Цените в атосервизите...
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Цените в атосервизите...
Целият форум разбра кой дава подвеждаща информация Не съм ходил нарочно да правя снимки, заради работата ми бях в тези сервизи. Гаражите от типа който си показал взимат 60-75$/час. и табели ИМА.
Re: Цените в атосервизите...
Mini написа:Целият форум разбра кой дава подвеждаща информация :
БИНГО!
До тук не си доказал нито един факт
Re: Цените в атосервизите...
А фактите са...., че табели има. Ма ти стана за посмешище вече. Караш ме да се оборвам, че съм прав?
Re: Цените в атосервизите...
Mini написа:А фактите са...., че табели има. Ма ти стана за посмешище вече. Караш ме да се оборвам, че съм прав?
Има табели, надписи, листчета и какво ли не. Това никой не го отрича
Само дето, както те оборих със снимки
Mini написа:Тук във всеки сервиз е обявена на видно място часовата ставка.
Това не е вярноооооо
Апропо, ония +$120/час с тази смешна гаранция, преди или след таксите са
Аз плащам $65 на час (преди такси) при 12 месеца гаранция на труд и материали, без огрничение в километрите.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Цените в атосервизите...
Пичове, ае стига се драпахте.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Цените в атосервизите...
Kroki написа:Пичове, ае стига се драпахте.
И аз искам да им кажа същото!
И двамата са от 15 години във форума и някак си не им отива на едни от първите фенове да се джафкат, като кучета.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Re: Цените в атосервизите...
Колеги, не е хубаво да се заблуждават останалите. Няма никакво значение, колко време си във форума Няма нищо лошо, да не знаеш нещо. Лошо е, когато го демонстрираш, развяваш и претендираш.
Преди години в една преподавателка ни обясняваше, как най-скъпите неща в Канада са стоматолозите (за тях пък какви истории мога да разказвам ) и механиците. Тук сред вторите има достатъчно мошеници и си правят каквото искат. Аз си намерих читав механик и затова пътувам сега по кръгло 200км в едната посока, когато ми се налага нещо по-сериозно. Масла, крушки, филтри и всичко по-леко, което естествено мога, си го правя сам. Имам зимни и летни гуми с джанти и си ги сменям в гаража...
Механиците си имат цени и те са ориентировъчни. Тук много върви пазарлъка и в голям процент от случаите можете да постигнете отстъпка. Особенно, когато ползвате негови части. Механиците си имат доставчици и направо им ги карат в гаража. Обикновено в рамките на около десетина минути. Хубавото на местния автопазар е, че колите са "универсални" и нямат огромно количество "подмодели". Например, търсите дискове и накладки за Хонда Сивик 2006г. "Разнообразието" се изразява в евентуално вентилирани, дискове, но малко вероятно. Малко са моделите, които както в ЕС имат 1.0, 1.2, 1.4, 1.6, 2.0л плюс два-три дизелови двигатели. И това със съответното разнообразие от части.
При жичкаджиите (автмобилните електромеханици де ) нещата са по-различни. Там нещата са много разтегливи и много скъпи. Аз имах проблем с дневните светлини на старата кола. От време на време не палеха, а мигаха по 6-7 пъти и после никой. Имах само габарит и дълги. По-горе споменатия от мен Илиан (уникален майстор е ) си поигра повече от два часа. Накрая се оказа, че някога някой от предишните собственици е срязал кабел отпред между фаровете и после си го е вързал сам. И на тази връзка след време започва от време на време да не дава добре контакт. Не се товари релето, премигне и после никой. Поне това ми обясниха де Но след два часа колата ми беше ОК, платих зи $200 (двеста кинта) и бях много доволен. Механикът ми каза, че за местен този ремонт ще струва поне $7-800 и колата му ще трябва да седи поне три дни в гаража. А три дни без кола си е тегаво тук
"Електрически проблем" е достатъчна диагноза за скрапиране на нелоша кола тук.
Преди години в една преподавателка ни обясняваше, как най-скъпите неща в Канада са стоматолозите (за тях пък какви истории мога да разказвам ) и механиците. Тук сред вторите има достатъчно мошеници и си правят каквото искат. Аз си намерих читав механик и затова пътувам сега по кръгло 200км в едната посока, когато ми се налага нещо по-сериозно. Масла, крушки, филтри и всичко по-леко, което естествено мога, си го правя сам. Имам зимни и летни гуми с джанти и си ги сменям в гаража...
Механиците си имат цени и те са ориентировъчни. Тук много върви пазарлъка и в голям процент от случаите можете да постигнете отстъпка. Особенно, когато ползвате негови части. Механиците си имат доставчици и направо им ги карат в гаража. Обикновено в рамките на около десетина минути. Хубавото на местния автопазар е, че колите са "универсални" и нямат огромно количество "подмодели". Например, търсите дискове и накладки за Хонда Сивик 2006г. "Разнообразието" се изразява в евентуално вентилирани, дискове, но малко вероятно. Малко са моделите, които както в ЕС имат 1.0, 1.2, 1.4, 1.6, 2.0л плюс два-три дизелови двигатели. И това със съответното разнообразие от части.
При жичкаджиите (автмобилните електромеханици де ) нещата са по-различни. Там нещата са много разтегливи и много скъпи. Аз имах проблем с дневните светлини на старата кола. От време на време не палеха, а мигаха по 6-7 пъти и после никой. Имах само габарит и дълги. По-горе споменатия от мен Илиан (уникален майстор е ) си поигра повече от два часа. Накрая се оказа, че някога някой от предишните собственици е срязал кабел отпред между фаровете и после си го е вързал сам. И на тази връзка след време започва от време на време да не дава добре контакт. Не се товари релето, премигне и после никой. Поне това ми обясниха де Но след два часа колата ми беше ОК, платих зи $200 (двеста кинта) и бях много доволен. Механикът ми каза, че за местен този ремонт ще струва поне $7-800 и колата му ще трябва да седи поне три дни в гаража. А три дни без кола си е тегаво тук
"Електрически проблем" е достатъчна диагноза за скрапиране на нелоша кола тук.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Цените в атосервизите...
Аз съм стресиран от описаните цени. Има ли шанс за нормален живот в Канада или трябва човек да буха на две работи?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Цените в атосервизите...
vvasilev1 написа:Аз съм стресиран от описаните цени. Има ли шанс за нормален живот в Канада или трябва човек да буха на две работи?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Е те с'а отприщи вълна от словоизлияния на многострадалната канадска Геновева Дръж се!
Що ли не си чатите тук се чудя
viewtopic.php?f=4&t=413926
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Цените в атосервизите...
Nickelback написа:vvasilev1 написа:Аз съм стресиран от описаните цени. Има ли шанс за нормален живот в Канада или трябва човек да буха на две работи?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Е те с'а отприщи вълна от словоизлияния на многострадалната канадска Геновева Дръж се!
Що ли не си чатите тук се чудя
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=413926
Оооойййй, извинете.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Цените в атосервизите...
BMW_POWER написа:Колеги, не е хубаво да се заблуждават останалите. Няма никакво значение, колко време си във форума Няма нищо лошо, да не знаеш нещо. Лошо е, когато го демонстрираш, развяваш и претендираш.
Преди години в една преподавателка ни обясняваше, как най-скъпите неща в Канада са стоматолозите (за тях пък какви истории мога да разказвам ) и механиците. Тук сред вторите има достатъчно мошеници и си правят каквото искат. Аз си намерих читав механик и затова пътувам сега по кръгло 200км в едната посока, когато ми се налага нещо по-сериозно. Масла, крушки, филтри и всичко по-леко, което естествено мога, си го правя сам. Имам зимни и летни гуми с джанти и си ги сменям в гаража...
Механиците си имат цени и те са ориентировъчни. Тук много върви пазарлъка и в голям процент от случаите можете да постигнете отстъпка. Особенно, когато ползвате негови части. Механиците си имат доставчици и направо им ги карат в гаража. Обикновено в рамките на около десетина минути. Хубавото на местния автопазар е, че колите са "универсални" и нямат огромно количество "подмодели". Например, търсите дискове и накладки за Хонда Сивик 2006г. "Разнообразието" се изразява в евентуално вентилирани, дискове, но малко вероятно. Малко са моделите, които както в ЕС имат 1.0, 1.2, 1.4, 1.6, 2.0л плюс два-три дизелови двигатели. И това със съответното разнообразие от части.
При жичкаджиите (автмобилните електромеханици де ) нещата са по-различни. Там нещата са много разтегливи и много скъпи. Аз имах проблем с дневните светлини на старата кола. От време на време не палеха, а мигаха по 6-7 пъти и после никой. Имах само габарит и дълги. По-горе споменатия от мен Илиан (уникален майстор е ) си поигра повече от два часа. Накрая се оказа, че някога някой от предишните собственици е срязал кабел отпред между фаровете и после си го е вързал сам. И на тази връзка след време започва от време на време да не дава добре контакт. Не се товари релето, премигне и после никой. Поне това ми обясниха де Но след два часа колата ми беше ОК, платих зи $200 (двеста кинта) и бях много доволен. Механикът ми каза, че за местен този ремонт ще струва поне $7-800 и колата му ще трябва да седи поне три дни в гаража. А три дни без кола си е тегаво тук
"Електрически проблем" е достатъчна диагноза за скрапиране на нелоша кола тук.
Като не е хубаво да заблуждаваш защо го правиш тогава? На снимките които съм пуснал да виждаш нещо общо? Явно не, затова ще ти обясня нядявайки се най-накрая да разбереш. Това е табела на OPC(защита на потребителя) в която накратко са описани правата ти като идеш в някой сервиз, както е посочена и часовата ставка, съответно поставена на видно място. Това е минималната гаранция описана в закона, обикновено дават 1година или 20 000км., но явно и това не знаеш. Бях споменал в друга тема, че Квебек имат най-добрият закон за защита на потребителя от цяла Канада. Ето един пример http://www.journaldemontreal.com/2016/0 ... ur-de-prix Разбирам, че ти е отнело доста време да намериш сервиз без подобна табела, въпреки, че Онтарио също имат ЗЗП, макар и не толкова доър като кебешкият, но е време вече да си признаеш, че съм прав.
Разнообразие няма да http://www.rockauto.com/en/catalog/hond ... heel%2Bhub
Re: Цените в атосервизите...
vvasilev1 написа:Аз съм стресиран от описаните цени. Има ли шанс за нормален живот в Канада или трябва човек да буха на две работи?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Има колега, морето е до колене. Нема се пуашиш.
Re: Цените в атосервизите...
Mini написа:Тук във всеки сервиз е обявена на видно място часовата ставка.
Не, не е.
Mini написа:Като не е хубаво да заблуждаваш защо го правиш тогава? На снимките които съм пуснал да виждаш нещо общо? Явно не, затова ще ти обясня нядявайки се най-накрая да разбереш. Това е табела на OPC(защита на потребителя) в която накратко са описани правата ти като идеш в някой сервиз, както е посочена и часовата ставка, съответно поставена на видно място. Това е минималната гаранция описана в закона, обикновено дават 1година или 20 000км., но явно и това не знаеш. Бях споменал в друга тема, че Квебек имат най-добрият закон за защита на потребителя от цяла Канада. Ето един пример http://www.journaldemontreal.com/2016/0 ... ur-de-prix Разбирам, че ти е отнело доста време да намериш сервиз без подобна табела, въпреки, че Онтарио също имат ЗЗП, макар и не толкова доър като кебешкият, но е време вече да си признаеш, че съм прав.
Разнообразие няма да http://www.rockauto.com/en/catalog/hond ... heel%2Bhub
Такива табели също няма във всеки сервиз.
Закон има, но би ли споделил, колко пъти си се възползвал от него? И как най-вече
Едно е да купуваш нещо чисто ново, съвсем друго е втора употреба. И абсолютно различно е, когато плащаш гаранция за кола втора употреба от дилър. Провери нещата и тогава раздавай ум и разум.
Re: Цените в атосервизите...
От закона моето семейство се е възползвало доста пъти, като точна цифра не мога да ти дам. На прима виста основно грешни етикети/цени и на няколко пъти съм излизал от магазина с безплатен продукт. Връщането и подмяната на стоки не го броя.
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: thefastest