Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме винетки
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Няма да го регистрират ако няма колани
Отговорността е в пъти по-голяма, но шофьора не може да бъде пъдарин и да обикаля през 2 минути да гледа кой има и кой няма колан . Би трябвало да има табели за поставяне на предпазния колан и отговорността е вече на пътниците. Ганьо обаче мрази да му казват какво да прави и си кара по своята схема. Резултата го видяхме. Една пищяща сигнализация като в колите, но такава която не млъква би решила проблема от раз - цял автобус няма да се съобразява с някой Ганьо
Отговорността е в пъти по-голяма, но шофьора не може да бъде пъдарин и да обикаля през 2 минути да гледа кой има и кой няма колан . Би трябвало да има табели за поставяне на предпазния колан и отговорността е вече на пътниците. Ганьо обаче мрази да му казват какво да прави и си кара по своята схема. Резултата го видяхме. Една пищяща сигнализация като в колите, но такава която не млъква би решила проблема от раз - цял автобус няма да се съобразява с някой Ганьо
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не знам закона за автобусите какъв е. Но ако е вярно това, че шофьора на автобуса е отговорен да следи дали пътниците са с колани... няма да е първия, нито последния малоумен закон.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Don_Diego написа:Няма да го регистрират ако няма колани
Отговорността е в пъти по-голяма, но шофьора не може да бъде пъдарин и да обикаля през 2 минути да гледа кой има и кой няма колан . Би трябвало да има табели за поставяне на предпазния колан и отговорността е вече на пътниците. Ганьо обаче мрази да му казват какво да прави и си кара по своята схема. Резултата го видяхме. Една пищяща сигнализация като в колите, но такава която не млъква би решила проблема от раз - цял автобус няма да се съобразява с някой Ганьо
Отдавна не съм влизал в автобус, но съм почти убеден, че ако вляза в междуградски такъв, броят на хората с колани ще е горе-долу равен на около нула.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Преди 2 години последно се возих София-Варна и сигурно бях единствения дето беше с колан. Пътника до мен ме гледаше като голям камък
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Don_Diego написа:Преди 2 години последно се возих София-Варна и сигурно бях единствения дето беше с колан. Пътника до мен ме гледаше като голям камък
Е аз откъде да те знам, че си в автобуса? Ако знаех, че си там щях да напиша "един" вместо "нула".
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Jordana написа:Vanqu1sh написа:Jordana написа:Той не само се чувства виновен , той е виновен
Утре ако някой недай си Боже те удари и изхвърчиш от пътя, ти ли ще си виновен защото не си овладял колата?
Тоя случай е типичния за наште условия и по начина по който се раздухва от медиите едва ли не водача на автобуса бил на разходка и едва ли няма нищо общо с бедопасноста на пътниците които превозва ..
1 Защо на водача на автобуса се крие името , а на водачката на реното се тиражира от къде какво що трите имена , как викала виновна съм плакала и куп глупости на търкалета ? Защо се манипулира общественото мнение по тоя селски начин ?
2 Тя не е извършила нарушение и няма данни за такова нарушение на правилника което да е причинило ПТП то . Жената казва че чува странен шум от автомобила , намаля радиото и в тоя момент губи управление и удря автобуса . Това е случайност която няма как да бъде предвидена .
3 Пътниците 6 човека са изхвърлени от автобуса при обръщането му и смачкани от автобуса . Смърта им е настъпила в следствие на това а не пряко от удара на реното .
4 Пътниците по закон трябва да са с колани , това условие е задължение и на шофьора на автобуса и затова по закон пътниците са длъжни да изпълнят нарежданията му . Ако са отказали да си сложат коланите след покана има начини как да се принудат да го направят .
5 Водача на автобуса е нарушил закона като не е изпълнил предписанието в тоя случай , и не е осигурил безопасен превоз на пътниците
Смърта на 6 човека е причинена в следствие пряко на неговата небрежност защото ако бяха с колани нямаше да изхвърчат от автобуса .
6 Вина за инцидента има и собствениците на фирмата защото не са контролирали как тоя безименния римски гражданин си изпънява задълженията .
Надявам се следствието да си свърши работата .
По-тъп коментар не бях чел скоро, честно Викаш, ако утре те избутам от магистралата и ти не отреагираш адекватно (нещо много относително, щото става въпрос за стотни от секундата) и вземеш, че се отрепеш ти ще си си виновен . Щото не си си сложил колан (където пак е относилтелно дали ще те спаси). Не го защитавам мангала, може би е могло да предотврати трагедията, ама тука форумните разбирачи съм сигурен, че 9 от 10 пъти ще се метнете по същия начин
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
В Англия в междуградските автобуси преди да потеглиш обикновено шофьорът, а след това и запис, ти казват, че е legal requirement да си сложиш колана и може да бъдеш глобен, ако не си с колан. Дотук приключват задълженията на шофьора, относно това дали си с колан. Задължението да си го сложиш е лично твое и ти си носиш последствията, ако откажеш. Изключително рядко виждам хора без колан, а съм пътувал доста.
Конкретно за случая не намирам за сериозно вината да се хвърля върху шофьора на автобуса, при положение, че е имало удар от друга кола. Доколко е имало шум от тази кола, че да почнеш да си бърникаш радиото, няма как да се знае и е също толкова лековерно да се вярва на такава версия, колкото на останалите. Ако шофьорът на автобусът е некадърник, че не е овладял превозното средство след удара, то не знам как може да определим жената, която при изпреварване губи пътя от поглед, независимо по каква причина, и моментално губи и управление върху автомобила и предизвиква катастрофа с човешки жертви. Това не е случайност, това е най-малкото липса на умения и подценяване на ситуацията, и то на магистрала, където нещата се случват доста по-бързо.
Конкретно за случая не намирам за сериозно вината да се хвърля върху шофьора на автобуса, при положение, че е имало удар от друга кола. Доколко е имало шум от тази кола, че да почнеш да си бърникаш радиото, няма как да се знае и е също толкова лековерно да се вярва на такава версия, колкото на останалите. Ако шофьорът на автобусът е некадърник, че не е овладял превозното средство след удара, то не знам как може да определим жената, която при изпреварване губи пътя от поглед, независимо по каква причина, и моментално губи и управление върху автомобила и предизвиква катастрофа с човешки жертви. Това не е случайност, това е най-малкото липса на умения и подценяване на ситуацията, и то на магистрала, където нещата се случват доста по-бързо.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Културата на безопасност в Бг е на нулево ниво.Изключение правят накои частни фирми ръководени от хора с задграничен опит.Причината се крие в некомпетентността на ръководните кадри и липсата на приоритети и заделени за безопасност средства.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Писаха че автобусният шофьор по време на контакта (защото реално е контакт, а не удар) е разговарял по телефона. Това е от пътуващ в автобуса.
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Има нещо съмнително в тази катастрофа . По цялата лява страна на автобуса няма крив детайл , само малко синя боя .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Те коланите щом не са задължителни за пътниците , шофьора няма нищо общо с тях и всеки сам си носи отговорност , то защо изобщо я дърпат тая барманката с реното ? То е без значение рено ли ще те удари или сам ще се хвърлиш в канавката а на тези често им се случва котка да мине пътя ... Щом е отговорност на пътниците собствената им безопасност . То не става "и така и вака" ама явно става ....
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не знам дали някой гледа току що репортажа с родителите на момичето .. На мен ми стана лошо .. По цял ден гледам какви ли не изказвания за нея, алкохоличка убиица и какво ли още не .. Не съм запознат с наказателния кодекс, силно се надявам да може да мине с условна присъда за тия 6 човека.
Чух от несигурен източник, че тоя бил шофьор и на ТИР и карал с чужда дигитална карта ? Вярно ли е ?
Чух от несигурен източник, че тоя бил шофьор и на ТИР и карал с чужда дигитална карта ? Вярно ли е ?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Масово се кара с чужди дигитални карти! Различните транспортни фирми поемат невъзможни ангажименти и пускат един шофьор (за да дадат по-ниска цена и да вземат курса), който е принуден да кара с чужда карта за да се прибере. Шофьорите пък се навиват да го правят за да имат работа и да изкарат някой лев (надниците в бранша са смешни).
Друго нарушение е, че когато почиват (по дигитална карта) ги качват на по-стар автобус с тахошайба (задължително манипулиран тахограф) и бръмчат до припадък
Това и лошото техническо състояние са най-честите нарушения при по-малките превозвачи.
Друго нарушение е, че когато почиват (по дигитална карта) ги качват на по-стар автобус с тахошайба (задължително манипулиран тахограф) и бръмчат до припадък
Това и лошото техническо състояние са най-честите нарушения при по-малките превозвачи.
- alozavar
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Батмобил
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Jordana написа:Те коланите щом не са задължителни за пътниците , шофьора няма нищо общо с тях и всеки сам си носи отговорност , то защо изобщо я дърпат тая барманката с реното ? То е без значение рено ли ще те удари или сам ще се хвърлиш в канавката а на тези често им се случва котка да мине пътя ... Щом е отговорност на пътниците собствената им безопасност . То не става "и така и вака" ама явно става ....
Шофьорът е длъжен да уведоми пътниците да си сложат колани, а е тяхно задължение и най-малкото common sense да го направят, което няма нищо общо с това, което си написал. Невъзможно е за шофьора да следи постоянно кой е с колан и кой не- стане някой до тоалетна, после спираме рейса да му сложим колана ръчно ли?!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
В такъв случай водачката на реното какво общо има че тия изпадат като круши от автобуса щом решението си е тяхно ? Някак си не е редно да си без колан в нарушение на закона и да очакваш да си невредим при ПТП . Някак си не е редно хората да имат такова очакване щом са заложили собствената си безопасност на късмета и уменията на шофьора . Някакъв нонсенс е цялата тая теория кой е виновен . Аз до тук не видях кое правило знак или разпоредба на закона е нарушила водачката на реното ? Няма такова нарушение което да води до сблъсък , има случаен инцидент . Такива неща се случват и не са рядкост , тя има вина разбира се но това в какво степен е виновна ще го реши следствието и експертизата . Превоза на хора е обществена услуга , а всеки билет е договор за изпълнение на определен ангажимент от превозвача за който пътниците са платили . Пътниците в обществения транспорт не са стопаджии, и няма нищо общо с превоз с личен автомобил . Има съвсем различни правни последствия . Превозвача не е изпълнил задължението си , а с престъпна небрежност е нарушил закона за поставените колани и така е застрашил живота на пътниците при евентуално ПТП . От самото ПТП има няколко драскотини по автобуса , следва обръщане и тепърва следствието предстои да докаже дали то е било неизбежно или е грешка на водача на автобуса . Както казах , дано следствието си свърши работата безпристрастно и бързо .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани