LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Водата го избутва като завърти помпата . Дали остава въздух , или правилно цилкулира водата много лесно можеш да разбереш - 10 минути след като запали двигателя пипни изпарителя ако е горещ значи всичко е ок .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Кое е правилното място за взимане на вода за изпарителите? Питам,не защото ще слагам газ,а защото на доста места се казва така,а никой не упоменава къде е това място...Просто информативно за всички!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Входа/изхода на парното или подгрване на дросела за по-слаби коли
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Най-удачен вариант е да се вземе от маркучите на парното понеже от дросела няма достатъчно дебит и изпарителя изстива.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Това е малко спорно, аз взимах от дросела и изпарителя се топлеше дори преди парното.
А съм дочувал, че намалява дебита към радиатора на парното когато се взима водата от там.
А съм дочувал, че намалява дебита към радиатора на парното когато се взима водата от там.
- Mikenc
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 3.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 330D E90
- Мечтае да кара: //M
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Здравейте ! Понеже доста рових и не намерих подходящи отговори и други теми по моя казус пиша тук .. дано ме отразите . Та свел съм избора на Газов инжекцион до 2 марки . А имено Ланди Ренцо или БРЦ. Моля хора с опит или някой който е запознат със спецификацийте да ме понасочи, понеже сам нещо ми е трудно да взема решение, при положение,че досега съм си нямал работа с кола на газ. Колата е Е91 325i и изисквне от моя страна е единствено към монтажа на бутилката под багажника, и така се сведоха нещата само до 2 ма навити в Сливен. 1 вариант е Ланди с 3 год. гаранция и цена 2000лв с целия монтаж без подмяна на гърнето разбира се ( остава моя грижа), другия е За около 1700 на БРЦ от майстор , чийто услуги мой приятел ползва от доста време и му е поправял всякакви уредби през годините и е много доволен, а той е малко по-капризен и от мен Лошото е че него трябва да го чакам повече от месец , ще отсъства нещо .. а на мен ми предстоят поне 1500-2000 км. през това време , така че самата разлика в цената не е голям фактор. До колкото знам и 2 те марки са 1 клас общо взето ,но както казах нямам опит с газта и всякакви адекватни съвети ще са ми от голяма полза.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Здравейте колеги,
Купих едно е38 728.
Колата има газов инжекцион на марката AC STAG испарителя е Magic compact 3 ,дюзите са Valtek.
Колата в ниските работи на газ на в високите обръща на бензин... Дори и да чукна леко педала на газта оборотите да се вдигнат леко веднага обръща на бензин...
Някой има ли идея защо така?
Купих едно е38 728.
Колата има газов инжекцион на марката AC STAG испарителя е Magic compact 3 ,дюзите са Valtek.
Колата в ниските работи на газ на в високите обръща на бензин... Дори и да чукна леко педала на газта оборотите да се вдигнат леко веднага обръща на бензин...
Някой има ли идея защо така?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Ами не и стога газта. Дали дюзите са тръгнали или изпарителя се е позапушил, дали някое филтърче е запушено...трябва да се види.
Последното е най-добрият вариант естествено. Спират ти газта и го развиват, вътре ако има много графит ще е пречело, но дали е само то ще се разбере после. Може и тънки тръби за самата газ да са сложили.
Последното е най-добрият вариант естествено. Спират ти газта и го развиват, вътре ако има много графит ще е пречело, но дали е само то ще се разбере после. Може и тънки тръби за самата газ да са сложили.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Виж топъл ли е изпарителя, ако има въздух, може да не стопля и да не изпарява както трябва.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
По това време на годината обаче не трябва да е просто топъл, а да не се пипа буквално, защото леко топъл сега ще бъде дори от температурата на двигателя.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Не съм сигурен дали има вариант да е леко топъл. Или е горещ или не до колкото знам. На един приятел имаше въздух и изпарителя беше леден, независимо колко време работи мотора и топли въздуха около него. Даже се изпотяваше от вледеняване. В момента, в който изкарахме въздуха си сгря както трябва.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
При мен е на същото място и нямам абсолютно никакви проблеми с температурата. Още на изхода на синята зона вече съм на газ
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Най добре е да се закачи на настройващия софтуер , и да се види какви параметри са заложени да обръща на бензин , температура , диф . налягане и какво е реалното . Тогава да се ръчка по системата . Маджика са полски изпарители , имат доста голям капацитет до колкото помня 250кс мотор могат да захранят с газ без проблем .
Това че обръща на бензин може да е поради един куп причини , примерно запушена тръба до изпарителя , запушен филтър на течната газ , неизправен изпарител , неправилни настройки , неизправен компютър , дефектен датчик на диференциалното налягане , дефектна сонда в бутилката , други неизправности в системата и един бог знае още какво
Това че обръща на бензин може да е поради един куп причини , примерно запушена тръба до изпарителя , запушен филтър на течната газ , неизправен изпарител , неправилни настройки , неизправен компютър , дефектен датчик на диференциалното налягане , дефектна сонда в бутилката , други неизправности в системата и един бог знае още какво
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Jordana написа:Най добре е да се закачи на настройващия софтуер , и да се види какви параметри са заложени да обръща на бензин , температура , диф . налягане и какво е реалното . Тогава да се ръчка по системата . Маджика са полски изпарители , имат доста голям капацитет до колкото помня 250кс мотор могат да захранят с газ без проблем .
Това че обръща на бензин може да е поради един куп причини , примерно запушена тръба до изпарителя , запушен филтър на течната газ , неизправен изпарител , неправилни настройки , неизправен компютър , дефектен датчик на диференциалното налягане , дефектна сонда в бутилката , други неизправности в системата и един бог знае още какво
До колкото видях в интернет този исхарител няма филтър в него.. другия който е на маркча го смених...
Тази или другата седмица като остана по свободен ще я закарам да го видят и ще пиша какъв е бил проблема
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Mikenc написа:Здравейте ! Понеже доста рових и не намерих подходящи отговори и други теми по моя казус пиша тук .. дано ме отразите . Та свел съм избора на Газов инжекцион до 2 марки . А имено Ланди Ренцо или БРЦ. Моля хора с опит или някой който е запознат със спецификацийте да ме понасочи, понеже сам нещо ми е трудно да взема решение, при положение,че досега съм си нямал работа с кола на газ. Колата е Е91 325i и изисквне от моя страна е единствено към монтажа на бутилката под багажника, и така се сведоха нещата само до 2 ма навити в Сливен. 1 вариант е Ланди с 3 год. гаранция и цена 2000лв с целия монтаж без подмяна на гърнето разбира се ( остава моя грижа), другия е За около 1700 на БРЦ от майстор , чийто услуги мой приятел ползва от доста време и му е поправял всякакви уредби през годините и е много доволен, а той е малко по-капризен и от мен Лошото е че него трябва да го чакам повече от месец , ще отсъства нещо .. а на мен ми предстоят поне 1500-2000 км. през това време , така че самата разлика в цената не е голям фактор. До колкото знам и 2 те марки са 1 клас общо взето ,но както казах нямам опит с газта и всякакви адекватни съвети ще са ми от голяма полза.
Здравей,
моят опит с газови от посочените е само с БРЦ и съм изключително доволен от марката. Освен това имах и няколко коли с газово, което е събирано от отделни компоненти и според мен е по-важно параметрите на системата (ЕКУ, дюзи, изпарител) да са съобразени с колата, монтажника да е читав и да я настрои с каране в различни режими (тримовете), а не автоматично. Това ако е газова фаза, а ако е течна - не съм имал досег и не мога да кажа нищо от опит.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо