Как Ви се струва новата 5-ца?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Как Ви се струва новата 5-ца?

Харесва ми много ! Излежда по-добра от Ф10!
62
33%
Харесва ми . Ще видим наживо
64
34%
Средна Хубост ...
27
15%
Разочарован съм ...
15
8%
Трагична е ...
4
2%
Какво е 5-ца?
14
8%
 
Общо гласове : 186
кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 30.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 525д 2001
Мечтае да кара: F13 с М буквичка.

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от DiMIcha84 » 21 Фев 2017, 19:43

drago9205 написа:Съжалявам ако нараня пристрастията на някои колеги, това което ще кажа е лично мое мнение.

Аз не разбирам защо е крайното мнение срещу дизайнът на е60 и творенията на Бенгъл (за мен е92 например е сред най-красивите купета). Но относно е60 - ами за мен си е съвсем нормална и не бих казал грозна кола, а с М-пак изглежда супер. Същото е приложимо и за е39 - префейс без М-пакет никак не е лицеприятна(както казах лично мнение). И не съм е39 хейтър - харесвам моделът и то много, но при него разликата (визуално) между кола с и без М-пакет е потресаващо голяма. Все пак производителите на автомобили гледат дизайнерски да са в крак с времето.

П.С. За 7-цата префейс е65 съм съгласен, че е ужасна


Аз и от последната седмица не съм въодушевен( поне като дизайн). С класата ми изглежда доста по масивна, и излъчваща повече премиум усещане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Фев 2017, 19:45

Не забравяйте какво винаги са целели от БМВ - агресивни нотки дори в луксозния сегмент. Това е все едно да кажем, че Ролс изглежда много скучно... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от Мордехай » 21 Фев 2017, 19:58

:winky:
alx написа:
Адблу подобрява значително икономията и живота на дизеловия двигател- особено при камионите..

http://www.volvotrucks.com/SiteCollecti ... _FW_SS.pdf

Аз с моя английски не схванах дали това е същата система, но съм почти сигурен че няма общо с разхода и износването на двигателя. Имам предвид тази система по моите камиони. Просто това е един допълнителен резервоар с течност, която отива в ауспуха. На тия от Волво пък изобщо не им вярвам, имам предимно Волва и Рена с волво двигатели. Нагледал съм се на всякакви недоразумения по тия двигатели, като започнеш от кавитация, преминеш през това, че нямат втулки на водачите на клапаните и стигнеш до повреждащи се гаранционни дюзи. Особено пък и с оторизиран сервиз, в който никой нищо не може и заради който постоянно ходя в Гърция за ремонти. Волво предлага всякакви глупости и няма да се учудя това да е поредната недомислица.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от alx » 21 Фев 2017, 20:48

Мордехай написа::winky:
alx написа:
Адблу подобрява значително икономията и живота на дизеловия двигател- особено при камионите..

http://www.volvotrucks.com/SiteCollecti ... _FW_SS.pdf

Аз с моя английски не схванах дали това е същата система, но съм почти сигурен че няма общо с разхода и износването на двигателя. Имам предвид тази система по моите камиони. Просто това е един допълнителен резервоар с течност, която отива в ауспуха. На тия от Волво пък изобщо не им вярвам, имам предимно Волва и Рена с волво двигатели. Нагледал съм се на всякакви недоразумения по тия двигатели, като започнеш от кавитация, преминеш през това, че нямат втулки на водачите на клапаните и стигнеш до повреждащи се гаранционни дюзи. Особено пък и с оторизиран сервиз, в който никой нищо не може и заради който постоянно ходя в Гърция за ремонти. Волво предлага всякакви глупости и няма да се учудя това да е поредната недомислица.


с две думи обясняват, че впръскването на адблу-то намалява значително температурата на изгорелите газове и от там нямалява обратното налягане в изпускателната система и нивото на азотния окис което пък "освобождава" двигателя и особено турбините да помпат по-лесно (по-малко backpressure дава по-малко налягане в цилиндрите и турбините за същата мощност). също така се разтеглят периодите за регенерацията на дпф-а (и понеже се извършва и то с нафта) което води до допълнителни икономии...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от Мордехай » 21 Фев 2017, 21:20

А реално сега преглеждам тефтерите и няма никаква разлика в разхода на гориво. Има камиони, които правят един и същи курс целогодишно, зимата само има увеличение, но не и след спирането на системата. Ще се поинтересувам по-щателно обаче.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от alx » 21 Фев 2017, 21:22

Мордехай написа:А реално сега преглеждам тефтерите и няма никаква разлика в разхода на гориво. Има камиони, които правят един и същи курс целогодишно, зимата само има увеличение, но не и след спирането на системата. Ще се поинтересувам по-щателно обаче.


аз лично съм на мнение, че щом тефтерите ти от реалния свят показват, че няма разлика... другито е вятър и мъгла независимо, че звучи логично...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от @2bar » 21 Фев 2017, 23:12

Мордехай написа:А реално сега преглеждам тефтерите и няма никаква разлика в разхода на гориво. Има камиони, които правят един и същи курс целогодишно, зимата само има увеличение, но не и след спирането на системата. Ще се поинтересувам по-щателно обаче.


споко, проблемът не е в английският ти.....просто е написано за хора, които не са кой знае колко на вътре в материята....

при дизеловите двигатели се говори за Trade-off. С две думи, има два основни пътя при конструирането на дизелови двигатели - минимални NOx емисии (и последващ филтър за твърди частици) или минимални емисии на твърди частици (ТЧ) и последваща SCR технология. С две думи пълно щастие няма (като всичко в този живот) - или двигателя се проектира така, че нивото на NOx е в границата на съответната Euro XX норма или нивото на ТЧ е в границата на съответната Euro XX норма. И понеже всичко си има граници, вече започват да комбинират SCR с филтър за твърди частици, защото всичко си има някаква граница.

Конкретно - високи нива на NOx се получават при високи температури на горене в цилиндрите. В същото време условият за горене са повече от благоприятни и не се образуват твърди частици. За да се свали нивото на NOx до съответната Euro XX норма е необходимо впръскване на AdBlue в изпускателният тракт. Предимството на цялата работа е, че филтър за твърди частици няма (до определено Euro XX) и съответно няма никакви съпротивления в изп. тракт. След като няма филтър за твърди чатици, няма нужда от регенериране и съответно допълнително впръскване на гориво и водещо след себе си по - голям разход на гориво. Никой обаче не споменава за разхода на AdBlue, който не е малък и съответно втори резервоар, дюза за впръскване (че се запушва от време на време и т.н.).

Другият подход е проектиране на двигателя по емисии на NOx. Ако двигателя се проектира така, че NOx емисиите да са в норма, това означава, че температурите в цилиндъра трябва да са по - ниски, но съответно времето за смесообразуване е по - късо и съответно двителя отделя повече твърди частици. За тези твърди частици е необходим филтър за твърди частици, който трябва да се регенерира периодично (скача разхода на гориво), има съпротивление в изп. тракт (turbo response) и т.н.

С две думи с изключването (ако е направено като хората) на SCR няма начин да се вдигне разходът на гориво, което се вижда и от твоите тефтери. Единствено се вдигат NOx емисиите, ама България.....

т'ва по български обяснено, надявам се, разбираемо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от speeder88 » 22 Фев 2017, 8:10

Мордехай написа:А реално сега преглеждам тефтерите и няма никаква разлика в разхода на гориво. Има камиони, които правят един и същи курс целогодишно, зимата само има увеличение, но не и след спирането на системата. Ще се поинтересувам по-щателно обаче.

Off topic:

Като са били активни Ad Blue-тата шоферите са граднали повече... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Как Ви се струва новата 5-ца?

Мнение от Мордехай » 22 Фев 2017, 11:03

Alx, оказва се че при моите фабрично няма ДПФ. В ауспуха просто има една керамика, която се нагрява и изпарява урея. За обратно налягане няма как да говорим, освен ако не се запуши сложният ауспух, примерно ако се пръсне керамиката вътре. Това говорим за Волвата и Рената, които имам с волво двигатели. Обаче имам едни Дафове EEV (между евро5 и евро6) и на тях нищо не съм правил, възможно е там да се получава горенаписаното от теб. При мен на Волвата дори като изхарчи течноста не се случва нищо, в резервоара остават едни 15 литра и помпата си ги върти, за да не остава на сухо, а лятно време може да се долива вода, за да впръсква по керамиката и да я охлажда евентуално.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook