LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Аз за сега съм най-доволен от Газпром винаги едно и също количество за цяла бутилка и същите километри.
Сипах скоро на Лукойла на Тракия /пазарджик/ посока София каде ги събраха 35.2литра не знам до сега повече от 100зареждания повече от 32 не бях сипвал даже и в чужбина
Сипах скоро на Лукойла на Тракия /пазарджик/ посока София каде ги събраха 35.2литра не знам до сега повече от 100зареждания повече от 32 не бях сипвал даже и в чужбина
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Лукоила винаги успяват да ми сипят в 20 литрова бутилка по 19-19,5 литра, при положение че отивам на газ, тоест бутилката не е изпразнена докрай.А бутилката си ми е на 1,5 години, с поплавъци, евросонди с ел клапан, абе както си трябва, и по принцип на напълно празна бутилка на други бензиностанции трудно вкарват повече от 18 литра.Имаме тук една метанстанция, на която с карта дават 10 стотинки отстъпка на газтта, ами бях скептично настроен, което е нормално при такава отстъпка, но от 3-4 месеца зареждам там и няма проблем нито с качеството, нито с количеството. На бензина ми правят 20 ст. на литър и също съм доволен, така че не винаги големите вериги значат качество и коректност.
only rear wheel drive
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Докато карах е30 на газ бях най-доволен от шел на бул сливница от люлин към центъра преди опълченска от дясно(бившата литекс) след като стана шел цяло лято нямаше газ и все правеха колонката. Накрая след като почнаха да предлагат и газ при зареждане часовника на колонката показваше 10,5 бара, като на другите бензиностанции редовно е около 8-8,5 бара. При зареждане от еко с 5ст отстъпка на литър ми излизаше по-дебело като лв на км, а от този шел колата минавах повече километри и колата вървеше добре става въпрос за обикновена газова при ги може би няма да се усеща толкова. Ако някой има наблюдение върху манометрите при зареждане на газ и метан на различни места може да ги сподели, налягането на горивото не е съвсем маловажно
Всички пътища водят към НАДИН
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Днес монтирам метан на една кола на клиент и ще видим как е. Сервиза се намира в кв.Хаджи Димитър монтират БРЦ, Ловато и други.
Последна промяна madpetio на 19 Ное 2014, 10:06, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- rhase
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Някой може ли да даде насоки за магазин за резервни часи за ГИ? Трябват ми няколко маркуча и евентуално ориентировъчни цени за дюзи.
Става въпрос за София, предимно западните квартали.
Става въпрос за София, предимно западните квартали.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
^ ползвам тези - http://www.gasmagazin.com/
Доволен съм
Доволен съм
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Колеги, искат ми 300лв само за работа да ми сложат ГИ-то на колата.. Струва ми се доста (при положение, че имам всичко) или толкова си е толкова
..Bayerische Motoren Werke..
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Аз дадох 150 за конверсия от нормална уредба към ги което си е доста за некадърната работа. За монтаж цените почват от 80-100лв зависи от колата и човека
Всички пътища водят към НАДИН
- дид0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Кажете кадърен газаджия в Пловдив че ми писна от "разбирачи"?
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
sixstraight написа:Аз дадох 150 за конверсия от нормална уредба към ги което си е доста за некадърната работа. За монтаж цените почват от 80-100лв зависи от колата и човека
За монтаж на ГИ или обикновена газова цените почват от 80-100лв... Някой няма ли представа колко струва монтажа на ГИ
..Bayerische Motoren Werke..
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
M-coupe написа:sixstraight написа:Аз дадох 150 за конверсия от нормална уредба към ги което си е доста за некадърната работа. За монтаж цените почват от 80-100лв зависи от колата и човека
За монтаж на ГИ или обикновена газова цените почват от 80-100лв... Някой няма ли представа колко струва монтажа на ГИ
200- 300 400 , зависи колко цилиндъра , пълначка , бутилка , скришка мишка
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
M-coupe написа:sixstraight написа:Аз дадох 150 за конверсия от нормална уредба към ги което си е доста за некадърната работа. За монтаж цените почват от 80-100лв зависи от колата и човека
За монтаж на ГИ или обикновена газова цените почват от 80-100лв... Някой няма ли представа колко струва монтажа на ГИ
За двете може да е толкова зависи колко твой човек е или как ще хвърли уредбата в колата. Може да постави дюзите върху колектора без да ги калибрира и без да сваля колекторите, ако пробие задния панел по средата че е най-удобно и ти направи настройки на празен ход и 3000 оборота като компа за ги виси някъде в коша с свински опашки
Всички пътища водят към НАДИН
- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
дид0 написа:Кажете кадърен газаджия в Пловдив че ми писна от "разбирачи"?
"Фагу" изхода на Пловдив посока Асеновград зад Лукойл. Вече 3-та кола газифицираме там и нямаме никакви ядове. Едната(VW Passat с газова АЕB) вече подмина 50хил.км. на газ и продължава без никакви ядове.
Определено Газпром и Ромпетрол имат най-доброто гориво към днешна дата. Да не говорим, че с тези отстъпки в Газпром нещата стават много изгодни, вчера заредих на 0,96лв. литър газ. С тази цена нещата са много прилични 100км. с 10лв.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Я кажи нещо за тея отстъпки на газпрома, карти ли се вадят какво е?
Пуснал съм тема в Е36 раздела, но да пусна и тук коментар ако някой може да помогне.
Преди 2 седмици се обози колата след автомивка - явно влезе до някоя свещ вода и се прибрах на 5 цилиндъра. Проблема се оправи на бензин но остана на газ. Изразява се в някакво прекъсване ненормално на някой от цилиндрите - няма мощност, набира като калашник колата и на празен ход се усеща как тресе цялото купе. Като мина на бензин забравям за тези проблеми.
Дали в крайна сметка е някакво съвпадение да се обози нещо с газта или проблема ми е свързан с намокрянето? Смених 6 лули с нови и 3 бубини на последните цилиндри както и свещите им. Резултата е нулев. Новите лули са 1 кило ом а старите бяха 1,8. Дали е проблем? На бензин сякъш, че тръгна да върви повече дори.
Дайте някакви насоки, че съм болен тея 2 седмици - от работа към колата, от колата към работа. И без резултат...
Пуснал съм тема в Е36 раздела, но да пусна и тук коментар ако някой може да помогне.
Преди 2 седмици се обози колата след автомивка - явно влезе до някоя свещ вода и се прибрах на 5 цилиндъра. Проблема се оправи на бензин но остана на газ. Изразява се в някакво прекъсване ненормално на някой от цилиндрите - няма мощност, набира като калашник колата и на празен ход се усеща как тресе цялото купе. Като мина на бензин забравям за тези проблеми.
Дали в крайна сметка е някакво съвпадение да се обози нещо с газта или проблема ми е свързан с намокрянето? Смених 6 лули с нови и 3 бубини на последните цилиндри както и свещите им. Резултата е нулев. Новите лули са 1 кило ом а старите бяха 1,8. Дали е проблем? На бензин сякъш, че тръгна да върви повече дори.
Дайте някакви насоки, че съм болен тея 2 седмици - от работа към колата, от колата към работа. И без резултат...
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- rhase
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Според мен проблема ти е по газовата система някъде. Щом на бензин няма никакви проблеми. Направи някое клипче, ако имаш възможност и преключвай газ-бензин да се види разликата.
Нещо просто, но понякога работи - откачи акумлатора за 1 нощ и после покарай на бензин 1-2 дни
Въпрос - Забелязах че дюзите ми са станали по-шумни от преди, разлика в разхода не намирам, усеща се леко притрисане на празен ход. Има ли смисъл да вземам ремонтен комплект или да се ориентирам към нови дюзи направо?
Дюзите са ValTek 3om, мотора е м52б28
Нещо просто, но понякога работи - откачи акумлатора за 1 нощ и после покарай на бензин 1-2 дни
Въпрос - Забелязах че дюзите ми са станали по-шумни от преди, разлика в разхода не намирам, усеща се леко притрисане на празен ход. Има ли смисъл да вземам ремонтен комплект или да се ориентирам към нови дюзи направо?
Дюзите са ValTek 3om, мотора е м52б28
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани