Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Модератор: Общи модератори
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Zagy написа:Сега се сетих и за един друг случай - преди няколко години бях направил един доста хубав (и съответно скъп) нож за подарък на един мой много добър приятел. Момчето кара Ситроен и си сложил ножа в жабката (пича е рибар и често забива нанякъде за риба), и при едно от влизанията в техния официален сервиз му откраднаха ножа. И те така...
Това не е само в официалните за съжаление - а си е разпространено и в някой от малките нерегламентирани сервизчета
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Най-крадените неща в сервизите са катализаторите,накладките и кормилните накрайници.Почти не срещам автомобил неплячкосан по тези детайли.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Най-често сменят акумулатора, мизерниците
- Sasho.85
- младши ентусиаст
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Benord написа:Най-крадените неща в сервизите са катализаторите,накладките и кормилните накрайници.Почти не срещам автомобил неплячкосан по тези детайли.
Как разбираш, че на даден клиент са му откраднали накладките?
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
По системата,която е за първоначално вграждане и какво намирам аз.По изминатите от автомобила и клиента километри.По омазаните с някаква неприсъща за автомобила грес или доста чистите за възраста си.Окъсени или липсващи датчици.По износването на спирачният диск.Няма как едни единственни оригинални накладки да са около 2мм за година ползуване,а и да вкопаят диска с поне милиметър надолу.Говорим за нормално ползувани автомобили.В сервизната книжка е написано за сменени преди около 5-15 хиляди километра в оригинален сервиз в чужбина комплект дискове с накладки,а аз не мога да ги разпозная на коя фирма са всъщност и изглеждат като поне пет годишни карани всеки ден.
Абсолютно еднакво е обаче състоянието им на около 2мм и надолу от пълното им изчезване и посещението на автомобила в някой местен сервиз за нещо друго преди това.
За мен лично това си е криминално престъпление.
Абсолютно еднакво е обаче състоянието им на около 2мм и надолу от пълното им изчезване и посещението на автомобила в някой местен сервиз за нещо друго преди това.
За мен лично това си е криминално престъпление.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Аз в сервизи не ходя, освен ако наистина не мога да се справя с евентуалния проблем. Единственият сервиз, в който ходя, когато ми се наложи, е на 165 км. от мен, в гр. Варна, някакъв Bosch сервиз, в който като отида, мога да си оставя колата без всякакви проблеми и знам, че проблемите ще бъдат правилно диагностицирани и решени. Сервиза ми го препоръча приятел от Варна. Като стана дума за доверието, просто живеем в много лъжлива среда и хора, които си държат на думата, работят съвестно и не мислят да те измамят, са нещо като бялата лястовица. Безспорно доверието се изгражда, но винаги има и първия път. Явно в повечето случаи, там е проблема. Като чета тук за какво става въпрос в т.нар. официални сервизи, благодаря на Бога, че не ми се е налагало да ползвам такива услуги. Наистина, изрази като: поддържана само в ....., гаранционна в ......, придобиват съвсем друго значение.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Не бях влизал отдавна в този готин форум. Просто не ми остава свободно време.
Много ми допада темата която сте захванали.
Не можах да я изчета цялата, но не видях мнение на някой който иска да се защити.
Да и аз като Боримечката не искам някой да пипа по колата ми.
Никога не мога да оправдая мързела и ганьовщината, която ще ни преследва дълго но това е въпрос на съвест.
Никой не се е замислял каква заплата взимат механиците?
И защо наистина се получава това за което пишете.
Така повечето са прости и то много, лошото е че се мислят за много знаещи ама мноооого.
Вместо да се замислят могат само да пият като магарета и после ееее ами тва се счупи.
То ако кажат пак добре щото има случаи за които е то така си беше.
Ако имате статистика поне малка ще разберете че в гаранционните сервизи заплатите не са високи.
Бай Кольо (образно казано) взима повече манги. Но си има други привилегии които не се оценяват.
Мислите си че в Германия или коя да е европейска държава няма да ви осерат колата?
Навсякъде стават такива неща но са по малко отколкото тук. А там има гаранция по закон за ремонта който е извършен.
Ако всеки иска да си реши проблема е просто завежда иск има копие от поръчка и това стига в съда.
Така че до голяма степен бай германец не си оставя колата в калта, ведднага съди и т.н.
А ние само говорим, ако се направи очна ставка и се напише протокол.
Смятай ще се молят да не ги съдят и да не се стига дотам.
И още нещо в орторизираните сервизи се работи на часова ставка ако не е ясно какво е това ще поясня.
Основното е да защитаваме нашето право на потребители.
Много ми допада темата която сте захванали.
Не можах да я изчета цялата, но не видях мнение на някой който иска да се защити.
Да и аз като Боримечката не искам някой да пипа по колата ми.
Никога не мога да оправдая мързела и ганьовщината, която ще ни преследва дълго но това е въпрос на съвест.
Никой не се е замислял каква заплата взимат механиците?
И защо наистина се получава това за което пишете.
Така повечето са прости и то много, лошото е че се мислят за много знаещи ама мноооого.
Вместо да се замислят могат само да пият като магарета и после ееее ами тва се счупи.
То ако кажат пак добре щото има случаи за които е то така си беше.
Ако имате статистика поне малка ще разберете че в гаранционните сервизи заплатите не са високи.
Бай Кольо (образно казано) взима повече манги. Но си има други привилегии които не се оценяват.
Мислите си че в Германия или коя да е европейска държава няма да ви осерат колата?
Навсякъде стават такива неща но са по малко отколкото тук. А там има гаранция по закон за ремонта който е извършен.
Ако всеки иска да си реши проблема е просто завежда иск има копие от поръчка и това стига в съда.
Така че до голяма степен бай германец не си оставя колата в калта, ведднага съди и т.н.
А ние само говорим, ако се направи очна ставка и се напише протокол.
Смятай ще се молят да не ги съдят и да не се стига дотам.
И още нещо в орторизираните сервизи се работи на часова ставка ако не е ясно какво е това ще поясня.
Основното е да защитаваме нашето право на потребители.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
bigfinger написа:Никой не се е замислял каква заплата взимат механиците?
И защо наистина се получава това за което пишете.
Така повечето са прости и то много, лошото е че се мислят за много знаещи ама мноооого.
Вместо да се замислят могат само да пият като магарета и после ееее ами тва се счупи.
То ако кажат пак добре щото има случаи за които е то така си беше.
Ако имате статистика поне малка ще разберете че в гаранционните сервизи заплатите не са високи.
Какво ме е.. мене че майсторите взимат ниски заплати аз като клиент отивам и давам не малка сума пари за смешен ремонт който мога да си направя сам но автомобила е в гаранция, следователно си правя извод че и заплатите са им добри щом и цените са такива. Иначе казано от известно време съм безработен и ходя в сервиз на приятел да помагам за някви къси пари, сега понеже са малко парите трябва ли да пия и да осирам колите на хората
Всички пътища водят към НАДИН
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Какъв съд в България колега, къде го тоя съд за накладки
Убийците не могат да ги осъдят та за накладки/датчик...ще осъдят. Ще минат 5+ години докато приключи делото а резултата ще е никакъв.
Убийците не могат да ги осъдят та за накладки/датчик...ще осъдят. Ще минат 5+ години докато приключи делото а резултата ще е никакъв.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
А бе аз познавам бояджия в официален сервиз и хич не взимат малко пари. Даже сега взима повече, отколкото като бачкаше в "неофициален".
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Някой може ли да каже, дали официален представител на Тойота за България е Тойота Балканс ЕООД и дали СПЕКТА АУТО ООД-Бургас е под шапката или си е на отделна "сметка".
Питам, щото малко забравиха да сменят маслото на една гаранционна Тойота и ще има разправии.
Мерси предварително, може и на ЛС, ако има притеснения
Питам, щото малко забравиха да сменят маслото на една гаранционна Тойота и ще има разправии.
Мерси предварително, може и на ЛС, ако има притеснения
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Според търговския регистър нямат нищо общо.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Явно ще се пише до Белгия или Япония, но едва ли ще има ефект в тая държава.
Ярис на около 50 000км, след "смяна" на масло на 12000км светна лампата за нивото, липсваше 1,5 литра.
Това на дизел 1,4, който не е имал никакви проблеми. Сега е с пломбирана капачка и пробка, на 5000км ще го гледат, не знам точно какво ще установят, освен, че са олигофрени.
Ще ми е интересно как ще се оправдават.
Ще споделя.
Ярис на около 50 000км, след "смяна" на масло на 12000км светна лампата за нивото, липсваше 1,5 литра.
Това на дизел 1,4, който не е имал никакви проблеми. Сега е с пломбирана капачка и пробка, на 5000км ще го гледат, не знам точно какво ще установят, освен, че са олигофрени.
Ще ми е интересно как ще се оправдават.
Ще споделя.
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Lenco написа:Явно ще се пише до Белгия или Япония, но едва ли ще има ефект в тая държава.
Ярис на около 50 000км, след "смяна" на масло на 12000км светна лампата за нивото, липсваше 1,5 литра.
Това на дизел 1,4, който не е имал никакви проблеми. Сега е с пломбирана капачка и пробка, на 5000км ще го гледат, не знам точно какво ще установят, освен, че са олигофрени.
Ще ми е интересно как ще се оправдават.
Ще споделя.
може да е започнал да гори масло... тези моторчета имаха някаква такава история ако не ме лъже паметта
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Една кратка историйка от мен за надявам се скоро да е бившата ми кола.
Действието се развива преди месец и малко, бях се прибрал за уикенда у дома и следобед вече ще си тръгвам към София. Потеглям и не след дълго вече съм на магистралата, като без никакви предишни симптоми колата започва леко и непрестанно да придърпва и след 5км каране в това състояние изгасва в движение и повече не пали. За щастие съм сравнително близо до града и викам познат с платформа, който за около 100км ми взима наистина скромните 110лв
В последствие колата е оставена пред сервиза, в който последните години са извършвани 90% от ремонтите и вече чакам да стане понеделник сутрин, че да видим какво ще се случва. Майстора обаче толкова зает, не намери 2 дни време за една диагностика, а на 3ия се оказа, че диагностиката му се преебала и не чете колата. Късно следобед минути преди да му изтече работното време, което се спазва до секунда се носи друга диагностика, която показва проблем с клапана на високото налягане (леко започва да ми се доси*а).
На следващия ден (четвъртък) отново късно следобяд пристига въпросния клапан оригинален, подменя се, колата запалва (не знайно защо, но за това по-късно) и отново тръгвам на поход към София.
Колата се държеше невероятно в следващите 200км, след което буквално 100 метра след(за щастие) един от мостовете на Тракия докато започвам изпреварване на тир колата изгасва отново в движение. Тук държа да подчертая, че вече акото почти беше излезнало
За пореден път за излизам, слагам жилетката и тръгвам на дългия 100-150 метров поход да си сложа умрелия триъгълник(нещо, което гледам повечето хора ги мързи да направят) и се чудя сега на кой да звъня. В този момент мина някакъв случаен тип с платформа и го питам колко км остават до софия, отговаря ми - 16. Решавам да се възползвам от услугите му, като в крайна сметка за 19км плащам 90лв и заебавам колата пред официалния дилър на марката - СФА.
Петък сутринта хващам такси до сервиза, че да добутам колата вътре, защото предната вечер бяха пуснали бариерата. След като избутахме колата до паркинга, обясних ситуацията, казах какво е сменено и зачаках отново заветния понеделник, тъй като чак тогава щели да я погледнат. В понеделник ми звъни приемчика и ми обяснява, че диагностиката пак показвала проблем в същия клапан, но той наистина бил сменен и трябвало да търсят какво всъщност води до тази грешка. Проблема бил, че човека, който се занимавал с ИСТИНСКОТО диагностициране бил в отпуска още 20 дни. Сега разбирам, че си беше отпускарски месец, ама как може в официалния сервиз на дадена марка да оставиш цял месец хора, които освен да сменят масло, дискове и чистачки явно друго не могат.
Разбира се много щедро ми предложиха ако не ме устройва да си взема колата, която обаче не е в движение и за да оставя там вече бях дал 200лв за пътна помощ и 40лв за таксита.
Реших в крайна сметка да я оставя там, провалиха ми се всички планове за уикендите, но как и да е. Тук държа да подчертая, че майстора извършил първия ремонт, беше уведомен, че проблема се е оказал друг и като се прибера ще видим какво ще правим.
След 20 дни нашия човек се прибира от море и реално още на втория работен ден ми се обаждат да ми кажат, че проблема бил в нарушена изолация на ел. системата, в следствие на което някакви кабели се прекъснали и мога да си взема колата в края на работния ден срещу 180лв. На пръв поглед щастлив, но се замислих, не ли е нормално като са открили какъв е проблема да ми звъннат да ми кажат? После гледам бяха сметнали час и половина труд, ами ако труда беше 5 часа? Щяха просто да ми съобщят че им дължа 500лв ли ?
Как и да е, поне колата върви. Сега се връщам към финалната част от "сагата". Прибрах се пак в родния град някъде 35 дни след извършения там ремонт и отидох да си поговоря с майстора. Там се започна едно увъртане, ама то колата нали запалила като го били сменили, то много време минало (25дни колата беше неподвижна в другия сервиз и това мога с документи да го докажа), то можело клапана да е подменен и не знам си какво още. В крайна сметка им подарих стария ми клапан, че да си имат един наистина работещ за проби, че когато трябваше да се тества моя, уж имаха ама се оказа, че и техния бил развален и си тръгнах.
Действието се развива преди месец и малко, бях се прибрал за уикенда у дома и следобед вече ще си тръгвам към София. Потеглям и не след дълго вече съм на магистралата, като без никакви предишни симптоми колата започва леко и непрестанно да придърпва и след 5км каране в това състояние изгасва в движение и повече не пали. За щастие съм сравнително близо до града и викам познат с платформа, който за около 100км ми взима наистина скромните 110лв
В последствие колата е оставена пред сервиза, в който последните години са извършвани 90% от ремонтите и вече чакам да стане понеделник сутрин, че да видим какво ще се случва. Майстора обаче толкова зает, не намери 2 дни време за една диагностика, а на 3ия се оказа, че диагностиката му се преебала и не чете колата. Късно следобед минути преди да му изтече работното време, което се спазва до секунда се носи друга диагностика, която показва проблем с клапана на високото налягане (леко започва да ми се доси*а).
На следващия ден (четвъртък) отново късно следобяд пристига въпросния клапан оригинален, подменя се, колата запалва (не знайно защо, но за това по-късно) и отново тръгвам на поход към София.
Колата се държеше невероятно в следващите 200км, след което буквално 100 метра след(за щастие) един от мостовете на Тракия докато започвам изпреварване на тир колата изгасва отново в движение. Тук държа да подчертая, че вече акото почти беше излезнало
За пореден път за излизам, слагам жилетката и тръгвам на дългия 100-150 метров поход да си сложа умрелия триъгълник(нещо, което гледам повечето хора ги мързи да направят) и се чудя сега на кой да звъня. В този момент мина някакъв случаен тип с платформа и го питам колко км остават до софия, отговаря ми - 16. Решавам да се възползвам от услугите му, като в крайна сметка за 19км плащам 90лв и заебавам колата пред официалния дилър на марката - СФА.
Петък сутринта хващам такси до сервиза, че да добутам колата вътре, защото предната вечер бяха пуснали бариерата. След като избутахме колата до паркинга, обясних ситуацията, казах какво е сменено и зачаках отново заветния понеделник, тъй като чак тогава щели да я погледнат. В понеделник ми звъни приемчика и ми обяснява, че диагностиката пак показвала проблем в същия клапан, но той наистина бил сменен и трябвало да търсят какво всъщност води до тази грешка. Проблема бил, че човека, който се занимавал с ИСТИНСКОТО диагностициране бил в отпуска още 20 дни. Сега разбирам, че си беше отпускарски месец, ама как може в официалния сервиз на дадена марка да оставиш цял месец хора, които освен да сменят масло, дискове и чистачки явно друго не могат.
Разбира се много щедро ми предложиха ако не ме устройва да си взема колата, която обаче не е в движение и за да оставя там вече бях дал 200лв за пътна помощ и 40лв за таксита.
Реших в крайна сметка да я оставя там, провалиха ми се всички планове за уикендите, но как и да е. Тук държа да подчертая, че майстора извършил първия ремонт, беше уведомен, че проблема се е оказал друг и като се прибера ще видим какво ще правим.
След 20 дни нашия човек се прибира от море и реално още на втория работен ден ми се обаждат да ми кажат, че проблема бил в нарушена изолация на ел. системата, в следствие на което някакви кабели се прекъснали и мога да си взема колата в края на работния ден срещу 180лв. На пръв поглед щастлив, но се замислих, не ли е нормално като са открили какъв е проблема да ми звъннат да ми кажат? После гледам бяха сметнали час и половина труд, ами ако труда беше 5 часа? Щяха просто да ми съобщят че им дължа 500лв ли ?
Как и да е, поне колата върви. Сега се връщам към финалната част от "сагата". Прибрах се пак в родния град някъде 35 дни след извършения там ремонт и отидох да си поговоря с майстора. Там се започна едно увъртане, ама то колата нали запалила като го били сменили, то много време минало (25дни колата беше неподвижна в другия сервиз и това мога с документи да го докажа), то можело клапана да е подменен и не знам си какво още. В крайна сметка им подарих стария ми клапан, че да си имат един наистина работещ за проби, че когато трябваше да се тества моя, уж имаха ама се оказа, че и техния бил развален и си тръгнах.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани