Една легенда на 44

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от mfandakov » 23 Апр 2014, 20:18

Типично по руски конструкторите са били ясновидци и са видели е30 ,а какво са направили :mhihi:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Една легенда на 44

Мнение от steeN » 23 Апр 2014, 22:08

Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма :lol: ) и примери безброй.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1756
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 23 Апр 2014, 23:33

steeN написа:Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма :lol: ) и примери безброй.


Ма това хАмериканците сте мноу хахави. Да сравняваш модел БМВ 1982г с модел на ФИАТ 1966г е меко казано несериозно. От друга страна, имам въпрос към ходили в Германия. Там по улиците 2002 или ЛАДА се среща по-често? Аз в Канада 2002 съм виждал само веднъж. Докато ЛАДА и Волга значително повече. Дори един познат кара доста време една деветка и накрая я скрапира. Писна му да изписва части от бг.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Една легенда на 44

Мнение от b00st » 24 Апр 2014, 0:46

Междувременно, докато "легендарния" ВАЗ се произвеждал, ето как е вървяла автоиндустрията по света.
BMW от 60-те
Изображение
Ford от 60-те
Изображение
Изображение
Volvo от 60-те
Изображение
Jaguar от 60-те
Изображение
Почти са били конкурентноспособни :mhihi:

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1756
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 24 Апр 2014, 2:37

Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?

Изображение

Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Една легенда на 44

Мнение от steeN » 24 Апр 2014, 3:29

BMW_POWER написа:
steeN написа:Това е просто несериозно. Е30 е като космически кораб пред ладата. Както казах дори 2002 е непосилно сравнение.
Примерно... колко пъти сте сменяли жило на килметраж на лада и колко пъти на Е30 (николко щото няма :lol: ) и примери безброй.


Ма това хАмериканците сте мноу хахави. Да сравняваш модел БМВ 1982г с модел на ФИАТ 1966г е меко казано несериозно. От друга страна, имам въпрос към ходили в Германия. Там по улиците 2002 или ЛАДА се среща по-често? Аз в Канада 2002 съм виждал само веднъж. Докато ЛАДА и Волга значително повече. Дори един познат кара доста време една деветка и накрая я скрапира. Писна му да изписва части от бг.


Точно това е, че аз не го сравнявам. Направо подскачам като видя да се сложи лада до е30 обаче...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от vladye » 24 Апр 2014, 7:33

BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?


Сигурно нито един.

Добре, че са лошите руски пътища, та да се обърне внимание на техническите качества на автомобилостроенето им.

Желязната завеса падна .. каква е тази соц демагогия :mhihi:
virtue and tranquillity


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Една легенда на 44

Мнение от Bogat-Beden » 24 Апр 2014, 14:50

BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?

Изображение

Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата :mhihi:

ми то ако това са ти критерий за път има и по-подходящи МПС-та
Само не разбирам защо никой не емигрира в тази посока и не мечтае да кара тази "леген-а" за основна кола :ok:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1756
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 24 Апр 2014, 16:36

Аз веднъж го написах, но явно някои колеги не са го чели. ЛАДА-та за времето си беше най-доброто на пазара. За милионите жители на бг тя беше мечта. Много от посочените по-горе модели може би никога не ги е имало в страната, за да се сравняват с нея. Айпод поколението не може да разбере, но тогава просто нямаше. Искаш нова кола? Плащаш 1500 лева (при нормална заплата 200-300 лв за момента) и чакаш 25 години за да ти дойде ред. И като дойде заветния ден, в Мототехника има избор. Десет бели, три червени, пет бордо и пет зелени. Първият извикан избира, последният - каквото остане. Ако не си навит, чакаш друга доставка. Отделно и за различните модели се чакаше различно време. Появяването на нова ЛАДА пред блока беше СЪБИТИЕ. Всички комшии се събираха да гледат и да цъкат с език. Сега за такова събиране ще ви трябва поне Вейрон....

С каква любов се гледаха тези коли? Ето, колегите писаха за своите бащи и дядовци. Били са стари, смешни, гола вода сиреч. Ще ви дам пример. Когато навремето феновете на марката започнахме да се събираме, почти всички караха Е30. Нямате идея с каква любов се обгрижваха тези коли. Сега били стари, изгнили нямали не знам си какво си. Но за феновете от онова време си бяха мечта. И така. Ето малко видео от онези години. Някой може и да се познае :ok:

http://www.youtube.com/watch?v=bUucAhKKB6E

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 4.05.2009
Местоположение: Варна
Кара: купе

Re: Една легенда на 44

Мнение от bawarec 73 » 24 Апр 2014, 18:03

Браво колега много точно и вярно си го написал.
Лада за времето си беше една от най-добрите коли в СОЦ-лагера.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Една легенда на 44

Мнение от boksioraE39 » 24 Апр 2014, 18:03

На 3:24сек и едно москве излиза от паркинга. :mhihi: 8)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Една легенда на 44

Мнение от DLVasilev » 24 Апр 2014, 19:37

Забравяте още една класика дето си е била топ-автомобил ;)
Мен лично ми е фаворит, особено ако е окомплектована с двигател ЗМЗ 511 :twisted:

Изображение
ATR-42/72

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Една легенда на 44

Мнение от b00st » 24 Апр 2014, 20:45

:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Една легенда на 44

Мнение от r19 » 24 Апр 2014, 20:46

Vra4anin написа:
BMW_POWER написа:Колко от изброените модели биха се движили по руските пътища?

Изображение

Имам клиент с ФОРД ГТ. От него знам, че в провинцията има 7 броя. Но нито един от тях не кара през зимата :mhihi:


Че какво му е на пътя ? :shock: Той е по-хубав от главните булеварди на Враца:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


А 'ич да не е, във Враца има не малко поршета, че даже и ферарита, бентлита, AMG-та и т.н. които си се движат без проблеми. Космич, зазки, трабан'чета и жигулета не съм виждал от години. Та.... без да ми се обиждате феновете на нещо старо, "ретро" или просто хора, които сте сантиментални (и то не заради жигулитата, ами заради младините си и хубавите спомени).... това са си едни боклуци и точка, както някой по-горе спомена, добре че се махнаха тия дараци.
Легенда била жигулата, била уникална че е със задно... то и азис е легенда, след като в холивудски филм (филм, където участват може би най-големите имена в американското кино) свири негова "песен", ... ама струва ли си да му се кланяме и да казваме колко е супер :mhihi:

Колега не че нещо искам да те засегна, но много от тези боклуци които са оцеляли до ден днешен струват в пъти повече от твоята Хонда :dunno:
На мен лично са ми предлагали 5000лв неведнъж да се разделя в Москвича си, но не съм се и замислял преди да им откажа.
Та и Жигулата си е легенда определено, и за времето си е била повече от добра кола.
И не колега не съм стар а съм младо момче(студент).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Една легенда на 44

Мнение от michev » 24 Апр 2014, 21:39

b00st написа:Междувременно, докато "легендарния" ВАЗ се произвеждал, ето как е вървяла автоиндустрията по света.
BMW от 60-те
Изображение
Ford от 60-те
Изображение
Изображение
Volvo от 60-те
Изображение
Jaguar от 60-те
Изображение
Почти са били конкурентноспособни :mhihi:

Нали не мислиш сериозно, че масовият потребител /ВАЗ 2101 е проектиран точно за МАСОВ автомобил/ на запад по него време е карал 3.0 ЦС, ГТ40, П1800 на Волво, Мустанг или Е-тайп? Само за информация великият ФВ по него време прави все още костенурката и нейните деривати :mhihi: . Така че сравнението е леко казано некоректно.
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook