LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от c04 » 28 Окт 2017, 13:27

kriso85 написа:Здравейте, имам следния проблем с газов инжекцион на семейния автомобил
Днес не успя да зареди газ, въпреки че бутилката е почти празна
Колонката на Шел - цариградско тръгва, но не зарежда въобще
При изваждане на пистолета изпушва, но в битилката не влиза и не отчита нищо на колконката
От какво може да е? Газта се зарежда през допълнително завиващ се накрайник. Уредбат е от 3 години, минава си всички прегледи

На един приятел така стана, но сигурен ли си, че в бутилката не се зарежда. При него на колонката не отчита почти нищо, 1-2лв даде, понеже уж тогава изключи и не дава повече да се сипва.Мислехме, че нещо газовата е счупена, а се оказа че колонката им нещо не е наред и бутилката е пълна. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от sean-john » 28 Окт 2017, 13:29

Прекалено ниско налягане на колонката или залепнала съчма на зареждачката.Моята без да е залепвала някога,също е имало моменти където на определени бензиностанции не иска да тръгне да зарежда...

Иначе при мен като сменях предния път филтрите на газовото за 25-30к км бяха почти чисти (но тогава карах 95% само с газ от Гърция),сега след 20к км каране само с БГ газ филтрите са задръстени ама яко...грубо казано половин шепа графит изкарах(по малко разбира се,но беше сериозно количеството)...просто нямам думи за нашите горива :censored: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от kriso85 » 28 Окт 2017, 18:12

Не искаше въобще да пълни, и двамата зареждачи на шел пробвха
Филтъра е сменен преди по-малко от 5к км
Иначе на лукойл по-късно днес тръгна, но не веднага
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от kener » 28 Окт 2017, 18:40

Какво общо имат филтрите тук незнам. Поплавъка в бутилката е заседнал и затова не зарежда. Сигурно е ръждясъл механизма му.
40653

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от sean-john » 28 Окт 2017, 18:52

Това за филтрите съм го отделил като отговор на предните мнения от предишната страница... няма общо с проблема на колегата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Е.Димитров » 30 Окт 2017, 10:25

kener написа:Какво общо имат филтрите тук незнам. Поплавъка в бутилката е заседнал и затова не зарежда. Сигурно е ръждясъл механизма му.

Точно така, понякога поплавъка заяжда и е необходимо :
А) Да се чукне, казвали са ми, че "почукват" бутилката с чук през дървено трупче
Б) да се смени евросондата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Jordana » 30 Окт 2017, 18:53

Съчмата в чашката е основния проблем , второто е калпави пистолети на колонката . Преди да се зареди може да се натисне с нещо остро навътре да се раздвижи . Иначе в евросондата има друг клапан и съчма който се води авариен и прекъсва газта при голям разход примерно скъсата тръба .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от eXed0 » 15 Дек 2017, 22:30

Здравейте, колеги.

От скоро съм собственик на Е39(М52B20) с ГИ Тартарини и нещо не ми харесва как върви на газ. Замисля се при ускорение, по баирите няма мощност за сравнение с бензин и цялата кола се тресе като работи на газ (не играят оборотите). Прави ми впечатление, че газовите инжектори щракат доста и си мисля да ги сменя скоро, защото газаджията ми каза, че системата ми е много стара и най-вероятно е слагана, когато колата е била сравнително нова. До сега съм сменил изпарителя с Shark 1500 и филтрите. Инжекторите са 3 ома и газаджията ми предложи някакви на Rail пак 3 ома. Чувал съм ложи отзиви за Rail, и затова го попитах дали може да се сложат бързи инжектори Barracuda, но той отговори, че няма смисъл, а и те били 1.9 ома и той нямал кабел и програма за да настрои компа. Искам да направя колата да върви почти еднакво като на бензин. Ще се радвам ако споделите вашия опит с газовите инжектори и ако може да ми дадете някакви съвети при избора. :angel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от shlosera » 15 Дек 2017, 22:36

За инжектори от евтините лично според мен валтек са по-добри от рейл. За "бързи" инжектори мисля, че трябва да се провери дали ГИ може да ги управлява и кои точно са съвместими с него (по-запознатите да ме поправят, ако греша). М50/52 може да се направи да върви като хората на газ дори с обикновенна рейка.

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Jordana » 15 Дек 2017, 23:08

А той "майстора" като нямал кабел и не може да настрои какво изобщо се опитвате да направите с това тартарини ? При всяка такава смяна на компоненти по уредбата като изпарител или рейка трябва да се направи нова настройка през софтуера . Периодично също примерно на 50к км също заради промяната в работата на изпарителя и рейката .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от eXed0 » 16 Дек 2017, 1:03

Аз исках да направим настройка след като сменихме изпарителя, но проблема е, че софтуера много стар. Майстора ми предложи да смени газовия комп. и да сложи бързи инжектори, но цената ме отказа. А за тартаринито не мога да намеря майстор с подходяща букса и програма за да я настроим. Мисля си за друг вариант - някъде бях видял газов компютър BRC за около 70лв. (втора употреба разбира се :mhihi: )и още толкова за рейката с инжекторите (пак BRC) . Важното е да може да се върже компютъра за настройка, пък инжектори мога да сложа нови.
Последна промяна eXed0 на 16 Дек 2017, 23:20, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Jordana » 16 Дек 2017, 1:15

С БРЦ втора ръка ще имаш пак същия проблем със софтуера . Италианските ГИ се четат само със сервизните кабели и лицензирани програми а в сервизите и дума не дават да се издума да си купиш такъв кабел за лично ползване . По добре потърси някой оторизиран сервиз който работи с тартарини . За замяна на ГИ компа ще трябва да преправяш инсталацията , в смисъл че се маха старата и се монтира на ново с инсталацията на новия . Практически това си е половин монтаж а със стар комп никой сервиз няма да се хване да маха един стар и да слага друг стар .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от eXed0 » 16 Дек 2017, 23:22

Благодаря, колега. :yes: Ще го имам в предвид. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от don_gori » 10 Мар 2018, 10:37

Колеги я споделете как правите първоначалната карта на бензин при настройката ? Основно колата работи по нея след това и според мен трябва да е идеална ако искаме да имаме идеална работа на газ след това. Аз примерно гледам да хвана всички натоварвания на мотора от 1000 до 6000об. горе долу на равен път извънградско. Вие каква методика използвате ? :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от georgi_1986 » 10 Мар 2018, 10:58

Правиш 50-60км смесено(градско и извънградско) на напълно загрял мотор без резки натискания на газта.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook