Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Здравейте колеги,
От няколко дни ме гложди един въпрос, гледайки снимки, които се публикуват във фейса на форума. На кратко за мен: на XX съм, учих в чужбина, сега живея в България. Имам сравнително добри доходи ( ~XX месечно), наем не плащам, деца нямам. Тази година си купих първата кола и първото БМВ - Е90 320д. Естествено направих си регистрация тук и почнах да чета и да се образовам. Прави ми впечатление обаче, че доста колеги карат сравнително нови и скъпи автомобили. Като започнем от Ф10-ки и стигнем до последните М6, които за момента са голям хит във фейса. Та въпросът ми е как го правите? Нямам предвид да разкривате в дълбочина бизнеса си и работата си, но ако може да загатнете поне, как сте го постигнали. Осъзнавам, че звучи много материалистично, но според мен такава тема може да бъде и много мотивираща.
За съжаление, за мен в момента това изглежда толкова непостижимо, въпреки уж нормалните доходи и липсата на семейство и деца. Далеч съм от мисълта, че всичко е от схемаджийство, далавери и наследства както според мен обществото е програмирано да вярва. Темата не е насочена към такъв тип начини, а по-скоро да докаже обратното.
Ще се радвам, ако някой сподели малка част от опита си, за да е мотивация на младите хора, които се стремят за нещо повече в живота.
Sent from my iPhone using Tapatalk
От няколко дни ме гложди един въпрос, гледайки снимки, които се публикуват във фейса на форума. На кратко за мен: на XX съм, учих в чужбина, сега живея в България. Имам сравнително добри доходи ( ~XX месечно), наем не плащам, деца нямам. Тази година си купих първата кола и първото БМВ - Е90 320д. Естествено направих си регистрация тук и почнах да чета и да се образовам. Прави ми впечатление обаче, че доста колеги карат сравнително нови и скъпи автомобили. Като започнем от Ф10-ки и стигнем до последните М6, които за момента са голям хит във фейса. Та въпросът ми е как го правите? Нямам предвид да разкривате в дълбочина бизнеса си и работата си, но ако може да загатнете поне, как сте го постигнали. Осъзнавам, че звучи много материалистично, но според мен такава тема може да бъде и много мотивираща.
За съжаление, за мен в момента това изглежда толкова непостижимо, въпреки уж нормалните доходи и липсата на семейство и деца. Далеч съм от мисълта, че всичко е от схемаджийство, далавери и наследства както според мен обществото е програмирано да вярва. Темата не е насочена към такъв тип начини, а по-скоро да докаже обратното.
Ще се радвам, ако някой сподели малка част от опита си, за да е мотивация на младите хора, които се стремят за нещо повече в живота.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна Dextuar на 26 Яну 2016, 15:26, променена общо 2 пъти
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
,весела тема.ами то пълно с преуспели,млади бизнесменчета в бг,ама никой няма да си признае за основния фактор-мама унд папа.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
dextuar написа:Здравейте колеги,
...
Далеч съм от мисълта, че всичко е от схемаджийство, далавери и наследства както според мен обществото е програмирано да вярва. Темата не е насочена към такъв тип начини, а по-скоро да докаже обратното.
Колега, ще следя темата ти с интерес... Ако успееш да докажеш, че в България с доход от честно заработена заплата, след платени данъци, осигуровки и всичко останало можеш да си купиш кола за 200 бона, ще бъда изключително изненадан. Нобелова награда за икономика не знам дали се присъжда, но ти категорично ще я заслужиш...
Excellent! Steven is my name!
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
И откога една измислена фотосесия на две М6 в още по-измисления Фейсбук е критерий за автопарка на цяла държава?
Учил си в чужбина - да беше си останал там, тука почти всичко е как го каза "схемаджийство" и комикс герои.
Учил си в чужбина - да беше си останал там, тука почти всичко е как го каза "схемаджийство" и комикс герои.
Only dead fish follow the stream...
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
И на мен темата ми е много интересна.
Всеки ден виждам над 7-8 автомобила по 80+к...
Всеки ден виждам над 7-8 автомобила по 80+к...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Актуалното М6 май още го няма във форума де.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
dextuar написа:Здравейте колеги,
От няколко дни ме гложди един въпрос,
...
Ще се радвам, ако някой сподели малка част от опита си, за да е мотивация на младите хора, които се стремят за нещо повече в живота.
Приятелче... Ако "споделя малка част от опита си", ефектът ще бъде точно обратен - силно ДЕмотивиращ. Но това не е необходимо... Ти си разумно момче и сам си отговорил на въпроса си.
Да кажем, че взимаш 2 бона заплата и сведеш разходите си до възможния минимум. Няма наем за квартира и памперси за бебето, няма дрехи и бижута за жената, няма кола, мотор или велосипед, няма почивки и ексурзии, няма нов лаптоп или телефон, няма нови дрешки и дрънкулки - нищо... И при това положение всеки месец слагаш настрани по едни 1 500 лева. Пита се в задачата: след колко месеца ще имаш достатъчно пари за М6? После делиш резултата на 12 и получваш срока в години. Във всеки случай годините ще бъдат над 10... Помисли си - 10 години живот като военнопленник, само за да си купиш мечтаната кола. А после? В смисъл - пари за данъци, застраховки, гараж за колата, обслужване и ... поне един резервоар бензин? Цял живот ще трябва да робуваш на колата си. Има ли смисъл да говорим повече...
Excellent! Steven is my name!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Процентно в София има повече коли от 200к лв отколкото в много големи европейски градове и дори столици. Защо е така и богати ли са българите е съвсем друг въпрос.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Borymeckata написа:dextuar написа:Здравейте колеги,
От няколко дни ме гложди един въпрос,
...
Ще се радвам, ако някой сподели малка част от опита си, за да е мотивация на младите хора, които се стремят за нещо повече в живота.
Приятелче... Ако "споделя малка част от опита си", ефектът ще бъде точно обратен - силно ДЕмотивиращ. Но това не е необходимо... Ти си разумно момче и сам си отговорил на въпроса си.
Да кажем, че взимаш 2 бона заплата и сведеш разходите си до възможния минимум. Няма наем за квартира и памперси за бебето, няма дрехи и бижута за жената, няма кола, мотор или велосипед, няма почивки и ексурзии, няма нов лаптоп или телефон, няма нови дрешки и дрънкулки - нищо... И при това положение всеки месец слагаш настрани по едни 1 500 лева. Пита се в задачата: след колко месеца ще имаш достатъчно пари за М6? После делиш резултата на 12 и получваш срока в години. Във всеки случай годините ще бъдат над 10... Помисли си - 10 години живот като военнопленник, само за да си купиш мечтаната кола. А после? В смисъл - пари за данъци, застраховки, гараж за колата, обслужване и ... поне един резервоар бензин? Цял живот ще трябва да робуваш на колата си. Има ли смисъл да говорим повече...
Според мен ти не го разбра. Той не пита как да си купи М6 и дали си заслужава с 2 бона на месец защото то и всичките да отделя, пак не става работата. Пита хората, които карат "по-така" коли как са го постигнали.
Тоя въпрос е малко...аз лично препоръчвам книгите на Доналд Тръмп да прочете момчето и да се позаинтересува от Стив Джобс какво говори. От тези неща може да се научи много, а съветите може да си ги разтълкуваш после в дадените сфери от живота, пък дори да става дума за земеделие или електроника - парите са си пари и се правят по един и същ начин. Говорим за сравнително честния, за другия не те съветвам, местата са изчерпани отдавна за да правиш такива пари там и минусите са много повече от плюсовете ако сега почнеш. Но сравнително честния(казвам сравнително защото в БГ все нещо се заобикаля и т.н. ако наистина ще успяваш в нещо като броим дори левче укрит данък печалба)начин ти дава възможности, стига да ги използваш когато дойдат и да си подготвен за това. А възможностите идват при тези, които ги преследват.
И един съвет от мен още...заделя по някой лев от тези 2000, защото сега можеш да го правиш, но не се знае дали винаги ще е така. След време когато ти кацне пиленцето и ти трябва кеш, тогава ако имаш ще можеш да вложиш и направиш нещо. Иначе цял живот на заплата, няма да е и все ще е 320. Което не е лошо де, зависи какво искаш, но нали останах с убеждението, че искаш да си от другата страна на масата.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Larbi
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Уникална тема Мислех, че аз съм избил рибата с тема преди време с онази за кола златотърсачка магнет, ама ето че се появи нова уникална тема
Ся, колегата над мен много хубаво го е сметнал - по 1500 лв ако спестяваш на месец пита се за колко милиона години ще събереш за нова каляска, която пък то не е само да я купиш ами трябва да я храниш, поиш и да и плащаш данъци и всичко. Ако ще се робува на една кола няма смисъл.
По принцип всичко е до човека от гледна точка на това, че дори мега фен да е на една марка, то ако не държи да е най-новата и най-яката ще си търкаля една кола от любимата марка независимо коя на 15-20 години и ще е щастлив с нея. Всеки си има свои разбирания за живота и всичко в него.
Ти сигурно очакваш човека Х да излезе тук на мегдана и да напише нещо от сорта: "Имам бизнес с автомобили, бате, купувам продавам (да ти даде счетоводен отчет подробен, да ти каже и майчиното си мляко как ги прави нещата и че всичко му е мега легално за да може ти да спиш спокойно) знаеш как е."
То кола за 50 бона, че и малко по-малко да кара човек значи има или стабилни доходи или нещо му хлопа за да набие всичко в една кола, а ти си се прехласнал по М6-ци нови за по 200 бона....
Аз веднага ще ти дам пример за бизнес с който (може и само от него, може и допълнителни неща включени) хората си карат по поне един супер автомобил за по 200 000 лв или около тази сума. В Тубата има една групичка Европейски тубъри, които снимат супер автомобили и явно доста пари генерират от тия канали. Карат спокойно по 2-3 автомобила за по минимум 100 000 евро и си живеят живота. Един или двама от тях съм гледал казват, че освен това имат и някакъв бизнес с ИТ и тем подобни. Но това е в чужбина.
Последното което искам да те подсетя, е че човек гледа само хубавото и се прехласва как някакви хора карат Бентлита и Поршета и си мисли, че всички карат само такива, а не забелязва тези които карат коли за по 3000 лв. Та във тая връзка - повечето хора карат коли на стойност в диапазона на 3-10-15 хиляди лева.
Ся, колегата над мен много хубаво го е сметнал - по 1500 лв ако спестяваш на месец пита се за колко милиона години ще събереш за нова каляска, която пък то не е само да я купиш ами трябва да я храниш, поиш и да и плащаш данъци и всичко. Ако ще се робува на една кола няма смисъл.
По принцип всичко е до човека от гледна точка на това, че дори мега фен да е на една марка, то ако не държи да е най-новата и най-яката ще си търкаля една кола от любимата марка независимо коя на 15-20 години и ще е щастлив с нея. Всеки си има свои разбирания за живота и всичко в него.
Ти сигурно очакваш човека Х да излезе тук на мегдана и да напише нещо от сорта: "Имам бизнес с автомобили, бате, купувам продавам (да ти даде счетоводен отчет подробен, да ти каже и майчиното си мляко как ги прави нещата и че всичко му е мега легално за да може ти да спиш спокойно) знаеш как е."
То кола за 50 бона, че и малко по-малко да кара човек значи има или стабилни доходи или нещо му хлопа за да набие всичко в една кола, а ти си се прехласнал по М6-ци нови за по 200 бона....
Аз веднага ще ти дам пример за бизнес с който (може и само от него, може и допълнителни неща включени) хората си карат по поне един супер автомобил за по 200 000 лв или около тази сума. В Тубата има една групичка Европейски тубъри, които снимат супер автомобили и явно доста пари генерират от тия канали. Карат спокойно по 2-3 автомобила за по минимум 100 000 евро и си живеят живота. Един или двама от тях съм гледал казват, че освен това имат и някакъв бизнес с ИТ и тем подобни. Но това е в чужбина.
Последното което искам да те подсетя, е че човек гледа само хубавото и се прехласва как някакви хора карат Бентлита и Поршета и си мисли, че всички карат само такива, а не забелязва тези които карат коли за по 3000 лв. Та във тая връзка - повечето хора карат коли на стойност в диапазона на 3-10-15 хиляди лева.
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Темата хич не е лишена от смисъл. Аз поне, макар да се намирам на съвсем друго ниво от Ф12 М6 за по хардкор коли вярвам в едно просто правило - да си направя предварително сметката къде ще му излезе края на една такава покупка и най-вече - поддръжката й за поне една година напред. Съставям едно уравнение и гледам да го докарам с е едно неизвестно. Стигам до решението му и ми става ясно ще яде ли Асан баница или само ще гледа По тая схема вече 6-та година съм с Е46 М3 евридейка, за чиято покупка и поддръжка всеки един лев съм си изкарал сам като който ме познава мен и колата ми знае по какъв начин се поддържа и какви подобрения е претърпяла. Средства не съм жалил за да ми доставя това уникално усещане всеки ден. Мога да кажа, че не я усещам върху дохода ми, но това е само защото съм си направил сметката. И за М6 направих груба калкулация, но нещата опеределено не бяха в моя полза. Колата, каквато и да е в крайна сметка е средство, а не самоцел. Тя трябва да служи, стане ли собственикът й роб, то значи много здраво се е объркал. С две думи, за мен човек е редно да притежава такава кола, която адекватно да поддържа без това да влияе на други пера в разходите му.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
rve написа:Темата хич не е лишена от смисъл. Аз поне, макар да се намирам на съвсем друго ниво от Ф12 М6 за по хардкор коли вярвам в едно просто правило - да си направя предварително сметката къде ще му излезе края на една такава покупка и най-вече - поддръжката й за поне една година напред. Съставям едно уравнение и гледам да го докарам с е едно неизвестно. Стигам до решението му и ми става ясно ще яде ли Асан баница или само ще гледа По тая схема вече 6-та година съм с Е46 М3 евридейка, за чиято покупка и поддръжка всеки един лев съм си изкарал сам като който ме познава мен и колата ми знае по какъв начин се поддържа и какви подобрения е претърпяла. Средства не съм жалил за да ми доставя това уникално усещане всеки ден. Мога да кажа, че не я усещам върху дохода ми, но това е само защото съм си направил сметката. И за М6 направих груба калкулация, но нещата опеределено не бяха в моя полза. Колата, каквато и да е в крайна сметка е средство, а не самоцел. Тя трябва да служи, стане ли собственикът й роб, то значи много здраво се е объркал. С две думи, за мен човек е редно да притежава такава кола, която адекватно да поддържа без това да влияе на други пера в разходите му.
доста добре казано. човек не си ли прави сметка ако ще и милионер да е рано или късно както много фалирали бизнесменчета дето пръскат пари по коли и каки накрая пак се оакват.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Larbi
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
larbi написа:rve написа:С две думи, за мен човек е редно да притежава такава кола, която адекватно да поддържа без това да влияе на други пера в разходите му.
Ето това е ключа от палатката
Дори да не говорим за коли за 200 бона, а примерно за коли 20. Дали ще си купиш 730D/S320 или 750i/S500 трябва да си изчислил дали едното гориво ще можеш да му плащаш, а не да опяваш в агония колко ти гори колата. За всичко човек трябва да си направи някаква реална сметка. То всички искаме да ядем хайвер от белуга и да пием пиене от по няколко хиляди евро бутилката
BorislavB написа:доста добре казано. човек не си ли прави сметка ако ще и милионер да е рано или късно както много фалирали бизнесменчета дето пръскат пари по коли и каки накрая пак се оакват.
Най-цветните примери за хора които от мулти милионери са станали просяци отново са бивши боксори в тежка категория, рап звезди и тем подобни, които всичко което са имали са изхарчили са много и супер простотии и като е спряло кранчето са увиснали жестоко.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
dextuar написа:Като започнем от Ф10-ки и стигнем до последните М6, които за момента са голям хит във фейса.
Не забравяй, че не малка част от тези коли (без ///М) вероятно са на лизинг. Пак не е малко да отделяш по 3-4к на месец за ново Ф10, но пък не е и недостижимо. Като вземем под внимание и друг важен фактор:
MadChicken написа:И откога една измислена фотосесия на две М6 в още по-измисления Фейсбук е критерий за автопарка на цяла държава?
и картинката става по-реалистична.
- The_Ancient
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Виждам че повечето коментари не са по темата, ще се опитам да изброя няколко по-известни и по-традиционни възможности за прилични легални и полулегални доходи в България:
1) Частни съдебни изпълнители. Пътят е дълъг. Повечето от тях са с дългогодишна кариера като адвокати (10-15 години), след това много от тях стават държавни съдебни изпълнители. Накрая следва конкурс за ЧСИ.
2) Търговия. Повечето успешни едри търговци стартираха през 90-те години. В началото бяха складовете. След това някои започнаха разносна търговия и преминаха към средни клиенти като магазини в малките градове и т.н. Много от тези фирми вече имат изградени сериозни бази за дистрибуция и стабилен автопарк. За някои съм чувал, че си докарват допълнителен кеш от теглене на ДДС благодарение на сериозните обороти, които въртят. В момента не е възможно да стартираш в този бизнес, тъй като вече и утрвърдените имена страдат от спад в доходите заради масовото навлизане на чужди търговски вериги по всички областни градове.
3) Прозводство. Тук положението също е трудно. С навлизането на директния маркетинг на китайците вече май няма много неща, които можеш да произвеждаш и да правиш пари. Дори да имаш добра идея, по-добър вариант е да ползваш утвърдени заводи в чужбина като уредиш да ти изработят изделието. Единствено в хранително вкусовата промишленост няма голям спад. За там са нужни съответните познания по технологии и постоянни доставки на суровини със съответното качество.
4) Земеделие. Моето мнение е, че доходите от земеделие ще се увеличават, но за рентабилна обработка на земята са нужни скъпи машини, от което следва, че трябва да имаш голямо стопанство. Желателно е земите да са в големи масиви.
5) Строителство. Доста замря през периода 2009-2014, но в световен мащаб нещата вече потръгват и в България развитието няма да закъснее много. Въпреки това купувачите едва ли скоро ще имат желание да дават пари за имоти "на зелено". Нужна е сериозна инвестиция. Пример: 3 апартамента на етаж, 6 етажа ~ 1200 кв. м. x 300 евро ~ 360к евро само за строителство до ключ, отделно всички останали разходи и разправии.
Общо взето с изключение на ЧСИ всичко изброено изисква собствени вложения. От заплата мисля има възможности за петцифрени месечни доходи единствено в ИТ и финансовия сектор.
Нямам претенции нито за точност, нито за изчерпателност. Вие сте!
1) Частни съдебни изпълнители. Пътят е дълъг. Повечето от тях са с дългогодишна кариера като адвокати (10-15 години), след това много от тях стават държавни съдебни изпълнители. Накрая следва конкурс за ЧСИ.
2) Търговия. Повечето успешни едри търговци стартираха през 90-те години. В началото бяха складовете. След това някои започнаха разносна търговия и преминаха към средни клиенти като магазини в малките градове и т.н. Много от тези фирми вече имат изградени сериозни бази за дистрибуция и стабилен автопарк. За някои съм чувал, че си докарват допълнителен кеш от теглене на ДДС благодарение на сериозните обороти, които въртят. В момента не е възможно да стартираш в този бизнес, тъй като вече и утрвърдените имена страдат от спад в доходите заради масовото навлизане на чужди търговски вериги по всички областни градове.
3) Прозводство. Тук положението също е трудно. С навлизането на директния маркетинг на китайците вече май няма много неща, които можеш да произвеждаш и да правиш пари. Дори да имаш добра идея, по-добър вариант е да ползваш утвърдени заводи в чужбина като уредиш да ти изработят изделието. Единствено в хранително вкусовата промишленост няма голям спад. За там са нужни съответните познания по технологии и постоянни доставки на суровини със съответното качество.
4) Земеделие. Моето мнение е, че доходите от земеделие ще се увеличават, но за рентабилна обработка на земята са нужни скъпи машини, от което следва, че трябва да имаш голямо стопанство. Желателно е земите да са в големи масиви.
5) Строителство. Доста замря през периода 2009-2014, но в световен мащаб нещата вече потръгват и в България развитието няма да закъснее много. Въпреки това купувачите едва ли скоро ще имат желание да дават пари за имоти "на зелено". Нужна е сериозна инвестиция. Пример: 3 апартамента на етаж, 6 етажа ~ 1200 кв. м. x 300 евро ~ 360к евро само за строителство до ключ, отделно всички останали разходи и разправии.
Общо взето с изключение на ЧСИ всичко изброено изисква собствени вложения. От заплата мисля има възможности за петцифрени месечни доходи единствено в ИТ и финансовия сектор.
Нямам претенции нито за точност, нито за изчерпателност. Вие сте!
Последна промяна The_Ancient на 24 Дек 2015, 9:33, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани