Цените в атосервизите...
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Цените в атосервизите...
acho.rs написа:b00st написа:Vra4anin написа:Всичко е много относително с цените за труд по сервизите. Един вид спекула. Кой колкото е лаком и оборотен - толкова решава да иска.
Пример: наскоро сменявах съединител на една хонда (съединител с нормален едномасов маховик). Преди години са ми сменявали съединител за 70лв, на друга хонда в друг сервиз - за 80лв. Сега трети хора (гаражни майстори) ми взеха 120лв. Цени във Враца. Случайно попаднах на информация - един от софийските сервизи специализирани за хонди искат само за труд 360 (триста и шейсет) лева и при тях нямаш право да си занесеш твой съединител, а те ти слагат такъв, който те купят - дават ти няколко оферти на различни марки и цени и ти си избираш (за да може и от там да хапнат при отстъпката)
Друг пример е демонтаж/монтаж/баланс на гуми. От години знам, че специално за София цените са жестоки, особено ако се попадне в някой "ВИП" гумаджийница, цени от порядъка по 150лв демонтаж/монтаж/баланс на 4 гуми 17/18/19 цола са едва ли не нещо нормално за София
150 трудно за стандартен монтаж на лека кола нереално, колкото и по-скъпо да е от Враца. Последно в Диана като купих зимните ми взеха 70лв за смяна на 4 18ки. След 1 седмица ми се наложи да сменя джантите и повторно да извърша същите неща, при което дадох 70лв на гумаджията за баланс и монтаж, но с оптимизран монтаж гумата по джаната и с къде по-добри машини. Демек за същите пари по-качествена услуга.
Кое му е трудното - иди с рънфлат и глей кво става. Единия случай, някакви пияни ученици ти кривят джантата докато подксачат с лоста, другия случай ти взимат (на мен ми взеха) 100лв за 17ки !!! Справка - ПРИМЕКС
След това питаш в сервиз специално с машини за смяна на БМВ джанти - около 150-160лв, ако искаш с ОСЕМ тежести (wtf) ценичката скача.
Точно с рънфлет бях и искаха 90лв да ми сменят 18ките. Обаче понеже бяха прости и не знаеха какво сменят, ми ги смениха за 70, демек на цената на стандартните. Невежи на квадрат. Няма да коментирам, че
Преебаха едната джанта, не че тя не си беше зле де, но все пак. Диана повече никога.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Цените в атосервизите...
r19 написа:Според мен ценообразуването в сервизите в България е според това как си облечен и какво караш.
Това съвсем не означава, че ако караш евтина кола и си облечен като бедняк ще минеш тънко...
Аз за парче алуминизирана тръба(по-малко от метър) и 1 сряз + 2 огъвания платих 50лв... .
Леле, бях забравил колко много място има под капака
Много добре изглежда, постарал си се Браво!
Сток ли е главата или е модифицирана? Буталата с изпъкналото чело ли са или си разреждал? И... каква е мощността и на колко бара е надут? Изкефи ме
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Цените в атосервизите...
Аз докато имах гумаджийниците си бях направил ценови листи където беше упоменато кога е по-скъпо и с колки (редовна цена + процент надценка за различно мпс (джип или бус) или рфт гуми). Никога не съм имал проблеми с високи цени, по-скоро ми се чудеха хората защо толкова евтино работя
Факт е, че в бг посрещат по колата и облеклото и по това преценяват каква цена да ви сурвакат
Факт е, че в бг посрещат по колата и облеклото и по това преценяват каква цена да ви сурвакат
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Цените в атосервизите...
Mini написа:Тук във всеки сервиз е обявена на видно място часовата ставка.
къде е това тук?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Цените в атосервизите...
Vra4anin написа: един от софийските сервизи специализирани за хонди искат само за труд 360 (триста и шейсет) лева и при тях нямаш право да си занесеш твой съединител, а те ти слагат такъв, който те купят - дават ти няколко оферти на различни марки и цени и ти си избираш (за да може и от там да хапнат при отстъпката)
Все пак в София без проблем се намират сервизи готови да работят с части предоставени от клиента, но във Варна явно нещата са много зле.
Възможно е проблемът да е в това, че потенциалният клиент за моя комплект съединител с демпферен маховик беше сополанко на не повече от 22-23 години и явно не можеш да си потърси нормален сервиз. Мой добър приятел му предложи много добър, но на 55 километра от Варна, обаче младежът явно искаше да подчертае, че нещата трябва да се вършат само във Варна и то в удобни за него места.
Конкретно с цифри: Във Варна по неговите думи (не вярвам да лъже) му искаха с 200 лева отгоре и това сравнено с много добър и сравнително скъп софийски сервиз с отлично местоположение (работим с тях не много често, но винаги са работили качествено). Това при условие, че частите са твои.
Освен това варненците го бяха баламосвали с гаранция и, че трябвало да си приспадат ДДС, което въобще не влиза в интересите на клиента, а относно гаранцията на въпросният комплект - тя се поема само и единствено от вносителят и респективно се прехвърля към производителя - LUK.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: Цените в атосервизите...
Bogat-Beden написа:mambata_943 написа:Аз ще дам цени за Казанлък,за е36 става въпрос.
Смяна на кутия - 100, смяна на съединител - 100, смяна на носач - 20, смяна на пистов ремък и ролки - 10 , смяна виско и напасване на дифузьора(опираше перката в него) - 15, смяна на крайно гърне + сменяне на накрайник + повтаряне на всички заварки по генерацията - 20лв.
Аз съм доволен
Гумаджии - демонтаж,монтаж на 4 гуми, 15-ски или 16-ски + баланс - 20лв.
Сменяне на 4 джанти - 5лв.
Ами то за по-сериозен ремонт (особено ние с кошниците )си струва пътя до Казанлък,хотел,кафе,дискотека,разходка,п...тутка и някоя бутилка вино и пак по евтинко ще излезе от Сф бре Ебаси разликите
Само гуми съм сменял на подобна цена -25лъва за 4ри 15ки,с тежестите
Сега се сетих за един случай, как гумаджия взе 10 лв за слагане на фитил в Софето.. тук при нас..3 лв
Иначе, идвайте, за 1-2 дни купонясване става, само да не гледате лошо, че много селски мутри има наоколо
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Цените в атосервизите...
Nickelback написа:r19 написа:Според мен ценообразуването в сервизите в България е според това как си облечен и какво караш.
Това съвсем не означава, че ако караш евтина кола и си облечен като бедняк ще минеш тънко...
Аз за парче алуминизирана тръба(по-малко от метър) и 1 сряз + 2 огъвания платих 50лв... .
Леле, бях забравил колко много място има под капака
Много добре изглежда, постарал си се Браво!
Сток ли е главата или е модифицирана? Буталата с изпъкналото чело ли са или си разреждал? И... каква е мощността и на колко бара е надут? Изкефи ме
Мерси колега!
Мотора е напълно сток, само със сложено турбо и права генерация на 55 вътрешно с крайно гърне и безконтактно запалване.
Буталата са си изпъкналите със степен 8,8:1. За мощността никой не знае, но стана доста приятна за каране . В момента карам на 0,5 бара като напролет ще надуя още малко като оправя обедняването във високи.
Поздрави!
Re: Цените в атосервизите...
mambata_943 написа:Сега се сетих за един случай, как гумаджия взе 10 лв за слагане на фитил в Софето.. тук при нас..3 лв
Аз в колата имам компресор и един подобен кит
Налагало ми се е да го ползвам само веднъж. Никакви проблеми. Подарих и на сина един, да има. Спестява време и нерви.
Re: Цените в атосервизите...
павката написа:Mini написа:Тук във всеки сервиз е обявена на видно място часовата ставка.
къде е това тук?
В Канада съм колега.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Цените в атосервизите...
По миналото лято ми влезе пирон 10+см на ам тракия в задна дясна гума точно преди Нова Загора. Отбих до града, веднага първия гумаджия 2 лв ми взе, а очаквах, Софийска кола, бели сме още значи отиваме на море следователно има пари и спукана гума - на зор сме, да ме думне поне 10-15лв. Евала, че не го направи все пак
Re: Цените в атосервизите...
Mini написа:Тук във всеки сервиз е обявена на видно място часовата ставка.
ЛЪЖА!
Нарежда се до лъжите ти, как можеш да отвориш магазин в апартамент, как с 5000$ можеш да започнеш бизнес (проверете колко струва дори една количка за хот дог), как Кебек (Канада) има най-доброто здравеопазване и няма никакви проблеми да намериш какъвто и да е лекар, най-добрите закони (с които не сподели да си се сблъсквал), и т.н. и т.н. и т.н. Още чакам да кажеш какви професионални училища (в Канада) са завършили собствениците на българските гаражи...
Обявени са цените за смяна на двигателно масло, смяна на гуми или евентуално друга проверка на спирачна система или батерия. И то не навсякъде. При дилърите всяка операция си има индивидуална цена и се казва след проверка в компютъра. В малките частни гаражи питат какво искате и каква е колата. Модел и година. В зависимост от това ви дават цена.
Re: Цените в атосервизите...
Бе и двамата сте прави. Часовата ставка я пише или можеш да попиташ- ще ти я кажат. В официалните сервизи има "book" и в която пише отделните ремонти колко часа отнемат и от там ставка х часове = крайна цена. В малките сервизи където няма книга може да се уговаряш за това колко време ще им отнеме особено ако не са го правили преди примерно и не са на ясно...
По принцип "book"-a е песимистичен за простите неща (смяна на масло, филтри, спирачки и т.н) и много оптимистичен за сложните неща като вадене на мотор примерно. От там и дилърите правят много пари от подръжка защото един техник може да заработи 15-20 часа на ден за 8 часов ден... но избягват да правят сложни неща в гаранция защото става обратното- вадят един мотор два дена примерно а производителя им плаща за 8 часа.
По принцип "book"-a е песимистичен за простите неща (смяна на масло, филтри, спирачки и т.н) и много оптимистичен за сложните неща като вадене на мотор примерно. От там и дилърите правят много пари от подръжка защото един техник може да заработи 15-20 часа на ден за 8 часов ден... но избягват да правят сложни неща в гаранция защото става обратното- вадят един мотор два дена примерно а производителя им плаща за 8 часа.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Цените в атосервизите...
Аре вземи се скрий някъде бе . На тия снимки каква е тази тарифа според теб. Това, че ти не знаеш за нещо не означава, че се съществува. Поредното доказатество, че не си знаеш правата на потребител.
Сори за качеството на последната снимка, но имаше доста хора. Нарочно съм качил снимките толкова големи, но ако е проблем ще ги намаля.
Сори за качеството на последната снимка, но имаше доста хора. Нарочно съм качил снимките толкова големи, но ако е проблем ще ги намаля.
Re: Цените в атосервизите...
Не е хубаво да се правиш на всезнаещ и да даваш подвеждаща информация на колегите. Още повече, когато се правиш на "вещ" в лесно проверими неща. Едно е да си знаеш правата, съвсем друго е да ти се е налагало да си ги търсиш. На теб второто явно не ти се е случвало. Веейки закони в Кебек, припомни си че и в бг има перфектни закони за борба с корупция, отнемане на незаконно придобито имущество и т.н. и т.н. Та на колко политика или баш мутри отнеха имущество? Един - двама?
Но да се върнем към жестоката канадска действителност. Всеки сервиз има ставка и както каза alx, при запитване ще ти я кажат. Направих си труда да спра пред един гараж сутринта и ето какво се вижда вътре:
Нямам нищо на бум бум за фон, но пък си паркирах колелото
На надписа пишеше нещо за зимна подготовка на колата, не помня какво. При интерес ще го препиша или ще опитам да направя по-четлива снимка Ето къде се намира този гараж
https://www.google.ca/maps/place/319+Ri ... 60d7f2786c
Както се вика, "гейм, сет и мач"!
Снимах и други гаражи, така че съм готов да продължа да те оборвам с удоволствие
Аз се "оправих" с Шомеди Хюндай благодарение на добри връзки. Законовият път е малко по-различен. Мен ме прекараха с кръгло $800. Законовия път е да ги осъдя. Ми адвокатът е $150-200 на час. Консултации, явяване в съд, неходене на работа (неплатено време), връзваш ли математиката? Дори да приемем, че си ги осъдил и всичко е цветя и рози, фирмата с готовност ти заявява (както стана при мен), че пари няма да ти върне. Платената от теб сума се превръща в депозит за бъдещи посещения в гаража, където няма да платиш нищо. Както се казва, участник си в групов секс, ама откъм пасивната страна. Хем си спечелил, хем вече плащаш на две страни.
И това е без "подводните" камъни. За МБ мога да ти преразказвам патила на познати. Директно са му заявили, да ходи да ги съди, след като са му изгорили почти цялата електроника. Леко и финно са му намекнали, че тази кола "има инцитент" в историята си и проблемите са вследствие на него. Иди и доказвай
Та темата беше за цените в автосервизите
p.s. Благодаря на модераторския екип за положените усилия. Оценявам го
Но да се върнем към жестоката канадска действителност. Всеки сервиз има ставка и както каза alx, при запитване ще ти я кажат. Направих си труда да спра пред един гараж сутринта и ето какво се вижда вътре:
Нямам нищо на бум бум за фон, но пък си паркирах колелото
На надписа пишеше нещо за зимна подготовка на колата, не помня какво. При интерес ще го препиша или ще опитам да направя по-четлива снимка Ето къде се намира този гараж
https://www.google.ca/maps/place/319+Ri ... 60d7f2786c
Както се вика, "гейм, сет и мач"!
Снимах и други гаражи, така че съм готов да продължа да те оборвам с удоволствие
Аз се "оправих" с Шомеди Хюндай благодарение на добри връзки. Законовият път е малко по-различен. Мен ме прекараха с кръгло $800. Законовия път е да ги осъдя. Ми адвокатът е $150-200 на час. Консултации, явяване в съд, неходене на работа (неплатено време), връзваш ли математиката? Дори да приемем, че си ги осъдил и всичко е цветя и рози, фирмата с готовност ти заявява (както стана при мен), че пари няма да ти върне. Платената от теб сума се превръща в депозит за бъдещи посещения в гаража, където няма да платиш нищо. Както се казва, участник си в групов секс, ама откъм пасивната страна. Хем си спечелил, хем вече плащаш на две страни.
И това е без "подводните" камъни. За МБ мога да ти преразказвам патила на познати. Директно са му заявили, да ходи да ги съди, след като са му изгорили почти цялата електроника. Леко и финно са му намекнали, че тази кола "има инцитент" в историята си и проблемите са вследствие на него. Иди и доказвай
Та темата беше за цените в автосервизите
p.s. Благодаря на модераторския екип за положените усилия. Оценявам го
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани