Една легенда на 44
Модератор: Общи модератори
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Една легенда на 44
Типично по руски конструкторите са били ясновидци и са видели е30 ,а какво са направили
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Една легенда на 44
Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма ) и примери безброй.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма ) и примери безброй.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Re: Една легенда на 44
steeN написа:Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма ) и примери безброй.
Ма това хАмериканците сте мноу хахави. Да сравняваш модел БМВ 1982г с модел на ФИАТ 1966г е меко казано несериозно. От друга страна, имам въпрос към ходили в Германия. Там по улиците 2002 или ЛАДА се среща по-често? Аз в Канада 2002 съм виждал само веднъж. Докато ЛАДА и Волга значително повече. Дори един познат кара доста време една деветка и накрая я скрапира. Писна му да изписва части от бг.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Една легенда на 44
Междувременно, докато "легендарния" ВАЗ се произвеждал, ето как е вървяла автоиндустрията по света.
BMW от 60-те
Ford от 60-те
Volvo от 60-те
Jaguar от 60-те
Почти са били конкурентноспособни
BMW от 60-те
Ford от 60-те
Volvo от 60-те
Jaguar от 60-те
Почти са били конкурентноспособни
Re: Една легенда на 44
Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?
Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата
Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Една легенда на 44
BMW_POWER написа:steeN написа:Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма ) и примери безброй.
Ма това хАмериканците сте мноу хахави. Да сравняваш модел БМВ 1982г с модел на ФИАТ 1966г е меко казано несериозно. От друга страна, имам въпрос към ходили в Германия. Там по улиците 2002 или ЛАДА се среща по-често? Аз в Канада 2002 съм виждал само веднъж. Докато ЛАДА и Волга значително повече. Дори един познат кара доста време една деветка и накрая я скрапира. Писна му да изписва части от бг.
Точно това е, че аз не го сравнявам. Направо подскачам като видя да се сложи лада до е30 обаче...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Re: Една легенда на 44
BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?
Сигурно нито един.
Добре, че са лошите руски пътища, та да се обърне внимание на техническите качества на автомобилостроенето им.
Желязната завеса падна .. каква е тази соц демагогия
virtue and tranquillity
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Една легенда на 44
BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?
Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата
ми то ако това са ти критерий за път има и по-подходящи МПС-та
Само не разбирам защо никой не емигрира в тази посока и не мечтае да кара тази "леген-а" за основна кола
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Една легенда на 44
Аз веднъж го написах, но явно някои колеги не са го чели. ЛАДА-та за времето си беше най-доброто на пазара. За милионите жители на бг тя беше мечта. Много от посочените по-горе модели може би никога не ги е имало в страната, за да се сравняват с нея. Айпод поколението не може да разбере, но тогава просто нямаше. Искаш нова кола? Плащаш 1500 лева (при нормална заплата 200-300 лв за момента) и чакаш 25 години за да ти дойде ред. И като дойде заветния ден, в Мототехника има избор. Десет бели, три червени, пет бордо и пет зелени. Първият извикан избира, последният - каквото остане. Ако не си навит, чакаш друга доставка. Отделно и за различните модели се чакаше различно време. Появяването на нова ЛАДА пред блока беше СЪБИТИЕ. Всички комшии се събираха да гледат и да цъкат с език. Сега за такова събиране ще ви трябва поне Вейрон....
С каква любов се гледаха тези коли? Ето, колегите писаха за своите бащи и дядовци. Били са стари, смешни, гола вода сиреч. Ще ви дам пример. Когато навремето феновете на марката започнахме да се събираме, почти всички караха Е30. Нямате идея с каква любов се обгрижваха тези коли. Сега били стари, изгнили нямали не знам си какво си. Но за феновете от онова време си бяха мечта. И така. Ето малко видео от онези години. Някой може и да се познае
http://www.youtube.com/watch?v=bUucAhKKB6E
С каква любов се гледаха тези коли? Ето, колегите писаха за своите бащи и дядовци. Били са стари, смешни, гола вода сиреч. Ще ви дам пример. Когато навремето феновете на марката започнахме да се събираме, почти всички караха Е30. Нямате идея с каква любов се обгрижваха тези коли. Сега били стари, изгнили нямали не знам си какво си. Но за феновете от онова време си бяха мечта. И така. Ето малко видео от онези години. Някой може и да се познае
http://www.youtube.com/watch?v=bUucAhKKB6E
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: Една легенда на 44
Браво колега много точно и вярно си го написал.
Лада за времето си беше една от най-добрите коли в СОЦ-лагера.
Лада за времето си беше една от най-добрите коли в СОЦ-лагера.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Една легенда на 44
На 3:24сек и едно москве излиза от паркинга.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Една легенда на 44
Забравяте още една класика дето си е била топ-автомобил
Мен лично ми е фаворит, особено ако е окомплектована с двигател ЗМЗ 511
Мен лично ми е фаворит, особено ако е окомплектована с двигател ЗМЗ 511
ATR-42/72
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Една легенда на 44
Vra4anin написа:BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?
Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата
Че какво му е на пътя ? Той е по-хубав от главните булеварди на Враца:
А 'ич да не е, във Враца има не малко поршета, че даже и ферарита, бентлита, AMG-та и т.н. които си се движат без проблеми. Космич, зазки, трабан'чета и жигулета не съм виждал от години. Та.... без да ми се обиждате феновете на нещо старо, "ретро" или просто хора, които сте сантиментални (и то не заради жигулитата, ами заради младините си и хубавите спомени).... това са си едни боклуци и точка, както някой по-горе спомена, добре че се махнаха тия дараци.
Легенда била жигулата, била уникална че е със задно... то и азис е легенда, след като в холивудски филм (филм, където участват може би най-големите имена в американското кино) свири негова "песен", ... ама струва ли си да му се кланяме и да казваме колко е супер
Колега не че нещо искам да те засегна, но много от тези боклуци които са оцеляли до ден днешен струват в пъти повече от твоята Хонда
На мен лично са ми предлагали 5000лв неведнъж да се разделя в Москвича си, но не съм се и замислял преди да им откажа.
Та и Жигулата си е легенда определено, и за времето си е била повече от добра кола.
И не колега не съм стар а съм младо момче(студент).
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Една легенда на 44
b00st написа:Междувременно, докато "легендарния" ВАЗ се произвеждал, ето как е вървяла автоиндустрията по света.
BMW от 60-те
Ford от 60-те
Volvo от 60-те
Jaguar от 60-те
Почти са били конкурентноспособни
Нали не мислиш сериозно, че масовият потребител /ВАЗ 2101 е проектиран точно за МАСОВ автомобил/ на запад по него време е карал 3.0 ЦС, ГТ40, П1800 на Волво, Мустанг или Е-тайп? Само за информация великият ФВ по него време прави все още костенурката и нейните деривати . Така че сравнението е леко казано некоректно.
only rear wheel drive
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани