LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
kriso85 написа:Здравейте, имам следния проблем с газов инжекцион на семейния автомобил
Днес не успя да зареди газ, въпреки че бутилката е почти празна
Колонката на Шел - цариградско тръгва, но не зарежда въобще
При изваждане на пистолета изпушва, но в битилката не влиза и не отчита нищо на колконката
От какво може да е? Газта се зарежда през допълнително завиващ се накрайник. Уредбат е от 3 години, минава си всички прегледи
На един приятел така стана, но сигурен ли си, че в бутилката не се зарежда. При него на колонката не отчита почти нищо, 1-2лв даде, понеже уж тогава изключи и не дава повече да се сипва.Мислехме, че нещо газовата е счупена, а се оказа че колонката им нещо не е наред и бутилката е пълна.
- sean-john
- ентусиаст
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Прекалено ниско налягане на колонката или залепнала съчма на зареждачката.Моята без да е залепвала някога,също е имало моменти където на определени бензиностанции не иска да тръгне да зарежда...
Иначе при мен като сменях предния път филтрите на газовото за 25-30к км бяха почти чисти (но тогава карах 95% само с газ от Гърция),сега след 20к км каране само с БГ газ филтрите са задръстени ама яко...грубо казано половин шепа графит изкарах(по малко разбира се,но беше сериозно количеството)...просто нямам думи за нашите горива .
Иначе при мен като сменях предния път филтрите на газовото за 25-30к км бяха почти чисти (но тогава карах 95% само с газ от Гърция),сега след 20к км каране само с БГ газ филтрите са задръстени ама яко...грубо казано половин шепа графит изкарах(по малко разбира се,но беше сериозно количеството)...просто нямам думи за нашите горива .
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Не искаше въобще да пълни, и двамата зареждачи на шел пробвха
Филтъра е сменен преди по-малко от 5к км
Иначе на лукойл по-късно днес тръгна, но не веднага
Филтъра е сменен преди по-малко от 5к км
Иначе на лукойл по-късно днес тръгна, но не веднага
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Какво общо имат филтрите тук незнам. Поплавъка в бутилката е заседнал и затова не зарежда. Сигурно е ръждясъл механизма му.
- sean-john
- ентусиаст
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Това за филтрите съм го отделил като отговор на предните мнения от предишната страница... няма общо с проблема на колегата.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
kener написа:Какво общо имат филтрите тук незнам. Поплавъка в бутилката е заседнал и затова не зарежда. Сигурно е ръждясъл механизма му.
Точно така, понякога поплавъка заяжда и е необходимо :
А) Да се чукне, казвали са ми, че "почукват" бутилката с чук през дървено трупче
Б) да се смени евросондата
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Съчмата в чашката е основния проблем , второто е калпави пистолети на колонката . Преди да се зареди може да се натисне с нещо остро навътре да се раздвижи . Иначе в евросондата има друг клапан и съчма който се води авариен и прекъсва газта при голям разход примерно скъсата тръба .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Здравейте, колеги.
От скоро съм собственик на Е39(М52B20) с ГИ Тартарини и нещо не ми харесва как върви на газ. Замисля се при ускорение, по баирите няма мощност за сравнение с бензин и цялата кола се тресе като работи на газ (не играят оборотите). Прави ми впечатление, че газовите инжектори щракат доста и си мисля да ги сменя скоро, защото газаджията ми каза, че системата ми е много стара и най-вероятно е слагана, когато колата е била сравнително нова. До сега съм сменил изпарителя с Shark 1500 и филтрите. Инжекторите са 3 ома и газаджията ми предложи някакви на Rail пак 3 ома. Чувал съм ложи отзиви за Rail, и затова го попитах дали може да се сложат бързи инжектори Barracuda, но той отговори, че няма смисъл, а и те били 1.9 ома и той нямал кабел и програма за да настрои компа. Искам да направя колата да върви почти еднакво като на бензин. Ще се радвам ако споделите вашия опит с газовите инжектори и ако може да ми дадете някакви съвети при избора.
От скоро съм собственик на Е39(М52B20) с ГИ Тартарини и нещо не ми харесва как върви на газ. Замисля се при ускорение, по баирите няма мощност за сравнение с бензин и цялата кола се тресе като работи на газ (не играят оборотите). Прави ми впечатление, че газовите инжектори щракат доста и си мисля да ги сменя скоро, защото газаджията ми каза, че системата ми е много стара и най-вероятно е слагана, когато колата е била сравнително нова. До сега съм сменил изпарителя с Shark 1500 и филтрите. Инжекторите са 3 ома и газаджията ми предложи някакви на Rail пак 3 ома. Чувал съм ложи отзиви за Rail, и затова го попитах дали може да се сложат бързи инжектори Barracuda, но той отговори, че няма смисъл, а и те били 1.9 ома и той нямал кабел и програма за да настрои компа. Искам да направя колата да върви почти еднакво като на бензин. Ще се радвам ако споделите вашия опит с газовите инжектори и ако може да ми дадете някакви съвети при избора.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
За инжектори от евтините лично според мен валтек са по-добри от рейл. За "бързи" инжектори мисля, че трябва да се провери дали ГИ може да ги управлява и кои точно са съвместими с него (по-запознатите да ме поправят, ако греша). М50/52 може да се направи да върви като хората на газ дори с обикновенна рейка.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
А той "майстора" като нямал кабел и не може да настрои какво изобщо се опитвате да направите с това тартарини ? При всяка такава смяна на компоненти по уредбата като изпарител или рейка трябва да се направи нова настройка през софтуера . Периодично също примерно на 50к км също заради промяната в работата на изпарителя и рейката .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Аз исках да направим настройка след като сменихме изпарителя, но проблема е, че софтуера много стар. Майстора ми предложи да смени газовия комп. и да сложи бързи инжектори, но цената ме отказа. А за тартаринито не мога да намеря майстор с подходяща букса и програма за да я настроим. Мисля си за друг вариант - някъде бях видял газов компютър BRC за около 70лв. (втора употреба разбира се )и още толкова за рейката с инжекторите (пак BRC) . Важното е да може да се върже компютъра за настройка, пък инжектори мога да сложа нови.
Последна промяна eXed0 на 16 Дек 2017, 23:20, променена общо 1 път
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
С БРЦ втора ръка ще имаш пак същия проблем със софтуера . Италианските ГИ се четат само със сервизните кабели и лицензирани програми а в сервизите и дума не дават да се издума да си купиш такъв кабел за лично ползване . По добре потърси някой оторизиран сервиз който работи с тартарини . За замяна на ГИ компа ще трябва да преправяш инсталацията , в смисъл че се маха старата и се монтира на ново с инсталацията на новия . Практически това си е половин монтаж а със стар комп никой сервиз няма да се хване да маха един стар и да слага друг стар .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Благодаря, колега. Ще го имам в предвид.
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Колеги я споделете как правите първоначалната карта на бензин при настройката ? Основно колата работи по нея след това и според мен трябва да е идеална ако искаме да имаме идеална работа на газ след това. Аз примерно гледам да хвана всички натоварвания на мотора от 1000 до 6000об. горе долу на равен път извънградско. Вие каква методика използвате ?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Правиш 50-60км смесено(градско и извънградско) на напълно загрял мотор без резки натискания на газта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани