Една легенда на 44
Модератор: Общи модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Една легенда на 44
boksioraE39 написа:И все пак след толкова сериозни думи сподели нещо за колата си и не е нужно да си голям "смелчак" за един два старта.
Остави го първо да намери такава и после го питай за нея пък ти бе
butaloto. написа:Нахраних ги тея "разбирачи" от форума на винтилаторите, да видим сега дали ще разпалим нова война. Май ще се търси достатъчно силна машина, че да защити честа на форума ни
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Една легенда на 44
http://butaloto.snimka.bg/auto-racing/3 ... 6.30065104
Ей го тоя батка. Не се смейте много, че войната може да стане лична
Ей го тоя батка. Не се смейте много, че войната може да стане лична
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
Re: Една легенда на 44
http://vbox7.com/play:4e62604a Сблъсъка на титаните
Re: Една легенда на 44
1700 ладов мотор с шлайфана глава и пилени цилиндри. Нищо интересно... в момента я мъча с ЕДИС4 да я управлявам, но не може да нагласим мегата. Тъй, че на този етап остава варианта да я карам с механичното делко с чукчето. Не знам дали Бояната ще е най-удачния вариант обаче, трябва да е максимално безопасно и тихо, че проблеми с органите на реда си имам достатъчно. А ти каква машина ще ми изкараш като опонент...? Вярно, че ладата си върви прилично, ма немските машини си имате доста големи кубатури с които вече се задъхвам.
Classic Team
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Една легенда на 44
значи да разбираме, че приемаш коли до 1.8 ?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Една легенда на 44
Със спънато 320 ще се справиш ли че другите ще ти дойдат силни.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Една легенда на 44
Абре защо постовете ми излизат с 24 часа закъснение..? Трябва да получа титла на вип член тук М40Б18 пада с една дължина, но двулитровия е вече според зависи.. от къде бензин е зареден, от атмосферното налягане, метерологичните условия, дали че засмуче оптимални смеси през карбураторите... факторите са много, дърта е вече и се задъхва, но пък има още качества да бяга След следващото правителство може да излезе вече и в пенсия.. до тогава ще й скъсам полуоските!
Classic Team
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Една легенда на 44
Уж бяха 80% от БМВ-тата, сега нещо взе да подбираш Или си разчитал, че масово се карат 316-ки и 318ТДС-ки, ами не е баш така
only rear wheel drive
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Една легенда на 44
butaloto. написа:Абре защо постовете ми излизат с 24 часа закъснение..? Трябва да получа титла на вип член тук
Поръчал съм ти златен плакет ама в момента го коват.
Re: Една легенда на 44
michev, докарай твоята баварка, гледам си активен тук.
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал
Classic Team
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Една легенда на 44
butaloto. написа:Абре защо постовете ми излизат с 24 часа закъснение..? Трябва да получа титла на вип член тук М40Б18 пада с една дължина, но двулитровия е вече според зависи.. от къде бензин е зареден, от атмосферното налягане, метерологичните условия, дали че засмуче оптимални смеси през карбураторите... факторите са много, дърта е вече и се задъхва, но пък има още качества да бяга След следващото правителство може да излезе вече и в пенсия.. до тогава ще й скъсам полуоските!
Айде да не е 2-литров, с 318is ако искаш.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Една легенда на 44
butaloto. написа:......
Аз съм голям фен на руските автомобили, ама чак такива силни думи.....
Изолирай си първо филтрите, че добре си ги наредил, но това италиано-руско недоразумение с всмукателни и изпускателни от едната страна.....
Ако искаш може да пробваш едно дърто и грозно е21, 1980 година, 316, стоково, почти.
А и аз съм на възраст, бавен, проблеми с простатата
Другата седмица ще е в София
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Една легенда на 44
BMW_POWER написа:На 19 април 1970г от конвейра излиза първото Жигули.
Една кола, която се превърна в легенда. Не искам да ви разказвам как се е родила, какви промени претърпява и как се разви като модел. Факт е, че за нова ЛАДА хората даваха тристаен апартамент ... От дистанцията на годините може да е смешно, но просто такава беше реалността. Нямаше и хората чакаха с години. За периода 1970-1988г са произведени 4 850 000 броя.
БУхахаха , сега ще кажеш , че освен че са давали по 3 апартамента са чакали и по 12-15 години - пък за Ферари най-много 3 години да чакаш и 2 апартамента
Давали са 3 апартамента заради шибания тоталитарен режим , не защото държат да карат всепризнато автомобилно недоразумение , от което има 30 годишни екземпляри щот са въртели по 1000км на години, пак заради благите режим на движение между градовете
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Една легенда на 44
butaloto. написа:michev, докарай твоята баварка, гледам си активен тук.
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал
Абе, колега няма ли из вашия форум някоя Волга с ЗМЗ 511 поне да сме в една категория, да видим кой къде е Тя е 5.3 литра май, аз съм 5.0, вярвам ще бера срам
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани