Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме винетки
Модератор: Общи модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
BiTurbo написа:Stoqnov_1979 написа:Важното е,че ще имаме орган на органа. Кат ще стоят на хранилките,а новия орган ще следи за катастрофите. Докато сигурно и двата органа застанат на хранилки и тогава ще имаме и трети орган. Важното е да си на държавна хранилка...
https://www.flagman.bg/article/166792
Е бати простотията!! По-тъпо не можеше да го решат просто! А КАТ* какво е да ви се не знае и тиквуните.....
А контролния орган кой ще контролира, а контролния орган на контролния орган кой? Трябват поне още 10тина инстанции няма как иначе... тия пари от данъците трябва да се цоцнат някак...
*КАТ = Контрол на Автомобилния Транспорт
Не е простотия, ама нещо, където в бяла държава като САЩ съществува от само 59 години.
https://en.wikipedia.org/wiki/Insurance ... way_Safety
Колко да сме назад?
Иначе по темата за пътя, бил хубав пътя - как един път ще е хубав като няма отводняване, от едната страна имаш стена от другата бордюр? Що за малоумно изпълнение. Отделно ако пътя беше хубав, глупаците от АПИ нямаше да му сложи от 40 на 30 ограничението сега, това си е един вид удостоверение, че там нещата не са наред. На много от пътищата като е нагрят асфалта, който е полиран стабилно и валне началния дъждец, на дсц-то ще ми изгори лампата, даже е имало случай колата да няма толкова сцепление, че да тръгва и през пуснато DSC даже, а не карам М3.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
@Е.Димитров
имаш късмет, че си изтървал "дивия период" преди 2-3г когато масово идваха от планините и кърджалийско - нищо против, там има прекрасни хора имам и приятели от там - и тогава беше ад ... просто защото нито са свикнали на тоя интензитет на движение в пиковите часове, нито имат такива големи булеварди + че няма полиция в Пловдив ... резултата бяха някакви бясно селски изпълнения нон-стоп (тип клипче от Русия)
в момента малко от малко свикнаха, но сега големия наплив е началото на септември когато започват учебна/семестриална година и всички са принудени да се върнат "у градо"
успех и се пази ... никакъв друг шанс нямаш в Пловдив, никакви институции, служби или органи относно движението в града НЯМА единствено могат да те изнудват за почерпка или да отбиват номера извън пиковите часове с "рутинни проверки"
_______________________________________
впрочем транспортния проблем в Пловдив е ясен на всеки, кмета ни е олигофрен с инженерно образование и силно влечение към хартийките и САМО преасфалтира булевардите без да ги разшири и сложи още по 10 светофара на всеки 200 метра
обаче никой не очаква следващия супер бонус в Пловдив ... целия широк център замени еднофамилните 2 етажни къщи от перидоа 1900-1950г с огромни минимум 5 етажни кооперации ... постоянните спирания на ток и вода предстоят , защото и ел мрежата и водопроводите само се подновяват, без да се увеличава капацитета им (давам пример с широкия център защото там живея, силно съм убеден, че е така навсякъде другаде)
имаш късмет, че си изтървал "дивия период" преди 2-3г когато масово идваха от планините и кърджалийско - нищо против, там има прекрасни хора имам и приятели от там - и тогава беше ад ... просто защото нито са свикнали на тоя интензитет на движение в пиковите часове, нито имат такива големи булеварди + че няма полиция в Пловдив ... резултата бяха някакви бясно селски изпълнения нон-стоп (тип клипче от Русия)
в момента малко от малко свикнаха, но сега големия наплив е началото на септември когато започват учебна/семестриална година и всички са принудени да се върнат "у градо"
успех и се пази ... никакъв друг шанс нямаш в Пловдив, никакви институции, служби или органи относно движението в града НЯМА единствено могат да те изнудват за почерпка или да отбиват номера извън пиковите часове с "рутинни проверки"
_______________________________________
впрочем транспортния проблем в Пловдив е ясен на всеки, кмета ни е олигофрен с инженерно образование и силно влечение към хартийките и САМО преасфалтира булевардите без да ги разшири и сложи още по 10 светофара на всеки 200 метра
обаче никой не очаква следващия супер бонус в Пловдив ... целия широк център замени еднофамилните 2 етажни къщи от перидоа 1900-1950г с огромни минимум 5 етажни кооперации ... постоянните спирания на ток и вода предстоят , защото и ел мрежата и водопроводите само се подновяват, без да се увеличава капацитета им (давам пример с широкия център защото там живея, силно съм убеден, че е така навсякъде другаде)
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
b00st написа:BiTurbo написа:Stoqnov_1979 написа:Важното е,че ще имаме орган на органа. Кат ще стоят на хранилките,а новия орган ще следи за катастрофите. Докато сигурно и двата органа застанат на хранилки и тогава ще имаме и трети орган. Важното е да си на държавна хранилка...
https://www.flagman.bg/article/166792
Е бати простотията!! По-тъпо не можеше да го решат просто! А КАТ* какво е да ви се не знае и тиквуните.....
А контролния орган кой ще контролира, а контролния орган на контролния орган кой? Трябват поне още 10тина инстанции няма как иначе... тия пари от данъците трябва да се цоцнат някак...
*КАТ = Контрол на Автомобилния Транспорт
Не е простотия, ама нещо, където в бяла държава като САЩ съществува от само 59 години.
https://en.wikipedia.org/wiki/Insurance ... way_Safety
Колко да сме назад?
Само дето нашето няма да е точно това
Те ако направят такава агенция тука като американската, ще трябва да затворят 80% от пътната мрежа в България
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Защо да ги затварят, като може да им се сложи ограничение 30 км/ч?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Knoxville_ написа:Защо да ги затварят, като може да им се сложи ограничение 30 км/ч?
Да и тва е вариант всъщност
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
BiTurbo написа:b00st написа:BiTurbo написа:Stoqnov_1979 написа:Важното е,че ще имаме орган на органа. Кат ще стоят на хранилките,а новия орган ще следи за катастрофите. Докато сигурно и двата органа застанат на хранилки и тогава ще имаме и трети орган. Важното е да си на държавна хранилка...
https://www.flagman.bg/article/166792
Е бати простотията!! По-тъпо не можеше да го решат просто! А КАТ* какво е да ви се не знае и тиквуните.....
А контролния орган кой ще контролира, а контролния орган на контролния орган кой? Трябват поне още 10тина инстанции няма как иначе... тия пари от данъците трябва да се цоцнат някак...
*КАТ = Контрол на Автомобилния Транспорт
Не е простотия, ама нещо, където в бяла държава като САЩ съществува от само 59 години.
https://en.wikipedia.org/wiki/Insurance ... way_Safety
Колко да сме назад?
Само дето нашето няма да е точно това
Те ако направят такава агенция тука като американската, ще трябва да затворят 80% от пътната мрежа в България
Е то е ясно, че няма да работи тук, като почти всички други институции, но все пак нали Бойко трябва да вдигне малко медиен шум, да хвърли прах в очите, докато мине чудото (3-5 дена), че там нещо е е свършил по въпроса и всичко ще си е по старо му
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Първо ще намалят скороста по тези опасни отсечки,после изцяло ще я забранят ! Така ще е 100% сигурно,че няма да има произшествия и загинали ! Намалили я на 30км/ч...и проблема е решен ! Да оправят отводняването и да преасфалтират поне на завоите и готово! Няма да стува милиони и май затова няма да го направят! Няма 'кирия'...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не, колеги, точно милиони ще струва и пак ``нашите`` ще ги вземат!
Време е тази пасмина да се разкара, но уви, не виждам как ще стане!
Време е тази пасмина да се разкара, но уви, не виждам как ще стане!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
BiTurbo написа:...
The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) is a U.S. nonprofit organization funded by auto insurers, established in 1959 and headquartered in Arlington, Virginia
Този "институт" е създаден за може застрахователите да си подобрят моделите и като резултат от това хората да знаят кое по-безопасно.
Има взаимен интерес да има по-малко смърт и имуществени щети. Няма нищо общо с държавна агенция.
Вероятно бъркаш с това - https://en.wikipedia.org/wiki/National_ ... nistration
АПИ какво е по дяволите... че ни трябва още една агенция?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
този институт новия е с напълнен с едни пенсии, лафаджии за нищо не става.
Аз лично като пътен инженер, след изказването вчера на министъра за варовика в асфалта останах шокиран, чак потресен. Варовика се е влагал винаги и фигурира в рецептите за износващите и основните пластове като свързващата част, един вид като каменно брашно, а по-големите фракции не трябва да са от варовик и с полируемост над 50.
А преди няколко дни в нова телевизия бяха поканили разни експерти уж инженери не знаят къде и как се поставя предпазната ограда.
И последно как да има свестен надзор като той масово е от дядки и заплатата на пътен инженер рядко надминава 1000лв чисто.
Аз лично като пътен инженер, след изказването вчера на министъра за варовика в асфалта останах шокиран, чак потресен. Варовика се е влагал винаги и фигурира в рецептите за износващите и основните пластове като свързващата част, един вид като каменно брашно, а по-големите фракции не трябва да са от варовик и с полируемост над 50.
А преди няколко дни в нова телевизия бяха поканили разни експерти уж инженери не знаят къде и как се поставя предпазната ограда.
И последно как да има свестен надзор като той масово е от дядки и заплатата на пътен инженер рядко надминава 1000лв чисто.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
То надзор има , обаче нали се сещаш че ако не подпише ще бъде на килимчето моментално да обясни защо прави мръсно на такъв известен бизнесмен , с такъв референтен лист че може да му свият от него шапка на надзорника да не го напича слънцето .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Nukem написа:И последно как да има свестен надзор като той масово е от дядки и заплатата на пътен инженер рядко надминава 1000лв чисто.
Добър вариант за мен е да се изведе извън държавата, както Технотест. Но знам какви коментари ще последват тука .
Причината е много проста. Държавата е невъзможно да се осъди за некачествен път и това е по дизайн. Тя е безгрешна и недостижима.
Иначе застрахователите щяха да първите, които да го направят. Все пак никой не иска да вади пари от собствения си джоб за чужди грешки.
Ако частни компании сертифицират пътищата те няма да се ползват със същата защита както държавните бюрократи.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
steeN написа:Nukem написа:И последно как да има свестен надзор като той масово е от дядки и заплатата на пътен инженер рядко надминава 1000лв чисто.
Добър вариант за мен е да се изведе извън държавата, както Технотест. Но знам какви коментари ще последват тука .
Причината е много проста. Държавата е невъзможно да се осъди за некачествен път и това е по дизайн. Тя е безгрешна и недостижима.
Иначе застрахователите щяха да първите, които да го направят. Все пак никой не иска да вади пари от собствения си джоб за чужди грешки.
Е нали се сещаш, че надзора се държи фиктивен да може да се присвояват парите от обектите, няма как същите тези който крадат да го гласуват това изваждане. Спасението е навън, Бг ще става само по зле от година на година. Ама материала си е доволен, гласува си за Герб и няма грижи.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Така е, за съжаление. Но бих се изненадал приятно ако видя самите пътни инженери да го поискат, защото е в техен интерес също.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не знам как е в другите области, но с кадрите в строителството е зле и на по-зле отива... Инженери, техници и бачкатори - просто не са останали хора за работа. Гледам по обектите - или някакви дъртаци, дето едва ходят, или хлапета, които не знаят къде се намират... Къде са опитните, но все още енергични хора, около 30 - 40 години?
Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани