 1700 лева, хвърлена устно - защото трябва .. ми звучи много несериозно, като имаме предвид, че трябва да се вземе ток 12 волта от едно краче. Тук говорим за добри пари = добра печалба предполагам. Не искам да ги съдя, понеже не съм говорил с правилния човек и то tete-a-tete както е редно да се прави при такива дискусии.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Сервиз за печки Webasto

Мнение от sub_eleven » 13 Яну 2017, 10:23

deyan-enchev написа:Да трябваше да отида на място, сигурен съм че си прав @sub_eleven, но нямаше как да го направя тия дни, а исках да разбера как мога да постигна желания резултат ASAP. Нищо поне техния отговор ме провокира да разбера как и кой може да го направи за "нормална сума пари". Не ми пречи и да си сваля печката и да я пратя на колегата във Варна, но мисля че засега ще се справим с Arduino-то понеже колегата е много надъхан.

Сигурно няма да мога да я сваля скоро и да започнем да човъркаме, но когато това стане ще опиша подробно драмата и как се прави.

Това с официалния сервиз и цените им напълно го разбирам, но честно ... модификация за 1700 лева, хвърлена устно - защото трябва .. ми звучи много несериозно, като имаме предвид, че трябва да се вземе ток 12 волта от едно краче. Тук говорим за добри пари = добра печалба предполагам. Не искам да ги съдя, понеже не съм говорил с правилния човек и то tete-a-tete както е редно да се прави при такива дискусии.


Абсолютно си прав. Само не знам в случая какво точно трябва да се направи и дали само трябва да се вземат 12 волта или има нещо отвъд като съображение. Защото ако самата печка и нейната електроника управляват всичко(запалка, помпа вода, помпа гориво), не знам посредством какви сигнали компютъра на колата комуникира, но няма как да бъде само 12V при нужда. Най-вероятно е 12V постоянно, и сигурно 2-4 жила за управление.

Трудното в случая е да се създаде възможност да се пускат вентилаторите за купето на автомобила и то да се пускат при определена температура, демек със закъснение. Релета трябва да се добавят, термостат. Иначе ако започне от самото начало да духа, и акумулатора ще ти пада по-бързо, а и смисъл няма. С дистанционно ако трябва да се направи, трябва и някакъв приемник да има, който задължително да е с обратна връзка(такъв много трудно ще намериш). Ако ще искаш да я програмираш с време на пускане и някакъв таймер с релета. И защити трябва да има, да изключва сама на някакви градуси ако забравиш, независимо, че тя самата си има такива, понеже не се знае управлението как ще се манипулира точно. Още един термостат значи....... Абе доста са нещата и подозирам, че ще си наблъскаш колата с китайски джаджи, то просто няма друг вариант. Варианти за грешки и недомислици ще има много.

Ако става въпрос да си я оправиш само, няма да имаш проблем. Ако ще искаш да ти върши истинска работа - да се качваш в затоплено купе и да правиш топъл старт на двигателя, тогава ще е зора. Но е грехота да имаш печка и да мръзнеш.

Пиши като свършиш работа, дано всичко стане ОК.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TheDriver

Последни теми
Facebook