Интересни хоби проекти
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Аудио проекта за линеализирането на акустиката в дома остана на мнооого заден план, за съжаление, но за сметка на това си подкарах жестовия контрол за домашния J.A.R.V.I.S.
Ползвам Mini-ITX PC с дъно AsRock J5005-ITX с вграден процесор Pentium Silver J5005 за хост, 8GB RAM и някакво евтино SSD. Невронната мрежа за разпознаването на маймуни върви изцяло на допълнителен Vision процесор - Intel-Movidius Neural Compute Stick 2. Изкарва 5 фрейма в секунда без зор и консумира 1 ват! Впечатлен съм, меко казано! Ако я пусна на Pentium-а получвам на десет секунди фрейм (0.1fps) Остава да си направя и гласовия контрол като хората и да почвам да летя
Ползвам Mini-ITX PC с дъно AsRock J5005-ITX с вграден процесор Pentium Silver J5005 за хост, 8GB RAM и някакво евтино SSD. Невронната мрежа за разпознаването на маймуни върви изцяло на допълнителен Vision процесор - Intel-Movidius Neural Compute Stick 2. Изкарва 5 фрейма в секунда без зор и консумира 1 ват! Впечатлен съм, меко казано! Ако я пусна на Pentium-а получвам на десет секунди фрейм (0.1fps) Остава да си направя и гласовия контрол като хората и да почвам да летя
Последна промяна Nickelback на 15 Дек 2018, 0:15, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Интересни хоби проекти
Под започвам да летя, какво се разбира?Nickelback написа:Аудио проекта за линеализирането на акустиката в дома остана на мнооого заден план, за съжаление, но за сметка на това си подкарах жестовия контрол за домашния J.A.R.V.I.S.
Ползвам Mini-ITX PC с дъно AsRock J5005-ITX с вграден процесор Pentium Silver J5005 за хост, 8GB RAM и някакво евтино SSD. Невронната мрежа за разпознаването на маймуни върви изцяло на допълнителен Vision процесор - Intel-Movidius Neural Compute Stick 2. Изкарва 5 фрейма в секунда без зор и консумира 1 ват! Впечатлен съм, меко казано! Ако я пусна на Pentium-а получвам на десет секунди фрейм (0.1fps) Остава да си направя и гласовия контрол като хората и да почвам да летя
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Zubcho написа:Под започвам да летя, какво се разбира?
Това (0:17мин) :
Иначе сериозно - целта ми е да си направя за вкъщи интерфейс човек-машина на естествен език с жестов и гласов контрол (английски), както и лицево разпознаване. Хубавото е, че вече започва да се появява съвсем достъпен хардуер и нещата започват да се случват малко по малко Разбира се, почерпил съм идеи оттук
За холограмите ще се наложи да почакам малко обаче
Оттам нататък мога да управлявам, каквото си поискам
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Интересни хоби проекти
Аз от няколко години се опитвам да върна към живот едно старо Кавасаки... Моделът е GPz1100 (ZXT10A) от 1983 година и е интересен като един от първите японски супербайкове. Това купих:
А в момента е на това положение:
А в крайна сметка трябва да се получи това:
Идеята ми е (беше) да възстановя мотора в напълно стоков вид, както е излязал от завода в Япония преди 35 години - до всяка лентичка, надпис и етикетче... Но задачата се оказа много по-трудна, отколкото си я представях. Този модел е произвеждан 3 непълни години, а конкретната модификация - около година. Оригинални части не се намират, а ако излезе нещо - то е в окаяно състояние или на безумна цена. С времето установих, че моторите много бързо "умират", особено спортните.
Все пак услях да накупя (почти) всичко необходимно - намерих му дори гуми с точния размер и шарка, гледах дори ДОТ-а им да е "правилен"... . Не знам дали си представяте как те гледат продавачите, когато търсиш гуми, произведени 1985-та година.... Много чаркове носих на един мъж в Плевен за прахово боядисване и станаха по-добре от оригиналните (без преувеличение). И остана (уж) приятната и лесна задача да го сглобя. Но се запънах на лепенките - шарките и надписите. Не знам как да ги направя като оригиналните... После се оказа, че кюнците също са ГОЛЯМ проблем - намират се само строшени и изпилени, те първи заминават, когато се търколиш с мотора... Та така - цялата железария ми стои в един гараж и чака да ми дойде ентусизъм да я довърша.
А в момента е на това положение:
А в крайна сметка трябва да се получи това:
Идеята ми е (беше) да възстановя мотора в напълно стоков вид, както е излязал от завода в Япония преди 35 години - до всяка лентичка, надпис и етикетче... Но задачата се оказа много по-трудна, отколкото си я представях. Този модел е произвеждан 3 непълни години, а конкретната модификация - около година. Оригинални части не се намират, а ако излезе нещо - то е в окаяно състояние или на безумна цена. С времето установих, че моторите много бързо "умират", особено спортните.
Все пак услях да накупя (почти) всичко необходимно - намерих му дори гуми с точния размер и шарка, гледах дори ДОТ-а им да е "правилен"... . Не знам дали си представяте как те гледат продавачите, когато търсиш гуми, произведени 1985-та година.... Много чаркове носих на един мъж в Плевен за прахово боядисване и станаха по-добре от оригиналните (без преувеличение). И остана (уж) приятната и лесна задача да го сглобя. Но се запънах на лепенките - шарките и надписите. Не знам как да ги направя като оригиналните... После се оказа, че кюнците също са ГОЛЯМ проблем - намират се само строшени и изпилени, те първи заминават, когато се търколиш с мотора... Та така - цялата железария ми стои в един гараж и чака да ми дойде ентусизъм да я довърша.
Excellent! Steven is my name!
Re: Интересни хоби проекти
Преди петнайсетина години имах ГПЗ 600 Р.Много яка машинка беше.Закупих го още преди да стана на 18.После изкарах книжка и си го постегнах.
И тогава беше тегаво с частите.Сега какво е направо не ми се мисли.
Тежък туч с висок център на тежестта.Но пък вървеше добре за тогавашните ми разбирания и килограми.
С гърнето което му бе сложено вадеше такъв глас,че са ме спирали в Младост за генериране на шум през тъмната половина на денонощието.
Успех пожелавам в начинанието.
И тогава беше тегаво с частите.Сега какво е направо не ми се мисли.
Тежък туч с висок център на тежестта.Но пък вървеше добре за тогавашните ми разбирания и килограми.
С гърнето което му бе сложено вадеше такъв глас,че са ме спирали в Младост за генериране на шум през тъмната половина на денонощието.
Успех пожелавам в начинанието.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Интересни хоби проекти
за надписите трябва някоя рекламна агенция, ако имат уменията и желанието би трябвало всичко като от завода да направят
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Интересни хоби проекти
Те такива лепенки се продават на комплект, но първо не съм сигурен дали са направени както трябва, второ - не знам дали бояджията ще успее да ги вкара под лака и трето - егати лепенките за 200 лева...:
https://www.ebay.com/itm/Dekorsatz-Decals-Kawasaki-GPZ-1100-UT-Unitrak-ELR-limegreen/283249188893?hash=item41f2f7a01d:g:UTwAAOSw241YZQW4:rk:1:pf:1&vxp=mtr&frcectupt=true
600-ката е по-нова, по-модерна доста по-спортна от тоя въздухар. Моделът е интересен като един от първите инжекциони (DFI - многоточково впръскване с електромагнитни дюзи, управлявано от компютър) и първият с това окачване (uni-trak, дори моделът понякога е наричан на него). Моторът е изключително здрав - коляновият вал е на ролкови лагери и целият двигател работи с ниско налягане на маслото, доста под 1 бар в магистралата, по спомени.
Ето скрииншот от сървис-мануала - 0,2 бара налягане на маслото, егати:
С тоя модел имам особена връзка... За пръв път в живота си го видях като ученик през 1984-та година - беше на корицата на едно списание НТ (Наука и Техника) за младежта:
Вътре имаше черно-бяла снимка колкото пощенска марка и пишеше някакви фантастични характеристики. Ние тогава бяхме виждали само ЧЗ, ИЖ, МЗ и други подобни творения на техническата мисъл, затова характеристиките на това Кавасаки ни звучаха като някаква безумна фантастика, дори не и научна...
Минаха години - аз завърших училище, кандидатствах във ВИАС, изкарах си служната в армията, завърших следването и се дипломирах, започнах работа. Когато се усетих с горе-долу стабилни доходи, първата ми работа беше да си купя мотор. И някак съвсем случайно попаднах на този модел. Купих го 1994 година и го сцепих от каране, 5 или 6 сезона, мисля. Толква хубави спомени с него... Помня, че беше много дълъг и тежък, но изключително устойчив го чувствах в завоите. Някъде към 2000-та го продадох, и аз не знам защо. И пак минаха години - бачках, ожених се, смених работата и града, съкратиха ме, нова работа... И пак, някак съвсем неочаквано, реших, че искам да си купя същия мотор и да си ръчкам по него. Намерих този чак в Бургас, докарах си го у дома и го започнах...
Та така се получи, че животът ми все се пресича с тоя модел GPz 1100i - в един период от 35 години веднъж съм го имал като нещо извънземно и фантастично, втори път като мотор за каране и трети път - като ретро модел за възстановяване...
Не знам дали ще доживея някога да му "чуя гласа" и да го изкарам поне веднъж на пътя...
https://www.ebay.com/itm/Dekorsatz-Decals-Kawasaki-GPZ-1100-UT-Unitrak-ELR-limegreen/283249188893?hash=item41f2f7a01d:g:UTwAAOSw241YZQW4:rk:1:pf:1&vxp=mtr&frcectupt=true
600-ката е по-нова, по-модерна доста по-спортна от тоя въздухар. Моделът е интересен като един от първите инжекциони (DFI - многоточково впръскване с електромагнитни дюзи, управлявано от компютър) и първият с това окачване (uni-trak, дори моделът понякога е наричан на него). Моторът е изключително здрав - коляновият вал е на ролкови лагери и целият двигател работи с ниско налягане на маслото, доста под 1 бар в магистралата, по спомени.
Ето скрииншот от сървис-мануала - 0,2 бара налягане на маслото, егати:
С тоя модел имам особена връзка... За пръв път в живота си го видях като ученик през 1984-та година - беше на корицата на едно списание НТ (Наука и Техника) за младежта:
Вътре имаше черно-бяла снимка колкото пощенска марка и пишеше някакви фантастични характеристики. Ние тогава бяхме виждали само ЧЗ, ИЖ, МЗ и други подобни творения на техническата мисъл, затова характеристиките на това Кавасаки ни звучаха като някаква безумна фантастика, дори не и научна...
Минаха години - аз завърших училище, кандидатствах във ВИАС, изкарах си служната в армията, завърших следването и се дипломирах, започнах работа. Когато се усетих с горе-долу стабилни доходи, първата ми работа беше да си купя мотор. И някак съвсем случайно попаднах на този модел. Купих го 1994 година и го сцепих от каране, 5 или 6 сезона, мисля. Толква хубави спомени с него... Помня, че беше много дълъг и тежък, но изключително устойчив го чувствах в завоите. Някъде към 2000-та го продадох, и аз не знам защо. И пак минаха години - бачках, ожених се, смених работата и града, съкратиха ме, нова работа... И пак, някак съвсем неочаквано, реших, че искам да си купя същия мотор и да си ръчкам по него. Намерих този чак в Бургас, докарах си го у дома и го започнах...
Та така се получи, че животът ми все се пресича с тоя модел GPz 1100i - в един период от 35 години веднъж съм го имал като нещо извънземно и фантастично, втори път като мотор за каране и трети път - като ретро модел за възстановяване...
Не знам дали ще доживея някога да му "чуя гласа" и да го изкарам поне веднъж на пътя...
Excellent! Steven is my name!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Как беше... "Компютърът играе, рисува и свири"... ъъъ, не... "Джарвис говори, свири, пее..."
#Youtube -> #DefaultALSAdevice -> #/dev/snd/pcmC1D0p -> #snd_aloop -> #/dev/snd/pcmC1D1c -> #jstreamer -> #UDPstreaming -> #ESP32_LyraT -> #MarantzSR7100DC -> #HiFiSoundprojectSpeakers
#oldschool #добрее
#Youtube -> #DefaultALSAdevice -> #/dev/snd/pcmC1D0p -> #snd_aloop -> #/dev/snd/pcmC1D1c -> #jstreamer -> #UDPstreaming -> #ESP32_LyraT -> #MarantzSR7100DC -> #HiFiSoundprojectSpeakers
#oldschool #добрее
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Не че да е чак проект, ама го посъбрах
И с по-големия му брат
И как си пазя аз нещата - оригинални пликове, части и лепенки
Има ли луди?
И с по-големия му брат
И как си пазя аз нещата - оригинални пликове, части и лепенки
Има ли луди?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Интересни хоби проекти
Яко
Мен ми поомръзнаха след като сглобих с малкия няколко сета с по 500-800 части от Ninjago Иначе е голям кеф и може би се радвах повече от детето като го сглобявахме
Мен ми поомръзнаха след като сглобих с малкия няколко сета с по 500-800 части от Ninjago Иначе е голям кеф и може би се радвах повече от детето като го сглобявахме
- BMW 645ci
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Гр. Свищов/В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M Power
Re: Интересни хоби проекти
Колеги, видях, че сте възродили темата, та ще използвам момента, за да покажа някои неща, които направих преди години. Сега, като ги гледам на снимки, ми изглеждат доста смехотворни, но тогава си беше занимавка и с голям мерак си ги сътворих.
Започвам с едно бъги, направено от дървени шишове и клечки за зъби. Напълно подвижно, независимо окачване с А - образни носачи. Амортисьорите са от пълнители и пружини за химикалки.
Следва опит за репликиране на автомобилна седалка. Ръчно изработена от дърво.
И последно, имам прител, почитател на музиката, който притежава оригинална електрическа китара „Jackson". Реших да му направя подарък, като изработя собственоръчно малко копие на неговата китара. Изработена е от 3 вида дърво, а за струните съм използвал обикновен конец.
Има и други неща, които съм сътворил, но пък на тях нямам снимки.
Започвам с едно бъги, направено от дървени шишове и клечки за зъби. Напълно подвижно, независимо окачване с А - образни носачи. Амортисьорите са от пълнители и пружини за химикалки.
Следва опит за репликиране на автомобилна седалка. Ръчно изработена от дърво.
И последно, имам прител, почитател на музиката, който притежава оригинална електрическа китара „Jackson". Реших да му направя подарък, като изработя собственоръчно малко копие на неговата китара. Изработена е от 3 вида дърво, а за струните съм използвал обикновен конец.
Има и други неща, които съм сътворил, но пък на тях нямам снимки.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
BMW 645ci написа:...
Хах, яко
Тъкмо се бях притеснил, че сам си пиша, а всички само БМВ-тата тунинговат, ама ей го на намира се по нещо
Бъгито много ме израдва И по дървенийките доста труд е вложен, просто аз не съм фен, но оценявам високо това, което виждам
Аз бутам един часпром сега и като го довърша, се връщам към мойте си проекти, че бая интересни неща са се понасъбрали, но понеже ги движа паралелно, още не са завършени докрай. Иначе парченцата дето показах са вече на 90% готови, само трябва да ги събера едно с друго
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Интересни хоби проекти
BMW 645ci написа:Има и други неща, които съм сътворил, но пък на тях нямам снимки.
Бъгито и седалката са супер, но китарата ми хареса много
Re: Интересни хоби проекти
Аз ще започвам един проект тази пролет. Имам една стая в приземния етаж, която използвам като склад. Искам да я подредя така тематично БМВ и моторния спорт. Имам доста материали. Знамена, снимки, моделчета 1:43. Отворен съм и премам акъл всякакъв, как е най-добре да стане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани