K&N филтри - ползи

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

K&N филтри - ползи

Мнение от randity » 13 Авг 2014, 17:24

Колеги, мисля да купувам такова нещо. До колко съм запознат е вечен, само чистене и е като нов. Какви други ползи има от този филтър? Става дума за панелен, който ще си седи в кутията, а не коносовиден?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от Club BMW » 13 Авг 2014, 17:33


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от ogata » 13 Авг 2014, 17:34

randity написа:Колеги, мисля да купувам такова нещо. До колко съм запознат е вечен, само чистене и е като нов. Какви други ползи има от този филтър? Става дума за панелен, който ще си седи в кутията, а не коносовиден?


Ако искаш да засилиш колата, едва ли вкарването на повече въздух с боклуци е доброто решение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от randity » 13 Авг 2014, 17:35

:yes: :yes: :yes:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от Bavarcho » 13 Авг 2014, 19:13

пак в този раздел имаше една тема за и против спортен филтър, виж я...
аз съм за, защото съм наблюдавал/карал няколко коли и само положителен ефект съм видял.
Изображение

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от randity » 13 Авг 2014, 19:29

Всъщност усеща ли се разлика във вървенето на колата? Звука променя ли се толкова очевидно или всичко е квото си втълпя в главата?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от ogata » 13 Авг 2014, 19:37

randity написа:Всъщност усеща ли се разлика във вървенето на колата? Звука променя ли се толкова очевидно или всичко е квото си втълпя в главата?


Ако караш 1.2 или 1.4 може да си втълпиш некви работи. Със панелния, като че ли не сменя звука.
Според мен просто спортния филтър не успява да улови частиците, така както може хартията.

И аз съм имал, и приятел е имал - след 2-3к км като отворихме кутиите и на двете - в частта, която е от към мотора си имаше стабилно прах по стените. Другия момент е ако решиш да попрекалиш малко с мазнотийката като го чистиш. Тогава се задръства и почва да тапи ...

Ако го взимаш за тва, че е вечен и икономия - един хартиен е 15 лв и го сменяш едва ли по-често от 6 месеца.15 лв са си едно кафе с кола някъде си ...
Последна промяна ogata на 13 Авг 2014, 19:44, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от boksioraE39 » 13 Авг 2014, 19:41

randity написа:Всъщност усеща ли се разлика във вървенето на колата? Звука променя ли се толкова очевидно или всичко е квото си втълпя в главата?


Сложих на 36чката и определено разликата е положителна!
Колата се усеща по-жива..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от vladobate » 13 Авг 2014, 20:33

randity написа:Всъщност усеща ли се разлика във вървенето на колата? Звука променя ли се толкова очевидно или всичко е квото си втълпя в главата?

Вземи обикновения и духни през него само ръката да ти е отзад после повтори и със KN и ще разбереш веднага. Не е идеята само в повечето въздух а и в по-ниската температура на въздуха след филтъра. Колкото повече хваща боклуци " уж ", толкова повече се компресира въздуха в граничния слой на филтъра откъдето се покачва температурата, защо на турбокомпресор-двг се слага кулер.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от zAcK » 13 Авг 2014, 21:15

vladobate написа: а и в по-ниската температура на въздуха след филтъра. Колкото повече хваща боклуци " уж ",
толкова повече се компресира въздуха в граничния слой на филтъра откъдето се покачва температурата,
защо на турбокомпресор-двг се слага кулер.


Не зная това колко ще помогне, като филтрите са разположени на милимундри от двигателя.
Следил ли си температурата на входящия въздух на кола в движение. Преди няколко дни я гледах,
ами с 20 градуса са над околната температура е :idea: Не вярвам един спортен филтър да я понижи много :idea:
Освен това, ако е толкова важно за атмосферките, щяха да направят някаква по-читава защита
от топлината на двигателя, да стават мощяги :mhihi: Ама такава няма на никой автомобил.

Да не говорим, че много от т.нар. спортни филтри са извадени от кутията и смучат топло от двигателния отсек :mhihi:

Лично аз моя К&N филтър за кутията го подарих преди много години, щото това е пълна глупост :mhihi:
Сменям си ги само с Knecht, т.е. OEM-ски на 5000км. и се чувствам щастлив :mhihi:


randity написа:До колко съм запознат е вечен, само чистене и е като нов. Какви други ползи има от този филтър?


Това не са ползи :idea: Един комплект стига за 2 почиствания, ако ги правиш на 10000 км. Ясно ти е,
на какво прилича след толкова километри филтъра :idea: Струва колкото 2 Knecht филтъра, обачееее :idea: :idea: :idea: :idea:

Стоиш цял ден като идиот и чакаш да изсъхне, да можеш да го омаслиш. Преди това переш, чистиш :banghead: :mhihi: :banghead: :mhihi:

И кво. Вместо да пия бира, примерно, аз ще трябва да се занимавам с някъф смешен филтър, дето ефекта му е никакъв...... :banghead:
Ще му бая, ще го чакам, няма да мога да карам през това време, ще се чудя много ли го омаслих, малко ли :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Не се вкарвай в приключения за нещо, което няма никакъв смисъл. Ако си мислиш, че ще колата ти ще стане самолет, лъжеш се :mhihi:

Тия дето пишат, че има ефект, са такива, дето не искат да си признаят, как са се прецакали :mhihi:
Аз си признавам, че и филтъра подарих, че да не преебавам някой ;)
Последна промяна zAcK на 13 Авг 2014, 23:13, променена общо 2 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от vladobate » 13 Авг 2014, 21:27

zAcK написа:
vladobate написа: а и в по-ниската температура на въздуха след филтъра. Колкото повече хваща боклуци " уж ",
толкова повече се компресира въздуха в граничния слой на филтъра откъдето се покачва температурата,
защо на турбокомпресор-двг се слага кулер.


Не зная това колко ще помогне, като филтрите са разположени на милимундри от двигателя.
Следил ли си температурата на входящия въздух на кола в движение. Преди няколко дни я гледах,
ами с 20 градуса са над околната температура е :idea: Не вярвам един спортен филтър да я понижи много :idea:
Освен това, ако е толкова важно за атмосферките, щяха да направят някаква по-читава защита
от топлината на двигателя, да стават мощяги :mhihi: Ама такава няма на никой автомобил.

Да не говорим, че много от т.нар. спортни филтри са извадени от кутията и смучат топло от двигателния отсек :mhihi:

Лично аз моя К&N филтър за кутията го подарих преди много години, щото това е пълна глупост :mhihi:
Сменям си ги само с Knecht, т.е. OEM-ски на 5000км. и се чувствам щастлив :mhihi:

За какво да помогне...да стане самолет....не , нямам такава идея. Просто смисъла е и в това че все пак преминаващия въздух е с по-ниска температура и съм далеч от мисълта , че това е върховния тунинг. И не визирам смучещи от двг отсек , а по-скоро смисъла на по-добрата пропускливост . Нищо работа за проба , доста ще се опулиш каква жега вади въздушния филтър от едно духване и не говоря за някой градус отгоре , а за поне двойно , пък температурата на входящия въздух на моя мотор е доста преди филтъра тъй че нямам идея какво влиза в двг , но е доста над околната температура и то само заради ефекта компресиране . Лично мнение породено от личен опит . ПС: За защита от темп. на двг ами не съм видял на кола ( е сигурно има изключения ) да смуче въздух покрай двг в директна близост . И разликата е огромна изпитал съм го лично с тдс , само ми се беше изхлузил ботуша чрез който смуче въздух 40см по-далеч от двг и ми даде над 3-4л/100 преразход което директно говори и за намалена мощност .

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от zAcK » 13 Авг 2014, 21:31

Като има ефект, някой да покаже графики от дино с K&N и с обикновен филтър, ама не такива маркетингови,
а истински графики, да видим реално има ли някаква ползва, или е само в главите на потребителите :idea: :idea: :idea:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от Nickelback » 13 Авг 2014, 21:37

На три БМВ-та все с КН съм карал. Извода, който съм си направил е, че колкото по-малък е мотора толкова по-лесно се чувства подобрение, както каза и Огата :yes: От гледна точка на звука - с конус определено се уплътнява, с панелен има леко подобрение спрямо сток. Най-яко е с конус + карбонов cold-air intake, щото резонира и е направо лудница с повечко цилиндри и много дросели :mrgreen:

zAcK написа:Като има ефект, някой да покаже графики от дино с K&N и с обикновен филтър, ама не такива маркетингови,
а истински графики, да видим реално има ли някаква ползва, или е само в главите на потребителите :idea: :idea: :idea:


Ефекта е не толкова до повишаване на мощността колкото до подобрение на респонса на мотора. Затова е и субективно усещането. Разни Онди и разни други с леки карантии уж хвръквали направо с филтър :roll: :mhihi: Ако някой може да го измери, най-добре, ама трудна работа...
Ефекта от повишаване на мощността от филтър, според мен е доста по-малък от процента на грешката на диното измежду ръновете :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от zAcK » 13 Авг 2014, 21:52

Ама то респонса и с един чип може да се подобри за тия пари. Тук говоря точно за тия куците атмосферки,
дето повече вдигат шум, отколкото да се движат :mhihi: И все пак, вместо да даваш 150-200 лева,
да се вкарваш във филми с пране и подсушаване :mhihi: :mhihi: :mhihi: колкото и да е малък ефекта от чипа,
е много по-добре от "спортен" филтър :mhihi: Със сигурност един чип ще подобри риспонса много повече от тая глупсот :ok: :mhihi:

P.S. Вместо да слагат филтри, повечето хора да вземат да си стегнат каляските, че на какви ли не кошници,
съм виждал K&N филтри :mhihi: Те ще се разпаднат, ама да имат филтър, де ги прави нископрелитащи :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: K&N филтри - ползи

Мнение от Nickelback » 13 Авг 2014, 22:08

Част от удоволствието на тунинга е ъпгрейдите да идват инкрементално. Днес това, утре друго и така :) Всеки елемент е важен, стига да не се получава "на гол тумбак чифте пишови" :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook