Относно Официалните Автомобилни Сервизи

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от laviatan » 23 Дек 2016, 14:35

Zagy написа:Сега се сетих и за един друг случай - преди няколко години бях направил един доста хубав (и съответно скъп) нож за подарък на един мой много добър приятел. Момчето кара Ситроен и си сложил ножа в жабката (пича е рибар и често забива нанякъде за риба), и при едно от влизанията в техния официален сервиз му откраднаха ножа. И те така...

Това не е само в официалните за съжаление - а си е разпространено и в някой от малките нерегламентирани сервизчета :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Benord » 23 Дек 2016, 15:39

Най-крадените неща в сервизите са катализаторите,накладките и кормилните накрайници.Почти не срещам автомобил неплячкосан по тези детайли.

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от c04 » 29 Дек 2016, 22:00

Най-често сменят акумулатора, мизерниците :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Sasho.85 » 30 Дек 2016, 19:16

Benord написа:Най-крадените неща в сервизите са катализаторите,накладките и кормилните накрайници.Почти не срещам автомобил неплячкосан по тези детайли.


Как разбираш, че на даден клиент са му откраднали накладките?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Benord » 31 Дек 2016, 11:36

По системата,която е за първоначално вграждане и какво намирам аз.По изминатите от автомобила и клиента километри.По омазаните с някаква неприсъща за автомобила грес или доста чистите за възраста си.Окъсени или липсващи датчици.По износването на спирачният диск.Няма как едни единственни оригинални накладки да са около 2мм за година ползуване,а и да вкопаят диска с поне милиметър надолу.Говорим за нормално ползувани автомобили.В сервизната книжка е написано за сменени преди около 5-15 хиляди километра в оригинален сервиз в чужбина комплект дискове с накладки,а аз не мога да ги разпозная на коя фирма са всъщност и изглеждат като поне пет годишни карани всеки ден.
Абсолютно еднакво е обаче състоянието им на около 2мм и надолу от пълното им изчезване и посещението на автомобила в някой местен сервиз за нещо друго преди това.
За мен лично това си е криминално престъпление.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Elesar74 » 31 Дек 2016, 19:00

Аз в сервизи не ходя, освен ако наистина не мога да се справя с евентуалния проблем. Единственият сервиз, в който ходя, когато ми се наложи, е на 165 км. от мен, в гр. Варна, някакъв Bosch сервиз, в който като отида, мога да си оставя колата без всякакви проблеми и знам, че проблемите ще бъдат правилно диагностицирани и решени. Сервиза ми го препоръча приятел от Варна. Като стана дума за доверието, просто живеем в много лъжлива среда и хора, които си държат на думата, работят съвестно и не мислят да те измамят, са нещо като бялата лястовица. Безспорно доверието се изгражда, но винаги има и първия път. Явно в повечето случаи, там е проблема. Като чета тук за какво става въпрос в т.нар. официални сервизи, благодаря на Бога, че не ми се е налагало да ползвам такива услуги. Наистина, изрази като: поддържана само в ....., гаранционна в ......, придобиват съвсем друго значение.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от bigfinger » 12 Фев 2017, 18:30

Не бях влизал отдавна в този готин форум. Просто не ми остава свободно време.

Много ми допада темата която сте захванали.
Не можах да я изчета цялата, но не видях мнение на някой който иска да се защити.
Да и аз като Боримечката не искам някой да пипа по колата ми.
Никога не мога да оправдая мързела и ганьовщината, която ще ни преследва дълго но това е въпрос на съвест.
Никой не се е замислял каква заплата взимат механиците?
И защо наистина се получава това за което пишете.
Така повечето са прости и то много, лошото е че се мислят за много знаещи ама мноооого.

Вместо да се замислят могат само да пият като магарета и после ееее ами тва се счупи.
То ако кажат пак добре щото има случаи за които е то така си беше.

Ако имате статистика поне малка ще разберете че в гаранционните сервизи заплатите не са високи.

Бай Кольо (образно казано) взима повече манги. Но си има други привилегии които не се оценяват.

Мислите си че в Германия или коя да е европейска държава няма да ви осерат колата?
Навсякъде стават такива неща но са по малко отколкото тук. А там има гаранция по закон за ремонта който е извършен.
Ако всеки иска да си реши проблема е просто завежда иск има копие от поръчка и това стига в съда.
Така че до голяма степен бай германец не си оставя колата в калта, ведднага съди и т.н.
А ние само говорим, ако се направи очна ставка и се напише протокол.
Смятай ще се молят да не ги съдят и да не се стига дотам.

И още нещо в орторизираните сервизи се работи на часова ставка ако не е ясно какво е това ще поясня.

Основното е да защитаваме нашето право на потребители.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от sixstraight » 12 Фев 2017, 20:52

bigfinger написа:Никой не се е замислял каква заплата взимат механиците?
И защо наистина се получава това за което пишете.
Така повечето са прости и то много, лошото е че се мислят за много знаещи ама мноооого.

Вместо да се замислят могат само да пият като магарета и после ееее ами тва се счупи.
То ако кажат пак добре щото има случаи за които е то така си беше.

Ако имате статистика поне малка ще разберете че в гаранционните сервизи заплатите не са високи.


Какво ме е.. мене че майсторите взимат ниски заплати аз като клиент отивам и давам не малка сума пари за смешен ремонт който мога да си направя сам но автомобила е в гаранция, следователно си правя извод че и заплатите са им добри щом и цените са такива. Иначе казано от известно време съм безработен и ходя в сервиз на приятел да помагам за някви къси пари, сега понеже са малко парите трябва ли да пия и да осирам колите на хората :dunno:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1964
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от barty » 14 Фев 2017, 6:27

Какъв съд в България колега, къде го тоя съд за накладки :mhihi:
Убийците не могат да ги осъдят та за накладки/датчик...ще осъдят. Ще минат 5+ години докато приключи делото а резултата ще е никакъв.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от TNT » 14 Фев 2017, 18:38

А бе аз познавам бояджия в официален сервиз и хич не взимат малко пари. Даже сега взима повече, отколкото като бачкаше в "неофициален".
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Lenco » 15 Фев 2017, 11:44

Някой може ли да каже, дали официален представител на Тойота за България е Тойота Балканс ЕООД и дали СПЕКТА АУТО ООД-Бургас е под шапката или си е на отделна "сметка".
Питам, щото малко забравиха да сменят маслото на една гаранционна Тойота и ще има разправии.
Мерси предварително, може и на ЛС, ако има притеснения
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от drago_pavlov » 21 Фев 2017, 11:04

Според търговския регистър нямат нищо общо.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от Lenco » 21 Фев 2017, 13:47

Явно ще се пише до Белгия или Япония, но едва ли ще има ефект в тая държава.
Ярис на около 50 000км, след "смяна" на масло на 12000км светна лампата за нивото, липсваше 1,5 литра.
Това на дизел 1,4, който не е имал никакви проблеми. Сега е с пломбирана капачка и пробка, на 5000км ще го гледат, не знам точно какво ще установят, освен, че са олигофрени.
Ще ми е интересно как ще се оправдават.
Ще споделя.
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от alx » 21 Юни 2017, 19:12

Lenco написа:Явно ще се пише до Белгия или Япония, но едва ли ще има ефект в тая държава.
Ярис на около 50 000км, след "смяна" на масло на 12000км светна лампата за нивото, липсваше 1,5 литра.
Това на дизел 1,4, който не е имал никакви проблеми. Сега е с пломбирана капачка и пробка, на 5000км ще го гледат, не знам точно какво ще установят, освен, че са олигофрени.
Ще ми е интересно как ще се оправдават.
Ще споделя.


може да е започнал да гори масло... тези моторчета имаха някаква такава история ако не ме лъже паметта
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи

Мнение от speedhokk » 22 Авг 2017, 11:22

Една кратка историйка от мен за надявам се скоро да е бившата ми кола.

Действието се развива преди месец и малко, бях се прибрал за уикенда у дома и следобед вече ще си тръгвам към София. Потеглям и не след дълго вече съм на магистралата, като без никакви предишни симптоми колата започва леко и непрестанно да придърпва и след 5км каране в това състояние изгасва в движение и повече не пали. За щастие съм сравнително близо до града и викам познат с платформа, който за около 100км ми взима наистина скромните 110лв :bchug:

В последствие колата е оставена пред сервиза, в който последните години са извършвани 90% от ремонтите и вече чакам да стане понеделник сутрин, че да видим какво ще се случва. Майстора обаче толкова зает, не намери 2 дни време за една диагностика, а на 3ия се оказа, че диагностиката му се преебала и не чете колата. Късно следобед минути преди да му изтече работното време, което се спазва до секунда се носи друга диагностика, която показва проблем с клапана на високото налягане (леко започва да ми се доси*а).
На следващия ден (четвъртък) отново късно следобяд пристига въпросния клапан оригинален, подменя се, колата запалва (не знайно защо, но за това по-късно) и отново тръгвам на поход към София.
Колата се държеше невероятно в следващите 200км, след което буквално 100 метра след(за щастие) един от мостовете на Тракия докато започвам изпреварване на тир колата изгасва отново в движение. Тук държа да подчертая, че вече акото почти беше излезнало :mhihi:

За пореден път за излизам, слагам жилетката и тръгвам на дългия 100-150 метров поход да си сложа умрелия триъгълник(нещо, което гледам повечето хора ги мързи да направят) и се чудя сега на кой да звъня. В този момент мина някакъв случаен тип с платформа и го питам колко км остават до софия, отговаря ми - 16. Решавам да се възползвам от услугите му, като в крайна сметка за 19км плащам 90лв и заебавам колата пред официалния дилър на марката - СФА.

Петък сутринта хващам такси до сервиза, че да добутам колата вътре, защото предната вечер бяха пуснали бариерата. След като избутахме колата до паркинга, обясних ситуацията, казах какво е сменено и зачаках отново заветния понеделник, тъй като чак тогава щели да я погледнат. В понеделник ми звъни приемчика и ми обяснява, че диагностиката пак показвала проблем в същия клапан, но той наистина бил сменен и трябвало да търсят какво всъщност води до тази грешка. Проблема бил, че човека, който се занимавал с ИСТИНСКОТО диагностициране бил в отпуска още 20 дни. Сега разбирам, че си беше отпускарски месец, ама как може в официалния сервиз на дадена марка да оставиш цял месец хора, които освен да сменят масло, дискове и чистачки явно друго не могат.
Разбира се много щедро ми предложиха ако не ме устройва да си взема колата, която обаче не е в движение и за да оставя там вече бях дал 200лв за пътна помощ и 40лв за таксита.

Реших в крайна сметка да я оставя там, провалиха ми се всички планове за уикендите, но как и да е. Тук държа да подчертая, че майстора извършил първия ремонт, беше уведомен, че проблема се е оказал друг и като се прибера ще видим какво ще правим.
След 20 дни нашия човек се прибира от море и реално още на втория работен ден ми се обаждат да ми кажат, че проблема бил в нарушена изолация на ел. системата, в следствие на което някакви кабели се прекъснали и мога да си взема колата в края на работния ден срещу 180лв. На пръв поглед щастлив, но се замислих, не ли е нормално като са открили какъв е проблема да ми звъннат да ми кажат? После гледам бяха сметнали час и половина труд, ами ако труда беше 5 часа? Щяха просто да ми съобщят че им дължа 500лв ли ?

Как и да е, поне колата върви. Сега се връщам към финалната част от "сагата". Прибрах се пак в родния град някъде 35 дни след извършения там ремонт и отидох да си поговоря с майстора. Там се започна едно увъртане, ама то колата нали запалила като го били сменили, то много време минало (25дни колата беше неподвижна в другия сервиз и това мога с документи да го докажа), то можело клапана да е подменен и не знам си какво още. В крайна сметка им подарих стария ми клапан, че да си имат един наистина работещ за проби, че когато трябваше да се тества моя, уж имаха ама се оказа, че и техния бил развален и си тръгнах.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook